frado schreef:welke is de beste/snelste shop om te kopen? Ik denk imo dat Tornado ietsje sneller is? Want Loveno stuurt precies meerdere mails. Ook om te vragen of je bestelling OK is enzo..?
En hoe kan Tornado nu 48u verzendtijd doen? ze weten dan nog maar net of de overschrijving voltooid is? Of kan je online met bancontact betalen?(bij loveno percies enkel overschrijving...?)
als je betaalt met visa, dan hebben ze onmiddelijk hun centen en kunnen ze ook onmiddelijk opsturen en leveren binnen de 48 uren, zoals ze beweren.
Ondertussen drie dagen verder is taxipost aan de deur geweest maar kon blijkbaar niet wachten tot mijn dochter de deur open deed en zijn er vandoor gegaan met de modem. Mag nu morgen naar postkantoor rijden om de modem daar af te halen
frado schreef:welke is de beste/snelste shop om te kopen? Ik denk imo dat Tornado ietsje sneller is? Want Loveno stuurt precies meerdere mails. Ook om te vragen of je bestelling OK is enzo..?
En hoe kan Tornado nu 48u verzendtijd doen? ze weten dan nog maar net of de overschrijving voltooid is? Of kan je online met bancontact betalen?(bij loveno percies enkel overschrijving...?)
Bij loveno kan je ook onder rembours, dit kost dan wel 20 euro maar dan heb je het rapste de box bij u thuis. Je betaald deze namelijk aan de transport firma.
Loveno is niet altijd van zijn woord , maar kan best verstaan dat ze ook niet elk uur van de dag een zending doen . Ik had op een vrijdag middag besteld en de box is pas op disndag verzonden terwijl me eerst gezegt was maandag gaat hij de deur uit . Woensdag morgen heb ik hem mogen ontvangen .
frado schreef:welke is de beste/snelste shop om te kopen? Ik denk imo dat Tornado ietsje sneller is? Want Loveno stuurt precies meerdere mails. Ook om te vragen of je bestelling OK is enzo..?
En hoe kan Tornado nu 48u verzendtijd doen? ze weten dan nog maar net of de overschrijving voltooid is? Of kan je online met bancontact betalen?(bij loveno percies enkel overschrijving...?)
als je betaalt met visa, dan hebben ze onmiddelijk hun centen en kunnen ze ook onmiddelijk opsturen en leveren binnen de 48 uren, zoals ze beweren.
Ondertussen drie dagen verder is taxipost aan de deur geweest maar kon blijkbaar niet wachten tot mijn dochter de deur open deed en zijn er vandoor gegaan met de modem. Mag nu morgen naar postkantoor rijden om de modem daar af te halen
ah ok TNS kan je dus met visa betalen. Niet echt een duidelijke site
ThaMan schreef:Net de box besteld bij Loveno... en bij dommel wisten ze me te vertellen dat ze vanaf volgende week ook beschikbaar zijn bij MediaMarkt !
ThaMan schreef:Net de box besteld bij Loveno... en bij dommel wisten ze me te vertellen dat ze vanaf volgende week ook beschikbaar zijn bij MediaMarkt !
Ik heb net mijn Box gekocht in de Makro.
euh zeker dat het de dommel set is? en niet de gewone siemens???
ThaMan schreef:Net de box besteld bij Loveno... en bij dommel wisten ze me te vertellen dat ze vanaf volgende week ook beschikbaar zijn bij MediaMarkt !
Ik heb net mijn Box gekocht in de Makro.
euh zeker dat het de dommel set is? en niet de gewone siemens???
Koyan schreef:Ik heb net mijn Box gekocht in de Makro.
welke makro en aan welke prijs?
zou ik ook wel willen weten
De Makro in Eke, bij Gent, voor 129€. Er lagen er een tiental, maar ze hebben er vast nog meer die niet uitgestald lagen. Ik was zelf ook verrast dat ze er al lagen. Direct een meegenomen, is weer verzendingskosten en -tijd uitgespaard.
Dus om mij te doen vergeten dat ik lang heb moeten wachten op mijn activatiebrief, zouden ze andere nieuwe klanten die nu zo'n pakket kopen, korting geven? Die redenering snap ik niet
FullHD schreef:Dus om mij te doen vergeten dat ik lang heb moeten wachten op mijn activatiebrief, zouden ze andere nieuwe klanten die nu zo'n pakket kopen, korting geven? Die redenering snap ik niet
nee om het imago wat terug op te krikken doordat de mensen die hun brief niet kregen er meestal liepen over te zagen en te klagen
Ik heb de mijne ook in de Makro in Eke gekocht vorige week zaterdag. Het is dus wel degelijk de dommel versie. 129€.
Nu enkel nog afwachten tot ik bevestiging krijg via brief.
Ik heb reeds 2x via email een bevestiging van mijn contract gevraagd maar eerste ticket is direct gesloten zonder antwoord en tweede vraag is nog steeds open maar nog niet beantwoord. Jammer, ik heb nu netconnect plus maar vond dat 63 + disc.line wel een beetje te duur worden invergelijking met hun andere abonnementen.
