Inderdaad, mocht dat wel kunnen zou de hele bedoeling van Activation Lock (iOS toestellen veel minder aantrekkelijk maken voor diefstal) snel omzeild kunnen worden. Ik snap wel dat het in casu erg vervelend is, maar voor de Apple eigenaars onder ons is het net goed dat Apple zich zo strikt opstelt.cptKangaroo schreef: 3 maanden geleden Zonder oorspronkelijke factuur of account/naam van degene die de Apple account erop gezet heeft, ga je niets kunnen doen, vrees ik.
Mijn kleine frustratie van de dag ...
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
- Bedankt: 598 keer
- Recent bedankt: 2 keer
- silentkiller
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 57 keer
- Bedankt: 97 keer
Alle systemen thuis 'nog snel even patchen', met al laatste Proxmox..
Reboot .. nope, geen leven meer..
Scherm zoeken, aansluiten in de garage op de proxmox node, reset
'Welcome to GRUB'
Foute configuratie in UEFI die nu pas naar boven komt, van 't weekend toch maar eens fatsoenlijk instellen incluis secure boot (was niet mogelijk in 7.4, vanaf 8.1 blijkbaar wel)
Reboot .. nope, geen leven meer..
Scherm zoeken, aansluiten in de garage op de proxmox node, reset
'Welcome to GRUB'
Foute configuratie in UEFI die nu pas naar boven komt, van 't weekend toch maar eens fatsoenlijk instellen incluis secure boot (was niet mogelijk in 7.4, vanaf 8.1 blijkbaar wel)
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 115 keer
- Bedankt: 182 keer
- Recent bedankt: 5 keer
Grote frustratie: ik kan niet in detail gaan want alles ligt zeer gevoelig want het gaat over veel geld.
Een organisatie verkoopt zijn eigen gebouwen om elders te gaan huren. Dat zou een gezonde keuze kunnen zijn maar niet als de prijs ver onder de onafhankelijke schatting ligt. Tegelijk zijn er duidelijke linken tussen bestuurder(s) en koper.
Mijn bron heeft inzage in beide sterk uiteenlopende bedragen maar kan gezien zijn positie niets doen. Statuut klokkenluider is ook niet toepasbaar. Wraakroepend.
Een organisatie verkoopt zijn eigen gebouwen om elders te gaan huren. Dat zou een gezonde keuze kunnen zijn maar niet als de prijs ver onder de onafhankelijke schatting ligt. Tegelijk zijn er duidelijke linken tussen bestuurder(s) en koper.
Mijn bron heeft inzage in beide sterk uiteenlopende bedragen maar kan gezien zijn positie niets doen. Statuut klokkenluider is ook niet toepasbaar. Wraakroepend.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 115 keer
- Bedankt: 182 keer
- Recent bedankt: 5 keer
Perslek is overwogen. Maar dat kan de zaak niet meer redden. Als ultieme wraak misschien, maar zelfs dan niet effectief genoeg.
Zoveel schandalen worden door pers en uiteraard door Apache bekend gemaakt en maar dat blijft altijd zonder resultaat. Nog meer onschuldigen worden meegetrokken en de daders zetten hun vernietigende loopbaan zeer lucratief verder.
Zoveel schandalen worden door pers en uiteraard door Apache bekend gemaakt en maar dat blijft altijd zonder resultaat. Nog meer onschuldigen worden meegetrokken en de daders zetten hun vernietigende loopbaan zeer lucratief verder.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 17 keer
- Bedankt: 78 keer
- Recent bedankt: 3 keer
Samsung ...
Eind november een nieuwe gsm gekocht (kerstcadeau) via hun site (gelinkt via speciale 'benefitskorting'). Ging begin december geleverd worden. Toen bericht dat het een week later ging worden. En toen zag ik dat hij bij BPOST in het depot bleef hangen. Vlak voor kerstmis een 2de besteld (wél op tijd geleverd) met het idee: als de eerste toekomt, stuur ik hem terug.
