Mobistar vast internet en TV
-
- Member
- Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
- Bedankt: 3 keer
Telenet heeft nog altijd het voordeel van de extra pakketten voor hun TV aanbod, en ook het grotere aanbod aan basiszenders. Bij Mobistar moet je een mobiel abonnement hebben om dan pas een afgeroomd TV aanbod te krijgen en hoe hun internet gaat evolueren eens er veel klanten zijn is nog af te wachten. Gemiste kans voor Mobistar om geen internet-only aanbod te hebben. En voor extra premium TV-pakketten zal het ook heel moeilijk worden! Dat laatste is voor mij toch een belangrijke factor.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 170 keer
- Bedankt: 217 keer
Als je geen modem (en NIU) hebt, dan plaatst men vaak een filter op de tap om storingen op het netwerk te voorkomen. Indien dit het geval is, dan zal deze filter eerst moeten worden weggehaald vooraleer de modem verbinding kan maken.sanderd17 schreef:Kan goed zijn dat we slecht afgeschermde coax hebben ... die is ondertussen 25 jaar oud. Maar tot nu toe keken we altijd analoog (Telenet digitale TV is te duur voor mij, en onze koper niet snel genoeg om TV aan te bieden). Dus dan zouden we al 25 jaar het signaal van de buren verstoren?
Het is overigens een misvatting dat digitale tv meer kost dan analoge tv. In het kabelabonnement dat je betaalt zijn de digitale zenders van het basispakket reeds inbegrepen. Je hebt enkel de juiste apparatuur nodig om deze te decoderen: een Digicorder (kopen voor € 249 of huren voor € 8,85 / maand), een Digibox (kopen voor € 99) of een CI+ module (kopen voor € 69). Als je dus reeds analoge tv hebt van Telenet, dan kan je dus zonder bijkomende abonnementskosten ook 85 digitale zenders (waarvan 24 in HD-kwaliteit) ontvangen voor een eenmalig bedrag vanaf € 69.
Verstuurd vanaf mijn Xperia-tablet met Tapatalk
Laatst gewijzigd door nickz 19 feb 2016, 00:42, in totaal 4 gewijzigd.
- proximusboyke
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 150 keer
- Bedankt: 364 keer
Maar waarom zit iedereen te zagen over dat gsm abonnement.
Het is een aanbod voor hun klanten !!! dus hun klanten hebben een bo.
Waarom zat niemand te zagen als telenet mobile aanbood dat ge ook telenetklant moest zijn en internet telefoon of tv moest hebben.
Sorry ik vind dit logisch.
kon/kan je ib het begin scarlet tv hebben zonder een ander product van scarlet
Het is een aanbod voor hun klanten !!! dus hun klanten hebben een bo.
Waarom zat niemand te zagen als telenet mobile aanbood dat ge ook telenetklant moest zijn en internet telefoon of tv moest hebben.
Sorry ik vind dit logisch.
kon/kan je ib het begin scarlet tv hebben zonder een ander product van scarlet
iphone 8+ : prox MUP
iphone 12 : max 512gb prox MUP
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb prox MUP
iphone 12 : max 512gb prox MUP
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb prox MUP
-
- Member
- Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
- Bedankt: 9 keer
Ondertussen is de TV box weer in orde. Heeft zich blijkbaar zelf gereset tijdens de nacht. Dus als dit nog voorvalt: niet zagen gewoon gaan slapen
Wij hebben nog een DVD recorder met harde schijf, die is ondertussen meer dan 10 jaar oud, en werkt nog altijd. Ik kan er ook mee pauzeren, terugspoelen, opnemen zonder een lege schijf te zoeken, en zelfs overzetten naar een DVD om de opname te houden ... Ik mis enkel wat extra zenders (die ik waarschijnlijk zelden zal bekijken), en wat betere beeldkwaliteit. De eerste digibox die na 10 jaar nog werkt en ondersteund is moet ik nog vinden.
