Telenet wordt duurder vanaf 01/2015

Heb je vragen of opmerkingen over deze provider via de kabel? Post dan je vragen hier.
Gebruikersavatar
proximusboyke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6939
Lid geworden op: 05 feb 2010, 20:17
Locatie: kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 150 keer
Bedankt: 364 keer

AndRo555 als manlief hd voetbal kijkt en vrouwlief dan hd thuis of familie kijkt en je neemt dan nog wat toevallig hd op dan zullen de kids niet teveel kunnen downloaden .
iphone 8+ : prox MUP
iphone 12 : max 512gb prox MUP
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb prox MUP
fluppie
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3288
Lid geworden op: 18 feb 2008, 17:55
Uitgedeelde bedankjes: 114 keer
Bedankt: 60 keer

Ik vind dat ook een vrij eigenaardige reactie van Telenet,ik heb dit gelezen,gisteren in een wachtzaal,waar nogal wat kranten lagen.Ik denk dat het in De Morgen was,maar ben daar niet zeker van.
Vooral de klanten die internet & Dig Tv(51,69€) samen hebben,hebben reden tot klagen,100 gb per maand,en ik denk dat dit een abo is die nog veel gevraagd word.Daarmee denk ik dat ze deze groep klanten willen 'bewerken,via verkoopspraatjes' voor over te stappen naar Whop,bijv (65,49€).
AndRo555
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3018
Lid geworden op: 04 aug 2012, 12:48
Uitgedeelde bedankjes: 301 keer
Bedankt: 267 keer

proximusboyke schreef:AndRo555 als manlief hd voetbal kijkt en vrouwlief dan hd thuis of familie kijkt en je neemt dan nog wat toevallig hd op dan zullen de kids niet teveel kunnen downloaden .
Inderdaad ze zullen niet meer zo snel dingen downloaden. Maar mijn punt was dat al het streamen en real-time applications gewoon allemaal tegelijk kunnen.
Dat de downloads maar wat trager binnenkomen is het nadeel tegenover hoeveel goedkoper het is.
Muziekbos
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1403
Lid geworden op: 08 dec 2008, 22:54
Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
Bedankt: 299 keer

fluppie schreef: Vooral de klanten die internet & Dig Tv(51,69€) samen hebben,hebben reden tot klagen,100 gb per maand,en ik denk dat dit een abo is die nog veel gevraagd word.Daarmee denk ik dat ze deze groep klanten willen 'bewerken,via verkoopspraatjes' voor over te stappen naar Whop,bijv (65,49€).
Laat ze maar komen met hun verkoopspraatjes, het enige wat ze hiermee zullen bereiken is een klant die een steeds grotere aversie krijgt van dat bedrijf.

Waarschijnlijk zullen ze al of niet "tijdelijk" hiermee extra Whop klanten binnenhalen met een promotie van een jaar die de huur van de digicorder kwijtscheld. Maar het lijkt mij in dat geval enkel maar "uitstel van executie". Want na een jaar moeten ze dan toch de volle pot gaan betalen met deze prijsverhoging in meegerekend en wees er maar zeker van dat Telenet begin 2016 terug zal afkomen met een nieuwe prijsverhoging. Zolang hun monopoly niet doorbroken wordt zijn ze heer en meester op de kabel. En zolang Proximus meesurft op de jaarlijkse prijsverhogingen van Telenet zal er in totaliteit ook niets van monopoly (of duopoly) doorbroken worden. Ik hoop dat alle verdedigers van dit bedrijf dan nog altijd zonder problemen de nieuwe prijsverhoging en extra centen maandelijks op tafel zullen gooien. "Want ja, kwaliteit heeft zijn prijs, zeker in de portemonnee". Er zijn nu éénmaal grenzen aan wat Telenet ons probeert wijs te maken.
fluppie
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3288
Lid geworden op: 18 feb 2008, 17:55
Uitgedeelde bedankjes: 114 keer
Bedankt: 60 keer