Half januari nog steeds niets ontvangen en bij Samsung aangedrongen centen terug te krijgen. Heeft bijna een maand geduurd (niemand weet van iets), maar veel aangedrongen en toch centen teruggehad.
2 dagen later: dingdong: BPOST met de gsm aan de deur.
Contact genomen met Samsung dat hun gsm toch is toegekomen en dat ik hem wel wil terugsturen. Hun reactie: doe maar. Zij willen dat ik het op mijn kosten doe. Geen discussie over. Letterlijk: 'anders krijgt ge uw centen niet terug'. Maar die heb ik al teruggehad
Sindsdien (al 7 weken) iedere week dat iemand me belt of mailt om te zeggen dat ze geen BPOST-label voor mij kunnen aanmaken. Ze hebben al 10 keer voorgesteld dat ik een label aanmaak en ze mij na terugsturen gsm een voucher van 20€ doorsturen. Iedere keer heb ik geweigerd (zonet voor de 10de keer). Hoe kan zo een bedrijf niet in staat zijn een simpel bpost-label aan te maken ???
Eind november een nieuwe gsm gekocht (kerstcadeau) via hun site (gelinkt via speciale 'benefitskorting'). Ging begin december geleverd worden. Toen bericht dat het een week later ging worden. En toen zag ik dat hij bij BPOST in het depot bleef hangen. Vlak voor kerstmis een 2de besteld (wél op tijd geleverd) met het idee: als de eerste toekomt, stuur ik hem terug.
Half januari nog steeds niets ontvangen en bij Samsung aangedrongen centen terug te krijgen. Heeft bijna een maand geduurd (niemand weet van iets), maar veel aangedrongen en toch centen teruggehad.
2 dagen later: dingdong: BPOST met de gsm aan de deur.
Contact genomen met Samsung dat hun gsm toch is toegekomen en dat ik hem wel wil terugsturen. Hun reactie: doe maar. Zij willen dat ik het op mijn kosten doe. Geen discussie over. Letterlijk: 'anders krijgt ge uw centen niet terug'. Maar die heb ik al teruggehad

Sindsdien (al 7 weken) iedere week dat iemand me belt of mailt om te zeggen dat ze geen BPOST-label voor mij kunnen aanmaken. Ze hebben al 10 keer voorgesteld dat ik een label aanmaak en ze mij na terugsturen gsm een voucher van 20€ doorsturen. Iedere keer heb ik geweigerd (zonet voor de 10de keer). Hoe kan zo een bedrijf niet in staat zijn een simpel bpost-label aan te maken ???
-
- Elite Poster
Op de doos staat niets dat aangeeft dat het van Samsung komt. Dusja, zag het pas toen ik ze opendeed ...Splitter schreef: 3 maanden geleden je had toch gewoon die 2de aan de deur kunnen weigeren ?
dan werd die automatisch teruggestuurd
-
- Elite Poster
Hoe (half januari + bijna een maand + 2 dagen) vandaag "al 7 weken" geleden is, snap ik niet?pfuhu schreef: 3 maanden geleden Half januari
bijna een maand
2 dagen later
====
Sindsdien (al 7 weken)
Vermoedelijk software restrictief ingesteld naar de klantendienst. Gezien de bestelling als undelivered/gerestitueerd gemerkt is, zal de optie van een retourlabel ook verdwenen zijn. Je tweede bestelling was wel geleverd, dus eventueel hadden ze via die bestelling een retourlabel kunnen genereren (alhoewel serienummer dan wel niet ging overeenkomen) maar gezien de retourtermijn al lang overschreden is zal die optie ook verdwenen zijn.pfuhu schreef: 3 maanden geledenHoe kan zo een bedrijf niet in staat zijn een simpel bpost-label aan te maken ???
Als je de tweede doos die aangekomen is nooit geopend hebt, kan je het in principe terugbrengen/teruggeven aan de carrier die het bezorgd heeft (bpost in casu) en zeggen dat je het weigert en dat ze het moeten terugsturen. Natuurlijk, gezien het al zo lang geleden geleverd is, weet ik niet of hun systeem dat zomaar nog gaat willen aanvaarden als ze het proberen in te geven als refused, het is mogelijk dat de supervisor in het kantoor het systeem daarvoor moet overrulen (wat die misschien niet gaat willen doen, want kan tot audit leiden).