Er is ook een periode geweest wanneer je geen digibox kon kopen. En het kopen van een digibox is nog altijd een risico: Telenet kan stoppen met de ondersteuning van die digibox wanneer het wil. Een CI-kaart is in dat geval beter, maar onze TV ondersteunt (volgens de documentatie) geen CI+, enkel CI.nickz schreef: Het is overigens een misvatting dat digitale tv meer kost dan analoge tv. In het kabelabonnement dat je betaalt zijn de digitale zenders van het basispakket reeds inbegrepen. Je hebt enkel de juiste apparatuur nodig om deze te decoderen: een Digicorder (kopen voor € 249 of huren voor € 8,85 / maand), een Digibox (kopen voor € 99) of een CI+ module (kopen voor € 69). Als je dus reeds analoge tv hebt van Telenet, dan kan je dus zonder bijkomende abonnementskosten ook 85 digitale zenders (waarvan 24 in HD-kwaliteit) ontvangen voor een eenmalig bedrag vanaf € 69.
Wij hebben nog een DVD recorder met harde schijf, die is ondertussen meer dan 10 jaar oud, en werkt nog altijd. Ik kan er ook mee pauzeren, terugspoelen, opnemen zonder een lege schijf te zoeken, en zelfs overzetten naar een DVD om de opname te houden ... Ik mis enkel wat extra zenders (die ik waarschijnlijk zelden zal bekijken), en wat betere beeldkwaliteit. De eerste digibox die na 10 jaar nog werkt en ondersteund is moet ik nog vinden.
-
- Deel van't meubilair
- Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
- Bedankt: 1985 keer
Ondertussen geeft men minimaal 5 jaar ondersteuning.sanderd17 schreef:En het kopen van een digibox is nog altijd een risico: Telenet kan stoppen met de ondersteuning van die digibox wanneer het wil.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 114 keer
- Bedankt: 60 keer
Ik denk dat ze eerst hun vaste klanten willen de kans geven op Triple Play,langs de andere kant is het ook een goede voorwaarde om een overrompeling te voorkomen,daarmee begint men ook maar met bepaalde woongebieden,en zal men langzaam uitbreiden.
Ik zie volgend jaar wel een 'gewone' triple Play eraan te komen,ook met vaste tel.
Ik zie volgend jaar wel een 'gewone' triple Play eraan te komen,ook met vaste tel.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 457 keer
- Bedankt: 313 keer
ik hoop dat ze de reacties lezen van de enquête. 49 € is een correcte prijs, maar ik wil geen abbo daarbij. Ben véél gelukkiger met een prepaid IOM (ook bij hen ) en moet opletten met surfen met hun Dolfijn (met maar 1 GB).
- er zijn geen extra diensten (yelotv op afstand kijken/programmeren)
- free hotspots
- gratis bellen via de app (al werkte dit ondermaats & bedroevend)
- meerdere CI+ modules niet mogelijk...
- er zijn geen extra diensten (yelotv op afstand kijken/programmeren)
- free hotspots
- gratis bellen via de app (al werkte dit ondermaats & bedroevend)
- meerdere CI+ modules niet mogelijk...
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 457 keer
- Bedankt: 313 keer
http://datanews.knack.be/ict/nieuws/9-v ... 65563.htmlsanderd17 schreef:Er is ook een periode geweest wanneer je geen digibox kon kopen. En het kopen van een digibox is nog altijd een risico: Telenet kan stoppen met de ondersteuning van die digibox wanneer het wil.
http://www.fwdmagazine.be/fwd/163881/mo ... aanbieden/
Wat kosten de decoder, activatie en installatie?
De installatie komt op 99 euro, de activatie bedraagt 50 euro. Een decoder is inbegrepen in de prijs maar wie een extra toestel wil kan die huren voor 9 euro per maand (met een maximum van vier decoders per huishouden).
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 10 keer
- Bedankt: 55 keer
Inderdaad, maar aan de andere kant is al de hype rond Mobistar nu wel gaan liggen. Veel mensen die de overstap zouden wagen zullen nu in de toekomst niet meer geïnteresseerd zijn. Ze hadden beter een andere strategie gebruikt om het aantal klanten te beperken. Denk bijvoorbeeld aan een invite systeem zoals bij de OnePlus destijds.fluppie schreef:Ik denk dat ze eerst hun vaste klanten willen de kans geven op Triple Play,langs de andere kant is het ook een goede voorwaarde om een overrompeling te voorkomen,daarmee begint men ook maar met bepaalde woongebieden,en zal men langzaam uitbreiden.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 101 keer
- Bedankt: 69 keer
Vooral deze quote viel mij het meeste op:satsurfer schreef: http://www.fwdmagazine.be/fwd/163881/mo ... aanbieden/
De installatie komt op 99 euro, de activatie bedraagt 50 euro. Een decoder is inbegrepen in de prijs maar wie een extra toestel wil kan die huren voor 9 euro per maand (met een maximum van vier decoders per huishouden).
