Geplaatst: 26 jul 2008, 15:45
Na het aanpassen van mijn email in de crm lukt het niet om in te loggen met de gegevens van de brief of met het gewijzigde email adres.
Users United
https://test-goztow.userbase.be:443/forum/
https://test-goztow.userbase.be:443/forum/viewtopic.php?t=19436
Is je paswoord langer dan 10 chars? Zoja verander het en probeer opnieuw.drernie schreef:Na het aanpassen van mijn email in de crm lukt het niet om in te loggen met de gegevens van de brief of met het gewijzigde email adres.
Dat eerste is in ieder geval heel mooi om te horen.Yogi schreef:- Lijnwaardes zijn zeer goed hoe lager je lijn demping, hoe korter je van de centrale zit.
Je ruiswaarde moet minimum 6 zijn, en hoe hoger hoe beter...
(...)
- Brief was bij mij toch een getypte brief hoor, bij u misschien een speciaal geval
- Newsserver: Zet de Firewall in de siemens op gemiddeld (default staat die op hoog)
- VoIP, Normaal als je geen TEMP account meer hebt, brand ook je VoIP lichtje , en kan je bellen (gebeld worden is iets anders)
mijn password is niet langer dan 10 karakters.broli schreef:Is je paswoord langer dan 10 chars? Zoja verander het en probeer opnieuw.drernie schreef:Na het aanpassen van mijn email in de crm lukt het niet om in te loggen met de gegevens van de brief of met het gewijzigde email adres.
je wijzigt het e-mail-adres van je netconnect, dus je zou in het crm moeten kunnen inloggen met de gegevens van uw brief (voor het crm van homeconnect)drernie schreef:mijn password is niet langer dan 10 karakters.broli schreef:Is je paswoord langer dan 10 chars? Zoja verander het en probeer opnieuw.drernie schreef:Na het aanpassen van mijn email in de crm lukt het niet om in te loggen met de gegevens van de brief of met het gewijzigde email adres.
Het is inderdaad al gelukt! Ik was zo dom geweest om een fout te maken:Jimmypop schreef:gewoon ter informatie: Ik werk ook met grabit en alles werkt
das omdat zowat iedereen het al geschreven heeft. Zinloos om 2 keer zelfde te posten >_<Yogi schreef:Na de klaagperiode over dommel, is er blijkbaar toch terug een beetje tevredenheid
Anyway, alle problemen met Homeconnect (snelheid, domein, webspace) zullen binnekort wel opgelost geraken vermoed ik.
Ik heb het email adres van netconnect gewijzigd. Ik kan echter nog steeds niet inloggen met mijn gegevens die ik per brief heb gekregen in de homeconnect software of inloggen in de crm met homeconnect. Inloggen op crm werkt wel met mijn netconnect gegevens. Ik een mail gestuurd na dommel met het probleem, hopelijk krijg ik snel antwoord. Ik neem aan dat ik via homeconnect verbinding heb, aangezien nummer herkenning ook werkt.BBB schreef:je wijzigt het e-mail-adres van je netconnect, dus je zou in het crm moeten kunnen inloggen met de gegevens van uw brief (voor het crm van homeconnect)drernie schreef:mijn password is niet langer dan 10 karakters.broli schreef:Is je paswoord langer dan 10 chars? Zoja verander het en probeer opnieuw.drernie schreef:Na het aanpassen van mijn email in de crm lukt het niet om in te loggen met de gegevens van de brief of met het gewijzigde email adres.
je kan voor alle zekerheid uw wachtwoord hier laten opsturen, met het e-mail-adres dat je hebt gebruikt voor homeconnect (je moet dus niet in het crm van homeconnect proberen in te loggen met uw "gewijzigd" e-mail-adres want dat gebruik je nu voor het crm van netconnect).