Als ze het aanvaarden, zou ik toch zeker maken dat je daar ook iets van bewijs/papier/verklaring van hebt, en je moet minstens zeker maken dat ze het inscannen voor jouw ogen zodat er een record is dat het daar aangeboden werd. Nooit toelaten dat ze het ergens uit het zicht in het kantoor gaan leggen, of het in de pakjeszak gaan steken, zonder dat ze het inscannen.
Indien dit niet kan, of indien je de doos wel al geopend hebt, ga je vermoedelijk toch op het aanbod van Samsung moeten ingaan, om te vermijden dat ze het uiteindelijk als diefstal zouden aanzien en PV laten opstellen.
- Joe de Mannen
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 523 keer
- Bedankt: 673 keer
- Recent bedankt: 1 keer
Of je beschouwt het als ongewild ongevraagd geleverd pakket en doet niks.
Je hebt het besteld, het is door beide partijen als verloren beschouwd...
J.
Je hebt het besteld, het is door beide partijen als verloren beschouwd...
J.
Ik ben alleen verantwoordelijk voor mij eigen uitspraken, niet voor wat anderen ervan maken of aan toevoegen...
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 172 keer
- Bedankt: 328 keer
Spellekes spelen door bewust tweemaal dezelfde gsm te kopen waarvan je er 1 sowieso terugstuurd.pfuhu schreef: 3 maanden geleden Contact genomen met Samsung dat hun gsm toch is toegekomen en dat ik hem wel wil terugsturen. Hun reactie: doe maar. Zij willen dat ik het op mijn kosten doe. Geen discussie over. Letterlijk: 'anders krijgt ge uw centen niet terug'. Maar die heb ik al teruggehad![]()
En dan verwonderd zijn dat Samsung moeilijk doet

Ik weet hoe dit eindigt.
Met hangende pootjes de PV in ontvangst nemen en de teruggekregen centjes met een boete bovenop betalen.
Succes alvast!
-
- Elite Poster
Zal niet pakken want het was wel degelijk besteld. De aankoop is vervolgens weer ontbonden, waardoor juridisch de situatie van voor de aankoop hersteld wordt: het eigendomsrecht op het goed gaat terug naar Samsung en het betaalde geld gaat terug naar OP. Samsung heeft haar deel reeds gedaan en het geld teruggestort. Gezien OP het alsnog ontvangen heeft rust er, nav het ontbinden van de aankoop, nog steeds een verbintenis op OP om het goed ook weer terug te sturen. Hij is immers geen eigenaar meer daarvan, en de eigenaar (Samsung) mag eisen dat ze hun goed terugkrijgen. Als de eigenaar het terug eist, en je geeft het niet terug, kan dat effectief tot aangifte van diefstal verduistering leiden.Joe de Mannen schreef: 3 maanden geleden Of je beschouwt het als ongewild ongevraagd geleverd pakket en doet niks.
In principe mag je ergens wel verwachten dat de eigenaar de kosten op zich neemt om het terug te sturen, maar als dat niet gebeurt kan je niet zeggen van "dan ik stuur het niet terug". Je blijft gehouden om het terug te bezorgen aan de eigenaar, eventuele kosten daaraan verbonden moet je dan zelf maar weer verhalen op de eigenaar.
Enkel als het echt niet besteld was, en er dus nooit een koopcontract gesloten werd, had OP het mogen houden (als in: er ontstaat dan geen verbintenis om de vorige situatie te herstellen).
-
- Elite Poster
Nuance: 2de toestel besteld op aanraden van helpdesk Samsung toen het toestel dat op 3 dagen geleverd zou worden er na 3 weken nog niet was. En dan heb ik het risico genomen door een 2de toestel van 600€ te bestellen. Ook niet normaal hé, dat ik een 2de moet bestellen omdat zij niet op tijd leveren ...duizend schreef: 3 maanden geleden
Spellekes spelen door bewust tweemaal dezelfde gsm te kopen waarvan je er 1 sowieso terugstuurd.