Zo is plots die vraag beantwoord, of ik wist het nog niet.Bovendien mag Mobistar van de regulator tv en internet niet apart aanbieden. Zonder mobiel abonnement mag wel, maar de operator kiest zelf voor een triple-play aanpak.
I'm a bilingual. I'm a bilingual illiterate. I can't read in two languages.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 10 keer
- Bedankt: 55 keer
Inderdaad, viel mij destijds ook op. Gezien de aparte prijzen voor internet bij Telenet, was internet only toch niet interessant geweest. Maar ik denk dat voor TV only toch heel wat interesse is. Als je bijvoorbeeld bij EDPnet zit voor internet & telefoon, ben je nu verplicht om bij Telenet te gaan voor TV (als we satelliet even niet meerekenen, wegens niet altijd praktisch of mogelijk).
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
- Bedankt: 299 keer
Viola, dat is inderdaad duidelijk. heel die vrije markt is blijkbaar al op voorhand dicht getimmerd om Telenet nog maar eens te beschermen.ygeffens schreef:satsurfer schreef:
Vooral deze quote viel mij het meeste op:
Zo is plots die vraag beantwoord, of ik wist het nog niet.Bovendien mag Mobistar van de regulator tv en internet niet apart aanbieden. Zonder mobiel abonnement mag wel, maar de operator kiest zelf voor een triple-play aanpak.
-
- Plus Member
- Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
- Bedankt: 11 keer
3 vraagjes
Kan je het 49 euro abbo aanvragen als je het 'internet on mobile' neemt.
Dus het 10 euro pakket 750MB data + belkrediet.
De andere pakketten zijn niet interessant, omdat er geen internet is inbegrepen, of ze zijn te duur.
Kan je die tv decoder nu uitsluitend via UTP aansluiten op de modem?
Ik doe dat momenteel zo voor scarlet met belgacom tv.
Overal ligt al UTP, dat is veel handiger dan COAX.
Het is gewoon een kwestie van een extra VLAN aan te maken.
Is dit alles ook mogelijk op factuur?
Ik stel de vragen hier met de hoop dat iemand het antwoord al weet,
anders stel ik ze aan de klantendienst.
Kan je het 49 euro abbo aanvragen als je het 'internet on mobile' neemt.
Dus het 10 euro pakket 750MB data + belkrediet.
De andere pakketten zijn niet interessant, omdat er geen internet is inbegrepen, of ze zijn te duur.
Kan je die tv decoder nu uitsluitend via UTP aansluiten op de modem?
Het is gewoon een kwestie van een extra VLAN aan te maken.
Is dit alles ook mogelijk op factuur?
Ik stel de vragen hier met de hoop dat iemand het antwoord al weet,
anders stel ik ze aan de klantendienst.
- svenska
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
- Bedankt: 75 keer
@Dries:
- Internet On Mobile is een herlaadkaart, dus het lijkt me dat dit niet gaat lukken, gezien je een abonnement moet hebben.
- Heel het tv gebeuren is via coax (en interactief via UTP of wifi), maar coax moet dus beschikbaar zijn aan de decoder.
- Er wordt een factuur opgemaakt, maar het is momenteel niet specifiek mogelijk voor zelfstandigen.
- Internet On Mobile is een herlaadkaart, dus het lijkt me dat dit niet gaat lukken, gezien je een abonnement moet hebben.
- Heel het tv gebeuren is via coax (en interactief via UTP of wifi), maar coax moet dus beschikbaar zijn aan de decoder.
- Er wordt een factuur opgemaakt, maar het is momenteel niet specifiek mogelijk voor zelfstandigen.
