![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Geld van belkrediet naar bank/paypal
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 139 keer
- Bedankt: 56 keer
Hierzo (heb ook even moeten zoeken): https://support.google.com/googleplay/a ... 6404?hl=en
EDIT: alsof de andere methodes die gebruikt worden illegaal zouden zijn? Ik vermoed zelfs dat met de klassieke oplossing (bellijn bellen) Proximus méér geld terugziet dan met deze methode.
EDIT: alsof de andere methodes die gebruikt worden illegaal zouden zijn? Ik vermoed zelfs dat met de klassieke oplossing (bellijn bellen) Proximus méér geld terugziet dan met deze methode.
Laatst gewijzigd door Maglor 22 okt 2014, 16:27, in totaal 1 gewijzigd.
There are 10 types of people in the world: those who understand binary, and those who don't.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 1057 keer
- Bedankt: 435 keer
Vraag me dan toch wel af wat de verdeelsleutel tussen Proximus en Google zal zijn. Ik geloof toch nooit dat Proximus evenveel zal recupereren als wat nu het geval is als je naar Thoorn belt.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 457 keer
- Bedankt: 313 keer
thx. Maar momenteel niets nodig...dus ik kan niet standaard mijn proximusnr. koppelen ipv visakaart?
You can use carrier billing for apps and digital content purchases in countries using the carriers listed below.
Country Carriers Currency
Australia Optus, Telstra AUD
Austria 3, A1 EUR
Belgium Mobistar EUR
Proximus staat hier -nog?- niet tussen
https://support.google.com/googleplay/answer/2651410
Direct carrier billing is only available on mobile devices using the Google Play Store Google Play Store app, not computers.
zit hier bezig op pc....![Confused :?](./images/smilies/icon_confused.gif)
You can use carrier billing for apps and digital content purchases in countries using the carriers listed below.
Country Carriers Currency
Australia Optus, Telstra AUD
Austria 3, A1 EUR
Belgium Mobistar EUR
Proximus staat hier -nog?- niet tussen
https://support.google.com/googleplay/answer/2651410
Direct carrier billing is only available on mobile devices using the Google Play Store Google Play Store app, not computers.
zit hier bezig op pc....
![Confused :?](./images/smilies/icon_confused.gif)
-
- Elite Poster
deze link lukt wel, had ik al gecheckt...
https://wallet.google.com/manage/#paymentMethods:
je kan enkel creditcard of betaalpas toevoegen....![Sad :-(](./images/smilies/icon_sad.gif)
heb nu alle 2 mijn visakaarten verwijderd....
eureka...heb hier tomtom flitspalen voor 19 € besteld, en kan idd. via proximus betalen (via tom tom app) gelukt! (moest eerst mijn factureringsgegevens opgeven....is nog niet van mijn belkrediet...2 u. Later nog niet....hopelijk geen factuur id bus...![Sad :-(](./images/smilies/icon_sad.gif)
off-topic: ik vraag (waarom niet gedebiteerd) dit om 21.45 u. aan Eva (via FB)...om 21.56 u. krijg ik al antwoordje! Amai, zo'n service! nog bij geen enkele operator gezien...
Blij dat ik nog niet veranderd ben...ondanks dat ik wat meer H+/4G verwacht van hen....![Sad :-(](./images/smilies/icon_sad.gif)
https://wallet.google.com/manage/#paymentMethods:
je kan enkel creditcard of betaalpas toevoegen....
![Sad :-(](./images/smilies/icon_sad.gif)
heb nu alle 2 mijn visakaarten verwijderd....
eureka...heb hier tomtom flitspalen voor 19 € besteld, en kan idd. via proximus betalen (via tom tom app) gelukt! (moest eerst mijn factureringsgegevens opgeven....is nog niet van mijn belkrediet...2 u. Later nog niet....hopelijk geen factuur id bus...
off-topic: ik vraag (waarom niet gedebiteerd) dit om 21.45 u. aan Eva (via FB)...om 21.56 u. krijg ik al antwoordje! Amai, zo'n service! nog bij geen enkele operator gezien...
