Dommel Homeconnect - Internet en telefoon in één

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over dommel / schedom? Post ze dan hier maar.
dr.trimble
Pro Member
Pro Member
Berichten: 372
Lid geworden op: 22 jan 2007, 19:52
Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
Bedankt: 4 keer

frado schreef:welke is de beste/snelste shop om te kopen? Ik denk imo dat Tornado ietsje sneller is? Want Loveno stuurt precies meerdere mails. Ook om te vragen of je bestelling OK is enzo..?
En hoe kan Tornado nu 48u verzendtijd doen? ze weten dan nog maar net of de overschrijving voltooid is? Of kan je online met bancontact betalen?(bij loveno percies enkel overschrijving...?)


als je betaalt met visa, dan hebben ze onmiddelijk hun centen en kunnen ze ook onmiddelijk opsturen en leveren binnen de 48 uren, zoals ze beweren.

Ondertussen drie dagen verder is taxipost aan de deur geweest maar kon blijkbaar niet wachten tot mijn dochter de deur open deed en zijn er vandoor gegaan met de modem. Mag nu morgen naar postkantoor rijden om de modem daar af te halen :?
Gebruikersavatar
SniFManS
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 949
Lid geworden op: 25 aug 2006, 21:54
Locatie: Mol -Rauw
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

frado schreef:welke is de beste/snelste shop om te kopen? Ik denk imo dat Tornado ietsje sneller is? Want Loveno stuurt precies meerdere mails. Ook om te vragen of je bestelling OK is enzo..?
En hoe kan Tornado nu 48u verzendtijd doen? ze weten dan nog maar net of de overschrijving voltooid is? Of kan je online met bancontact betalen?(bij loveno percies enkel overschrijving...?)


Bij loveno kan je ook onder rembours, dit kost dan wel 20 euro maar dan heb je het rapste de box bij u thuis. Je betaald deze namelijk aan de transport firma.
Loveno is niet altijd van zijn woord , maar kan best verstaan dat ze ook niet elk uur van de dag een zending doen . Ik had op een vrijdag middag besteld en de box is pas op disndag verzonden terwijl me eerst gezegt was maandag gaat hij de deur uit . Woensdag morgen heb ik hem mogen ontvangen .
frado
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 934
Lid geworden op: 10 aug 2006, 19:39
Bedankt: 4 keer

dr.trimble schreef:
frado schreef:welke is de beste/snelste shop om te kopen? Ik denk imo dat Tornado ietsje sneller is? Want Loveno stuurt precies meerdere mails. Ook om te vragen of je bestelling OK is enzo..?
En hoe kan Tornado nu 48u verzendtijd doen? ze weten dan nog maar net of de overschrijving voltooid is? Of kan je online met bancontact betalen?(bij loveno percies enkel overschrijving...?)


als je betaalt met visa, dan hebben ze onmiddelijk hun centen en kunnen ze ook onmiddelijk opsturen en leveren binnen de 48 uren, zoals ze beweren.

Ondertussen drie dagen verder is taxipost aan de deur geweest maar kon blijkbaar niet wachten tot mijn dochter de deur open deed en zijn er vandoor gegaan met de modem. Mag nu morgen naar postkantoor rijden om de modem daar af te halen :?

ah ok TNS kan je dus met visa betalen. Niet echt een duidelijke site
Koyan
Member
Member
Berichten: 92
Lid geworden op: 12 apr 2005, 10:41
Uitgedeelde bedankjes: 13 keer

ThaMan schreef:Net de box besteld bij Loveno... en bij dommel wisten ze me te vertellen dat ze vanaf volgende week ook beschikbaar zijn bij MediaMarkt !


Ik heb net mijn Box gekocht in de Makro. :)
Gebruikersavatar
xenne
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5332
Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
Bedankt: 141 keer

Koyan schreef:Ik heb net mijn Box gekocht in de Makro. :)
welke makro en aan welke prijs?
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
icekiller2k6
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 783
Lid geworden op: 08 mei 2008, 13:40
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 12 keer

Koyan schreef:
ThaMan schreef:Net de box besteld bij Loveno... en bij dommel wisten ze me te vertellen dat ze vanaf volgende week ook beschikbaar zijn bij MediaMarkt !