-
- Elite Poster
Net als bij Telenet gaat het om kabeldistributie (DVB-C), geen streaming (IPTV) zoals bij Belgacom/Scarlet. De tv-zenders (zowel de analoge als de digitale) worden allen uitgezonden op aparte frequenties op de kabel, gescheiden van het internetverkeer (DOCSIS). Om tv te zien is de coax-kabel dus vereist. De UTP-kabel is optioneel en dient enkel voor de interactieve diensten.driesp schreef:Kan je die tv decoder nu uitsluitend via UTP aansluiten op de modem?
- cyberbug
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 30 keer
- Bedankt: 77 keer
- Contacteer:
Dus de Reguator (Bipt of overheid ?) heeft dit project al op voorhand dood gemaakt voor mensen die geen TV willen.ygeffens schreef:Vooral deze quote viel mij het meeste op:satsurfer schreef: http://www.fwdmagazine.be/fwd/163881/mo ... aanbieden/
Wat is de achterlijke reden hierachter ? (Kabel dient voor tv ? of heben teveel mensen er postjes bij telenet ? )
Greetz cyberbug
-
- Elite Poster
Wellicht omdat de kabel is opengesteld zodat operatoren als Mobistar ook triple/quad play pakketten zouden kunnen aanbieden aan klanten die liever al hun diensten bij dezelfde operator afnemen en niet om andere bedrijven te laten profiteren van de infrastructuur en investeringen van Telenet door hun diensten aan een lagere prijs te gaan doorverkopen en zodoende een valse concurrentie te creëren.
Het gebrek aan dergelijke pakketten was een concurrentieel nadeel voor operatoren als Mobistar en dat is bij deze weggewerkt. Tv is nu eenmaal heel sterk ingeburgerd in onze samenleving en dat zal nog lang zo blijven, tot spijt van die paar geeks op Userbase die liever de hele avond achter hun pc'tje zitten (en die nog altijd een internet-only abonnement kunnen nemen bij Telenet of één van de xDSL-operatoren)
Het gebrek aan dergelijke pakketten was een concurrentieel nadeel voor operatoren als Mobistar en dat is bij deze weggewerkt. Tv is nu eenmaal heel sterk ingeburgerd in onze samenleving en dat zal nog lang zo blijven, tot spijt van die paar geeks op Userbase die liever de hele avond achter hun pc'tje zitten (en die nog altijd een internet-only abonnement kunnen nemen bij Telenet of één van de xDSL-operatoren)
-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
- Bedankt: 22 keer
Bij de oudere bevolking misschien. zo goed als elke student die ik ken kijkt geen (lineaire) tv meer, buiten voetbal dan. Twintigers blijven ook niet meer thuis voor de tv. Dat zal alleen maar toenemen met vtm.be, Stevie, Netflix, torrentz(popcorn time), binnenkort het online aanbod van de vrt etc.nickz schreef: . Tv is nu eenmaal heel sterk ingeburgerd in onze samenleving en dat zal nog lang zo blijven, tot spijt van die paar geeks op Userbase die liever de hele avond achter hun pc'tje zitten (en die nog altijd een internet-only abonnement kunnen nemen bij Telenet of één van de xDSL-operatoren)
-
- Elite Poster
Die studenten kijken waarschijnlijk geen tv omdat ze gewoonweg geen eigen tv hebben thuis en/of geen tv-aansluiting op kot. Het grootste deel van de twintigers die ik ken kijkt wel naar tv. Ik zeg niet dat ze er speciaal voor thuisblijven, maar als ze thuis zijn kijken ze regelmatig naar tv. Het blijft een gemak om in je zetel te gaan zitten, je afstandsbediening te nemen, de tv aan te zetten en gewoon te zappen naar een zender met (al dan niet toevallig) een programma dat je interesseert of opnames te programmeren vanuit de tv-gids (al dan niet een volledige serie ineens) en deze opnames te bekijken op een moment dat je niets te doen hebt. Al de rest vereist extra handelingen, opzoekwerk, evt. aansluiten van toestellen e.d. en is dus omslachtiger voor iemand die gewoon zin heeft in wat ontspanning na een lange werkdag of om 19u het nieuws wil zien.