![Shocked :eek:](./images/smilies/icon_eek.gif)
Blij dat ik nog niet veranderd ben...ondanks dat ik wat meer H+/4G verwacht van hen....
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 646 keer
- Bedankt: 149 keer
Blijkbaar werkt het ook bij Mobistar. Zonet een app gekocht met het belkrediet van mijn Internet on Mobile-nummer.
Het belkrediet is meteen aangepast. Het abonnement op Google Play Music eraan koppelen gaat wel niet.
Het belkrediet is meteen aangepast. Het abonnement op Google Play Music eraan koppelen gaat wel niet.
-
- Elite Poster
update: mijn belkrediet is vandaag aangepast en gedebiteerd met het juiste bedrag
. Man: 20 € voor 10.000 sms en 2 GB data en 20 € (zonder commissie voor koper zoals bij beltegoed.nl) kopen in de play store. Wat kan een mens meer wensen? ![Beerchug :beerchug:](./images/smilies/icon_beerchug.gif)
Dit wordt jaarlijks tom tom flitspalen en tom tom traffic kopen, waar ik anders over twijfelde en uitstelde..![Very Happy :-D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
![Very Happy :-D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
![Beerchug :beerchug:](./images/smilies/icon_beerchug.gif)
Dit wordt jaarlijks tom tom flitspalen en tom tom traffic kopen, waar ik anders over twijfelde en uitstelde..
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 56 keer
- Bedankt: 190 keer
Waarom gebruik je Waze niet? Is volledig gratis en als er toch nog een camera ontbreekt, dan meldt je hem gewoon... Ook de kaarten zijn daar door de community bijgewerkt (en meestal veel sneller dan andere gps-systemen), heb je file meldingen en krijg je de snelste route op basis van andere Wazers. Bovendien zitten er al heel wat wegenwerken in de app. Een data verbinding heb je toch ![Very Happy :-D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Internet & TV: Orange Love Trio
GSM: Go Plus + Carrefour Mobile (vervanging vaste lijn)
Mifi: Tempo Giga
iPhone 11 64GB SG | Mac Mini (2020 M1 16GB 1TB SSD) | Retina MacBook Pro 13" (2017 8GB 128GB SSD) | iPad Air 5Gen (2022) 64GB blauw | Apple TV 4 | Ubiquiti Unifi: USW-16-POE Gen 2, Cloud Key Plus Gen 2 en 5x UAP-AC-PRO
iPhone 11 64GB SG | Mac Mini (2020 M1 16GB 1TB SSD) | Retina MacBook Pro 13" (2017 8GB 128GB SSD) | iPad Air 5Gen (2022) 64GB blauw | Apple TV 4 | Ubiquiti Unifi: USW-16-POE Gen 2, Cloud Key Plus Gen 2 en 5x UAP-AC-PRO
-
- Elite Poster
Er loopt al een tijdje een topic over Waze hier op UB: http://userbase.be/forum/viewtopic.php?f=84&t=37594
Als je vragen hebt, kan je ze daar stellen of in het Belgische Waze forum: https://www.waze.com/forum/viewforum.php?f=149
Nu maar terug on topic zeker?![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
Als je vragen hebt, kan je ze daar stellen of in het Belgische Waze forum: https://www.waze.com/forum/viewforum.php?f=149
Nu maar terug on topic zeker?
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
-
- Elite Poster
Nu please ook nog hetzelfde voor de Apple iTunes Store ! Mijn vrouw heeft een iPad met een Internet On Mobile kaartje van Mobistar. Zou wel zalig zijn om daarop dus ook met belwaarde apps/muziek te kunnen kopen.
EDIT: had zelfs effen de ingeving dat ik zelfs gewoon op de iPad Google Play dingen zou kunnen aankopen, maar helaas pindakaas, geen Play Store app voor IOS (surprirse, surprise)
.
