Pagina 20 van 26

Geplaatst: 22 apr 2004, 11:59
door ubremoved_539
Sandman schreef:ik heb vandaag een snelheidsboost. Niet stabiel weliswaar, maar toch komen bepaalde files singlethreaded aan 100kb/sec in.


100 kb/s ... da's amper 12 KB/s :!:

Geplaatst: 22 apr 2004, 12:13
door C-Phest
BIj mij schommelt het ook langszaam aan naar omhoog ... ik duik nog regelmatig onder de 10Kbyte maar af en toe zie ik al eens snelheden tot 30Kbyte en dat is voor mij momenteel 3x zo veel dus dat merkt ge wel :)

Aan dit tempo nog een maandje of 3 wachten en we zitten bijna op snelheid ;)

't è moa e graptjen é Pol

Geplaatst: 26 apr 2004, 13:16
door spacekiek
Ik lees merkelijk minder klachten de laatste dagen ?!
Is de snelheid bij de meeste van jullie ook gebeterd ?!

Ik zit al bijna een week steady op 200KB/s en soms 300KB/s !! :-D :eek: Hopelijk blijft het zo :lol:

Geplaatst: 26 apr 2004, 13:25
door Limburg
Niet beter hier, eerder slechter.
Overdag nooit beter dan max 40kByte/s, 'savonds tussen de 13 en 25kByt/s.
Terwijl naar de webvisie servers (USERBASE) tegelijkertijd wel 250kByt/s gehaald wordt! (bovendien prima sync 512/4096)
Verder in afwachting (zoals, denk ik, velen, vandaar dat het stil is) van het nieuws dat A2F beloofd heeft te brengen.
We wachten maar af......... zucht.....

Geplaatst: 26 apr 2004, 14:08
door alfadude
Hier is het ook niet beter.
Een 2tal weken geleden zat ik zelfs 's avonds aan 100KB.
Nu mag ik overdag al blij zijn met 40KB/s.
Ik kijk met spanning uit naar het officiële bericht. ( en nog meer naar de officiële oplossing)

Geplaatst: 26 apr 2004, 14:49
door bubbs
Nog altijd dezelfde lamlendige snelheden... Vraag me trouwens af waarom A2F de klagers niet laat vertrekken, aangezien het volgens hen toch maar om een zeer beperkt aantal klanten met problemen gaat. De negatieve publiciteit van deze (volgens A2F slechts enkele) ontevredenen zal hen al heel wat potentiële klanten gekost hebben...

Geplaatst: 28 apr 2004, 23:38
door ChAmPi0N
Ik ga morgen eens bellen en eens heel vriendelijk vragen of ze me uit m'n lijden willen verlossen.

Geplaatst: 29 apr 2004, 00:09
door Sasuke
bubbs schreef:Nog altijd dezelfde lamlendige snelheden... Vraag me trouwens af waarom A2F de klagers niet laat vertrekken, aangezien het volgens hen toch maar om een zeer beperkt aantal klanten met problemen gaat. De negatieve publiciteit van deze (volgens A2F slechts enkele) ontevredenen zal hen al heel wat potentiële klanten gekost hebben...


Zoals reeds meerdere malen gezegd kan Webvisie u niet "zomaar" laten gaan. Zij moeten dan ook een verbrekingsvergoeding aan Scarlet betalen voor het vroegtijdig beëindigen van uw contract ... wat dacht ge, dat dat nu echt zo'n klootzakken waren dat die u laten blijven gewoon om u te pesten ? Sommige bedrijven kunnen u al wel eens in het zak zetten, maar nu zo erg is het nog niet zene !!

Grtz,

Sasuke

Geplaatst: 29 apr 2004, 09:55
door bubbs
Sasuke schreef:Zoals reeds meerdere malen gezegd kan Webvisie u niet "zomaar" laten gaan. Zij moeten dan ook een verbrekingsvergoeding aan Scarlet betalen voor het vroegtijdig beëindigen van uw contract ... wat dacht ge, dat dat nu echt zo'n klootzakken waren dat die u laten blijven gewoon om u te pesten ? Sommige bedrijven kunnen u al wel eens in het zak zetten, maar nu zo erg is het nog niet zene !!