Komaan kerel ben je nu echt zo naief???? Je gaat nooit een antwoord krijgen. BEL ZE!drernie schreef: Ik heb het email adres van netconnect gewijzigd. Ik kan echter nog steeds niet inloggen met mijn gegevens die ik per brief heb gekregen in de homeconnect software of inloggen in de crm met homeconnect. Inloggen op crm werkt wel met mijn netconnect gegevens. Ik een mail gestuurd na dommel met het probleem, hopelijk krijg ik snel antwoord. Ik neem aan dat ik via homeconnect verbinding heb, aangezien nummer herkenning ook werkt.
Heb je geprobeerd om via de link die ik gegeven heb uw wachtwoord van homeconnect te krijgen? (daar dus het e-mail-adres invullen waarmee je uw homeconnect hebt geregistreerd)drernie schreef:Ik heb het email adres van netconnect gewijzigd. Ik kan echter nog steeds niet inloggen met mijn gegevens die ik per brief heb gekregen in de homeconnect software of inloggen in de crm met homeconnect. Inloggen op crm werkt wel met mijn netconnect gegevens. Ik een mail gestuurd na dommel met het probleem, hopelijk krijg ik snel antwoord. Ik neem aan dat ik via homeconnect verbinding heb, aangezien nummer herkenning ook werkt.
nee , best bellen want de eerste maand is gratis en die loopt van af de activatie .Kanter schreef:Hey iedereen,
ik heb mijn aanvraag tot HomeConnect via fax gestuurd en nu krijg ik een rekening van 49,95€ (ook voor HomeConnect), maar heb nog geen brief gekregen met de inlog gegevens e.d.
Is het de bedoeling dat ik eerst de rekening betaal?
Alvast bedankt!!!
Als ik via de link het wachtwoord opvraag, krijg ik het wachtwoord voor mijn netconnect account, en deze is anders dan die voor mijn homeconnect.BBB schreef:Heb je geprobeerd om via de link die ik gegeven heb uw wachtwoord van homeconnect te krijgen? (daar dus het e-mail-adres invullen waarmee je uw homeconnect hebt geregistreerd)drernie schreef:Ik heb het email adres van netconnect gewijzigd. Ik kan echter nog steeds niet inloggen met mijn gegevens die ik per brief heb gekregen in de homeconnect software of inloggen in de crm met homeconnect. Inloggen op crm werkt wel met mijn netconnect gegevens. Ik een mail gestuurd na dommel met het probleem, hopelijk krijg ik snel antwoord. Ik neem aan dat ik via homeconnect verbinding heb, aangezien nummer herkenning ook werkt.
Misschien is er een foutje met uw wachtwoord ...
Ik had namelijk een wachtwoord dat langer was dan 10 karakters, ik heb zo mijn wachtwoord laten opsturen en dan copy/paste gedaan en toen kon ik al wel inloggen in het crm van homeconnect.
En gewoon wachten tot ze uw ticket beantwoorden zou ik ook niet doen.
Probeer is in te loggen in het crm van homeconnect, met je e-mail-adres van homeconnect en het wachtwoord dat ze u hebben toegestuurd via e-mail.drernie schreef:Als ik via de link het wachtwoord opvraag, krijg ik het wachtwoord voor mijn netconnect account, en deze is anders dan die voor mijn homeconnect.
Overigens: om in te loggen in homeconnect software kies je toch optie 2 (ik ben reeds via de software geregistreerd maar heb mijn software opnieuw geïnstalleerd)?
Telefonisch is dommel niet te bereiken, zelfs al bel je om 9 uur 's ochtends.
Dus normaal gezien moet ik eerst die brief krijgen en dan pas een rekening?Sniffie schreef:nee , best bellen want de eerste maand is gratis en die loopt van af de activatie .Kanter schreef:Hey iedereen,
ik heb mijn aanvraag tot HomeConnect via fax gestuurd en nu krijg ik een rekening van 49,95€ (ook voor HomeConnect), maar heb nog geen brief gekregen met de inlog gegevens e.d.
Is het de bedoeling dat ik eerst de rekening betaal?
Alvast bedankt!!!