EDIT: had zelfs effen de ingeving dat ik zelfs gewoon op de iPad Google Play dingen zou kunnen aankopen, maar helaas pindakaas, geen Play Store app voor IOS (surprirse, surprise)
-
- Elite Poster
mgo72 schreef:Heb alle creditcards verwijderd, maar ik kan dus nergens iets anders toevoegen dan een KK. Wat doe ik verkeerd?
Je kan het enkel toevoegen als je het op je telefoon doet. Niet via de PC.
https://support.google.com/googleplay/a ... 6404?hl=en
There are 10 types of people in the world: those who understand binary, and those who don't.
-
- Elite Poster
Dat lijkt inderdaad te gaan. Ik had geen Google Play Music All (of hoe het ook noemt) abonnement, maar als ik een nieuwe abo aanga, kan ik effectief kiezen om met mijn proximus-rekening te betalen. Sweet! Effe maandje testen en dan Spotify opzeggen.johcla schreef:Zou je hier ook je abonnement op Google Play Music mee kunnen betalen? Dan wordt het interessant
![Banana :banana:](./images/smilies/icon_banana.gif)
- cloink
- Elite Poster
- Twitter: cloink
- Uitgedeelde bedankjes: 93 keer
- Bedankt: 137 keer
- Contacteer:
Iemand zijn Google Play Music All Access abo al kunnen omzetten? Mij lukt dat hier niet... ![Sad :-(](./images/smilies/icon_sad.gif)
(opzeggen en nieuw aangaan is een mindere optie, daar ik early adopter was en dus "slechts" 7,99 betaal)
(opzeggen en nieuw aangaan is een mindere optie, daar ik early adopter was en dus "slechts" 7,99 betaal)
ooh. shiny.
-
- Elite Poster
In wallet.google.com kan ik de betaalmethode voor mijn muziek abo aanpassen...
[
Post made via mobile device ]
[
![Afbeelding](http://userbase.be/forum/images/phone.png)
- cloink
- Elite Poster
- Contacteer:
Damn it, ik dus niet. Enkel de oorspronkelijke Mastercard is als keuze beschikbaar, terwijl Proximus wel als betaalmiddel in de andere lijst staat, alleen dus niet bij het wijzigen van den All Access. ![Sad :-(](./images/smilies/icon_sad.gif)
Mailtje verstuurd naar Wallet Support...
Mailtje verstuurd naar Wallet Support...
ooh. shiny.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
- Bedankt: 37 keer
- Contacteer:
Wel dat had ik beide al geprobeerd. Zonder succes.Maglor schreef:mgo72 schreef:Heb alle creditcards verwijderd, maar ik kan dus nergens iets anders toevoegen dan een KK. Wat doe ik verkeerd?
Je kan het enkel toevoegen als je het op je telefoon doet. Niet via de PC.
https://support.google.com/googleplay/a ... 6404?hl=en
Zou de OPO dit niet ondersteunen? Hoe kan ik google wallet support contacteren?
- cloink
- Elite Poster
- Contacteer:
Dus... Volgens de support van Google Wallet zou dit inderdaad Proximus zelf zijn.
Straf, aangezien er hier iemand beweert dat hij wel een nieuw All Access abo heeft kunnen afsluiten. Voor alle zekerheid: dit was met een prepaid (Generation Connect) formule?
Enfin, ondertussen ticket vertrokken naar Proximus ook. Ben benieuwd...
Straf, aangezien er hier iemand beweert dat hij wel een nieuw All Access abo heeft kunnen afsluiten. Voor alle zekerheid: dit was met een prepaid (Generation Connect) formule?
ooh. shiny.
-
- Elite Poster
Yep, was idd met een GC kaart.cloink schreef:Dus... Volgens de support van Google Wallet zou dit inderdaad Proximus zelf zijn.
