Telenet Whop en Whoppa (was:Morgen nieuwe formules Telenet?

Heb je vragen of opmerkingen over deze provider via de kabel? Post dan je vragen hier.
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

Eerst en vooral je quote is foutief ! Het moet zijn ... (1 / 0.2) * 300 GB = 1.5 G TB

En verder is je uitspraak ook niet correct... na 300 GB tijdens de rode uren kom je mogelijks op smallband wat nu dus 5 Mbits is (jij laat uitschijnen alsof je internet plots zou stoppen met werken wat dus helemaal niet het geval is). Je kan dus constant blijven downloaden... 24/24, 7/7... alléén zal het soms wat trager zijn als anders.
texke
Starter
Starter
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 1 keer

Idd, die berekening was foutief, was recht gezet achteraf, maar mijn voorliefde ging naar die quote ;P
De juiste uitspraak zou moest zijn "klopt het dat er een klem wordt gezet op de snelheid in piekuren" (de meeste uren wanneer ik thuis ben :P).
"Indertijd" was dit nog 1 Mbps, blijkbaar vorige week opgekrikt, waarvoor kudos, maar ik ben een fervent Let's Play & Online Reviewer & noem maar op kijker, dus ik zat er rap aan & streamen op 1 PC + surfen op een andere was redelijk number 2 :P

Dilemma's dilemma's, een scriptje om de youtube filmpjes te downloaden 's nachts is snel gemaakt natuurlijk :D
mailracer
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 224 keer
Bedankt: 318 keer

texke schreef:Dus als ik het goed begrijp is dat "vrij downloaden" bij Internet 120 & Whoppa ook gelimiteerd tot 300 GB/maand in de piekuren?
Waarom worden deze getallen niet vermeld op de Telenet-aankoop-pagina?
Ik ben aan het overwegen naar Whoppa te gaan, maar ze hebben mij vorig jaar al liggen gehad met hun 100 GB "vrij downloaden"..
Ik ben in staat om 1.5 TB verzetten tijdens de daluren zonder daarna op smalband te zitten tijdens de piekuren.
Mocht ik toch een smalband profiel hebben, dan kan ik tijdens de piekuren nog steeds surfen aan 5 Mbit/s en tijdens de daluren volle bak downloaden aan 120 Mbit.
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

texke schreef:Dilemma's dilemma's, een scriptje om de youtube filmpjes te downloaden 's nachts is snel gemaakt natuurlijk :D
Ik ben hier naar een 1080p filmpje aan het kijken op YouTube en dat zit ongeveer aan 4.3 Mbits... dat zou dus op smallband zelfs werken !
ddd
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 351 keer
Bedankt: 153 keer

Er staat op de site weer een 2P: Internet (Basic) + digitale TV.

http://telenet.be/nl/alles-in-een/basic ... igitale-tv

Of was dat al langer? :-)

Edit: lijkt me gewoon Basic Internet 26€ en dig TV 23.70€ opgeteld.... zonder pakket korting... :roll:
ubremoved_22196
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 352 keer
Bedankt: 222 keer

Dat staat er al een hele poos, en vroeger kreeg je daar een korting op...
texke
Starter
Starter
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 1 keer

r2504 schreef:Ik ben hier naar een 1080p filmpje aan het kijken op YouTube en dat zit ongeveer aan 4.3 Mbits... dat zou dus op smallband zelfs werken !
Bam, bestelling geplaatst ;-)
Plaats reactie

Terug naar “Telenet (Base, Chello, UPC)”