Bij mij is het gewoon gelukt. Ik betaal 4€ / maand voor 10GB.Avenger 2.0 schreef: 21 jul 2024, 09:12Bij mij was de €5 korting enkel van toepassing vanaf L abonnement (€9/maand). Het M abonnement kwam gewoon hetzelfde €9/maand als het L abonnement.satsurfer schreef: 20 jul 2024, 23:42 Anders zou ik eens gekeken hebben voor M voor 9-5 €= 4EUR/maand.
Hey Telecom
-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 75 keer
- Bedankt: 39 keer
- Recent bedankt: 2 keer
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 22 keer
- Bedankt: 118 keer
- Recent bedankt: 9 keer
Ah goed om te weten, dan was de pagina gewoon mis. Spijtig genoeg kan je maar eenmalig veranderen per maand, dus zit er voorlopig vast aan. Maar voor de prijs zullen we niet klagenNexus1980 schreef: 21 jul 2024, 11:27Bij mij is het gewoon gelukt. Ik betaal 4€ / maand voor 10GB.Avenger 2.0 schreef: 21 jul 2024, 09:12Bij mij was de €5 korting enkel van toepassing vanaf L abonnement (€9/maand). Het M abonnement kwam gewoon hetzelfde €9/maand als het L abonnement.satsurfer schreef: 20 jul 2024, 23:42 Anders zou ik eens gekeken hebben voor M voor 9-5 €= 4EUR/maand.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 626 keer
- Bedankt: 385 keer
- Recent bedankt: 3 keer
Moet er nog zand zijn.....
Ga downsizen van L naar M. Verbruik toch niets...en bel nooit...50 GB is mega overkill...kan nog altijd later overschakelen naar hoger terug...
- devilkin
- Administrator
- Uitgedeelde bedankjes: 1057 keer
- Bedankt: 663 keer
Zelf ook overgestapt van de L naar M, zelfs in 't buitenland voor 2w kwam ik nog niet aan 10gb

Merci, weer 5 EUR minder

Telenet All-Internet -- using CV8560E & OPNsense on PCEngines APU2E4
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 23 keer
- Bedankt: 32 keer
Ik vraag me af als ze nog wel winst maken voor die 4€? Wat zouden eigenlijk de kosten zijn per GB of per belminuut?satsurfer schreef: 22 jul 2024, 23:41 2024-07-22_23-16-56.jpg
WTF: 4 EUR voor 20 GB en 5 u. bellen en 1000 SMS.
Ga downsizen van L naar M. Verbruik toch niets...en bel nooit...50 GB is mega overkill...kan nog altijd later overschakelen naar hoger terug...
2024-07-22_23-40-17.jpg
Int.: BASE: 200/20 Mbps -> €36
TV: BASE TV app -> €9
Tel.: Hey Telecom: 25GB en onbeperkt bellen -> €9 €4
Totaal = €36 + €9 + €4 = €49
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 148 keer
- Bedankt: 108 keer
Ik zie de 20 Gb van 9 voor 4 euro wel niet.
Ook niet als ik ben ingelogd.
Is die aanbieding al terug weg ?
Ook niet als ik ben ingelogd.
Is die aanbieding al terug weg ?
I'm a bilingual. I'm a bilingual illiterate. I can't read in two languages.
- Patje
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 246 keer
- Bedankt: 102 keer
- Recent bedankt: 1 keer
Als ik ingelogd ben zie ik die aanbieding maar bij 1 nummer staan van de 4. Wij hebben de 24 maanden promo en de aanbieding is ook een 24 maanden promotie.
Intel® i3-10100 Quad-Core @4,10 GHZ. Ram:16 GB DDR4. SSD NVMe 500 GB || Windows 11 Home X64 || GSM Samsung Galaxy A13 @ Hey!
Hey! LiveBox Cable Modem 150/15 Mbps* https://www.speedtest.net/nl/result/16739853024.png