Ik heb net mijn Box gekocht in de Makro. :)


euh zeker dat het de dommel set is? en niet de gewone siemens???
Koyan
Member
Member
Berichten: 92
Lid geworden op: 12 apr 2005, 10:41
Uitgedeelde bedankjes: 13 keer

icekiller2k6 schreef:
Koyan schreef:
ThaMan schreef:Net de box besteld bij Loveno... en bij dommel wisten ze me te vertellen dat ze vanaf volgende week ook beschikbaar zijn bij MediaMarkt !


Ik heb net mijn Box gekocht in de Makro. :)


euh zeker dat het de dommel set is? en niet de gewone siemens???


Euh, ja. :D Ben bezig met de registratie.
Gebruikersavatar
Coolrunner
Member
Member
Berichten: 99
Lid geworden op: 19 aug 2006, 20:42

xenne schreef:
Koyan schreef:Ik heb net mijn Box gekocht in de Makro. :)
welke makro en aan welke prijs?


zou ik ook wel willen weten :-)
It ain`t what you say but the way you say it !
Koyan
Member
Member
Berichten: 92
Lid geworden op: 12 apr 2005, 10:41
Uitgedeelde bedankjes: 13 keer

Coolrunner schreef:
xenne schreef:
Koyan schreef:Ik heb net mijn Box gekocht in de Makro. :)
welke makro en aan welke prijs?


zou ik ook wel willen weten :-)


De Makro in Eke, bij Gent, voor 129€. Er lagen er een tiental, maar ze hebben er vast nog meer die niet uitgestald lagen. Ik was zelf ook verrast dat ze er al lagen. Direct een meegenomen, is weer verzendingskosten en -tijd uitgespaard.
Gebruikersavatar
xenne
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5332
Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
Bedankt: 141 keer

oké. bedankt voor de info. lekker dicht. jammer genoeg (nog) geen soldenprijs :wink:
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
guess_who
Member
Member
Berichten: 84
Lid geworden op: 31 jul 2003, 20:29
Contacteer:

zal er waarschijnlijk ook niet van komen, die soldenprijs... waarom zouden ze?
frado
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 934
Lid geworden op: 10 aug 2006, 19:39
Bedankt: 4 keer

guess_who schreef:zal er waarschijnlijk ook niet van komen, die soldenprijs... waarom zouden ze?

om die slechte reclame van die brieven f*** wat te doen vergeten?
FullHD
Pro Member
Pro Member
Berichten: 326
Lid geworden op: 27 mei 2008, 12:04
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 15 keer

Dus om mij te doen vergeten dat ik lang heb moeten wachten op mijn activatiebrief, zouden ze andere nieuwe klanten die nu zo'n pakket kopen, korting geven? Die redenering snap ik niet :?
broli
Premium Member
Premium Member
Berichten: 630
Lid geworden op: 25 mei 2007, 19:16
Bedankt: 3 keer

Box in de makro O_o. Lol dat is onverwacht, zou inderdaad wat tijd en geld schelen. Ik ga is kijken in de dichtsbijzijnde makro.
frado
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 934
Lid geworden op: 10 aug 2006, 19:39
Bedankt: 4 keer

FullHD schreef:Dus om mij te doen vergeten dat ik lang heb moeten wachten op mijn activatiebrief, zouden ze andere nieuwe klanten die nu zo'n pakket kopen, korting geven? Die redenering snap ik niet :?

nee om het imago wat terug op te krikken doordat de mensen die hun brief niet kregen er meestal liepen over te zagen en te klagen
Gebruikersavatar
deej
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3322
Lid geworden op: 09 dec 2002, 21:14
Locatie: Een boerengat nu met VDSL2!
Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
Bedankt: 4 keer

frado schreef:nee om het imago wat terug op te krikken doordat de mensen die hun brief niet kregen er meestal liepen over te zagen en te klagen