AndRo555 schreef:
proximusboyke schreef:AndRo555 als manlief hd voetbal kijkt en vrouwlief dan hd thuis of familie kijkt en je neemt dan nog wat toevallig hd op dan zullen de kids niet teveel kunnen downloaden .
Inderdaad ze zullen niet meer zo snel dingen downloaden. Maar mijn punt was dat al het streamen en real-time applications gewoon allemaal tegelijk kunnen.
Dat de downloads maar wat trager binnenkomen is het nadeel tegenover hoeveel goedkoper het is.
De Telenet klanten,die internet& Dig. tv hebben (51,69€!!!) krijgen een snelheid van 30 mbps,en 100 gb data.
Dus de problemen hierboven aangekaart kunnen ook bij Telenet voorvallen,voor 51,69€. p/m/.
Er zijn veel mensen die 65+ €p/m (Plus alle andere maandelijkse kosten niet vergeten!!) veel te veel vinden hoor.
Gebruikersavatar
lacer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2635
Lid geworden op: 24 feb 2007, 23:15
Locatie: Gent
Uitgedeelde bedankjes: 109 keer
Bedankt: 133 keer

Heden te zien op de Telenet website:
Het Sneeuwt Solden :lol:
Voor Whop en Whoppa 8,70 € korting gedurende 12 maanden en gratis activering.
EdpNet XL 99/35 Mbps
VoIp OVH + Gigaset C610IP + C430H
Telenet Digital TV HD Digicorder AD 2100 black
RPi 2B + 3B +3B+ Kodi
FLUKSO monitoring Elec-Gas-Water-PV > PVoutput
Ubuntu Mate 18.04
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

lacer schreef:Heden te zien op de Telenet website:
Dat staat er ondertussen toch al enkele weken op hoor !
ubremoved_22196
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3131
Lid geworden op: 18 apr 2013, 09:41
Locatie: Leuven
Uitgedeelde bedankjes: 352 keer
Bedankt: 222 keer

Neem al maar MAANDEN. :)
Gebruikersavatar
lacer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2635
Lid geworden op: 24 feb 2007, 23:15
Locatie: Gent
Uitgedeelde bedankjes: 109 keer
Bedankt: 133 keer

Ja, ok, ik kijk maar zelden op de Telenet website.
De prijsverhogingen zijn daar uiteraard nu al op aangepast en het valt mij op dat er toch een groot prijsverschil is tussen internet 60 en Proximus Internet comfort:
49,39 € versus 36,95 € :eek:
EdpNet XL 99/35 Mbps
VoIp OVH + Gigaset C610IP + C430H
Telenet Digital TV HD Digicorder AD 2100 black
RPi 2B + 3B +3B+ Kodi
FLUKSO monitoring Elec-Gas-Water-PV > PVoutput
Ubuntu Mate 18.04
Gebruikersavatar
proximusboyke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6939
Lid geworden op: 05 feb 2010, 20:17
Locatie: kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 150 keer
Bedankt: 364 keer

maar kijk je een pak

telenet
whoppa + king suppersize 84.60 met promo 94.94 zonder promo

proximus

maxi + smart25 86.45 met promo 99.95 zonder promo


zelfde maar onbeperkt gsm

telenet 109.60 met promo 120.94 zonder promo
proximus 121.45 met promo 139.95 zonder promo.

wat hebben we geleerd het faberje dat ze zeggen dat ze xx% goedkoper zijn klopt niet altijd :beerchug:
iphone 8+ : prox MUP
iphone 12 : max 512gb prox MUP
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb prox MUP
AndRo555
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3018
Lid geworden op: 04 aug 2012, 12:48
Uitgedeelde bedankjes: 301 keer
Bedankt: 267 keer

Weer een belachelijke vergelijking?

