Pagina 19 van 25
Geplaatst: 08 jan 2008, 13:57
door Epo
fieldoxide schreef:Zo denk ik er ook over,gewoon een 'verlossende 'post op hun site zodat we voor eens en altijd weten wanneer de oplevering gaat zijn.
Zoals ik al vermeld heb in een andere post: Dommel kan dit niet doen, want ze willen zich niet binden aan een bepaalde datum. Als ze een bepaalde datum vooropstellen en ze halen hem niet... Ze zullen volstrekt niets laten weten beter achten zeker? Ten slotte hebben ze nooit een officiele opleverdatum laten weten.
Anyway, ik heb ook nog altijd geen modem ontvangen.
Edit: Zonet nog even naar Dommel gebeld. Volgens de persoon die ik aan de lijn had zouden de problemen volledig opgelost zijn en zouden de order "één van dees dagen" doorgestuurd worden. Alle gebruikers krijgen dan een activatiedatum na inloggen in de Schedom CRM.
Niet om de pret te bederven, maar dat zeiden ze me een week of 2 geleden eigenlijk ook al
Of zou het nu menens zijn?
Geplaatst: 08 jan 2008, 14:33
door m0djo
Ik krijg het ervan op mijn heupen. Wat is dat nu voor een antwoord? "Eén van dees dagen"? Van een groepje studenten die ergens iets vanuit hun kelder proberen te realiseren kan je zoiets verwachten. Toch niet van een bedrijf dat er overigens nog eens voor betaald wordt.
Ik geef ook zo'n antwoorden aan mensen als ze me iets vragen te doen voor hen. Maar dat gaat dan om dingen die ze me vragen te doen als ik eens tijd heb. Als ik ergens voor betaal of als mensen mij ergens voor betalen, zorg ik dat het asap in orde komt. Gaat dat niet, dan laat ik hen dat ook weten.
Dit is gewoon met iemand zijn voeten spelen! Grow up! Zeg eens waar het op staat in plaats van iedereen aan het lijntje te houden. Dat ze zich niet willen binden aan een datum is in mijn ogen enerzijds een punt van zwakte (deadlines zijn er om gehaald te worden, desnoods pas je ze aan moesten er dingen zijn die tegen vallen, maar dan leg je wel uit waarom en stel je een nieuwe planning op) en anderzijds doet het mij denken dat ze het gewoon zelf niet weten.
Als dit nog langer blijft duren gaat dat niet enkel afschijnen op zij die op Cityconnect aant wachten zijn. Iedereen weet nu ook hoe ze daar met klanten omspringen als het schoentje eens echt wringt.
Geplaatst: 08 jan 2008, 14:59
door dietervanb
Het probleem is niet alleen het wachte, maar ook het feit dat je ze direct moet betalen (50 euro activatie + reeds de eerste maand abonnement).
Zij hebben wel al je geld, en jij wacht maar op de dienst.
Als je vind dat het wachten te lang duurt kan je er niet meer onderuit zonder een ellelange procedure op te starten om je geld terug te krijgen.
Geplaatst: 08 jan 2008, 15:23
door smokem
dietervanb schreef:Het probleem is niet alleen het wachte, maar ook het feit dat je ze direct moet betalen (50 euro activatie + reeds de eerste maand abonnement).
Zij hebben wel al je geld, en jij wacht maar op de dienst.
Als je vind dat het wachten te lang duurt kan je er niet meer onderuit zonder een ellelange procedure op te starten om je geld terug te krijgen.
Ja hopelijk laten ze het niet zover komen.
De oplevering die 15 december zou beginnen is dus nooit begonnen?
Vreemd dat ze niet begonnen zijn om bij iedereen met Cityconnect tijdelijk hun ander product aan te sluiten.
Geplaatst: 08 jan 2008, 15:25
door ubremoved_983
smokem schreef:
De oplevering die 15 december zou beginnen is dus nooit begonnen?
Vreemd dat ze niet begonnen zijn om bij iedereen met Cityconnect tijdelijk hun ander product aan te sluiten.
Te kostelijk ... zijn ook jaarcontracten bij Belgacom voor Turboline op die lijnen.