Hey! LiveBox Cable Modem 150/15 Mbps* https://www.speedtest.net/nl/result/16739853024.png
-
- Premium Member
Ik heb ook de lifetime promo van 5EU en de korting is momenteel bij mij geldig op alle tarieven. Ik heb ook nog een tweede abonnement van 7EU waarbij die korting niet geldig is. Ander schakelde ik uiteraard over naar het 9EU => dus 4EU abonnement
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 148 keer
- Bedankt: 108 keer
Ik heb 4 abo's met 5 euro life time korting.
Toch zie ik die korting niet als ik een bijkomend abo wil.
Wil ik een bestaand abo aanpassen wordt dat niet toegestaan.
(ja ik ben ingelogd)
Toch zie ik die korting niet als ik een bijkomend abo wil.
Wil ik een bestaand abo aanpassen wordt dat niet toegestaan.
(ja ik ben ingelogd)
I'm a bilingual. I'm a bilingual illiterate. I can't read in two languages.
- Ptoeneigh
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 584 keer
- Bedankt: 140 keer
Door het wijzigen van m’n “Travel data control” van €60,50 naar €0 kan ik online m’n mobiele abonnementen even niet meer wijzigen, ik vermoed dat het systeem dit als een contractwijziging ziet dus ik zal m’n 30 dagen braaf afwachten en zien welke promo’s er nog voorbij komen.
Die Hey M met 10 GB extra dus 20 GB voor €4 is wel erg mooi.
Voor m’n vast internet wil ik van Hey overstappen naar Base. Ik heb m’n easy switch ingegeven en gekozen voor self install. Moet ik nu schrik gaan hebben dat Orange / Hey ook ‘per ongeluk’ m’n gsm nummers gaat afsluiten?
@VossyGamer jij bent overgestapt een maand terug zeker, is dat zonder gedoe en dubbele facturatie verlopen?
Gek hè dat ik vooraf al schrik heb.
Voor m’n vast internet wil ik van Hey overstappen naar Base. Ik heb m’n easy switch ingegeven en gekozen voor self install. Moet ik nu schrik gaan hebben dat Orange / Hey ook ‘per ongeluk’ m’n gsm nummers gaat afsluiten?
@VossyGamer jij bent overgestapt een maand terug zeker, is dat zonder gedoe en dubbele facturatie verlopen?
Gek hè dat ik vooraf al schrik heb.

-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 113 keer
- Bedankt: 153 keer
Ik heb deze wijziging specifiek ook gevraagd in een chat met hey. Dit na je vorige post met verwijzing naar het draadje op de heycommunity, waar ik ook al actief was.Ptoeneigh schreef: 23 jul 2024, 20:02 Door het wijzigen van m’n “Travel data control” van €60,50 naar €0 kan ik ....
Respons hey: belgie staat op 50€, internationaal op 60€. Dit is niet wijzigbaar.
Ik verwees daarop naar de eu regelgeving: dat er inderdaad standaard plafonds zijn. Maar dat de klant het recht heeft kiezen voor een andere waarde daarvan.
Respons: niet wijzigbaar.
Ik vroeg dit te escaleren naar hun it, een manager,....voor behandeling.
Hey: ik kan je niet helpen. Chat word afgesloten
Ik: hey heeft tijd tot half augustus waarna ik klacht indien bij bipt en telecomombudsdienst
=> Conclusie: dit is nog altijd niet generiek opgelost.
- Ptoeneigh
- Elite Poster
Ongelooflijk!lirec schreef: 24 jul 2024, 02:34Ik heb deze wijziging specifiek ook gevraagd in een chat met hey. Dit na je vorige post met verwijzing naar het draadje op de heycommunity, waar ik ook al actief was.Ptoeneigh schreef: 23 jul 2024, 20:02 Door het wijzigen van m’n “Travel data control” van €60,50 naar €0 kan ik ....
Respons hey: belgie staat op 50€, internationaal op 60€. Dit is niet wijzigbaar.
(..)
=> Conclusie: dit is nog altijd niet generiek opgelost.