Better to let people think your a fool then to open your mouth and remove all doubt
heb vorige vrijdag mijn homeconnectcontract verstuurd met de post.
vandaag activatiebrief gekregen. wordt maandag 7/7 geactiveert.
vandaag ook brief van BGC gekregen. morgen 4/7 wordt mijn ADSL lijn afgesloten.
dus WE zonder internet. geen ramp als maandag alles werkt (dus vingers gekruist)
ik heb dus BGC zelf niet moeten verwittigen
misschien wel nog Skynet
voor de overschakelaars van dommel zelf hadden ze wel een statusbalkje kunnen maken. Ik heb vorige week maandag men fax gestuurd met het contract maar ik heb nog niks gehoord of gezien. Heb mail gestuurd en ticketnr gekregen maar daar antwoorden ze natuurlijk niet op.
Zal morgen hun 070 lijn maar bellen zeker. pff service is goe zolang ge ze niet nodig hebt.
Matthias_VL schreef:dat heb je met die witte product bedrijfjes,goedkoop tot wanneer er iets scheelt en benieuwd hoeveel man ze tewerkstellen
waarom maakt gij dommel zwart in elken topic? waarom de mods u der ni af smijten ik heb geen flauw idee
is uw abbo 2 dage te laat geactiveerd? is het voor zon futiele reden dat ge gefrustreerd zijt? ik durf te wedden van wel
Matthias_VL schreef:dat heb je met die witte product bedrijfjes,goedkoop tot wanneer er iets scheelt en benieuwd hoeveel man ze tewerkstellen
waarom maakt gij dommel zwart in elken topic? waarom de mods u der ni af smijten ik heb geen flauw idee
is uw abbo 2 dage te laat geactiveerd? is het voor zon futiele reden dat ge gefrustreerd zijt? ik durf te wedden van wel
Waarschijnlijk gefrustreerd, problemen met zijn ouders, achja. Dat gaat hier waarschijnlijk twee maanden zitten en dat moet dat weer hard leren he. Gebruikt dan userbase als uitlaatklep.
Lord Utopia schreef:Waarschijnlijk gefrustreerd, problemen met zijn ouders, achja. Dat gaat hier waarschijnlijk twee maanden zitten en dat moet dat weer hard leren he.
Ik moet binnen een goei maand en een half al terug leren, moet ik dan concluderen dat ik nog harder gefrustreerd moet zijn?
Lord Utopia schreef:Waarschijnlijk gefrustreerd, problemen met zijn ouders, achja. Dat gaat hier waarschijnlijk twee maanden zitten en dat moet dat weer hard leren he.
Ik moet binnen een goei maand en een half al terug leren, moet ik dan concluderen dat ik nog harder gefrustreerd moet zijn?
Sorry mods maar kunnen jullie die zever opruimen? Ik kom hier lezen over Dommel Homeconnect - Internet en telefoon in één, en geen ruzie... Dat ze maar ergens afspreken en uitvechten
Matthias_VL schreef:Veel mensen hebben tegenwoordig problemen met vrije meningsuiting en vrijheid van denken
we leven nog niet in Tibet seg se
Voor de 2e keer: Totaal geen probleem met je meningsuiting, zelfs volledig mee akkoord. Wel een probleem dat het in elke thread om de 10min moet.
Maar dima heeft gelijk, verder met de thread maar
malinwa001 schreef:voor de overschakelaars van dommel zelf hadden ze wel een statusbalkje kunnen maken. Ik heb vorige week maandag men fax gestuurd met het contract maar ik heb nog niks gehoord of gezien. Heb mail gestuurd en ticketnr gekregen maar daar antwoorden ze natuurlijk niet op.
Zal morgen hun 070 lijn maar bellen zeker. pff service is goe zolang ge ze niet nodig hebt.
ik heb identiek hetzelfde voor, zou de kuisvrouw de contracten die per fax binnengekomen zijn die dag weggegooid hebben
malinwa001 schreef:voor de overschakelaars van dommel zelf hadden ze wel een statusbalkje kunnen maken. Ik heb vorige week maandag men fax gestuurd met het contract maar ik heb nog niks gehoord of gezien. Heb mail gestuurd en ticketnr gekregen maar daar antwoorden ze natuurlijk niet op.
Zal morgen hun 070 lijn maar bellen zeker. pff service is goe zolang ge ze niet nodig hebt.
ik heb identiek hetzelfde voor, zou de kuisvrouw de contracten die per fax binnengekomen zijn die dag weggegooid hebben
ik laat iets weten als ik nieuws heb
Net gebeld, mijn fax was in orde, reeds verwerkt. Voor de rest had hij geen info. Jammer dat je de zaak niet zelf kunt opvolgen en voor zo'n dingen moet gaan bellen. Maandag geen brief bel ik terug ff spammen dan maar hé
malinwa001 schreef:voor de overschakelaars van dommel zelf hadden ze wel een statusbalkje kunnen maken. Ik heb vorige week maandag men fax gestuurd met het contract maar ik heb nog niks gehoord of gezien. Heb mail gestuurd en ticketnr gekregen maar daar antwoorden ze natuurlijk niet op.
Zal morgen hun 070 lijn maar bellen zeker. pff service is goe zolang ge ze niet nodig hebt.
ik heb identiek hetzelfde voor, zou de kuisvrouw de contracten die per fax binnengekomen zijn die dag weggegooid hebben
ik laat iets weten als ik nieuws heb
Net gebeld, mijn fax was in orde, reeds verwerkt. Voor de rest had hij geen info. Jammer dat je de zaak niet zelf kunt opvolgen en voor zo'n dingen moet gaan bellen. Maandag geen brief bel ik terug ff spammen dan maar hé
Mje heb ook gebeld contract was idd geregistreerd maar de persoon van de klantendienst vond het wel raar dat er nog geen opvolging voor was gedaan en ging dat doorgeven.