Ah ja want de gemiddelde Makro & Mediamarkt bezoeker leest dan ook uitvoerig Userbase... Ik denk niet dat er dus veel korting zal komen ;).
broli
Premium Member
Premium Member
Berichten: 630
Lid geworden op: 25 mei 2007, 19:16
Bedankt: 3 keer

http://www.laptopshop.be/product/54068/ ... e-box.html


Siemens Gigaset Home Box: € 129,-

gratis verzending
incl. 21% BTW en € 0,05 recupel

Actuele status: Tijdelijk uitverkocht


Nog een optie als ie op voorraad is welliswaar.
Gebruikersavatar
klooooon
Pro Member
Pro Member
Berichten: 337
Lid geworden op: 06 jan 2007, 17:40
Uitgedeelde bedankjes: 12 keer
Bedankt: 18 keer

hoe lang moet ongeveer wachten op mijn activatie brief
ik wacht al vanaf de 20 ste juni
frado
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 934
Lid geworden op: 10 aug 2006, 19:39
Bedankt: 4 keer

deej schreef:
frado schreef:nee om het imago wat terug op te krikken doordat de mensen die hun brief niet kregen er meestal liepen over te zagen en te klagen


Ah ja want de gemiddelde Makro & Mediamarkt bezoeker leest dan ook uitvoerig Userbase... Ik denk niet dat er dus veel korting zal komen ;).

op de online shops mss he ;)
fr3d0
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 41
Lid geworden op: 09 mei 2005, 17:40

Ik heb de mijne ook in de Makro in Eke gekocht vorige week zaterdag. Het is dus wel degelijk de dommel versie. 129€.

Nu enkel nog afwachten tot ik bevestiging krijg via brief.

Ik heb reeds 2x via email een bevestiging van mijn contract gevraagd maar eerste ticket is direct gesloten zonder antwoord en tweede vraag is nog steeds open maar nog niet beantwoord. Jammer, ik heb nu netconnect plus maar vond dat 63 + disc.line wel een beetje te duur worden invergelijking met hun andere abonnementen.
Better to let people think your a fool then to open your mouth and remove all doubt
kawe
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 44
Lid geworden op: 17 jun 2008, 13:05
Locatie: Lochristi

heb vorige vrijdag mijn homeconnectcontract verstuurd met de post.
vandaag activatiebrief gekregen. wordt maandag 7/7 geactiveert.
vandaag ook brief van BGC gekregen. morgen 4/7 wordt mijn ADSL lijn afgesloten.
dus WE zonder internet. geen ramp als maandag alles werkt (dus vingers gekruist)
ik heb dus BGC zelf niet moeten verwittigen
misschien wel nog Skynet
frado
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 934
Lid geworden op: 10 aug 2006, 19:39
Bedankt: 4 keer

welk internet heb je nu wel? Skynet ofzo?
Als ge de overstap van netconnect-> homeconnect maakt, heb je dan ook zo'n paar dagen zonder internet ofzo?
Gebruikersavatar
malinwa001
Pro Member
Pro Member
Berichten: 410
Lid geworden op: 03 feb 2007, 09:28
Twitter: malinawa001
Uitgedeelde bedankjes: 75 keer
Bedankt: 12 keer

voor de overschakelaars van dommel zelf hadden ze wel een statusbalkje kunnen maken. Ik heb vorige week maandag men fax gestuurd met het contract maar ik heb nog niks gehoord of gezien. Heb mail gestuurd en ticketnr gekregen maar daar antwoorden ze natuurlijk niet op.

Zal morgen hun 070 lijn maar bellen zeker. pff service is goe zolang ge ze niet nodig hebt. :twisted:
Matthias_VL
Plus Member
Plus Member
Berichten: 220
Lid geworden op: 29 jun 2008, 17:22
Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
Bedankt: 3 keer

dat heb je met die witte product bedrijfjes,goedkoop tot wanneer er iets scheelt :roll: en benieuwd hoeveel man ze tewerkstellen
Laatst gewijzigd door Matthias_VL op 03 jul 2008, 19:54, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
silentkiller
Pro Member
Pro Member
Berichten: 297
Lid geworden op: 24 jun 2008, 15:36
Locatie: Limburg
Uitgedeelde bedankjes: 17 keer
Bedankt: 26 keer

ik kan je dommel alleen maar aanraden. Heb er hele goede ervaringen mee !
Gebruikersavatar
Nikon
Plus Member
Plus Member
Berichten: 134
Lid geworden op: 30 mar 2007, 09:29