En dan verwonderd zijn dat Samsung moeilijk doet![]()
Ik weet hoe dit eindigt.
Met hangende pootjes de PV in ontvangst nemen en de teruggekregen centjes met een boete bovenop betalen.
Succes alvast!
Ik ben van goede wil. Ik wil het terugsturen, maar niet op mijn kosten. Ik vraag gewoon een BPOST-label om het te kunnen terugsturen, staat duidelijk op papier. Maar Samsung werkt zelf tegen. Ik vraag niets onmogelijk. Mogen ze me gerust voor laten dagvaarden. Niets te terugbetalen en boete. Zo werkt ons rechtsysteem niet ...
- Flying
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 80 keer
- Bedankt: 80 keer
- Recent bedankt: 9 keer
Verkeersboete ontvangen. Geflitst aan 68 waar 50 is toegestaan. Bij wegenwerken op de A17. Er stond ook duidelijk een bord dat er radarcontrole was. Gelet op mijn snelheid en dan halfweg de werken stond er een bord 50 die er ook al ervoor moet gestaan hebben, maar die heb ik niet gezien. Nog speciaal gelet op de snelheid. Al een week geleden. Ik reed gewoon mee met het overige verkeer ook en het was er druk. Zullen veel mensen een boete hebben ontvangen.
Misschien was het bord omgevallen of gedraaid? Ahja, gewoon betaald want wij betalen toch graag. Ga niet terugrijden om te controleren op een situatie die misschien al niet meer bestaande is.
Misschien was het bord omgevallen of gedraaid? Ahja, gewoon betaald want wij betalen toch graag. Ga niet terugrijden om te controleren op een situatie die misschien al niet meer bestaande is.
- Sasuke
- userbase crew
- Uitgedeelde bedankjes: 248 keer
- Bedankt: 544 keer
Update - Vavato heeft ondertussen wél terug gecommuniceerd en voorgesteld dat ik de iPad binnenbreng en dat ze het betaalde bedrag zullen terugstorten ! Zijn ze volgens mij niet echt verplicht, maar dus toch een mooie oplossing.Sasuke schreef: 3 maanden geleden Disclaimer: Ik had er zelf aan moeten denken op voorhand ...
tijdje terug via vavato.com een iPad aangekocht voor de ouders, ....
En Vavato ... die zwijgen in alle talen ... (in dezelfde veiling zaten +10 ipads en iphones, allemaal verkocht aan toch redelijke bedragen ...)
...
Nu nog eens in Lokeren geraken ...
- devilkin
- Administrator
- Uitgedeelde bedankjes: 1057 keer
- Bedankt: 663 keer
- Recent bedankt: 4 keer
Wakker worden en een mailtje zien van smartd
Zucht. Ok, de schijf is van 2017 of 2018 en heeft een al 6,6j aan power on hours op zitten, maar toch...
Gezien het het laatste 6tb pair is ga ik ze beide weldra moeten vervangen.
Code: Selecteer alles
The following warning/error was logged by the smartd daemon:
Device: /dev/sde [SAT], Self-Test Log error count increased from 0 to 1
Gezien het het laatste 6tb pair is ga ik ze beide weldra moeten vervangen.
Telenet All-Internet -- using CV8560E & OPNsense on PCEngines APU2E4
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
-
- Plus Member
- Uitgedeelde bedankjes: 42 keer
- Bedankt: 27 keer
En de techie in jou denkt niet: "dan neem ik hun domeinnaam over en geraak door een password-reset op dat apple-id, er wel in" ?Sasuke schreef: 3 maanden geleden Het mail adres bestaat niet meer, want het bedrijf is failliet ...

-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 372 keer
- Bedankt: 156 keer
Proximus?R2D2 schreef: 3 maanden geleden Grote frustratie: ik kan niet in detail gaan want alles ligt zeer gevoelig want het gaat over veel geld.