4GB mobiel data vs 2GB bij TN. Dus Px geeft daar al meer.
Daarnaast moet je Whoppa vergelijken met pack comfort (er is geen reden om dat met maxi te vergelijken, want je betaalt voor de 2GB data waar TN geen antwoord op biedt)
Dus is Proximus 87.95 zonder promo in je eerste voorbeeld en TN 94.94. 8.5% goedkoper + beter mobiel netwerk


Je kan niet gewoon beide duurste abonnementen gaan vergelijken, je moet kijken wat ze inhouden eerdat ze vergelijkbaar zijn.

Nu vergelijk je de duurste lada met de duurste porsche en zeg je dat de porsche duurder blijkt te zijn zonder er bij te zeggen dat je ook echt meer features en mogelijkheden krijgt...



En om nog maar te zwijgen dat Scarlet + random gsm abonnement heeel veel goedkoper is dan TN. Wat niet kan gezegd worden van al de andere spelers op de kabel naast TN :lol:
fluppie
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3288
Lid geworden op: 18 feb 2008, 17:55
Uitgedeelde bedankjes: 114 keer
Bedankt: 60 keer

Zeg er dan nog bij Dat Proximus niet eens doorduwt met Scarlet(39€).m.a.w. de winstmarge zou daar ook nog zeer comfortabel zijn.
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

AndRo555 schreef:Je kan niet gewoon beide duurste abonnementen gaan vergelijken, je moet kijken wat ze inhouden eerdat ze vergelijkbaar zijn.
Inhoudelijk kan je gewoon niet vergelijken omdat de specificaties totaal verschillend zijn... en dan ben je subjectief bezig.
ITnetadmin
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 8445
Lid geworden op: 28 jan 2012, 18:22
Uitgedeelde bedankjes: 164 keer
Bedankt: 618 keer

Er zijn denk ik te veel verschillen tussen de pakketten, en iedereen hecht belang aan andere zaken.
Dus "jama Telenet biedt veel meer A dan proximus in zijn pakket" zal hier toch gecountered worden met "jama da's ni belangrijk, proximus biedt veel meer B in zijn pakket", waarop de volgende zegt "B hebde ni nodig, het gaat hem om C". Straatje zonder eind dus.

[Afbeelding Post made via mobile device ]
AndRo555
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3018
Lid geworden op: 04 aug 2012, 12:48
Uitgedeelde bedankjes: 301 keer
Bedankt: 267 keer

r2504 schreef:
AndRo555 schreef:Je kan niet gewoon beide duurste abonnementen gaan vergelijken, je moet kijken wat ze inhouden eerdat ze vergelijkbaar zijn.
Inhoudelijk kan je gewoon niet vergelijken omdat de specificaties totaal verschillend zijn... en dan ben je subjectief bezig.
Maar er is wel een verschil tussen de specificaties zo dicht mogelijk bij elkaar houden (Whoppa vs comfort) dan gewoon de duurste van beide te nemen en dan de concluderen dat de een duurder is dan de ander.
Ik had de indruk dat het verschil tussen de twee pakketten die vergeleken worden niet geminimaliseerd was (tot zover mogelijk) om TN er toch nog beter uit te laten komen. (wat het een scheve vergelijking maakte)
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

Je mag nochtans veronderstellen dat providers zelf hun product categorieën op elkaar afstemmen (het zou namelijk dom zijn dat niet de doen in een semi monopolie markt).
AndRo555
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3018
Lid geworden op: 04 aug 2012, 12:48
Uitgedeelde bedankjes: 301 keer
Bedankt: 267 keer

Waarom?

Als Proximus bepaalde dingen meer kan bieden (mobiele data in dit voorbeeld) aan een kleine kost voor hun (eigen netwerk, logisch) dan kunnen ze dat er bij steken zonder dat TN dat kan evenaren. (of ze moeten relatief duurdere data gaan gebruiken van Mobistar).
Zo proberen ze elk wel een aantal USP's te hebben, denk aan Netflix op een Proximus decoder. Fon (int. vs nat. bij TN)

Als ze hun productcategorieen zodanig op elkaar af zouden stemmen (wat dus zeker niet het geval is nu) dan kunnen ze enkel nog concurreren op prijs. Maar concurreren op prijs en duo/mono/semi-polie in 1 zin is een utopie.