Geplaatst: 08 jan 2008, 15:29
door bmantra
De oplevering die 15 december zou beginnen is dus nooit begonnen?
Nee, we zijn ondertussen al bijna een maand verder. (Eigenlijk 2 maanden dan de besteldatum). God weet hoelang het nog gaat duren...
Geplaatst: 08 jan 2008, 15:48
door m0djo
[stomme mop]
Bel hem eens ...
[/stomme mop]
Geplaatst: 08 jan 2008, 16:09
door smokem
Ze kunnen dagelijks meer en meer telefoontjes verwachten
Officeel is er geen bericht geweest? Dacht eindelijk bij een iets professionelere isp te komen, dit doet mij enkel denken aan wat vrienden van mij met ADSL2FIT/Realroot-dsl hebben voorgehad.
Geplaatst: 08 jan 2008, 17:11
door Goendi
Officeel is er geen bericht geweest? Dacht eindelijk bij een iets professionelere isp te komen, dit doet mij enkel denken aan wat vrienden van mij met ADSL2FIT/Realroot-dsl hebben voorgehad.
Ik wist dat er één dit ging roepen... Geen idee hoe je er bij komt, maar het is absoluut niet te vergelijken. Beiden die jij vernoemt hadden problemen op wholesale infrastructuur, Cityconnect loopt via eigen apparatuur. Een 2de nuance is dat beiden die jij noemt, producten van slechte kwaliteit toch opleverden en zonder verpinken incasseerden, Dommel zorgt dat de kwaliteit eerst goed zit, en zal pas -echt- aanrekenen vanaf dag 1 dat het abbo effectief is opgeleverd. Nu, geen idee wat jou voorkeur is, maar als jij graag een niet-werkend product hebt, waarvoor je betaalt, en dat pas na 30 dagen naar behoren functioneert bvb, denk je dan dat je je geld van die 30 dagen gaat terugzien? En 2. vind je imho Dommel's aanpak enorm verschillen van die 2 andere?
Dat wachten niet leuk is, kan ik begrijpen. Maar het is niet dat ze je een aansluitingsdatum -beloofd- hebben, er stond -duidelijk- vanaf 15/12/2007. Mss zijn er heden nog niet veel opgelevert, maar dat verandert niets aan de grond van de zaak: VANAF 15/12/2007. Wat begrijpend lezen al niet kan doen, vind je ook niet? :)
Geplaatst: 08 jan 2008, 17:31
door Epo
Goendi schreef:Dat wachten niet leuk is, kan ik begrijpen. Maar het is niet dat ze je een aansluitingsdatum -beloofd- hebben, er stond -duidelijk- vanaf 15/12/2007. Mss zijn er heden nog niet veel opgelevert, maar dat verandert niets aan de grond van de zaak: VANAF 15/12/2007. Wat begrijpend lezen al niet kan doen, vind je ook niet?
Je hebt gelijk wat betreft de vergelijking realroot/adsl2fit en Dommel, maar wat Dommel doet is toch niet helemaal in de haak hoor:
Natuurlijk hebben ze zich geen datum vooropgesteld waarop ze gaan opleveren. De reden ligt voor de hand: ze begonnen het product al te verkopen vanaf 15/11, omdat hun doelgroep voornamelijk ex-UPC klanten zijn. Toen was het geknipte moment om al die klanten proper in te lijven, en dat is ook gebeurd. Nadeel van de zaak is wel dat al die ex-UPC klanten nu zonder internet zitten.
Waar stond trouwens "DUIDELIJK" dat Dommel begon op te leveren vanaf 15/12? Dat is iets wat ik heb vernomen via telefonisch contact, en hier op het forum heb gepost.