Ik had hetzelfde email & pass voor netconnect & homeconnect.drernie schreef:Ik neem aan dat de crm voor homeconnect en netconnect te bereiken is via dezelfde url https://crm.schedom-europe.net/
In dat geval kan ik alleen met mijn netconnect gegevens inloggen en niet met de gegevens in de brief. Ik heb elke combinatie geprobeerd, maar kom alleen binnen met mijn netconnect gegevens.
Het wachtwoord wat ik gemaild krijg ik het wachtwoord van mijn netconnect abbo.
Wat tornado wel zegt is na omruiling van een modemklooooon schreef:activatie cd heb ik ook behouden en NEEN de vodde gaan nog steeds nietrte968 schreef:Ik heb mijn router ook omgewisseld maar niet de activatie CD en idd krijg nu het VOIP niet in orde. Hoe is dat met je verder afgelopen. Had je nu 2 activaties en heeft Dommel dat in orde gezet?klooooon schreef:Ik heb pas een probleem
Vrijdag activeer ik mijn home kit v dommel
Een uurtje later ( als het al zo lang was) geeft mijn siemens router zijn laatste zucht
Ik dus naar tornado aarschot doe daar mijn uitleg en krijg direkt een nieuwe modem alleen de stock was op dus moest nog even wachten
Maar die verkoper zegt u activatie cd is voor u want je hebt je contract al aangevraagd
Vandaag belt die mens v tornado mij terug dat ik in de namiddag mijn nieuwe router mag komen halen maar ik moet mijn activatie cd ook terug meebrengen
dat hadden de mensen v dommel hem gezegt (had iets te maken met een gekoppeld mac adres vd siemens router)
maw nu moet ik een nieuwe modem gaan halen en alles opnieuw activeren
2 activaties op 1 lijn ??? 2 abbo's bij dommel ik voel het al mislukken
dus ik bel naar dommel ,,,, minuutje wachten en ik doe mijn volledige uitleg
mens weet helemaal niet wat te zeggen en zet mij op wacht
tijdje later mens terug aan de lijn en hij zegt
ga u nieuwe router halen ; sluit hem aan; start de cd op en bel ons terug ($$$$$) en we zullen alle stappen doorlopen
die gaat een zeeeeeer leuke woensdag worden ...
een echte ramp !!
Nieuw nummer van de dommel helpdesk ; 011/920000Kanter schreef:Dus normaal gezien moet ik eerst die brief krijgen en dan pas een rekening?Sniffie schreef:nee , best bellen want de eerste maand is gratis en die loopt van af de activatie .Kanter schreef:Hey iedereen,
ik heb mijn aanvraag tot HomeConnect via fax gestuurd en nu krijg ik een rekening van 49,95€ (ook voor HomeConnect), maar heb nog geen brief gekregen met de inlog gegevens e.d.
Is het de bedoeling dat ik eerst de rekening betaal?
Alvast bedankt!!!
Heb je ook het 0800 nr per toeval?![]()
Je mag me die al PM'en
probeer is in het crm van netconnect uw wachtwoord te veranderen en dan nog is uw wachtwoord van homeconnect (met uw e-mail van homeconnect) te laten opsturen.drernie schreef:Ik neem aan dat de crm voor homeconnect en netconnect te bereiken is via dezelfde url https://crm.schedom-europe.net/
In dat geval kan ik alleen met mijn netconnect gegevens inloggen en niet met de gegevens in de brief. Ik heb elke combinatie geprobeerd, maar kom alleen binnen met mijn netconnect gegevens.