Dit is letterlijk gebrieft vorige week zodat medewerkers op de hoogte zouden (moeten) zijn.
Probeer het vandaag eens opnieuw, eventueel via DM, laat ze het desnoods navragen aan een collega, vorige week vrijdag zouden ze hier over geïnformeerd moeten zijn. Zie mijn quote hierboven met letterlijk de inhoud / reactie van Hey naar de ombudsdienst met de excuses voor de foute informatie: viewtopic.php?p=997232#p997232
Ik denk als je een screenshot had gemaakt van die chat die zomaar werd afgesloten, als je daarmee naar de ombudsman gaat en die klacht komt opnieuw bij een verantwoordelijke binnen, dan gaat er iemand toch serieus naar zijn voeten krijgen. Wat een (..) mentaliteit heerst er toch bij sommige medewerkers. (Echt typisch Frans, zoals al eens werd gerefereerd naar bijvoorbeeld Worldline).
- Ratface
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 70 keer
- Bedankt: 64 keer
Dit is gewoon een flagrante leugen volgens mij. Ze hebben juist niemand geïnformeerd. Nog even verder nietsvermoedende klanten uitzuigen op die manier tot het vuur echt aan de schenen komt.Ptoeneigh schreef: 19 jul 2024, 20:02 We hebben onze medewerkers van de klantendienst hierover ook geïnformeerd zodat dit duidelijk is voor hen en zij de correcte informatie doorgeven aan de klanten.
- Ptoeneigh
- Elite Poster
Ik wil nog begrijpen dat iemand in verlof was en zijn mails nog niet heeft bijgewerkt of nog niet gebrieft is (als er überhaupt al communicatie is daar??)Ratface schreef: 24 jul 2024, 08:05Dit is gewoon een flagrante leugen volgens mij. Ze hebben juist niemand geïnformeerd. Nog even verder nietsvermoedende klanten uitzuigen op die manier tot het vuur echt aan de schenen komt.Ptoeneigh schreef: 19 jul 2024, 20:02 We hebben onze medewerkers van de klantendienst hierover ook geïnformeerd zodat dit duidelijk is voor hen en zij de correcte informatie doorgeven aan de klanten.
Maar volharden in arrogantie zonder het te willen checken en dan ook nog eens de klant op zo’n manier behandelen?!
Dat zou wat mij betreft genoeg zijn voor een negatieve evaluatie, zowel voor de medewerker als voor zijn of haar leidinggevende.
Want dit gaat niet meer om het bijstellen van een limiet maar om een diepere problematiek, namelijk het onnodig frustreren en arrogant behandelen van je klanten en daarmee je bedrijf (o.a. hier) een slechte onbetrouwbare reputatie bezorgen.
Want laten we eerlijk zijn, onze enige loyaliteit naar Hey of Orange is de prijs. Niemand zit daar vanwege de fijne service of geweldige netwerkdeking.
Al moet ik zeggen dat ik via Twitter wel een zeer vriendelijke medewerker had vrijdag toen ik voor een 2e nummer ook een wijziging vroeg. Dus je moet een beetje geluk of pech hebben hierin. En natuurlijk zelf altijd vriendelijk blijven!
Maar ik blijf dit schokkend vinden.
-
- Premium Member
Ik ben overgestapt begin juni van hey naar Base (was één van de eerste), tot nu toe geen spijt van de overstap. Base (Telenet) is het beste internet, beter dan het Orange. Werkt veel stabieler.Ptoeneigh schreef: 23 jul 2024, 20:02 Door het wijzigen van m’n “Travel data control” van €60,50 naar €0 kan ik online m’n mobiele abonnementen even niet meer wijzigen, ik vermoed dat het systeem dit als een contractwijziging ziet dus ik zal m’n 30 dagen braaf afwachten en zien welke promo’s er nog voorbij komen.
Gek hè dat ik vooraf al schrik heb.![]()
-
- Pro Member
- Bedankt: 14 keer
- Recent bedankt: 4 keer
20 GB voor 4 euro (lifetime -5 euro promo) is wel heel aantrekkelijk. Zit nu nog op 40 GB (waarvan ook 40 in de EU) dus ik twijfel een beetje aangezien we binnenkort nog op vakantie gaan, en ik in Nederland werk en dus bijna altijd roam. Langs de andere kant: gemiddeld verbruik ik nu 7 GB per maand (kan helaas in de app en op de facturen niet zien hoeveel daarvan in de EU is).
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 39 keer
- Bedankt: 19 keer
Net ook overgeschakeld van L naar M met 5 euro promo actief. Helaas zie ik in de app niets meer van die 20GB, er wordt enkel over 10GB gesproken.satsurfer schreef: 22 jul 2024, 23:41 2024-07-22_23-16-56.jpg
2024-07-22_23-40-17.jpg
Mogelijks komt het pas in orde bij de nieuwe facturatieperiode?
Laatst gewijzigd door simon1991 24 jul 2024, 15:57, in totaal 1 gewijzigd.
- VossyGamer
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 112 keer
- Bedankt: 58 keer
Onderwerp 1. Hier is mijn conversatie met Hey via Messenger:Ptoeneigh schreef: 23 jul 2024, 20:02 Onderwerp 1. Door het wijzigen van m’n “Travel data control” van €60,50 naar €0 kan ik online m’n mobiele abonnementen even niet meer wijzigen, ik vermoed dat het systeem dit als een contractwijziging ziet dus ik zal m’n 30 dagen braaf afwachten en zien welke promo’s er nog voorbij komen.
Onderwerp 2. Voor m’n vast internet wil ik van Hey overstappen naar Base. Ik heb m’n easy switch ingegeven en gekozen voor self install. Moet ik nu schrik gaan hebben dat Orange / Hey ook ‘per ongeluk’ m’n gsm nummers gaat afsluiten?
Gek hè dat ik vooraf al schrik heb.![]()