Ik begrijp niet echt hoe je zonder schroom kunt zeggen dat Dommel goed bezig is: je koopt en betaalt een product, het is toch niet normaal dat je 2 maanden later nog steeds met lege handen staat? Het feit dat ze niet expliciet zeggen wanneer je je product krijgt praat toch niets goed? Benieuwd of jij het leuk vindt als je een TV koopt bij MediaMarkt, reeds betaalt, en ze "normaal gezien wel geleverd krijgt vanaf datum x", maar er wordt niets geleverd, wekenlang. Ik weet niet precies hoe de zaak juridisch in elkaar zit, maar ik denk wel dat mensen zoals ik (al bijna 2 maanden aan het wachten) wel een poot hebben om op te staan als puntje bij paaltje komt. Maar het enige wat wij als klanten willen is zo snel mogelijk Cityconnect hebben, een rechtszaak lost zoiets niet op - integendeel.
Dat is onze frustratie.
En for the record: Er is nog niemand opgeleverd, behalve 1 of 2 techniekers van Dommel.
Geplaatst: 08 jan 2008, 17:33
door bmantra
Nu, geen idee wat jou voorkeur is, maar als jij graag een niet-werkend product hebt, waarvoor je betaalt, en dat pas na 30 dagen naar behoren functioneert bvb, denk je dan dat je je geld van die 30 dagen gaat terugzien?
maak daar maar minstens 50 dagen van ondertussen..
Mss zijn er heden nog niet veel opgelevert, maar dat verandert niets aan de grond van de zaak: VANAF 15/12/2007.
Geen wil inderdaad zeggen dat er tot op heden nog niet veel opgeleverd zijn
Epo schreef:Waar stond trouwens "DUIDELIJK" dat Dommel begon op te leveren vanaf 15/12? Dat is iets wat ik heb vernomen via telefonisch contact, en hier op het forum heb gepost.
Dat hebben ze mij via de servicedesk schriftelijk gestuurd op 8 december 2007. Een andere reply op dat ticket is nog steeds niet beantwoord
Geplaatst: 08 jan 2008, 17:43
door tomg1804
Epo schreef:Natuurlijk hebben ze zich geen datum vooropgesteld waarop ze gaan opleveren. De reden ligt voor de hand: ze begonnen het product al te verkopen vanaf 15/11, omdat hun doelgroep voornamelijk ex-UPC klanten zijn. Toen was het geknipte moment om al die klanten proper in te lijven, en dat is ook gebeurd. Nadeel van de zaak is wel dat al die ex-UPC klanten nu zonder internet zitten.
Om even van de hak op de tak te springen, klanten die naar telenet overgeschakeld zijn krijgen ook helemaal niet wat ze verwachtten.
Je moet maar eens op het forum van TIK gaan lezen en dan zal je bv. zien dat ze 30gig ipv de beloofde 12 gig + 30 extra gig krijgen, enz.
En trouwens worden ze toch, in afwachting van Cityconnect, op Netconnect aangesloten. Of niet?
Dan liever een bedrijf zoals Dommel die het uitstellen en dan pas het beloofde geven en er dan pas ook voor laten betalen, dan telenet die niet geven wat ze beloven en er direct voor laten betalen.
Geplaatst: 08 jan 2008, 17:46
door bmantra
tomg1804 schreef:En trouwens worden ze toch, in afwachting van Cityconnect, op Netconnect aangesloten. Of niet?
Niet echt nee
tomg1804 schreef:
Dan liever een bedrijf zoals Dommel die het uitstellen en dan pas het beloofde geven en er dan pas ook voor laten betalen, dan telenet die niet geven wat ze beloven en er direct voor laten betalen.
De activatie en eerste maand is al lang betaald hoor.
Geplaatst: 08 jan 2008, 18:03
door fieldoxide
bmantra schreef:tomg1804 schreef:En trouwens worden ze toch, in afwachting van Cityconnect, op Netconnect aangesloten. Of niet?
Niet echt nee
tomg1804 schreef:
Dan liever een bedrijf zoals Dommel die het uitstellen en dan pas het beloofde geven en er dan pas ook voor laten betalen, dan telenet die niet geven wat ze beloven en er direct voor laten betalen.
De activatie en eerste maand is al lang betaald hoor.
Ik blijf er bij gewoon een aankondiging op hun site wanneer ze effectief gaan opleveren zou al veel goedmaken.