Grtz,

Sasuke


Of het al dan niet klootzakken zijn wil ik mij hier niet over uitspreken. Naar vervluidt hebben ze al mensen voor minder een proces willen aansmeren :twisted: :P . Volgens A2F hebben maar een beperkt aantal mensen problemen. Deze enkele ontevreden zorgen wel voor een hele hoop negatieve reclame, o.a. op deze fora. Bovendien zijn mensen met snelheidsproblemen eerder geneigd om alle mogelijke snelheidstesten uit te voeren (adslbox, testaankoop, speedtest,...), wat de gemiddelde snelheid van A2F in deze testen nog meer doet zakken, en nog meer potentiële abbonees kan doen afschrikken.

Het punt dat ik probeerde te maken is dat veel mensen die mogelijkerwijze voor a2f gekozen zouden hebben, nu afgeschrikt worden en naar een andere provider gaan, wat op lange termijn negatiever voor a2f zou kunnen uitvallen dan nu enkele ontevreden klanten te laten vertrekken.

Geen oplossing

Geplaatst: 29 apr 2004, 11:13
door Darkrapist
Gebruikers "laten vertrekken" = korte pijn maar geen oplossing. Ze zouden beter zich inzetten om hun contractuele verplichtingen na te komen en hun gebruikers te voorzien van een werkende internetverbinding, zonder limieten.

Daar betaal je tenslotte voor.

De beste manier om klanten te houden/winnen is niet een selectie maken van degenen die je graag wil en de klagers buitenwerken. De beste manier is nog altijd: een deftige dienst leveren tegen een aantrekkelijk tarief, en er voor zorgen dat gebruikers geen reden hebben om te klagen. Daar zit het probleem ;) En ok, het is niet altijd even makkelijk als "isp" om je beloftes na te komen en de overeengekomen diensten op een stabiele manier te blijven leveren maar je gebruikers op de hoogte houden (of een telefoon opnemen, hah!) is nu ook zo moeilijk weer niet.... Toch?

Geplaatst: 03 mei 2004, 11:04
door kdg
verbetering ?

Geplaatst: 03 mei 2004, 14:53
door sgt
ik haal zelfs 400KByte/sec maar wel enkel en alleen met DAP en met meerdere downloads tegelijk.
snap het ook niet want met speedtest kom ik nooit niet hoger uit dan een 1.1Mbps

Geplaatst: 03 mei 2004, 19:56
door BiTNoisE
Hallo,

de voorbije week haal ik niet meer dan:
(www.speedtest.nl)

Download
Download van een bestand (128KB ~ 1MB afhankelijk van uw verbinding) vanaf een server in Nederland Klaar 18.3 KByte/sec
(=146 kbps)
Upload
Upload van gegenereerde gegevens naar een server in Nederland om de upload snelheid te bepalen Klaar 45.8 KByte/sec
(=366 kbps)
Connection
Veelvuldig maken van een connectie naar een server in Nederland. Klaar 0.0 Conn/min


Zijn er nog mensen in Leuven met dit probleem?

:edit:
Afbeelding

Geplaatst: 04 mei 2004, 09:53
door Kurt
Ik zit al 6 maanden bij A2F en ik ben nog nooit met dat rood lijntje boven de 1,1 Mbit gekomen, dus daar lig ik niet wakker van,
waarom is het hier zo stil:
zo simpel,
net zoals ik wacht ieder in spanning de week af en zullen we zien hoe het evolueert, wordt het nog slechter dan vrees ik het ergste voor A2F
wanneer is A2F eigenlijk opgestart?