(en dan zien we hier nog 1 (groot) punt over het hoofd dat een (laag) VDSL profiel sowieso niet kan afgestemd zijn op een (snel) TN aanbod.)


Op de mobiele markt (waar er wel degelijk meer concurrentie is) is dat veel duidelijker te zien. Je hebt diegene die concurreren op prijs (base en co) en diegene die hun netwerk gebruiken als selling point (denk aan Px, maar ook andere) en dus niet zozeer hun aanbod zullen afstemmen op elkaar, maar eerder in hun eigen categorie.
Gebruikersavatar
Goztow
userbase crew
userbase crew
Berichten: 13591
Lid geworden op: 14 nov 2006, 16:21
Locatie: Brussel
Uitgedeelde bedankjes: 1423 keer
Bedankt: 878 keer

fluppie schreef:Zeg er dan nog bij Dat Proximus niet eens doorduwt met Scarlet(39€).m.a.w. de winstmarge zou daar ook nog zeer comfortabel zijn.
Tja, en dat weet ik dus niet zo zeker... Misschien is er wel een reden voor, maar als ik even de jaarrekening van Scarlet Belgium erbij neem, dan zie ik dat ze in 2013 toch wel zo maar eventjes 5,5 miljoen euro verlies hebben gemaakt, op een omzet van 49 miljoen €. Dat is toch wel een dikke 10 % van hun omzet dat ze verlies maken. Nu zie je wel dat tegenover 2012 dat een heel goed resultaat is want toen maakten ze 8,5 miljoen € verlies op een omzet die in dezelfde grootte-ordes ligt.

14 Miljoen € overgedragen verlies lijkt dan nog redelijk maar je ziet toch wel dat ze in 2012 al een stuk van hun kapitaal hebben aangewend om de opgestapelde overgedragen verliezen aan te zuiveren.

Nu ja, dit verlies van 5 miljoen zorgt misschien voor een grotere winst bij hun leverancier - moederbedrijf, dus het is wat moeilijk te interpreteren maar veel marge zal er toch niet zijn?
Bedank andere users voor nuttige posts, door op Afbeelding te klikken
fluppie
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3288
Lid geworden op: 18 feb 2008, 17:55
Uitgedeelde bedankjes: 114 keer
Bedankt: 60 keer

Ik baseer mij ook op het art. die enkele dagen geleden verscheen,26 jan.(In De Morgen,denk ik,maar ik ben niet zeker)het was heel wat tekst,die 3/4 v/e bladzijde nam.
Langs de andere kant,moet men bij Scarlet er ook rekening mee houden,dat bij de overname het bedrijf op sterven na dood was.Die maakten op dat ogenblik zeer slechte cijfers,maar waren wel de 3e grootste provider.Dat Scarlet nu nog een verlies maakt,zou dan ook louter boehoudkundig kunnen zijn.
Gebruikersavatar
Goztow
userbase crew
userbase crew
Berichten: 13591
Lid geworden op: 14 nov 2006, 16:21
Locatie: Brussel
Uitgedeelde bedankjes: 1423 keer
Bedankt: 878 keer

Gezien de beschikbare cijfers lijkt me dat weinig waarschijnlijk maar het Is moeilijk interpreteren.

[Afbeelding Post made via mobile device ]
Bedank andere users voor nuttige posts, door op Afbeelding te klikken
MClaeys
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6018
Lid geworden op: 16 feb 2011, 22:43
Uitgedeelde bedankjes: 377 keer
Bedankt: 343 keer

Goztow schreef:
fluppie schreef:Zeg er dan nog bij Dat Proximus niet eens doorduwt met Scarlet(39€).m.a.w. de winstmarge zou daar ook nog zeer comfortabel zijn.
Tja, en dat weet ik dus niet zo zeker... Misschien is er wel een reden voor, maar als ik even de jaarrekening van Scarlet Belgium erbij neem, dan zie ik dat ze in 2013 toch wel zo maar eventjes 5,5 miljoen euro verlies hebben gemaakt, op een omzet van 49 miljoen €. Dat is toch wel een dikke 10 % van hun omzet dat ze verlies maken. Nu zie je wel dat tegenover 2012 dat een heel goed resultaat is want toen maakten ze 8,5 miljoen € verlies op een omzet die in dezelfde grootte-ordes ligt.

