Levert dommel kwaliteit?

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over dommel / schedom? Post ze dan hier maar.
S|N
Plus Member
Plus Member
Berichten: 177
Lid geworden op: 10 jul 2006, 22:37

De reden waarom geen enkele ISP je specifieke voorwaarden geeft is omdat die gewoon niet bestaan.
Er zijn klanten die krijgen een hogere snelheid dan anderen. Dat is niet aan de ISP maar aan de afstand, de backbones en dergelijke te danken.
Ik geloof zelfs dat ze je maar een 1mpbs lijn kunnen garanderen, als ze daaronder gaan zijn ze niet goe bezig.

Dus tekenen die handel en geniet nog lang van goei ADSL. Grotere firma's zijn niet altijd beter en zeker! niet als het neerkomt op klantenservice...
ketter
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 907
Lid geworden op: 20 jun 2005, 16:15
Uitgedeelde bedankjes: 33 keer
Bedankt: 6 keer

Diod schreef:Op het contract staat niets dat ik gebruik maak van een bepaalde dienst, het is een "algemeen" contract, je ondertekent dus al direct voor alle diensten die ze aanbieden. Webhosting dit, colocation dat... Terwijl ik daar helemaal niks van nodig heb..



Diod sorry dat ik het zeg maar je bent een enorme lastige klant als je het mij vraagt.Teken toch gewoon het contract em maak daar toch niet zoveel zever over.Als je niet tevreden bent over dat contract dan zoek je toch gewoon een provider waar je denkt beter te zijn dan bij Dommel.Bij Dommel gaan ze je zeker niet int zak zetten hoor want daar zijn die mensen te braaf voor.
Drewvt
Plus Member
Plus Member
Berichten: 219
Lid geworden op: 06 feb 2006, 19:53

De inhoud van het contract is alleen van belang wanneer het tot een grote rechtszaak komt, en dat is toch wel zeldzaam.

En als een provider u er echt wilt tussennemen zullen de kleine lettertjes van het contract hun echt niet tegenhouden hoor. Gelukkig is het zeer zeldzaam dat een provider moedwillig een van haar eigen klanten er wilt tussennemen...
Diod
Plus Member
Plus Member
Berichten: 204
Lid geworden op: 16 dec 2006, 21:52

We gaan toch bij dommel gaan. Op voorwaarde da ik een projectje(tis voor zijn zaak) voor papa klaarmaak.
bf62
Plus Member
Plus Member
Berichten: 213
Lid geworden op: 03 feb 2006, 23:34
Uitgedeelde bedankjes: 10 keer
Bedankt: 3 keer

Diod schreef:We gaan toch bij dommel gaan. Op voorwaarde da ik een projectje(tis voor zijn zaak) voor papa klaarmaak.


waar een wil is, is een weg :) achtereen kan je ook genieten van 50 GB download tegen een zacht prijsje en een goede nieuwsserver ! yeehaaa :)
Diod
Plus Member
Plus Member
Berichten: 204
Lid geworden op: 16 dec 2006, 21:52

Zal wel pas voor na de vakantie zijn, want da projectje is nie bepaald klein. :p

Maja better late than never.
Plaats reactie

Terug naar “Dommel”