- Sasuke
- userbase crew
- Uitgedeelde bedankjes: 248 keer
- Bedankt: 544 keer
Heb ik gechecked en geprobeerd, maar het faillissement is nog niet lang genoeg geleden, domeinnaam is nog geregistreerd en de eigenaar is nog een bestaande BV

- heist_175
- Moderator
- Uitgedeelde bedankjes: 518 keer
- Bedankt: 1176 keer
Op de E40 van Brussel naar Leuven, nog voor de Brusselse ring zijn ze ook gestart met flitsen.Flying schreef: 3 maanden geleden Al een week geleden. Ik reed gewoon mee met het overige verkeer ook en het was er druk. Zullen veel mensen een boete hebben ontvangen.
Als je daar de max toegelaten snelheid rijdt (70 km/h) word je langs alle kanten voorbij geknald, dat gaat nogal geld opleveren!
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 745 keer
- Bedankt: 312 keer
- Recent bedankt: 12 keer
De bocht van Van Peel.
Kan ook weer bijgezet in de steeds groter wordende galerij van personen met een politieke ongeloofwaardigheid.
Kan ook weer bijgezet in de steeds groter wordende galerij van personen met een politieke ongeloofwaardigheid.
Sol Invictus!
Disclaimer: op het weergeven van ervaringen volgens de eigen situatie kunnen geen rechten door derden onttrokken worden.
Disclaimer: op het weergeven van ervaringen volgens de eigen situatie kunnen geen rechten door derden onttrokken worden.
- on4bam
- Moderator
- Uitgedeelde bedankjes: 304 keer
- Bedankt: 631 keer
Gisteren aan de Kennedytunnel (Richting NL) wij reden richting Gent en zagen de flitser continue af gaan. Er was file met stapvoets verkeer en de borden stonden op 50Km/u. Ik had de indruk dat er toch veel trager dan 50 werd aangeschoven.heist_175 schreef: 3 maanden geleden Op de E40 van Brussel naar Leuven, nog voor de Brusselse ring zijn ze ook gestart met flitsen.
Als je daar de max toegelaten snelheid rijdt (70 km/h) word je langs alle kanten voorbij geknald, dat gaat nogal geld opleveren!
Bye, Maurice
https://on4bam.com
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 34 keer
- Bedankt: 52 keer
Als je in de kennedy tunnel richting Gent of vlak daarachter een flitser zou zetten heeft 99.99% prijs..
Als je je daar aan de snelheid houdt die die borden aangeven ben je een gevaar op de baan.
Vrachtwagenchauffeurs die pushen en duwen en (licht) claxoneren enz...
Staat er 50 rijdt men er 70, staat er 70 rijdt men er 90 en zodra de 90 er staat gaat men richting 120...
Het stuk van 90 blijf ik toch netjes aan die 90 maar daarvoor is het echt een pest en gevaarlijk om aan die max snelheid te rijden..
Tom
Als je je daar aan de snelheid houdt die die borden aangeven ben je een gevaar op de baan.
Vrachtwagenchauffeurs die pushen en duwen en (licht) claxoneren enz...
Staat er 50 rijdt men er 70, staat er 70 rijdt men er 90 en zodra de 90 er staat gaat men richting 120...
Het stuk van 90 blijf ik toch netjes aan die 90 maar daarvoor is het echt een pest en gevaarlijk om aan die max snelheid te rijden..
Tom
- Dizzy
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 571 keer
- Bedankt: 709 keer
- Recent bedankt: 7 keer
Stond daar niet al jaren een flitspaal? Ik let er in ieder geval goed op maar nog nooit een boete gehad. Het is ook een goede plaats voor een flitser want een ongeval daar kan veel miserie opleveren.
Wil je iemand kwaad maken, vertel hem dan leugens. Wil je iemand razend maken, vertel hem dan de waarheid.
- on4bam
- Moderator
Het ging er om dat iedereen zowat stapvoets reed en de flitser continue flitste..