Geplaatst: 08 jan 2008, 18:15
door ubremoved_983
tomg1804 schreef:
Om even van de hak op de tak te springen, klanten die naar telenet overgeschakeld zijn krijgen ook helemaal niet wat ze verwachtten.
Je moet maar eens op het forum van TIK gaan lezen en dan zal je bv. zien dat ze 30gig ipv de beloofde 12 gig + 30 extra gig krijgen, enz.
En trouwens worden ze toch, in afwachting van Cityconnect, op Netconnect aangesloten. Of niet?
Dit klopt niet he ... enkel Chello Extreme klanten kregen 30 gig extra ... dus 35 gig + 30 ( 65 ), en die heb ik wel degelijk. Gewone chello klanten kregen geen extra gigs want die hadden reeds 12 gig bij Chello ... beter lezen dus ...
En in afwachting ... in afwachting krijgen we niks, noppes, nul ... alleen extra kosten door naar hun 070 betaallijn te bellen om daar te horen dat ze deze week de orders gaan verzenden. Ik begin het nu echt kotsbeu te worden om van het kastje naar de muur gestuurd te worden. Ofwel bied je een product aan dat werkt en kan opgeleverd worden ofwel bied je niets aan. Ik begrijp dat het niet simpel is dergelijk product op poten te zetten maar enige communcatie naar klanten toe zou toch het minste zijn ? Moest een Telenet of een Belgacom er 2 maand over doen om nieuwe abonnementen aan te sluiten dan zou iedereen hier moord en brand schreeuwen.
Geplaatst: 08 jan 2008, 18:50
door AeroFury
Moest je het nog niet opgevallen zijn, iedereen schreeuwt hier wel degelijk ook moord en brand en het gaat niet om BGC of Telenet.
Nog maar eens: staat het u niet aan? zeg u abbo op en ga terug naar belgacom of telenet.
Kmoet al dat geween hier niet lezen. ^^ Kwil gewoon lezen wanneer er mensen aangesloten zijn en hun snelheden.
Geplaatst: 08 jan 2008, 18:51
door hellsnake
ditCh schreef:Dit klopt niet he ... enkel Chello Extreme klanten kregen 30 gig extra ... dus 35 gig + 30 ( 65 ), en die heb ik wel degelijk. Gewone chello klanten kregen geen extra gigs want die hadden reeds 12 gig bij Chello ... beter lezen dus ...
Chello classic klanten hadden 40 GB. Bij de overstap naar telenet hebben ze 42GB gekregen. De telemeter is echter zo slecht dat ibj de helft van de mensen de 30GB er niet bij was gekomen of er wel bijstond maar het volume ervan niet gebruikt kon worden.
Geplaatst: 08 jan 2008, 18:55
door ubremoved_983
hellsnake schreef:
Chello classic klanten hadden 40 GB. Bij de overstap naar telenet hebben ze 42GB gekregen. De telemeter is echter zo slecht dat ibj de helft van de mensen de 30GB er niet bij was gekomen of er wel bijstond maar het volume ervan niet gebruikt kon worden.
Ok ... maar dit wil niet zeggen dat ze het niet gekregen hebben he
De intentie was er wel
Geplaatst: 08 jan 2008, 18:55
door Freakazoid
Goendi schreef:
Maar het is niet dat ze je een aansluitingsdatum -beloofd- hebben, er stond -duidelijk- vanaf 15/12/2007. Mss zijn er heden nog niet veel opgelevert, maar dat verandert niets aan de grond van de zaak: VANAF 15/12/2007. Wat begrijpend lezen al niet kan doen, vind je ook niet?
Dat heb je nog al eens aangehaald maar dat heeft nergens gestaan, die 15/12 datum.
Straffer zelfs, er werd mij verteld door de helpdesk op 15 november dat het zo'n 2 weken zou duren voor mijn cityconnect activatie en de standaard mail sprak van 10 dagen.
Ik walg van deze praktijken. Elke week hetzelfde verhaal. Er is dus toch iets wat hun stopt om die orders te verzenden. Dan komt er nog eens de periode tussen order en activatie. Het zal niet voor binnekort zijn...
