ADSL 2+ vanaf de lente!

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over Scarlet of in verband met het vroegere SurfADSL, Tiscali of dxADSL? Post ze dan hier maar.
hellsnake
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1107
Lid geworden op: 21 jan 2007, 12:04
Contacteer:

svermassen schreef:Ik van bepaalde bronnen vernomen dat dit naar alle waarschijnlijkheid 1MB ging worden, wat ik vrij weinig vind.
Ik had liever 2 of 3 gezien.
Maar das waarschijnlijk te veel

adsl kan dus maximaal 1.3 in belgie
Uploadsnelheid

De uploadsnelheid varieert van 1 tot 3,5 Mbit/s.

De in Nederland en België toegelaten variant van ADSL2+ laat echter maximaal 1.3 Mbps upload toe, Annex M is niet toegelaten in verband met teveel overspraak op andere telefoonlijnen.
Mr.T
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 835
Lid geworden op: 05 aug 2006, 18:36
Bedankt: 13 keer

Er komen 2 profielen. Het laagste is 10Mbit/512kbit.
Laatst gewijzigd door Mr.T 24 apr 2007, 20:37, in totaal 1 gewijzigd.
Goendi
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1621
Lid geworden op: 30 mei 2006, 13:20
Twitter: goendi
Locatie: Antwerpen
Bedankt: 2 keer
Contacteer:

Zo zie je maar weer hoe men nooit tevreden is... Voor je zo'n reactie post, zou je niet beter eerst eens nazien wat technisch haalbaar is? Straks zit het forum vol klagende mensen als Scarlet 3 mbit up beloofd, en het slechts bij enkelen kan waarmaken... Uiteraard zul je dan niet de oorzaak bij jezelf zoeken, wegens 'te hoog verwachtingspatroon', of 'niet nalezen van de voorwaarden' of ... En zo zal er dan altijd wel iets zijn om over te klagen, ook al heb je eigenlijk geen enkele grond om er over te klagen.

EDIT: dit was op de post van svermassen bedoeld. Anderen waren me blijkbaar al voor :p
Alexandre
Member
Member
Berichten: 63
Lid geworden op: 09 dec 2004, 21:00

Meer info staat nu op hun site:

http://www.scarlet.be/nl/adsl20/
flt
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 755
Lid geworden op: 08 dec 2005, 17:10
Bedankt: 3 keer

Alexandre schreef:Meer info staat nu op hun site:

http://www.scarlet.be/nl/adsl20/


Minder specifiek kunnen ze natuurlijk niet zijn "grote delen van xxx". Wat ben je daar nu mee :?
Gebruikersavatar
svenska
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1903
Lid geworden op: 23 feb 2004, 15:03
Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
Bedankt: 75 keer

Ik heb het al geprobeerd, maar bij mij is het niet beschikbaar...

Het spijt ons dat ADSL20 nog niet bij u beschikbaar is. Maar niet getreurd. We werken hard om ook bij u ADSL20 te kunnen leveren.
Wenst u nu al te genieten van de voordelen van Scarlet ADSL? Kies dan voor onderstaand product.
Zodra ADSL20 bij u beschikbaar is, verwittigen we u, en kan u tegen speciale voorwaarden overschakelen.
Gebruikersavatar
seagull
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1910
Lid geworden op: 23 nov 2006, 08:55
Twitter: WimVerlinden
Locatie: Kortenberg
Uitgedeelde bedankjes: 51 keer
Bedankt: 91 keer
Contacteer:

Hier (Vilvoorde) ook niet mogelijk en op mijn nieuw adres (Kortenberg) ook niet. :-(
Business Fibernet 300 plus met Speedboost 1G Business- Proximus Internet Maxi fixed IP (failover)
Business Mobile Flex + (smartphone) & Business Mobile Flex (Mifi router) - 3CX/Teams Direct Routing - Proximus TV
Gebruikersavatar
MacE501
Pro Member
Pro Member
Berichten: 374
Lid geworden op: 25 nov 2005, 12:27
Locatie: Vlaams-Brabant
Uitgedeelde bedankjes: 27 keer
Bedankt: 10 keer

Hmmm... zit in regio Leuven, zal dus nog niet voor direct zijn. Meteen effe nadenken over de vraag of ik voor die extra snelheid 15 € per maand *extra* over heb (EDPnet als huidige provider). Ik denk het niet... 8)

Maar er komt toch eindelijk schot in de ADSL2+ zaak. Eens kijken wat de praktijk gaat geven en hoe de andere providers hierop gaan reageren (EDPnet, Dommel & Co.).
Gebruikersavatar
seagull
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1910
Lid geworden op: 23 nov 2006, 08:55
Twitter: WimVerlinden
Locatie: Kortenberg
Uitgedeelde bedankjes: 51 keer
Bedankt: 91 keer
Contacteer:

Edpnet zal wel snel volgen zeker? :roll:
Business Fibernet 300 plus met Speedboost 1G Business- Proximus Internet Maxi fixed IP (failover)
Business Mobile Flex + (smartphone) & Business Mobile Flex (Mifi router) - 3CX/Teams Direct Routing - Proximus TV
Gebruikersavatar
svenska
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1903
Lid geworden op: 23 feb 2004, 15:03
Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
Bedankt: 75 keer

Als ik het adres en het telefoonnummer van mijn werk ingeef, kan het wel besteld worden (is dan ook in Mechelen...)
Gebruikersavatar
MacE501
Pro Member
Pro Member
Berichten: 374
Lid geworden op: 25 nov 2005, 12:27
Locatie: Vlaams-Brabant
Uitgedeelde bedankjes: 27 keer
Bedankt: 10 keer

Svekke schreef:Als ik het adres en het telefoonnummer van mijn werk ingeef, kan het wel besteld worden (is dan ook in Mechelen...)