De flitser staat er al jaren en ik denk dat iedereen die ondertussen weet staan, je bent een kalf als je je daar nog laat pakken maar gisteren leek het toch een "malfunction" te zijn.
De flitser staat er al jaren en ik denk dat iedereen die ondertussen weet staan, je bent een kalf als je je daar nog laat pakken maar gisteren leek het toch een "malfunction" te zijn.
Bye, Maurice
- testertje
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 33 keer
- Bedankt: 70 keer
Dat zou niet de eerste keer zijn dat die flitspaal verkeerd is afgesteld.
Normaal gaat dat automatisch.
Er zal wel weer een artikel over dit in de krant verschijnen één van de dagen.
Normaal gaat dat automatisch.
Er zal wel weer een artikel over dit in de krant verschijnen één van de dagen.
Victory Not Vengeance
-
- Member
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
- Bedankt: 6 keer
Bij een welbekende zelfopslag boer blijft de poort nu al dagen openstaan, zelfs om 23u 's avonds. Is nu al de tweede keer, en een tijdje terug stond de trap hall ook open, want de access control in de lift werkte niet.
Op mails reageren ze niet, en is nu al het derde incident. In hun voorwaarden staat dan nog dat de klant er zich altijd dient te verzekeren dat alle deuren en poorten gesloten zijn na het binnenkomen of verlaten van de site.
Maar zelf doen ze amper een effort om de security te waarborgen.
Op mails reageren ze niet, en is nu al het derde incident. In hun voorwaarden staat dan nog dat de klant er zich altijd dient te verzekeren dat alle deuren en poorten gesloten zijn na het binnenkomen of verlaten van de site.
Maar zelf doen ze amper een effort om de security te waarborgen.
- devilkin
- Administrator
- Uitgedeelde bedankjes: 1057 keer
- Bedankt: 663 keer
- Recent bedankt: 4 keer
De "vernederlandsing" die Tweakers.net kost wat kost blijft doorvoeren. Krijg je technische termen die gewoon nergens meer op slaan.
Telenet All-Internet -- using CV8560E & OPNsense on PCEngines APU2E4
- on4bam
- Moderator
Klein frustratietje dat ondertussen niet meer van toepassing is:
Parking met ANPR cam in "the middle of nowhere".
Er staat een schermpje waar je op de touchscreen je nummerplaat kan ingeven, na 3 karakters zien we de foto van onze nummerplaat al en selecteren deze. Er staan een contactloze terminal naast maar 2 verschillende kaarten werken niet "transaction failed". Je kan ook betalen met een app... gedownload, geregistreerd, kaart gekoppeld, parking waar we staan zelf aangeduid (komt er van als je geen locatie deelt). Sessie starten: ISK 1000 (€7) maar dat wordt in de app ISK1150 (€8) want "service kosten"... Die zijn er niet op de terminal maar dan moet die wel werken.
Blijkbaar kwamen we er goed van af want als je niet betaald hebt binnen de 10 minuten wordt er automatisch aangerekend met supplement wegens niet op tijd betaald + administratiekosten (€25) voor het autoverhuurbedrijf.
Hoewel we voorbereid waren op betaalde parking was deze specifieke parking er eentje dat door een ander bedrijf werd uitgebaat. Het andere liet toe om binnen de 24u via de website te betalen zonder een account te maken.
Gelukkig maar 1 betalende parking gehad.
Parking met ANPR cam in "the middle of nowhere".
Er staat een schermpje waar je op de touchscreen je nummerplaat kan ingeven, na 3 karakters zien we de foto van onze nummerplaat al en selecteren deze. Er staan een contactloze terminal naast maar 2 verschillende kaarten werken niet "transaction failed". Je kan ook betalen met een app... gedownload, geregistreerd, kaart gekoppeld, parking waar we staan zelf aangeduid (komt er van als je geen locatie deelt). Sessie starten: ISK 1000 (€7) maar dat wordt in de app ISK1150 (€8) want "service kosten"... Die zijn er niet op de terminal maar dan moet die wel werken.