Ik kreeg ook enkele minuten later de bevestiging via mail:

Misschien hebben de Userbase screenshots geholpen? Bedankt!
Onderwerp 2. Ik heb gemerkt dat de Easy-switch niet werkte toen ik van Orange internet naar BASE internet ging, maar dit ligt aan het systeem van Telenet/BASE. Ik heb gemerkt dat ik bij het Klantennummer geen Orange klantennummer kan invullen, dit omdat er in een Orange klantenummer altijd een punt (.) na het eerste cijfer staat. (Dit is ook zo bij Hey) Het probleem? Het formulier op de BASE website laat dit niet toe, en laat alleen cijfers toe. Ik haalde de punt er van tussen uit, en bestelde internet, maar de Easy-switch werd nooit in gang gezet. Ik heb dan maar de dag nadat BASE internet geïnstalleerd was, Orange internet via de telefoon opgezegd. Geen idee of dit ook telefonisch kan bij Hey internet.
Maar... Gelukkig bestaat dit formulier: https://www.heytelecom.be/nl/opzeggen
Toegevoegd na 2 minuten 16 seconden:
Ik zie net het stukje dat je vreest dat je telefoonnummers afgesloten gaan worden, dit denk ik niet hoor. Ookal draag je geen nummers mee met Easy-switch blijven je nummers gewoon bij Hey, en zou de Easy-switch alleen voor het internet zijn, als je alleen internet hebt besteld. Alleen weet je het nooit 100% zeker met Hey, maar dit zou mij raar lijken.
Internet: Orange België – 500/50 Mbps via FRITZ!Box 6660 Cable
Mobiel: hey! telecom – 200GB BE + 35GB EU // Telenet – Prijs volgens verbruik (Back-up)
Devices: iPhone 15 Pro & HP Envy x360 (Intel Core Ultra 7 155U, 32GB RAM)
Mobiel: hey! telecom – 200GB BE + 35GB EU // Telenet – Prijs volgens verbruik (Back-up)
-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 75 keer
- Bedankt: 39 keer
Ik heb het gevraagd via chat. Ikzelf zit eveneens op M met 10Gb. Is enkel voor nieuwe klanten werd er gezegd.simon1991 schreef: 24 jul 2024, 13:09Net ook overgeschakeld van L naar M met 5 euro promo actief. Helaas zie ik in de app niets meer van die 20GB, er wordt enkel over 10GB gesproken.satsurfer schreef: 22 jul 2024, 23:41 2024-07-22_23-16-56.jpg
2024-07-22_23-40-17.jpg
Mogelijks komt het pas in orde bij de nieuwe facturatieperiode?

- Marsmillo
- Plus Member
- Uitgedeelde bedankjes: 21 keer
- Bedankt: 19 keer
Raar dat het enkel voor nieuwe klanten is.Nexus1980 schreef: 24 jul 2024, 23:11 Ik heb het gevraagd via chat. Ikzelf zit eveneens op M met 10Gb. Is enkel voor nieuwe klanten werd er gezegd.![]()
Want als ik van Hey! Mobile L zou downgraden naar M, dan krijg ik het wel (alle toch volgens de "my hey!" app).
-*-
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 230 keer
- Recent bedankt: 10 keer
Ik heb net hetzelfde voor, bij een kennis geswitcht van de oude formule naar mobile M, er stond letterlijk "20GB" in de app/site welke we geselecteerd hebben en nu geven ze ineens maar 10GB...
Dus best screenshot daarvan maken want dit is bedrog van Hey en dan heb je bewijs om beklag te doen... Je mag die screenshot dan ook hier pasten want ik heb er geen gemaakt
Dus best screenshot daarvan maken want dit is bedrog van Hey en dan heb je bewijs om beklag te doen... Je mag die screenshot dan ook hier pasten want ik heb er geen gemaakt