Kurt

Geplaatst: 04 mei 2004, 10:20
door ubremoved_539
Kurt schreef:net zoals ik wacht ieder in spanning de week af en zullen we zien hoe het evolueert, wordt het nog slechter dan vrees ik het ergste voor A2F


Denken jullie nu echt dat dit nu plotseling in een week tijd zal opgelost worden ? Dergelijke netwerkaanpassingen zullen weken, zoniet maanden duren.

Ondertussen zwijgt A2F trouwens als de dood op zijn website over de huidige problemen, en zijn toekomstige limieten. Het neemt dus nog iedere dag klanten aan tegen "unlimited" voorwaarden !

Geplaatst: 04 mei 2004, 10:46
door Kurt
Zo effe speedtest gedaan
http://www.adslbox.be speed test results:
- Download speed : 0 kbit/s or 0 kbyte/s
- Upload speed : 232 kbit/s or 29 kbyte/s
Tue May 4 2004 at 10:45:48 UTC+0200

De downloadfile start niet eens meer
Ze zijn goed bezig daar

Geplaatst: 04 mei 2004, 12:46
door Davy_117
Heb gewoon wat geduld.
Bij mij is het fel verbeterd,soms is het nog wat onstabiel,maar de meeste tijd heb ik goede snelheden.


http://www.adslbox.be speed test results:
- Download speed : 2478 kbit/s or 310 kbyte/s
- Upload speed : 319 kbit/s or 40 kbyte/s
Tue May 4 2004 at 12:44:03 UTC+0200

Geplaatst: 04 mei 2004, 13:33
door Sasuke
r2504 schreef:Denken jullie nu echt dat dit nu plotseling in een week tijd zal opgelost worden ? Dergelijke netwerkaanpassingen zullen weken, zoniet maanden duren.

Ondertussen zwijgt A2F trouwens als de dood op zijn website over de huidige problemen, en zijn toekomstige limieten. Het neemt dus nog iedere dag klanten aan tegen "unlimited" voorwaarden !


r2504,

De aanpassingen zouden normaal gezien vrij snel moeten gebeuren. Ik verwacht de eerste resultaten in de 2de helft van mei
(interne info, niet van webvisie)

En dat Webvisie nog steeds klanten aanneemt tegen "unlimited" voorwaarden is vrij normaal hé ... het is pas vanaf 15 mei 2004 dat nieuwe contracten gelimiteerd worden. Dus nieuwe contracten tot dan zullen nog altijd NIET gelimiteerd zijn tot de volgende contractvernieuwing.

Grtz,

Sasuke

Geplaatst: 04 mei 2004, 13:45
door ubremoved_539
Sasuke schreef:En dat Webvisie nog steeds klanten aanneemt tegen "unlimited" voorwaarden is vrij normaal hé


In een scenario waar het voor de huidige klanten absoluut niet werkt, en waar duidelijk naar voor is gekomen dat unlimited een van de grote oorzaken is, vind jij het normaal dat zij nog dergelijke formules verkopen ?

Ben je nu serieus, of wat ? Wat mij betreft zijn dit gangsterpraktijken waarbij A2F er alles aan doet om nog onwetende potentiele klanten met misleidende informatie binnen te halen.

Als A2F een ernstig bedrijf was zou men dergelijke praktijken niet hanteren :!:

Geplaatst: 04 mei 2004, 13:57
door Sasuke
r2504,

Aangezien we hier dan toch allemaal "theoretisch" bezig zijn, want zowel jij als ik weten de ware toedracht niet, zal ik even een andere theorie geven.

Laten we er vanuit gaan dat het probleem ECHT bij scarlet ligt én dat we het officieel standpunt van Webvisie geloven dat op korte termijn Scarlet de gevraagd aanpassingen uitvoert én dat de problemen opgelost zullen geraken, zullen klanten die tot 15/05/2004 een contract afsluiten hier veel meer mee zijn, dan de reeds huidige klanten die dan nog maar een paar maanden/weken gebruik kunnen maken van een ongelimiteerd abbo. Waar de gangsterpraktijken dan zijn (buiten dan misschien het zwijgen op de website over de huidige problemen , waar niet HEEL het netwerk last van heeft trouwens) zie ik toch niet.