- cloink
- Elite Poster
- Contacteer:
Voor Wallet is dat [email protected], al lijkt me een online chat ook wel handig (te zien als je ingelogd bent op wallet.google.com).mgo72 schreef:Cloink welke mailadressen gebruik je? Want ik heb dat ook nodig
Wat betreft Proximus heb ik het online formulier gebruikt: http://support.nl.proximus.be/app/contact_email
ooh. shiny.
-
- Member
- Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
- Bedankt: 7 keer
Misschien een domme denkwijze, maar wat weerhoudt me er nu van om een gratis app te lanceren waarin ik in-aap aankopen kan doen? Als Dev worden die dacht ik toch aan mij doorgestort, en houdt google 30% af.
70% lijkt me toch al interessanter dan de 50% via thoorn.
70% lijkt me toch al interessanter dan de 50% via thoorn.
- cloink
- Elite Poster
- Contacteer:
Hmm, dat is mogelijks nog briljant ja. Als ge dan nog 60% uitkeert, strijkt ge als dev nog 10% op ook. Zou (denk ik) toch populaire app kunnen worden en ik zie niet meteen in dat het illegaal is ofzo.
Ik zal mijn Java-skillz eens afstoffen!![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
Ik zal mijn Java-skillz eens afstoffen!
![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
ooh. shiny.
-
- Member
- Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
- Bedankt: 7 keer
Het zal natuurlijk geen populaire app mogen worden, want dan zal de beheerder van de marketplace (Of dat nu Apple, Google of MS) is het wel blokkeren.
Ik dacht eigenlijk aan een hele domme app enkel voor eigen gebruik waar ik bijvoorbeeld een simpele Snake game maak die je één keer per uur gratis mag spelen en dan zogezegd een in-app aankoop van €10 waarmee je een maand onbeperkt mag spelen.
Kan volgens mij niet echt uit de store geweerd worden, ik kan er m'n belkrediet mee laten omzetten, en is er per ongeluk iemand anders toch ook zo gek om ten eerste al de zoveelste "snake"-app te downloaden en dan ook nog eens geld uit te geven om te kunnen spelen is dat gewoon mooi meegenomen
.
Ik dacht eigenlijk aan een hele domme app enkel voor eigen gebruik waar ik bijvoorbeeld een simpele Snake game maak die je één keer per uur gratis mag spelen en dan zogezegd een in-app aankoop van €10 waarmee je een maand onbeperkt mag spelen.
Kan volgens mij niet echt uit de store geweerd worden, ik kan er m'n belkrediet mee laten omzetten, en is er per ongeluk iemand anders toch ook zo gek om ten eerste al de zoveelste "snake"-app te downloaden en dan ook nog eens geld uit te geven om te kunnen spelen is dat gewoon mooi meegenomen
-
- Elite Poster
Klinkt zeer interessant
Maar hoe zit het dan om meerdere nummers te cashen? Nu steek ik de simkaart van mijn mobiele wifi bv ff in mijn gsm en bel ik. Als ik direct zou kunnen cashen van 2 nummers zou helemaal ideaal zijn of is dat nu weer te veel ineens willen? ![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
![Razz :p](./images/smilies/icon_razz.gif)
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
-
- Elite Poster
Ik denk niet zozeer dat Google e.d. dit zouden blokkeren. M.i. gaat het eerder de mobiele providers zijn, die gaan inzien dat er met hun prepaid formules eigenlijk voor hen zelf bijna niets meer te rapen valt als mensen al hun belkrediet gewoon gaan opsouperen aan de Play Store en ze zelf van de €10 maandelijks reload misschien nog €1 terugzien.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 646 keer
- Bedankt: 149 keer
Wat betreft Google Music All Access: dit ligt aan Google, niet aan Proximus of Mobistar zoals in mijn geval.
Ik heb met een andere account getest en dit is het resultaat:
- een abonnement aangaan: ik kan Mobistar kiezen als betalingsmethode
- de betalingsmethode aanpassen: ik kan Mobistar veranderen in een kredietkaart
- de betalingsmethode opnieuw aanpassen: ik kan de kredietkaart niet meer aanpassen in Mobistar.