Dommel heeft nog zoveel te leren. Wie daar voor de helpdesk verantwoordelijk is, mogen ze ontslaan. En verder kunnen ze de mailsupport stoppen, aangezien er geen kwaliteit verzekerd kan worden. Daar kruipt hopen tijd in. Uiteindelijk moet je toch naar hun bellen voor een echt antwoord. De drempel voor een mail te sturen ligt ook veel te laag.
Geplaatst: 08 jan 2008, 18:57
door hellsnake
ditCh schreef:hellsnake schreef:
Chello classic klanten hadden 40 GB. Bij de overstap naar telenet hebben ze 42GB gekregen. De telemeter is echter zo slecht dat ibj de helft van de mensen de 30GB er niet bij was gekomen of er wel bijstond maar het volume ervan niet gebruikt kon worden.
Ok ... maar dit wil niet zeggen dat ze het niet gekregen hebben he
De intentie was er wel
Ik had ook de intentie om mijn playstation 3 te betalen. Het is er alleen niet van gekomen
Maar het begint wel schandalig te worden van dommel. Iedere week krijgen we te horen dat de opleveringen direct beginnen en iedere keer gebeurt er niets.
Geplaatst: 08 jan 2008, 18:58
door ubremoved_983
hellsnake schreef:
Ik had ook de intentie om mijn playstation 3 te betalen. Het is er alleen niet van gekomen
Dus je hebt geen playstation ?
( Bij mij heeft die Telemeter trouwens niet moeilijk gedaan, en je kan moeilijk zeggen dat Telenet de 30 gig niet gegeven heeft, ze konden moeilijk voorzien dat de Telemeter het niet zou slikken ... alhoewel ?
)
Geplaatst: 08 jan 2008, 18:59
door hellsnake
ditCh schreef:hellsnake schreef:
Ik had ook de intentie om mijn playstation 3 te betalen. Het is er alleen niet van gekomen
Dus je hebt geen playstation ?
jawel
Geplaatst: 08 jan 2008, 19:00
door ubremoved_983
hellsnake schreef:
jawel
Wat is uw PSN ?
Geplaatst: 08 jan 2008, 19:01
door tomg1804
ditCh schreef:hellsnake schreef:
Chello classic klanten hadden 40 GB. Bij de overstap naar telenet hebben ze 42GB gekregen. De telemeter is echter zo slecht dat ibj de helft van de mensen de 30GB er niet bij was gekomen of er wel bijstond maar het volume ervan niet gebruikt kon worden.
Ok ... maar dit wil niet zeggen dat ze het niet gekregen hebben he
De intentie was er wel
Zie je wel dat ik juist was...
Maar goed, het was dus wat ik in mijn vorige post wou zeggen dat de methode van Dommel beter is (dwz dus wachten met te verdelen tot men zeker is dat het werkt) tegenover de methode van telenet (waarbij men iets belooft maar het maar gedeeltelijk geeft).
Geplaatst: 08 jan 2008, 19:05
door hellsnake
ditCh schreef:hellsnake schreef:
jawel
Wat is uw PSN ?
Hij is nog niet aangesloten op het internet.
Mijn wifi valt de hele tijd weg en moet nog eens kijken hoe ik best een kabel leg.
Geplaatst: 08 jan 2008, 19:54
door bmantra
hellsnake schreef:
Hij is nog niet aangesloten op het internet.
Aant wachten op uw cityconnect-abbo?
Mmm, eigenlijk kan ik er toch niet meer mee lachen
Geplaatst: 08 jan 2008, 20:46
door m0djo
tomg1804 schreef:Maar goed, het was dus wat ik in mijn vorige post wou zeggen dat de methode van Dommel beter is (dwz dus wachten met te verdelen tot men zeker is dat het werkt) tegenover de methode van telenet (waarbij men iets belooft maar het maar gedeeltelijk geeft).
Ik denk niet dat er iemand echt kwaad is omwille van het feit dat alles zo lang duurt, maar eerder om de non-communicatie over de vorderingen.
Nu zijn we gewoon aant wachten ... niemand weet nog hoe lang. Ze beloven ons bijna een maand dat het de volgende week wel in orde zal komen.