Matthias_VL schreef:dat heb je met die witte product bedrijfjes,goedkoop tot wanneer er iets scheelt :roll: en benieuwd hoeveel man ze tewerkstellen


waarom maakt gij dommel zwart in elken topic? waarom de mods u der ni af smijten ik heb geen flauw idee
is uw abbo 2 dage te laat geactiveerd? is het voor zon futiele reden dat ge gefrustreerd zijt? ik durf te wedden van wel
kawe
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 44
Lid geworden op: 17 jun 2008, 13:05
Locatie: Lochristi

ik heb nu nog ADSL GO van BGC/Skynet
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Berichten: 7819
Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

Nikon schreef:
Matthias_VL schreef:dat heb je met die witte product bedrijfjes,goedkoop tot wanneer er iets scheelt :roll: en benieuwd hoeveel man ze tewerkstellen


waarom maakt gij dommel zwart in elken topic? waarom de mods u der ni af smijten ik heb geen flauw idee
is uw abbo 2 dage te laat geactiveerd? is het voor zon futiele reden dat ge gefrustreerd zijt? ik durf te wedden van wel
Waarschijnlijk gefrustreerd, problemen met zijn ouders, achja. Dat gaat hier waarschijnlijk twee maanden zitten en dat moet dat weer hard leren he. Gebruikt dan userbase als uitlaatklep.
BBB
Premium Member
Premium Member
Berichten: 698
Lid geworden op: 13 jun 2005, 20:43
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer

Lord Utopia schreef:Waarschijnlijk gefrustreerd, problemen met zijn ouders, achja. Dat gaat hier waarschijnlijk twee maanden zitten en dat moet dat weer hard leren he.

Ik moet binnen een goei maand en een half al terug leren, moet ik dan concluderen dat ik nog harder gefrustreerd moet zijn?
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Berichten: 7819
Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

BBB schreef:
Lord Utopia schreef:Waarschijnlijk gefrustreerd, problemen met zijn ouders, achja. Dat gaat hier waarschijnlijk twee maanden zitten en dat moet dat weer hard leren he.

Ik moet binnen een goei maand en een half al terug leren, moet ik dan concluderen dat ik nog harder gefrustreerd moet zijn?
Wat is mij dat voor een conclusie.
liger
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2291
Lid geworden op: 10 dec 2005, 20:43
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

The evil enemy of Zambo, the anti-belgacom guy, made his entrance.
Matthis the anti-dommel guy :twisted:
BBB
Premium Member
Premium Member
Berichten: 698
Lid geworden op: 13 jun 2005, 20:43
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer

Lord Utopia schreef:Wat is mij dat voor een conclusie.

Het gefrustreerd zijn heeft dan niets met het student zijn/leren te maken, dan heb ik u verkeerd begrepen.
FullHD
Pro Member
Pro Member
Berichten: 326
Lid geworden op: 27 mei 2008, 12:04
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 15 keer

Achter trollen zit geen logica. Die trollen gewoon om te trollen.
DimaX
Pro Member
Pro Member
Berichten: 317
Lid geworden op: 13 apr 2007, 15:56

Sorry mods maar kunnen jullie die zever opruimen? Ik kom hier lezen over Dommel Homeconnect - Internet en telefoon in één, en geen ruzie... Dat ze maar ergens afspreken en uitvechten :wink:
Matthias_VL
Plus Member
Plus Member
Berichten: 220
Lid geworden op: 29 jun 2008, 17:22
Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
Bedankt: 3 keer

Veel mensen hebben tegenwoordig problemen met vrije meningsuiting en vrijheid van denken
we leven nog niet in Tibet seg se
broli
Premium Member
Premium Member
Berichten: 630
Lid geworden op: 25 mei 2007, 19:16
Bedankt: 3 keer