-
- Plus Member
- Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
- Bedankt: 17 keer
splinterbyte schreef: 25 jul 2024, 10:34 Dus best screenshot daarvan maken want dit is bedrog van Hey en dan heb je bewijs om beklag te doen... Je mag die screenshot dan ook hier pasten want ik heb er geen gemaakt![]()
Laatst gewijzigd door freddie 26 jul 2024, 00:01, in totaal 1 gewijzigd.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 70 keer
- Bedankt: 43 keer
Ik zal wss overstappen van Orange Prepaid naar Hey Telecom. Ik heb nog 100 euro aan krediet op de prepaid, kan ik hiermee betalen aangezien hetzelfde bedrijf is? Vroeger kocht ik daar dingen mee op Playstation, maar dat is ook ingeperkt.
Hoe werkt het precies om je abbo te pauzeren bij Hey? Is dat maar 1x per jaar mogelijk voor max van 3 maand? Of kan je dit 3x per jaar doen voor maand?
Hoe werkt het precies om je abbo te pauzeren bij Hey? Is dat maar 1x per jaar mogelijk voor max van 3 maand? Of kan je dit 3x per jaar doen voor maand?
-
- Elite Poster
uw belsaldo zal gebruikt worden om uw factuur te betalen.
Let me google that for you:
https://www.heytelecom.be/nl/hulp-en-su ... elijk-stop
Toegevoegd na 2 minuten 56 seconden:
Let me google that for you:
https://www.heytelecom.be/nl/hulp-en-su ... elijk-stop
Toegevoegd na 2 minuten 56 seconden:
Eergisteren overgeschakeld van L naar M (bedrag van 4 € staat juist) Ik heb het nu nagevraagd in de chatsplinterbyte schreef: 25 jul 2024, 10:34 Ik heb net hetzelfde voor, bij een kennis geswitcht van de oude formule naar mobile M, er stond letterlijk "20GB" in de app/site welke we geselecteerd hebben en nu geven ze ineens maar 10GB...

- Ptoeneigh
- Elite Poster
Hoe is het afgelopen met de Hey M van 20 ipv 10 GB?
@satsurfer @simon1991 @splinterbyte @freddie ?
Bij mij in de klantenzone staat ook dat ik kan wijzigen naar Hey M 20 GB voor €4 ipv €9 ivm lifetime -€5 promo maar zoals ik hierboven lees is dat weer een gedoe.
is er bij jullie nog een oplossing gekomen?
Toegevoegd na 3 minuten 30 seconden:
@satsurfer @simon1991 @splinterbyte @freddie ?
Bij mij in de klantenzone staat ook dat ik kan wijzigen naar Hey M 20 GB voor €4 ipv €9 ivm lifetime -€5 promo maar zoals ik hierboven lees is dat weer een gedoe.
is er bij jullie nog een oplossing gekomen?
Toegevoegd na 3 minuten 30 seconden:
Via je gedetailleerde factuur (op de volgende pagina’s) kun je exact het verbruik zien, in België en in roaming.kippewit schreef: 24 jul 2024, 12:43 ik twijfel een beetje aangezien we binnenkort nog op vakantie gaan, en ik in Nederland werk en dus bijna altijd roam. Langs de andere kant: gemiddeld verbruik ik nu 7 GB per maand (kan helaas in de app en op de facturen niet zien hoeveel daarvan in de EU is).
-
- Elite Poster
25/7 19.06 u. bericht gestuurd
26/7 9.19 u. antwoord (maar ik werk overdag, en kan niet direct dit hier posten
)
"Hey satsurfer,
Ik kan begrijpen dat het verwarrend is. Extra 10 GB was nog niet toegevoegd. Ik heb het nu in orde gebracht. Binnen enkele uren komt het actief en dan ga je zien dat er 20 GB staat.
***** "
mail 9.20 u.: Nu juist zie ik het staan.
26/7 9.19 u. antwoord (maar ik werk overdag, en kan niet direct dit hier posten