Blijkbaar kwamen we er goed van af want als je niet betaald hebt binnen de 10 minuten wordt er automatisch aangerekend met supplement wegens niet op tijd betaald + administratiekosten (€25) voor het autoverhuurbedrijf.
Hoewel we voorbereid waren op betaalde parking was deze specifieke parking er eentje dat door een ander bedrijf werd uitgebaat. Het andere liet toe om binnen de 24u via de website te betalen zonder een account te maken.
Gelukkig maar 1 betalende parking gehad.
Bye, Maurice
-
- Elite Poster
U houdt niet van de zon, of dit is een tussenstop in de prospectietrip naar Groenland? Het is eindelijk, eindelijk terug mooi weer in eigen land en deze man reist naar een van de weinige landen met gemiddeld nog slechter weer dan wij.

- on4bam
- Moderator
Het weer is geen criterium om een bestemming te kiezen en ja, wij trekken graag noordwaarts, In Groenland waren we in 2014, met prachtig weer trouwens.
Bye, Maurice
-
- Elite Poster
Na Tromsø en Longyearbyen heb ik het wel gezien. Ook daar was het slecht weer, voor de zon maakte het niet uit daar ze nooit opkwam, voor het noorderlicht natuurlijk wel (gelukkig meer opklaring naar het einde van de trip en toch nog gezien).
Verder heb ik Canada meer winter meegemaakt dan ooit hier, maar dat telt niet als "noordwaarts" natuurlijk want het bewoonde deel ligt grotendeels ten zuiden van ons.
- cadsite
- userbase crew
- Uitgedeelde bedankjes: 311 keer
- Bedankt: 710 keer
- Recent bedankt: 6 keer
Lief een leed deel je.
De scheiding is een feit, maar je doet je best om er te zijn voor je kinderen.
Je geeft je complete sociale leven (of wat er van over schiet) op om je maximaal te geven voor je kinderen.
Je doet je uiterste best om je kinderen waarden bij te brengen en cultureel bij te schaven.
Maar voor je het weet wordt je compleet genegeerd en in de gracht gereden.
Het gevreesde telefoontje is een feit...
Ik weet echt niet hoe ik hier mee om moet gaan. Waar heb ik gefaald, waar ben ik zo zwaar in de fout kunnen gaan.
Ik heb zo mijn best gedaan, maar toch...
Mijn oudste dochter kocht tickets voor K3.
De scheiding is een feit, maar je doet je best om er te zijn voor je kinderen.
Je geeft je complete sociale leven (of wat er van over schiet) op om je maximaal te geven voor je kinderen.
Je doet je uiterste best om je kinderen waarden bij te brengen en cultureel bij te schaven.
Maar voor je het weet wordt je compleet genegeerd en in de gracht gereden.
Het gevreesde telefoontje is een feit...
Ik weet echt niet hoe ik hier mee om moet gaan. Waar heb ik gefaald, waar ben ik zo zwaar in de fout kunnen gaan.
Ik heb zo mijn best gedaan, maar toch...
Mijn oudste dochter kocht tickets voor K3.
-
- Elite Poster
Bedankt cadsite. Ik had een echte kutdag op het werk. En privé was al geen zak beter, maar je hebt me net laten beseffen dat het altijd nog erger zou kunnen. Ik mag écht niet klagen.
- cadsite
- userbase crew
- Uitgedeelde bedankjes: 311 keer
- Bedankt: 710 keer
- Recent bedankt: 6 keer
zo zie je maar.
Er zijn altijd mensen die het beter hebben dan jij, maar besef: er zijn altijd mensen die NOG minder geluk in 't leven hebben.
Er zijn altijd mensen die het beter hebben dan jij, maar besef: er zijn altijd mensen die NOG minder geluk in 't leven hebben.
- Dizzy
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 571 keer
- Bedankt: 709 keer
- Recent bedankt: 7 keer
Klopt, voor hetzelfde geld had ze gekozen voor Bazart, dan is alles reddeloos verloren.
Wil je iemand kwaad maken, vertel hem dan leugens. Wil je iemand razend maken, vertel hem dan de waarheid.