Ik heb die error soms ook.Nachtraaf schreef:Drie kleine vraagjes:
1. Regelmatig krijg ik een SSL-protocol error in Firefox wanneer ik mijn account pagina wil bekijken. Het gaat hem over een oudere, minder veilige versie van SSL-protocol. Soms kan ik dan helemaal niet op de account pagina, soms na een viertal keer op die foutmelding te klikken, soms is er niets aan de hand. Is dat iets dat ik zelf kan verhelpen?
Pagina volledig sluiten en dan opnieuw openen helpt vaak bij mij.
Verder kan je zelf bitter weinig daaraan doen vrees ik.
Eerste facturen (2 of 3 ben juiste aantal vergeten) moet je manueel betalen.Nachtraaf schreef: 2. Ik heb deze week een mailtje gekregen met een pro forma factuur voor augustus. Daar stond in om voor 1 augustus per overschrijving met een bepaalde mededeling naar een kbc-rekening te betalen. Nu heb ik wel aangeklikt dat ik met domiciliëring ga betalen, dus niet met overschrijving. Is dat louter een standaard zinnetje of is dat een teken dat er iets met het formulier omtrent domiciliëring is foutgelopen?
Na een tijdje zal je plots een factuur zien staan die aan je bank aangeboden zal worden om te betalen via domiciliering.
Vanaf dat moment zullen volgende betalingen automatisch via domiciliering betaald worden.
Geen vrees dus, komt wel in orde.
Is ook bij iedereen zo, is inderdaad beetje raar maar laat je niet opnaaien door jezelf of door iemand anders.Nachtraaf schreef: 3. Nog over die betaling. Dit is reeds een pro forma factuur voor de tweede maand terwijl ik eigenlijk nog niet eens geactiveerd ben. Is het normaal dat de dienst betalingen stukken sneller werkt dan de dienst activatie?
Het komt echt wel in orde hoor.
En anders gebruik je ff de zoekfunctie van dit forum.
Jou vragen werden hier al *tig keer gesteld en beantwoord.