"Hey satsurfer,
Ik kan begrijpen dat het verwarrend is. Extra 10 GB was nog niet toegevoegd. Ik heb het nu in orde gebracht. Binnen enkele uren komt het actief en dan ga je zien dat er 20 GB staat.
***** "
mail 9.20 u.: Nu juist zie ik het staan.
Laatst gewijzigd door satsurfer 26 jul 2024, 18:24, in totaal 2 gewijzigd.
- VossyGamer
- Pro Member
Ze hebben eindelijk een telefoonnummer, wie had dat gedacht!

Toegevoegd na 2 minuten 31 seconden:
Net eens naar het bovenstaande nummer gebeld, en het is gewoon een volledige klantendienst met menu's!! Er is nu echt geen reden meer om niet naar Hey te switchen.

Toegevoegd na 2 minuten 31 seconden:
Net eens naar het bovenstaande nummer gebeld, en het is gewoon een volledige klantendienst met menu's!! Er is nu echt geen reden meer om niet naar Hey te switchen.
- buthead
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 47 keer
- Bedankt: 127 keer
Hier via messenger die extra 10GB gevraagd werd zonder issue toegevoegd
Staat bij voordelen
-5euro
En dan 10GB extra 0 euro
Heel mooi dus voor 4 euro 20gb
Staat bij voordelen
-5euro
En dan 10GB extra 0 euro
Internet = Telenet + HeyTelecom
Telefonie/GSM = TN+PX Mobiel
TV = PX pickx + Netflix + Disney+
Telefonie/GSM = TN+PX Mobiel
TV = PX pickx + Netflix + Disney+
- VossyGamer
- Pro Member
Dat heb ik ook soms, dan moet je gewoon refreshen of uit- en inloggen en werkt alles gewoon.satsurfer schreef: 26 jul 2024, 17:50 Zoals gewoonlijk, is die website wat traag....mss. morgen wel te zien?
onder 'mijn producten', niets te zien.
Toegevoegd na 35 seconden:
Da is toch te zot voor woorden.. 20GB + 10GB voor 4 euro..buthead schreef: 26 jul 2024, 18:21 Hier via messenger die extra 10GB gevraagd werd zonder issue toegevoegd
Staat bij voordelen
-5euro
En dan 10GB extra 0 euro
- VossyGamer
- Pro Member
Nee hoor, het is door een promotie 10+10 GB in BE en 10 GB in de EU. En dat voor 4 euro voor klanten met de -5 euro for life korting.

- VossyGamer
- Pro Member
Ik heb dat al meermaals herhaald in deze thread dat dat gebrekkig Nederlands is, en dat het wel degelijk 2 apparte data potten zijn. Dit staat ook zo in de Klantenzone en als je belt naar #5580# (verbruik check op eender welk toestel). Hey staat gewoon niet bekend om zijn perfecte Nederlands.
- VossyGamer
- Pro Member
Nee want ik heb nu de L formule. Als je kijkt naar vorige berichten van gebruikers met de M formule zie je dat bij hun de data 'potten' gescheiden zijn.
Dit is ook zo bij L, wat ik nu heb:

Het is gewoon slechte taal. Geloof je het eindelijk?
Toegevoegd na 3 minuten 6 seconden:
Dus met die promotie is het 10+10 GB in de BE en in de apparte pot voor in de EU 10GB.
Dit is ook zo bij L, wat ik nu heb:

Het is gewoon slechte taal. Geloof je het eindelijk?

Toegevoegd na 3 minuten 6 seconden:
Dus met die promotie is het 10+10 GB in de BE en in de apparte pot voor in de EU 10GB.

-
- Member
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
- Bedankt: 9 keer
Even ter info: had jij al een M abonnement of ben je net overgestapt? Want ik las ergens hierboven dat die 10gb geweigerd werd voor klanten die al op een M abonnement zaten.buthead schreef: 26 jul 2024, 18:21 Hier via messenger die extra 10GB gevraagd werd zonder issue toegevoegd
Staat bij voordelen
-5euro
En dan 10GB extra 0 euro