Iedere keer krijg je wat hoop (daar zorgen ze dan nog voor door te zeggen dat het nog maar een paar dagen is) en uiteindelijk gebeurt er niks.
Geplaatst: 08 jan 2008, 20:53
door Epo
hellsnake schreef:Maar het begint wel schandalig te worden van dommel. Iedere week krijgen we te horen dat de opleveringen direct beginnen en iedere keer gebeurt er niets.
Het is eigenlijk nog erger als dat. We kregen te horen dat de orders een van deze dagen geplaatst zouden worden. Zodra de order voor mijn abbo geplaatst is, krijg ik een ETA voor activatie in mijn gebruikerspaneel. Dat kan gerust met een tiental dagen verschil zijn. En wat als die datum dan ook nog niet blijkt te kloppen, en ze er nog een weekje bijvlammen?
Dit begint echt verschrikkelijke proporties aan te nemen. Ik heb al bijna spijt dat ik de stap naar Dommel gezet heb. Hopelijk verdwijnt dat sentiment zodra ik het product heb, en het goed meevalt...
Geplaatst: 08 jan 2008, 21:54
door AeroFury
Akkoord, je moet misschien lang wachten en de communicatie is niet denderend (ok, slecht)
Maar wat heb je liever: gebrek aan communicatie en een lange wachttijd, maar wanneer je het product dan eindelijk hebt je geen limieten en een supersnelheid hebt aan een goedkope prijs.
Of je blijft bij Telenet of Belgacom die je een 'goede service' en 'vlotte communicatie' aanbieden, maar waar je minstens € 40 betaald voor een limiet van 12GB en een 4mbps lijntje.
Ik zeg niet dat het mag wat Dommel doet, maar niemand houd je tegen om terug naar de monopolisten van belgie te gaan (duopolisten)
Geplaatst: 08 jan 2008, 21:55
door ubremoved_983
AeroFury schreef:
Maar wat heb je liever: gebrek aan communicatie en een lange wachttijd, maar wanneer je het product dan eindelijk hebt je geen limieten en een supersnelheid hebt aan een goedkope prijs.
Het valt nog af te wachten of ze dit kunnen waarmaken ...
Geplaatst: 08 jan 2008, 22:34
door liger
"service" van dommel is het enige dat mij tegenhoudt om over te stappen
is al altijd zo geweest (geen communicatie etc)
Geplaatst: 09 jan 2008, 00:13
door m0djo
ditCh schreef:Het valt nog af te wachten of ze dit kunnen waarmaken ...
Anders moeten we ze nog wa tijd geven om te testen
Geplaatst: 09 jan 2008, 09:35
door smokem
Is maar erg dat ze een product verkopen dat ze (nog?) niet kunnen leveren.
Op de site hadden ze duidelijk moeten vermelden dat het over een preorder product gaat.
Zoals iemand als zei zouden ze anders alle ex UPCers mislopen :r
Neem alles terug mochten ze mij aansluiten voor vrijdag, maar dat zit er niet in denk ik
Geplaatst: 09 jan 2008, 09:37
door Goztow
m0djo schreef:ditCh schreef:Het valt nog af te wachten of ze dit kunnen waarmaken ...
Anders moeten we ze nog wa tijd geven om te testen
Het komt nu op geen dagje meer
!
Geplaatst: 09 jan 2008, 09:49
door bmantra
Goztow schreef:Het komt nu op geen dagje meer
!
Voor mij juist wel. Ik voel me behoorlijk bij mijn pietje genomen...
Geplaatst: 09 jan 2008, 10:05
door Genghis
bmantra schreef:Goztow schreef:Het komt nu op geen dagje meer
!
Voor mij juist wel. Ik voel me behoorlijk bij mijn pietje genomen...
Ja, en binnen een maand is het: Wat is nu een maandje meer?
Ik vind dat dommel hier serieus wa credit krijgt, heel wa meer dan alle andere ISP's samen krijgen
.
Ik bekijk het zo:
Als ik naar de bakker zou gaan, en ik bestel een brood, waar ik notabene direct voor moet betalen, en de bakker zegt mij: binnen 2 weken mag je u brood komen halen.