Grtz,

Sasuke

PS: Mag ik je complimenteren met het weeral strategische gebruik van de quote functie. De volledige zin was te moeilijk misschien, zodoende stond de argumentatie er ook bij.

Geplaatst: 04 mei 2004, 14:17
door ubremoved_539
Sasuke schreef:Aangezien we hier dan toch allemaal "theoretisch" bezig zijn, want zowel jij als ik weten de ware toedracht niet, zal ik even een andere theorie geven.


Bespaar me je theorieen... het enige wat waar is dat A2F meer dan 6 maanden allerhande beloftes maakt en deze absoluut niet nakomt. Da's nu eens geen theorie, maar keiharde realiteit (en bespaar me wie er schuldig is of niet).

De enige theorie die ik daar aan toevoeg is dat het niet snel zal opgelost zijn, en ik vrees dat dat binnen de korste keren ook weer keiharde realiteit zal worden (als ik jouw datum van midden mei moet geloven).

Over je hypoteses van wat klanten allemaal zullen kunnen veronderstel ik dat we best zwijgen zolang dit geen realiteit is. Nogmaals een fair bedrijf zou dit duidelijk vermelden (en aantonen dat de "unlimited" - voor zover deze zal werken - een compensatie is voor de klanten die op dit moment aansluiten - en daarmee een niet werkende dienst 'krijgen').

Geplaatst: 04 mei 2004, 14:42
door RaDa
Sasuke schreef:
r2504 schreef:Denken jullie nu echt dat dit nu plotseling in een week tijd zal opgelost worden ? Dergelijke netwerkaanpassingen zullen weken, zoniet maanden duren.

Ondertussen zwijgt A2F trouwens als de dood op zijn website over de huidige problemen, en zijn toekomstige limieten. Het neemt dus nog iedere dag klanten aan tegen "unlimited" voorwaarden !


r2504,

De aanpassingen zouden normaal gezien vrij snel moeten gebeuren. Ik verwacht de eerste resultaten in de 2de helft van mei
(interne info, niet van webvisie)

En dat Webvisie nog steeds klanten aanneemt tegen "unlimited" voorwaarden is vrij normaal hé ... het is pas vanaf 15 mei 2004 dat nieuwe contracten gelimiteerd worden. Dus nieuwe contracten tot dan zullen nog altijd NIET gelimiteerd zijn tot de volgende contractvernieuwing.

Grtz,

Sasuke


Mijn contract is vandaag opgestuurd

Dus wsl zal ik dan nog een heel jaar geen limieten hebben?

Geplaatst: 04 mei 2004, 14:47
door ubremoved_539
RaDa schreef:Mijn contract is vandaag opgestuurd

Dus wsl zal ik dan nog een heel jaar geen limieten hebben?


Inderdaad... proficiat ermee.

Gezien je dit forum leest weet je ook waar je voor staat, en is het dus je eigen beslissing.

Geplaatst: 04 mei 2004, 15:15
door RaDa
r2504 schreef:
RaDa schreef:Mijn contract is vandaag opgestuurd

Dus wsl zal ik dan nog een heel jaar geen limieten hebben?


Inderdaad... proficiat ermee.

Gezien je dit forum leest weet je ook waar je voor staat, en is het dus je eigen beslissing.


Yeah thx 8)

Ik zit nu met een telenet abo die mij 72 € per maand koste, voor een limiet van 30 Gb.

Snelheden waren de laatste maanden echt soms heel zwak, alle dagen zat ik x aantal keren zonder verbinding.

Pings in games zijn bijna nooit onder de 100, tenzij ik eens heeeeel veel geluk heb.