14 Miljoen € overgedragen verlies lijkt dan nog redelijk maar je ziet toch wel dat ze in 2012 al een stuk van hun kapitaal hebben aangewend om de opgestapelde overgedragen verliezen aan te zuiveren.

Nu ja, dit verlies van 5 miljoen zorgt misschien voor een grotere winst bij hun leverancier - moederbedrijf, dus het is wat moeilijk te interpreteren maar veel marge zal er toch niet zijn?
Als de verliezen afbouwen wil dat toch zeggen dat er een (comfortabele) winsmarge op die 39 euro zit? Anders zouden de verliezen vergroten of stabiel blijven :). Dat ze niet in 1 keer alle verliezen kwijt zijn dat snap ik wel gezien het grote bedrag.
Gebruikersavatar
Goztow
userbase crew
userbase crew
Berichten: 13591
Lid geworden op: 14 nov 2006, 16:21
Locatie: Brussel
Uitgedeelde bedankjes: 1423 keer
Bedankt: 878 keer

Ik snap echt niet hoe jij ertoe komt dat er een comfortabele winstmarge zit op die 39 euro... je kan hoogstens stellen dat er een minder erge verliesmarge op zit! :)

Voor elke 39 € die ze binnenkrijgen, geven ze 43 euro uit in 2013.
Bedank andere users voor nuttige posts, door op Afbeelding te klikken
ubremoved_15739
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2831
Lid geworden op: 13 jul 2010, 13:21
Uitgedeelde bedankjes: 608 keer
Bedankt: 542 keer

[off-topic]
En aan wie wordt er een groot gedeelte afgedragen voor gebruik van de infrastructuur?
Juist. Px.
En wie maakt er wel véél winst?
Juist. Px.

Cijfertjes lijken niet altijd wat ze zijn, denk ik. :wink:
[/off-topic]

Is dit feitelijk een Telenet topic? :lol: :lol:

Edit: typo.
Laatst gewijzigd door ubremoved_15739 29 jan 2015, 17:50, in totaal 1 gewijzigd.
fluppie
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3288
Lid geworden op: 18 feb 2008, 17:55
Uitgedeelde bedankjes: 114 keer
Bedankt: 60 keer

Ben benieuwd wanneer we iets gaan horen over de voorstellen aan de Telenet klanten.
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

Wat gaan ze doen... iedereen aanraden te downgraden omdat ze de snelheid niet nodig hebben :lol:
Gebruikersavatar
Patje
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3412
Lid geworden op: 03 sep 2003, 19:18
Locatie: (Ledegem)West vlaanderen
Uitgedeelde bedankjes: 179 keer
Bedankt: 79 keer

fluppie schreef:Ben benieuwd wanneer we iets gaan horen over de voorstellen aan de Telenet klanten.
Als je de groepsofferte bedoelt, dan is het tegen 1 feb beschikbaar
Intel® i3-10100 Quad-Core @3,60 GHZ. Ram: 16 GB DDR4. SSD NVMe 500 GB || Windows 11 Home X64 || GSM Samsung A13 @Proximus FlexPack
AfbeeldingAfbeelding
*B-Box3V+ Speedtest https://www.speedtest.net/nl/result/12841719727
Gebruikersavatar
Heronic
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2736
Lid geworden op: 20 okt 2003, 16:41
Locatie: Bij mijn vrouw
Uitgedeelde bedankjes: 427 keer
Bedankt: 210 keer