Yeps, same for me. ADSL 20 is beschikbaar in regio Diegem...
Gebruikersavatar
MacE501
Pro Member
Pro Member
Berichten: 374
Lid geworden op: 25 nov 2005, 12:27
Locatie: Vlaams-Brabant
Uitgedeelde bedankjes: 27 keer
Bedankt: 10 keer

Voor ongeveer dezelfde prijs krijg je bij 'e-leven' FUP: http://www.e-leven.be/content.php?image ... lvl3_id=29, ipv de 60 Gieg die Scarlet geeft...
C1nder
Pro Member
Pro Member
Berichten: 234
Lid geworden op: 06 apr 2004, 02:00
Locatie: Tielt-Winge (3390)

Waar kijken jullie na of het te krijgen is bij jullie? Ik zie niet meteen zoiets op de website.
Zal er ook nog ADSL20 + telefonie komen?
skipper
Pro Member
Pro Member
Berichten: 366
Lid geworden op: 31 jan 2005, 20:21
Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
Bedankt: 16 keer

C1nder schreef:Waar kijken jullie na of het te krijgen is bij jullie? Ik zie niet meteen zoiets op de website.
Zal er ook nog ADSL20 + telefonie komen?


Klikken op : "Ik abonneer me" en adres en telefoonnummer intikken.
Op de volgende pagina zie je of het bij jou al beschikbaar is.
Gebruikersavatar
svermassen
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1899
Lid geworden op: 21 nov 2004, 20:05
Uitgedeelde bedankjes: 182 keer
Bedankt: 35 keer

Goendi schreef:Zo zie je maar weer hoe men nooit tevreden is... Voor je zo'n reactie post, zou je niet beter eerst eens nazien wat technisch haalbaar is? Straks zit het forum vol klagende mensen als Scarlet 3 mbit up beloofd, en het slechts bij enkelen kan waarmaken... Uiteraard zul je dan niet de oorzaak bij jezelf zoeken, wegens 'te hoog verwachtingspatroon', of 'niet nalezen van de voorwaarden' of ... En zo zal er dan altijd wel iets zijn om over te klagen, ook al heb je eigenlijk geen enkele grond om er over te klagen.

EDIT: dit was op de post van svermassen bedoeld. Anderen waren me blijkbaar al voor :p


Zal het gaan ja :lol:
Een mens mag toch klagen.
Met alle problemen die ik met Scarlet gehad heb is dat logisch en ik ben niet de enige ...
Nastything
Starter
Starter
Berichten: 1
Lid geworden op: 15 mei 2007, 23:50
Contacteer:

C1nder schreef:Waar kijken jullie na of het te krijgen is bij jullie? Ik zie niet meteen zoiets op de website.
Zal er ook nog ADSL20 + telefonie komen?


Als ik zie dat er gepost wordt dat men omwille van overspraak op andere lijnen geen hogere upload kan aanbieden, vraag ik mij af of ADSL2+ en telefoon wel mogelijk is.
Gebruikersavatar
Ofloo
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5263
Lid geworden op: 04 okt 2004, 07:36
Locatie: BALEN
Uitgedeelde bedankjes: 57 keer
Bedankt: 92 keer

Mr.T schreef:Er komen 2 profielen. Het laagste is 10Mbit/512kbit.


Mag ik daaruit afleiden dat je dan hogere upload snelheid wil behouden je beter bij het adsl aanbod blijft !?
Goendi
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1621
Lid geworden op: 30 mei 2006, 13:20
Twitter: goendi
Locatie: Antwerpen
Bedankt: 2 keer
Contacteer:

Zal het gaan ja
Een mens mag toch klagen.
Met alle problemen die ik met Scarlet gehad heb is dat logisch en ik ben niet de enige ...


Tuurlijk mag een mens klagen. En als de mens over alles gaat klagen, dan krijgt hij zo'n opmerking als hij eens over iets klaagt waar hij in feite niet over hoeft te klagen...
lithion
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2006
Lid geworden op: 21 aug 2006, 13:02
Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
Bedankt: 64 keer

Ofloo schreef:
Mr.T schreef:Er komen 2 profielen. Het laagste is 10Mbit/512kbit.


Mag ik daaruit afleiden dat je dan hogere upload snelheid wil behouden je beter bij het adsl aanbod blijft !?

Neen. Als je lijn geen 20Mbit profiel aankan, dan heb je nu al geen snellere upload dan 512kbit.
Gebruikersavatar
deej
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3322
Lid geworden op: 09 dec 2002, 21:14
Locatie: Een boerengat nu met VDSL2!
Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
Bedankt: 4 keer

lithion schreef:Neen. Als je lijn geen 20Mbit profiel aankan, dan heb je nu al geen snellere upload dan 512kbit.


Da's wel heel kort door de bocht. Er zijn mensen met 640k upload die op 2-3 km van de centrale zitten. Op 2-3 km haal je nooit 20Mbit met ADSL2+.
Gebruikersavatar
Ofloo
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5263
Lid geworden op: 04 okt 2004, 07:36
Locatie: BALEN
Uitgedeelde bedankjes: 57 keer
Bedankt: 92 keer

Ik kan net 10mbit halen en ik ga dat zeker niet nemen terwijl ik een lagere upload ga krijgen dan met adsl die hogere download snelheid zal het niet doen voor mij !!
Plaats reactie

Terug naar “Scarlet (SurfADSL, Tiscali, dxADSL)”