Dusja, keuze was snel gemaakt e ;)

Geplaatst: 04 mei 2004, 15:21
door ubremoved_539
RaDa schreef:Snelheden waren de laatste maanden echt soms heel zwak, alle dagen zat ik x aantal keren zonder verbinding.


Heb je daar ooit met TN contact over gehad ? Mijn ervaring is dat wanneer je echt zonder internet zit (modem leds branden niet meer, duidelijk een technisch defect), je haast dezelfde of de volgende dag een technieker aan je deur hebt als je dit meldt.

Geplaatst: 04 mei 2004, 15:25
door RaDa
r2504 schreef:
RaDa schreef:Snelheden waren de laatste maanden echt soms heel zwak, alle dagen zat ik x aantal keren zonder verbinding.


Heb je daar ooit met TN contact over gehad ? Mijn ervaring is dat wanneer je echt zonder internet zit (modem leds branden niet meer, duidelijk een technisch defect), je haast dezelfde of de volgende dag een technieker aan je deur hebt als je dit meldt.


oooo ja ze :)

ik eb genoeg gebeld, tlag altijd aan mijn instellingen ;)

ma dan een half uurke later ofzo werkt alles weer ze


dus instellingen mijn reet. Helpdesk van telenet zuigt, enige wa ze doen is het probleem op de klant steken, en ze weten der zelf geen reet van!

Nee, ik was was vroeger een tevreden klant, ma de laatste maandan moet ik niemeer teveel weten van telenet.

Als gij der content van zijt, des te beter voor u e


edit: en 1 keer lag het aan de modem, en idd , een WEEK later had ik een nieuwe

Geplaatst: 04 mei 2004, 15:44
door Jean-Luc
*censored*
[mod="Sub Zero"]Gelieve geen mensen persoonlijk aan te vallen[/mod]

Geplaatst: 04 mei 2004, 15:56
door Gast
Jean-Luc schreef:Rada
voor uw aanvraag voor A2F kan ik maar 1 ding zeggen
Stommekloot


erm, een beetje respect graag... Als snelheid niet bovenaan je verlanglijstje staat zijn er nog tal van redenen om voor a2f te kiezen, zeker als het abo nog minstens een jaar ongelimiteerd blijft.

Geplaatst: 04 mei 2004, 16:00
door ubremoved_539
RaDa schreef:Helpdesk van telenet zuigt, enige wa ze doen is het probleem op de klant steken, en ze weten der zelf geen reet van!


Bij A2F doet men zelfs niet de moeite om de telefoon op te nemen, en Trouble tockets worden gewoon gesloten met als melding 'Line reset done'. De snelheid is er momenteel trouwens onwerkbaar.

Ik begrijp echter je frustraties ivm Telenet, en ik ga zeker niet beweren dat het daar hemel op aarde is, maar ik vrees dat je emotionele reactie niet veel beterschap gaat brengen.

Het minste wat ik had gedaan was gewacht tot de problemen bij A2F definitief van de baan waren (anders moet ik JL bijtreden). Voor zijn prijs en zelfs met de limiet van 40 GB/maand is het alsnog een zeer competitieve aanbieding.

Geplaatst: 04 mei 2004, 22:17
door Gast
- IP : 81.89.99.** --> speed 5 K/s
- Line Reset
- IP :81.89.118.** --> Speed 40 - 50K/s
- Pc Restart
- IP : 81.89.99.** --> Speed 5 K/s

I this Normal ?

Geplaatst: 04 mei 2004, 23:52
door Tae
Ik heb ffe het verhaal van R2504 en Sasuke gelezen en ik moet mij toch aansluiten bij R2504 dit spelletje duurt nu al 6 maanden en altijd komen ze met smoesjes af dat het tegen het einde zou moeten afgelopen zijn.

Ze verzwijgen dat ze problemen hebben met hun netwerk dat in mijn inziens toch een inbreuk is in de wet van verborgen gebreken (neem me niet kwalijk ik ben geen rechter dus ken ook niet al mijn rechten en plichten lol).