Op een forum forceer je je vrijmeningsuiting. In't echte leven zouden mensen je gewoon negeren. Dus niet echt dezelfde.
Gebruikersavatar
silentkiller
Pro Member
Pro Member
Berichten: 297
Lid geworden op: 24 jun 2008, 15:36
Locatie: Limburg
Uitgedeelde bedankjes: 17 keer
Bedankt: 26 keer

Matthias_VL schreef:Veel mensen hebben tegenwoordig problemen met vrije meningsuiting en vrijheid van denken
we leven nog niet in Tibet seg se

Voor de 2e keer: Totaal geen probleem met je meningsuiting, zelfs volledig mee akkoord. Wel een probleem dat het in elke thread om de 10min moet.
Maar dima heeft gelijk, verder met de thread maar :)
PTiTDaV
Member
Member
Berichten: 86
Lid geworden op: 03 jun 2008, 19:00
Uitgedeelde bedankjes: 5 keer
Bedankt: 1 keer

malinwa001 schreef:voor de overschakelaars van dommel zelf hadden ze wel een statusbalkje kunnen maken. Ik heb vorige week maandag men fax gestuurd met het contract maar ik heb nog niks gehoord of gezien. Heb mail gestuurd en ticketnr gekregen maar daar antwoorden ze natuurlijk niet op.

Zal morgen hun 070 lijn maar bellen zeker. pff service is goe zolang ge ze niet nodig hebt. :twisted:


ik heb identiek hetzelfde voor, zou de kuisvrouw de contracten die per fax binnengekomen zijn die dag weggegooid hebben :p

ik laat iets weten als ik nieuws heb
Gebruikersavatar
malinwa001
Pro Member
Pro Member
Berichten: 410
Lid geworden op: 03 feb 2007, 09:28
Twitter: malinawa001
Uitgedeelde bedankjes: 75 keer
Bedankt: 12 keer

PTiTDaV schreef:
malinwa001 schreef:voor de overschakelaars van dommel zelf hadden ze wel een statusbalkje kunnen maken. Ik heb vorige week maandag men fax gestuurd met het contract maar ik heb nog niks gehoord of gezien. Heb mail gestuurd en ticketnr gekregen maar daar antwoorden ze natuurlijk niet op.

Zal morgen hun 070 lijn maar bellen zeker. pff service is goe zolang ge ze niet nodig hebt. :twisted:


ik heb identiek hetzelfde voor, zou de kuisvrouw de contracten die per fax binnengekomen zijn die dag weggegooid hebben :p

ik laat iets weten als ik nieuws heb


Net gebeld, mijn fax was in orde, reeds verwerkt. Voor de rest had hij geen info. Jammer dat je de zaak niet zelf kunt opvolgen en voor zo'n dingen moet gaan bellen. Maandag geen brief bel ik terug :) ff spammen dan maar hé
PTiTDaV
Member
Member
Berichten: 86
Lid geworden op: 03 jun 2008, 19:00
Uitgedeelde bedankjes: 5 keer
Bedankt: 1 keer

malinwa001 schreef:
PTiTDaV schreef:
malinwa001 schreef:voor de overschakelaars van dommel zelf hadden ze wel een statusbalkje kunnen maken. Ik heb vorige week maandag men fax gestuurd met het contract maar ik heb nog niks gehoord of gezien. Heb mail gestuurd en ticketnr gekregen maar daar antwoorden ze natuurlijk niet op.

Zal morgen hun 070 lijn maar bellen zeker. pff service is goe zolang ge ze niet nodig hebt. :twisted:


ik heb identiek hetzelfde voor, zou de kuisvrouw de contracten die per fax binnengekomen zijn die dag weggegooid hebben :p

ik laat iets weten als ik nieuws heb


Net gebeld, mijn fax was in orde, reeds verwerkt. Voor de rest had hij geen info. Jammer dat je de zaak niet zelf kunt opvolgen en voor zo'n dingen moet gaan bellen. Maandag geen brief bel ik terug :) ff spammen dan maar hé


Mje heb ook gebeld contract was idd geregistreerd maar de persoon van de klantendienst vond het wel raar dat er nog geen opvolging voor was gedaan en ging dat doorgeven.

P.S.: was binnen op 2 minuten...
Plaats reactie

Terug naar “Dommel”