r2504 schreef:Wat gaan ze doen... iedereen aanraden te downgraden omdat ze de snelheid niet nodig hebben :lol:
Weet niet precies waar dit op sloeg maar waarom niet?
De tijd dat ik een i7 met highest end video kaart enzo moest hebben is ook al lang voorbij. Eerst had ik het inzicht nodig dat ik in feite extra geld stak in idle time.
Nu hanteer ik dat principe voor alles waar het maar van toepassing op kan zijn.
“Insanity is my only means of relaxation "
My excuse? Being dunk. Whats yours?
wied
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5891
Lid geworden op: 28 okt 2011, 15:07
Locatie: 'tstad
Uitgedeelde bedankjes: 334 keer
Bedankt: 253 keer

Nu hanteer ik dat principe voor alles waar het maar van toepassing op kan zijn....schrijft Heronic

tja, prachtige gedachtengang/mentaliteit. Spijtig genoeg is dit slechts enkelen gegeven (dixit Plato, ca 2000 jaar geleden). We hebben echter meer mensen nodig om ons gehate duopolie te doorbreken 8)
Scarlet Loco, FVD/OVH/Tempo Easy, Scarlet Red, Netflix/Disney+, IPTV, Astra1&2 FTA
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

Heronic schreef:Weet niet precies waar dit op sloeg maar waarom niet?
Ging TN geen 500 klanten per dag bezoeken om te kijken waarom het product te duur was ?

De enige oplossing daarvoor is echter downgraden... maar dat kan je toch moeilijk tegen je klanten vertellen als je ze eerst verteld hoe snel je wel niet bent.
Gebruikersavatar
Heronic
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2736
Lid geworden op: 20 okt 2003, 16:41
Locatie: Bij mijn vrouw
Uitgedeelde bedankjes: 427 keer
Bedankt: 210 keer

Aha roger that!
Net zoals ze een collega van me zomaar naar whoppa gezet hadden. Was die furieus man. Na wat bellen toch terug in orde gekomen (whop).
“Insanity is my only means of relaxation "
My excuse? Being dunk. Whats yours?
fluppie
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3288
Lid geworden op: 18 feb 2008, 17:55
Uitgedeelde bedankjes: 114 keer
Bedankt: 60 keer

Klopt,het is de bedoeling van Telenet om 500 klanten p/d te bezoeken.Men zou daarbij de internetsnelheid meten,de kwaliteit v/d binnenhuisbekabeling bekijken(of de WIFI) e.d.Ook bekijken wat voor abo het beste was voor de klant in kwestie.
In zo een situatie zou het inderdaad kunnen gaan om een downgrade,maar Telenet denk wrsl ook wel,een klant behouden(met een goedkopere formule) is beter dan een voll. te verliezen.
Ik heb zo ook het vermoeden dat men Play zwaar zal promoten t.o.v. Netflix(Data-probleem).En zo de klant weer aan zich proberen te binden.
Klanten die klagen over de prijs,gaan dus geen enkele toegeving krijgen.
Op internet kan men nu ook zien,dat sommige klanten beginnen te klagen,over de arrogantie van Porter.
Gebruikersavatar
proximusboyke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6939
Lid geworden op: 05 feb 2010, 20:17
Locatie: kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 150 keer
Bedankt: 364 keer

bwoa er zijn er toch die gratis huur digicorder krijgen.
En als ze de faktuur zien, dan zijn zelfs beide digocorders in mindering gebracht.
iphone 8+ : prox MUP
iphone 12 : max 512gb prox MUP
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb prox MUP
fluppie
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3288
Lid geworden op: 18 feb 2008, 17:55
Uitgedeelde bedankjes: 114 keer
Bedankt: 60 keer

Ondertussen kan men op de Proximus site zien,dat het pack,met 200€ korting(gespreid over 2 jaar) de vermelding gekregen heeft 'de laatste dagen'.
Dus er komt blijkbaar nog een ander voorstel.
philippe_d
Moderator
Moderator
Berichten: 16487
Lid geworden op: 28 apr 2008, 11:22
Locatie: Waregem
Uitgedeelde bedankjes: 820 keer
Bedankt: 2998 keer