Ook sluiten ze klanten aan die van niets afweten dat het gedaan is na 15 mei met ongelimiteerd internet :? Dit zijn toch verkoopspraktijken die niet door de beugel kunnen :x Ik vraag mij af of ze dit ook zeggen bij aansluiting van een nieuwe klant ?

Ik ga "afzien" wat er allemaal nog in de 7 maanden gaat gebeuren en dan ga ik zien of ik nog blijf ja of nee :?

Btw wennen doet het nooit die trage dloads maar mijn sociaal leven begint terug beter te worden ;) :lol: toch iets positiefs hieraan lol

Geplaatst: 05 mei 2004, 06:54
door spacekiek
Kan iemand dit expliceren:

Ik zit meestal op range 98.* -> crappy snelheden ...
Als ge dan belt of TT voor een linereset zetten ze mij vaak op 112.* -> Speeds !! Waw ... Tegen de 250KB/s ... Daarmee ben ik al héél blij!

Nu HEEL toevallig hou ik deze IP range niet langer vast dan 12u ... Elke keer springt dat terug op 98.* en dat IP hou ik dan voor een aantal dagen!! :evil:

Geplaatst: 05 mei 2004, 09:53
door Gast
Tae schreef:Ze verzwijgen dat ze problemen hebben met hun netwerk dat in mijn inziens toch een inbreuk is in de wet van verborgen gebreken (neem me niet kwalijk ik ben geen rechter dus ken ook niet al mijn rechten en plichten lol).

Ook sluiten ze klanten aan die van niets afweten dat het gedaan is na 15 mei met ongelimiteerd internet :? Dit zijn toch verkoopspraktijken die niet door de beugel kunnen :x Ik vraag mij af of ze dit ook zeggen bij aansluiting van een nieuwe klant ?


Pas op, ik zeg niet dat r2504 niet gelijk heeft dat dit spelletje al lang genoeg duurt, daar geef ik iedereen gelijk in. Zelf ben ik ook sinds 09/2003 abbonnee en heb ik ook al genoeg last gehad van de trage snelheden. Wat mij gewoon altijd steekt is dat de ISP als zich door geruchten en halve waarheden onderuit word gehaald wanneer die zelfde mensen ook in een ambetante onmachtspositie zitten.

Ook denk ik dat niet duidelijk genoeg geweest ben, ofdat de mensen die het statement gelezen hebben dit verkeerd geïnterpreteerd hebben.

Vanaf 15 mei worden de nieuwe abbonnementen gelimiteerd (contractueel.) Alle abbonnementen die VOOR 15 mei worden of zijn afgesloten hebben recht op een ongelimiteerde verbinding tot het einde van de contracttermijn (1jaar). Dus iemand die op 14 mei 2004 een abbo afsluit bij Webvisie zal tot 14 mei 2005 ongelimiteerd zijn. Waarom dit verkeerd is snap ik dan ook niet.

Vanaf 15 mei zullen zij wel op hun website die limieten inzetten, afin, dat zou toch moeten .. maar tot aan 15 mei zie ik niet in waarom zij moeten reppen over die limieten ...

Grtz,

Sasuke

Geplaatst: 05 mei 2004, 11:12
door unicomplex
Spacekiek schreef:Kan iemand dit expliceren:

Ik zit meestal op range 98.* -> crappy snelheden ...
Als ge dan belt of TT voor een linereset zetten ze mij vaak op 112.* -> Speeds !! Waw ... Tegen de 250KB/s ... Daarmee ben ik al héél blij!