2 weken later sta ik daar, en den bakker antwoord: Sorry, ma ik ben nog wa met mijn broodmachien aant knoeien, komt binne een week nog is terug.
Volgende week just hetzelfde, de week erna weer van da, etc etc.
Ik zou er ni mee kunnen lachen denkik, maar hier krijgt ge dan reacties van: 'bwa, das toch normaal', 'dommel is super','ga wa buiten spelen terwijl ge wacht','iedereen is jaloers op wa ge binnenkort mss gaat krijgen, dus ge moet zwijgen', ...
Als ge dit een beetje objectief bekijkt, dan vindik da dommel toch wel echt dringend in actie mag schieten (en dan heb ik het niet alleen over hun gebrekkige communicatie, maar ook over hunne lack of decent support).
Geplaatst: 09 jan 2008, 10:18
door bmantra
Genghis schreef:Ja, en binnen een maand is het: Wat is nu een maandje meer?
Ja inderdaad, ik zit al bijna 2 maanden zonder internet thuis... dat is toch echt niet accebtabel in een wereld waarin men denkt om van internet een basisrecht te maken. Ik moet naar de bank met ingevulde overschrijvingsformulieren mijn betalingen gaan doen (dat is al 10 jaar geleden ofzo dat ik daarvoor nog mocht gaan aanschuiven). Ik stel me ook de vraag wanneer hun service enkele dagen plat ligt wat men als gebruiker kan doen. Zijn er eigenlijk wel SLA's naar gewone eindgebruikers toe, of moeten die gewoon maar alles slikken.
Geplaatst: 09 jan 2008, 10:25
door tw2007
bmantra schreef:Genghis schreef:Ja, en binnen een maand is het: Wat is nu een maandje meer?
Ja inderdaad, ik zit al bijna 2 maanden zonder internet thuis... dat is toch echt niet accebtabel in een wereld waarin men denkt om van internet een basisrecht te maken. Ik moet naar de bank met ingevulde overschrijvingsformulieren mijn betalingen gaan doen (dat is al 10 jaar geleden ofzo dat ik daarvoor nog mocht gaan aanschuiven).
//off topic
Kunt ge geen phonebanking doen?
Geplaatst: 09 jan 2008, 10:25
door kaween
Niet bedoelt als kritiek of persoonlijke aanval, maar ik krijg dus echt wel buikpijn van dit soort opmerkingen :
dat is toch echt niet accebtabel in een wereld waarin men denkt om van internet een basisrecht te maken
... in een wereld waar tegen de tijd dat ik een punt achter deze zin heb gezet, er ERGENS op de wereld minstens alweer een kind sterft van de honger. En ja, ik heb deze maand mijn (zonder enige twijfel) veel te kleine bijdrage al gestort.
Zulke dingen maken mij
intriest. Tot zover mijn enige en bovendien totaal waardeloze en onnuttige bijdrage tot dit topic.
Geplaatst: 09 jan 2008, 10:39
door cloink
bmantra schreef:Zijn er eigenlijk wel SLA's naar gewone eindgebruikers toe, of moeten die gewoon maar alles slikken.
Die moeten alles slikken, voor zover er niets in het contract staat. SLA's kosten (veel) geld voor een reden. Niets dat je in de weg staat om een persoonlijke SLA af te dwingen bij je provider, maar reken er maar op dat je dan enkele tientallen veelvouden euro's kwijt zult zijn in vergelijking met je huidige abonnement.
Neen, een SLA voor de consument is ook een beetje onzinnig. Een consument heeft trouwens andere "middelen" om een slecht functionerend bedrijf onder druk te zetten: opzeggen (kan in dit geval best via een ingebrekestelling me dunkt), ombudsmannen, consumentenorganisaties, fora om je gal te spuien, etc.
Maar op veel meer dan tot het uiteindelijke resultaat van weggaan bij die ene provider zonder opzegvergoeding moet je niet op rekenen. En zo staat Dommel hier enorm sterk: de concurrentie is quasi onbestaande.
Dus mondje open en slikken maar!