Svekke je moet helemaal niet bijbetalen want je upload snelheid is ook helemaal niet hoger nu
Wat jullie bij een speedtest zien klopt ook helemaal niet.
Upload maar is een bestand van een paar mb naar een ftp server en je zal zien dat je snelheid tijdens het uploaden zakt naar de waarde waarvoor je betaald.
Ik moest gisteren een bestand van ongeveer 10Mb ftp'en en haalde toen constant 48KB/s, met speedtest 51KB/s. Ik vermoed ook dat Dommel enkele tests aan het uitvoeren is want ik heb nog niks besteld.
verb schreef:Vandaag haal ik maar 28KB/s, het was een leuk voorproefje van de boost package
ja had zoiets ookal ondervonde
soms snelheden van 45KB/sec soms 48 KB/sec meestal 32KB/sec
i believe in Technology ... they can changes this world to make it easy for us . Politic ?? they make law's when they cant solve a problem ... Now how helpfull is that ...
en heeft er iemand al enige idee, wanneer of hoe je dat nu kunt activeren ?
Want ik zie nog nisk daarvan :o)
i believe in Technology ... they can changes this world to make it easy for us . Politic ?? they make law's when they cant solve a problem ... Now how helpfull is that ...
ik dacht het ook niet,en hier ook nog altijd geen spoor van het boostpacket in m'n crm, kan wel wachten maar was toch aangekondigd voor 15feb, gaat het mss , heel mss een beetje te snel voor dommel , we wachten af, blijft toch goeie zetten doen die dommel
btw ik heb deze week ondervonde dat bij mij de upload speed 1kB/sec is hehe (userbase speettest) en bij speedtest.nl 45kB/sec
Bij wow-game heb ik soms last van hoge ping 400ms soms 2000ms ,
Is me wel opgevallen dat hoge ping bij wow sinds die boostpk. van dommel de lucht is gegaan .
iemand daar ook last van :o)
Svekke schreef:
Van die 10 euro activatie was tot nu toe nog geen sprake, of wel?
Die is idd aanwezig als je een nieuwe aansluiting plaatst. I know, heb de activatie al betaald voor de booster pack. Misschien enkel voor als je een nieuwe aansluiting doet, maar ik betwijfel het. Meestal is dat een administratieve kost dat men aanrekent.
Geachte,
U zal het boostpakket in de loop van deze week zelf kunnen bestellen vanuit uw crm-systeem.
Naar mijn weten is de werkweek voorbij.. of zal er zaterdag nog aan gewerkt worden?
Bij deze ben ik toch wat teleurgesteld in Dommel.. het was geen probleem voor mij als ze het bv. pas vandaag hadden aangekondigd & dat het er ook effectief was.
ik denk dat er erder wta problemen of conficten tevoorschijn zijn gekomen , en dat daardoor wat achterstand is opgelopen
en het is zover mensen , boostpakket zojuist in gang gezet om te laten activeren, klikken op de I in CRM en vanonder staat de keuze tussen boostpakket of niet, hopelijk wordt het wat, wordt vervolgd
subject: netconnect and netconnect lite boost package
As of 15/02/2007 dommel.com will start offering a new add-on option to the netconnect and netconnect lite products, the "boost package". This package will increase the uploadspeed to 448 Kbit/sec instead of 256 Kbit/sec and will increase the included downloadlimit of both accounts, so the netconnect will have 60 GB and the netconnect lite 15 GB included downloadtransfer. Uploadtransfer will remain offcourse unlimited. The monthly rate of this add-on package will be 6.00 euro vat included.
Had iemand dit al opgemerkt ? Lijkt me wel een leuk aanbod.
Iemand enige idee of je dan na 100 gig op mediumband zit of na 120 gig
Ik neem tenslotte deze menu altijd, en moest ik voor 6 euro meer 20 gig extra aan volle snelheid kunnen downloaden, dan zouk da zekers nemen, maar nu ben ik der nog aan het over twijfelen ofdat ik het wel zou nemen of niet.
jdulst schreef:en het is zover mensen , boostpakket zojuist in gang gezet om te laten activeren, klikken op de I in CRM en vanonder staat de keuze tussen boostpakket of niet, hopelijk wordt het wat, wordt vervolgd
Ik heb het ook zonet aangevraagd.
Ze hebben er zich dan toch aan gehouden in de 'loop van de week'
Zaterdag telt ook mee
Ben benieuwd
Telenet & Belgacom : PROFITEURS!
Dommel 120 GB!!
Vergelijk zelf: Excel blad en Site
Doeme toch, mijn nieuwe periode is vandaag gestart, en nu blijkt dat het boost package pas actief wordt de volgende periode... Dus nog een maand wachten... Achja, we zien wel...