Nu HEEL toevallig hou ik deze IP range niet langer vast dan 12u ... Elke keer springt dat terug op 98.* en dat IP hou ik dan voor een aantal dagen!! :evil:


same problem here,
in de centrale wordt je IP toegewezen, als je op de 98 zit dan zit je op een andere pipe - connectielijn dan de 112. waarom de 98 dan minder snelheden geeft weet ik ook niet, volgens mij puur hardware probleem, ondergedimensioneerd zijn vd centrales.

mvg Uni

Geplaatst: 05 mei 2004, 12:28
door Kurt
Goed nieuws,
Gisterenavond heb ik windows kunnen updaten met snelheid van 300
ik viel bijna omver, direct naar keuken achter een bak bier gehold
was niet te doen omg

Laten we hopen dat het vandaag gaat om drivers af te halen ;)
1 uur full speed maakt een hele week goed van problemen
echt waar

Mvg Kurt

Geplaatst: 05 mei 2004, 15:02
door AnD
r2504 schreef:
RaDa schreef:Mijn contract is vandaag opgestuurd

Dus wsl zal ik dan nog een heel jaar geen limieten hebben?


Inderdaad... proficiat ermee.

Gezien je dit forum leest weet je ook waar je voor staat, en is het dus je eigen beslissing.


Toen ik ADSL2Fit had bestelt wist ik ook dat er problemen waren met de snelheid en er waren er ook veel die zeiden dat ik A2F beter niet kon nemen, maar mij interesseert die snelheid niet, het gaat me vooral om de andere zaken die zij aanbieden en wat andere ISP's niet hebben.

Geplaatst: 05 mei 2004, 16:37
door Snakehit
Hey,
wat zullen de veranderingen dan zijn na 15mei?
zal alles dan normaal draaien of weten we dat nog niet zeker?

Laten we hopen vanwel :)

Geplaatst: 05 mei 2004, 17:24
door RaDa
AnD schreef:
r2504 schreef:
RaDa schreef:Mijn contract is vandaag opgestuurd

Dus wsl zal ik dan nog een heel jaar geen limieten hebben?


Inderdaad... proficiat ermee.

Gezien je dit forum leest weet je ook waar je voor staat, en is het dus je eigen beslissing.


Toen ik ADSL2Fit had bestelt wist ik ook dat er problemen waren met de snelheid en er waren er ook veel die zeiden dat ik A2F beter niet kon nemen, maar mij interesseert die snelheid niet, het gaat me vooral om de andere zaken die zij aanbieden en wat andere ISP's niet hebben.


voila

eindelijk lees ik een verstandige reply :)

Geplaatst: 07 mei 2004, 23:23
door BiTNoisE
Anonymous schreef:- IP : 81.89.99.** --> speed 5 K/s
- Line Reset
- IP :81.89.118.** --> Speed 40 - 50K/s
- Pc Restart
- IP : 81.89.99.** --> Speed 5 K/s

I this Normal ?

Wel, ik weet niet hoe het echt zit, maar ik heb hetvolgende gemerkt: Ik zit op de 118, en als ik via http of ftp download haal ik meestal maar 15kb. Ik gebruikte vandaag echter Downloadaccelerator en ik heb de 3 cds van redhat alle 3 aan bijna een constante 280kb binnengehaald...

Geplaatst: 07 mei 2004, 23:28
door BiTNoisE
RaDa schreef:
AnD schreef:
r2504 schreef:
RaDa schreef:Mijn contract is vandaag opgestuurd

Dus wsl zal ik dan nog een heel jaar geen limieten hebben?


Inderdaad... proficiat ermee.

Gezien je dit forum leest weet je ook waar je voor staat, en is het dus je eigen beslissing.


Toen ik ADSL2Fit had bestelt wist ik ook dat er problemen waren met de snelheid en er waren er ook veel die zeiden dat ik A2F beter niet kon nemen, maar mij interesseert die snelheid niet, het gaat me vooral om de andere zaken die zij aanbieden en wat andere ISP's niet hebben.


voila

eindelijk lees ik een verstandige reply :)

Tja.. idd, de kans om een ftp-server/Webserver en zoveel mensen als je wil aan te mogen sluiten, dat krijg je niet snel...