Je kan bij een nieuw abonnement dus voor belkrediet kiezen, maar eens je via kredietkaart betaalt, kan je het niet meer wijzigen in belkrediet.
Oplossing is om het abonnement op te zeggen en nadien weer aan te gaan, maar ik ben ook een early adaptor en betaal ook 8 ipv 10 euro.
Misschien ook maar eens naar support van Google mailen.
edit: mail is verstuurd naar support met mijn bevindingen.
Ik heb met een andere account getest en dit is het resultaat:
- een abonnement aangaan: ik kan Mobistar kiezen als betalingsmethode
- de betalingsmethode aanpassen: ik kan Mobistar veranderen in een kredietkaart
- de betalingsmethode opnieuw aanpassen: ik kan de kredietkaart niet meer aanpassen in Mobistar.
Je kan bij een nieuw abonnement dus voor belkrediet kiezen, maar eens je via kredietkaart betaalt, kan je het niet meer wijzigen in belkrediet.
Oplossing is om het abonnement op te zeggen en nadien weer aan te gaan, maar ik ben ook een early adaptor en betaal ook 8 ipv 10 euro.
Misschien ook maar eens naar support van Google mailen.
edit: mail is verstuurd naar support met mijn bevindingen.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 146 keer
- Bedankt: 30 keer
Ik ben op zoek naar een manier om Ukash vouchers gekocht met belwaarde via beltegoed.nl nuttig te kunnen besteden.
Volgens de site van Ukash zou het mogelijk moeten zijn deze bij okpay.com te kunnen gebruiken. Ik heb snel een account aangemaakt maar kan de optie niet vinden.
Weet iemand of dit mogelijk is, of hebben jullie anders tips om Ukash te besteden?
Volgens de site van Ukash zou het mogelijk moeten zijn deze bij okpay.com te kunnen gebruiken. Ik heb snel een account aangemaakt maar kan de optie niet vinden.
Weet iemand of dit mogelijk is, of hebben jullie anders tips om Ukash te besteden?
- cloink
- Elite Poster
- Contacteer:
Hou mij zeker op de hoogte, want mij stuurden ze dus (ook na het duidelijk uitleggen van de contradictie in hun antwoord) met een kluitje in het riet (lees: naar Proximus).johcla schreef:edit: mail is verstuurd naar support met mijn bevindingen.
![Sad :(](./images/smilies/icon_sad.gif)
ooh. shiny.
-
- Plus Member
- Uitgedeelde bedankjes: 14 keer
- Bedankt: 9 keer
Jorgo,
Ik zit aan een gelijkaardige piste te denken.
Ik zag dat ukash ook prepaid mastercards heeft.
Een probleem echter, ik krijg maar geen ukash account geregistreerd...
Heb al contact met support, maar das heel gebrekkig engels ...
Iemand dit al geprobeerd ?
[
Post made via mobile device ]
Ik zit aan een gelijkaardige piste te denken.
Ik zag dat ukash ook prepaid mastercards heeft.
Een probleem echter, ik krijg maar geen ukash account geregistreerd...
Heb al contact met support, maar das heel gebrekkig engels ...
Iemand dit al geprobeerd ?
[
![Afbeelding](http://userbase.be/forum/images/phone.png)
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 146 keer
- Bedankt: 30 keer
Heb je de fees van die Ukash mastercard al gezien?
Dan lijkt Paysafecard me een veel beter alternatief. Van wat ik heb kunnen vinden: 10 EUR jaarlijkse kosten, 4% commissie op stortingen.
![Shocked :eek:](./images/smilies/icon_eek.gif)
Dan lijkt Paysafecard me een veel beter alternatief. Van wat ik heb kunnen vinden: 10 EUR jaarlijkse kosten, 4% commissie op stortingen.