Blijkbaar lusten sommige honden wielrenner kuiten, wat is daar nu lekker aan

Gelukkig slechts een paar tanden in 't vel, niks meer.
Tja, kijk, zo zie je maar dat elke provider zijn plus en minpunten heeft. Bij digi heb je in Zwitserland € 0,0009 /MB. In before iemand zegt "maar dan moet je het eerst werkende krijgen in hun settings".zeromancer schreef: 4 weken geleden Providor is Hey! , mijn vriendin heeft het nu ook vlaggen. En haar gsm niet aangeraakt in zwitserland. Zou toch echt niet mogen.
Je had beter je gsm wel aangeraakt en data roaming uitgezet…zeromancer schreef: 4 weken geleden Providor is Hey! , mijn vriendin heeft het nu ook vlaggen. En haar gsm niet aangeraakt in zwitserland. Zou toch echt niet mogen.
Essen, BE, het noorden der Noorderkempen, vooral gekend als flyover country op het spoor naar NL, waar een NMBS-trein ook al eens stilvalt, OF
Zolang AI "hallucineert" als een malle, wat gewoon newspeak is voor foute antwoorden, zie ik niet in wat je ermee kan aanvangen.boran_blok schreef: 3 weken geleden Toont nog maar eens aan wat een gigantische zeepbel dat hele AI gedoe is.
Neem gewoon "offline" versies en geen O365?boran_blok schreef: 3 weken geleden Bij MS heb ik met de "familiy legacy" nog even respijt voor ze AI door mijn strot rammen, verplicht tegen een waardering van 29 euro/jaar.
Idd, lijstje met hosts waarvoor ik HostkeyAlgorithms +ssh-rsa heb staan (evenals KexAlgorithms=+diffie-hellman-group14-sha1) is bij mij ook niet niet min. Veel legacy hardware ook.Sasuke schreef: 5 dagen geleden bleek dat bepaalde "grote namen", waaronder zelfs een sociaal instituut die lonen doorgeeft e.d., nog SSH-RSA/DH-SHA1 algoritmes gebruiken