Volgens een artikel gisteren in de tijd is er nog concurrentie op de kabel op komst.
http://www.tijd.be/nieuws/archief/Er_is ... 6-1615.art
- raf1
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 235 keer
- Bedankt: 1542 keer
De conferentie van regulatoren heeft in 2011 in hun marktanalyses geredeneerd dat Telenet alleen moest gereguleerd worden voor z'n tv-aanbod.cyberbug schreef:Dus de Reguator (Bipt of overheid ?) heeft dit project al op voorhand dood gemaakt voor mensen die geen TV willen.
Elk concurrerend product moet dus minstens een tv-aanbod bevatten. Je hoeft die tv niet te gebruiken, dan betaal je 57 euro/maand voor 100 Mbps internet met 500 GB datalimiet wat geen slechte deal is in vergelijking met wat Telenet vraagt.
Als je nog goedkoper internet wil, zal je ofwel voor VDSL2 moeten kiezen ofwel (lang) wachten op een nieuwe marktanalyse die Telenet andere verplichtingen oplegt zodat alternatieve operatoren internet-only via de kabel kunnen aanbieden.
- Patje
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 179 keer
- Bedankt: 79 keer
Kan het artikel niet lezen, wegens geen abobartd schreef:Volgens een artikel gisteren in de tijd is er nog concurrentie op de kabel op komst.
maar vermoed dat het gaat over Proximus ? zie ook ander artikel
http://www.hln.be/hln/nl/4125/Internet/ ... ngen.dhtml
Hoe of wat daarvan waar is weet ik niet... en met wat ? Tv of internet ? zou wel goed zijn als het internet is om mee te concurreren met Telenet aangezien niet iedereen kan genieten van de max snelheid op Vdsl (lees mensen vanaf zone 2, 3, 4, 5)
Zou wel handig zijn om te kunnen kiezen hoe px bij je binnenkomt, via kabel of vdsl (lol)
Intel® i3-10100 Quad-Core @3,60 GHZ. Ram: 16 GB DDR4. SSD NVMe 500 GB || Windows 11 Home X64 || GSM Samsung A13 @Proximus FlexPack
*B-Box3V+ Speedtest https://www.speedtest.net/nl/result/12841719727
- JoskeVermeulen
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 53 keer
- Bedankt: 71 keer
Wel de moeite doen om op een link te klikken... dat artikel op de tijd heeft geen abo nodig.
TV:
ISP:
Tel.: + +
- Patje
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 179 keer
- Bedankt: 79 keer
Doe jij eens moeite om iets te geloven
Als ik op de link klik krijg ik een blauw schermpje met de melding dat ik mij moet registreren en de hele mikmak!
Niet geregistreerd kan je het betreffende artikel niet lezen.
http://postimg.org/image/qlqyjzq8b/
Edit: Met FireFox steeds een melding dat ik artikel niet kan lezen! Met Edge lukt het wel , raar.
Als ik op de link klik krijg ik een blauw schermpje met de melding dat ik mij moet registreren en de hele mikmak!
Niet geregistreerd kan je het betreffende artikel niet lezen.
http://postimg.org/image/qlqyjzq8b/
Edit: Met FireFox steeds een melding dat ik artikel niet kan lezen! Met Edge lukt het wel , raar.
Intel® i3-10100 Quad-Core @3,60 GHZ. Ram: 16 GB DDR4. SSD NVMe 500 GB || Windows 11 Home X64 || GSM Samsung A13 @Proximus FlexPack
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 114 keer
- Bedankt: 60 keer
Ik heb het art. gelezen(zonder abo,kan men een viertal art.per maand lezen,gratis)Het is iemand v/h BIPT zelf die zegt dat er meerdere providers geintreseerd zouden zijn.Er staan geen namen bij van providers,alsook niet of het zou gaan om kabelaars,of via VDSL.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 526 keer
- Bedankt: 248 keer
installeer de 'remove cookies for site' plugin en je kan artikels op de tijd altijd lezen
de koe zegt boe
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 301 keer
- Bedankt: 267 keer
Of Mobistar biedt internet samen aan met enkel VRT kanalen, daar maken ze de meest simpele 144p streaming platform bij en verkopen ze het als 'TV' services. Geen decoders nodig.raf1 schreef:De conferentie van regulatoren heeft in 2011 in hun marktanalyses geredeneerd dat Telenet alleen moest gereguleerd worden voor z'n tv-aanbod.cyberbug schreef:Dus de Reguator (Bipt of overheid ?) heeft dit project al op voorhand dood gemaakt voor mensen die geen TV willen.