Deze promo (€8.5 pm gedurende 24m) heeft er al altijd gestaan met geldigheid van 07/01/2015 tot 01/02/2015
Promo.PNG
Promo.PNG (3.31 KiB) 1292 keer bekeken
VoIP: WeePee (vaste nummers geporteerd), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip (uitgaand België).
Provider: Proximus Start (60/4 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.39-97058 BETA, profiel 100/35.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
Gebruikersavatar
proximusboyke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6939
Lid geworden op: 05 feb 2010, 20:17
Locatie: kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 150 keer
Bedankt: 364 keer

normaal moet dan dat spectaculaire aanbod te zien zijn.
Moest eigenlijk al te zien zijn.
iphone 8+ : prox MUP
iphone 12 : max 512gb prox MUP
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb prox MUP
fluppie
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3288
Lid geworden op: 18 feb 2008, 17:55
Uitgedeelde bedankjes: 114 keer
Bedankt: 60 keer

Ben benieuwd in hoeverre dit verschild met het aanbod nu(24 maanden-8,5€)
Persoonlijk vond ik dit al een ferme reklame.
Gebruikersavatar
Patje
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3412
Lid geworden op: 03 sep 2003, 19:18
Locatie: (Ledegem)West vlaanderen
Uitgedeelde bedankjes: 179 keer
Bedankt: 79 keer

Het speciale pack voor de groepsofferte verschijnt pas op 1 februari, bestaande PX klanten zullen ook kunnen intekenen.
Intel® i3-10100 Quad-Core @3,60 GHZ. Ram: 16 GB DDR4. SSD NVMe 500 GB || Windows 11 Home X64 || GSM Samsung A13 @Proximus FlexPack
AfbeeldingAfbeelding
*B-Box3V+ Speedtest https://www.speedtest.net/nl/result/12841719727
Gebruikersavatar
proximusboyke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6939
Lid geworden op: 05 feb 2010, 20:17
Locatie: kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 150 keer
Bedankt: 364 keer

als ik me nie vergis was het eerst dat de eerswte klanten gingen overgeschakeld zijn tegen februari.
iphone 8+ : prox MUP
iphone 12 : max 512gb prox MUP
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb prox MUP
kaarsenbril
Pro Member
Pro Member
Berichten: 346
Lid geworden op: 16 jun 2012, 18:48
Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
Bedankt: 43 keer

'Als we onze prijzen kunnen verbeteren, doen we dat' John Porter
Trends,
Do. 29 Jan. 2015, Pagina 35
Bijlagen
29-01-2015-Trends-p32--Als-we-onze-prijzen-kunnen-verbeteren-doen-we-dat--all (1).pdf
(315.96 KiB) 46 keer gedownload
kaarsenbril
Pro Member
Pro Member
Berichten: 346
Lid geworden op: 16 jun 2012, 18:48
Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
Bedankt: 43 keer

[quote="lucdec"]Reactie van Degraeve in de tijd :
'Een Belg verkiest nu eenmaal een BMW boven een Citroën'

Telenet zet de hakken in het zand tegen een groep klanten die de operator te duur vinden. Dat is geen arrogantie, maar pure noodzaak, zegt voorzitter Bert De Graeve. 'Zonder geld om te investeren verliezen we de Vlaamse eigenheid. Daar heb ik me bij de VRT ook altijd voor ingezet.'

[mod=Tekst verwijderd.
Volledige artikels quoten is niet toegelaten (auteursrecht) en ook ongewenst.
Liever korte inhoud (of de eerste alinea) + link naar het artikel.]Goed zeven maanden is Bert De Graeve aan de slag als voorzitter en onafhankelijk
Bijlagen
24-01-2015-De-Tijd-p18--Een-Belg-verkiest-nu-eenmaal-een-BMW-boven-een-Citroen--single.pdf
(322.77 KiB) 27 keer gedownload
Plaats reactie

Terug naar “Telenet (Base, Chello, UPC)”