Elk concurrerend product moet dus minstens een tv-aanbod bevatten. Je hoeft die tv niet te gebruiken, dan betaal je 57 euro/maand voor 100 Mbps internet met 500 GB datalimiet wat geen slechte deal is in vergelijking met wat Telenet vraagt.
Als je nog goedkoper internet wil, zal je ofwel voor VDSL2 moeten kiezen ofwel (lang) wachten op een nieuwe marktanalyse die Telenet andere verplichtingen oplegt zodat alternatieve operatoren internet-only via de kabel kunnen aanbieden.
-
- Member
Hmm vandaag opnieuw alle zenders verdwenen en een TV-box die vastloopt bij het instellingen menu ... net als eergisteren.
Zou dit een beperking zijn tijdens de testperiode? Enkel TV op de oneven dagen?
EDIT: oh, new feature bij het opnieuw opstarten: pink screen of death
Zou dit een beperking zijn tijdens de testperiode? Enkel TV op de oneven dagen?
EDIT: oh, new feature bij het opnieuw opstarten: pink screen of death
- JoskeVermeulen
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 53 keer
- Bedankt: 71 keer
Eergisteren was dus mijn internet op orde gekomen nadat Telenet eindelijk de rechten goed had toegekend en had ik meteen de traceroute uitgevoerd (zie oudere post) + remote management gecontroleerd (stond telkens uit - meerdere keren gecontroleerd sinds de modem hier al een maand staat). Gisteren had ik dan gebeld dat ze mijn dossier mochten sluiten gezien het probleem opgelost was en de persoon aan de lijn wou toen meteen een test uitvoeren om te verzekeren of het inderdaad in orde was en vandaag doe ik tijdens het wijzigen van wifi settings nog eens de controle en stond remote management opeens aan, ze kunnen die optie dus precies forceren op elk moment dat ze willen blijkbaar.
TV:
ISP:
Tel.: + +
-
- Deel van't meubilair
- Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
- Bedankt: 1985 keer
Dan heeft de setting weinig nut natuurlijk... beveiligingsprobleem nummer 1 !JoskeVermeulen schreef: en stond remote management opeens aan, ze kunnen die optie dus precies forceren op elk moment dat ze willen blijkbaar.
-
- Member
Vandaag nog altijd geen TV zenders ... voorlopig dus maar 1 op 4 dagen TV kunnen kijken. Niet zo'n goede statistieken, zelfs niet voor een test (en hun 0800 is niet bemand tijdens het weekend).
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 66 keer
- Bedankt: 27 keer
Kun je geen reset doen dan? Stroom eraf (stekker uit, of schakelaar gebruiken), resetknopje vanachter ingedrukt houden met een pen, stroom erop en knopje nog een vijftal seconden ingedrukt houden. Je gaat dan het setupscherm weer krijgen, waar je op het einde ook je zenders kan zoeken.
-
- Member
Bedankt voor de tip, dit werkt (maar wel iets wat ik niet iedere week wil doen, het duurt een eindje voor hij verbinding wil maken met mijn zwak WiFi signaal in de garage).
Zelf had ik al één en ander geprobeerd om te resetten (power uit, reset+aan-uit knop, ...) maar nog niets gevonden wat de box echt resette. Dus bedankt om de werkende reset combo te geven.
Benieuwd hoe lang zijn zenders nu behouden blijven
Zelf had ik al één en ander geprobeerd om te resetten (power uit, reset+aan-uit knop, ...) maar nog niets gevonden wat de box echt resette. Dus bedankt om de werkende reset combo te geven.
Benieuwd hoe lang zijn zenders nu behouden blijven
-
- Starter
Op de telenet afstandsbediening heb je bij tv modus een knopje om de hdmi en imput sources van je TV te doorlopen (analoog, hdmi1, hdmi2,...).
Weet er iemand of de mobistar afstandsbediening dit ook kan
Weet er iemand of de mobistar afstandsbediening dit ook kan