Het wachtwoord wat ik gemaild krijg ik het wachtwoord van mijn netconnect abbo.
http://www.userbase.be/forum/viewtopic. ... 800#238163Kanter schreef:Heb je ook het 0800 nr per toeval?![]()
Je mag me die al PM'en
Dit is normaal denk ik, ik heb ook al een proforma faktuur gekregen om op 8 augustus te betalen. Maar ze komen pas op 6 augustus langs van BGC om de Raw Copper te activeren. En een brief met activatie heb ik ook nog niet ontvangen dus alles loopt bij mij ook scheef.Kanter schreef:Thanks BBB en Sniffie!!!![]()
Nu eens bellen waarom ik een rekening heb gekregen terwijl ik niet eens de brief met inlog gegevens voor HomeConnect heb gekregen *:evil: grrrr*
Turbocom schreef:Wat tornado wel zegt is na omruiling van een modemklooooon schreef:activatie cd heb ik ook behouden en NEEN de vodde gaan nog steeds nietrte968 schreef:Ik heb mijn router ook omgewisseld maar niet de activatie CD en idd krijg nu het VOIP niet in orde. Hoe is dat met je verder afgelopen. Had je nu 2 activaties en heeft Dommel dat in orde gezet?klooooon schreef:Ik heb pas een probleem
Vrijdag activeer ik mijn home kit v dommel
Een uurtje later ( als het al zo lang was) geeft mijn siemens router zijn laatste zucht
Ik dus naar tornado aarschot doe daar mijn uitleg en krijg direkt een nieuwe modem alleen de stock was op dus moest nog even wachten
Maar die verkoper zegt u activatie cd is voor u want je hebt je contract al aangevraagd
Vandaag belt die mens v tornado mij terug dat ik in de namiddag mijn nieuwe router mag komen halen maar ik moet mijn activatie cd ook terug meebrengen
dat hadden de mensen v dommel hem gezegt (had iets te maken met een gekoppeld mac adres vd siemens router)
maw nu moet ik een nieuwe modem gaan halen en alles opnieuw activeren
2 activaties op 1 lijn ??? 2 abbo's bij dommel ik voel het al mislukken
dus ik bel naar dommel ,,,, minuutje wachten en ik doe mijn volledige uitleg
mens weet helemaal niet wat te zeggen en zet mij op wacht
tijdje later mens terug aan de lijn en hij zegt
ga u nieuwe router halen ; sluit hem aan; start de cd op en bel ons terug ($$$$$) en we zullen alle stappen doorlopen
die gaat een zeeeeeer leuke woensdag worden ...
een echte ramp !!
bellen naar dommel om aan tegeven dat je een ander modem hebt is 1 !
je moet ook het oude mac adres opgeven zo ze dit kunnen wissen in de database en het nieuwe erin plaatsen.
Woensdag bidden dat ze je inorde brengen.frado schreef:ali bon, dan dees namiddag terug eens gebeld. De administratie persoon wist v an niets toen ik vertelde dat die netconnecters ->homeocnnect een andere omvorming krijgen... Ik moest het nog es opnieuw proberen met activeren, omdat er nog geen 'provisioning' was in't systeem. Kheb dit rond 14u gedaan, en nu kijk ik weer, en guess what, niets veranderd.
Nu, hij heeft mij mijn internetlogin enzo gegeven van mijn vaste account. Maar na het checken blijkt dit exact hetzelfde als de nieuwsserver? Maw mijn login en wachtwoord komen volledig overeen met degene van de nieuwsserver? Hij zei als het niet gaat, ik dit zo moet ingeven, en voip uitschakelen...
Hoe zit dit dan: krijg ik die voip dan wél als ik inlog via de vaste internetaccount?(en is die login juist, of heeft hij gewoon gemist).
En als't niet ging moest'k es terugbellenKsta dus weer 0,0 verder, maar wel 2u verspeeld met bellen...
Als er iemand nog tips heeft... Want ik krijg het blijkbaar ge woon niet geactiveerd he :s . Ik geef gewoon die code in enzo, en als ik op volgende klik lijkt he wel alsof het prog vastloopt( in vista), maar dan krijg ik uiteindelijk het Final schermpje.
Kan je ook via telefoon activeren? Of is dit ook via de helpdesk terug?
bellen na dommel en laat u is manueel activerenfrado schreef:ali bon, dan dees namiddag terug eens gebeld. De administratie persoon wist v an niets toen ik vertelde dat die netconnecters ->homeocnnect een andere omvorming krijgen... Ik moest het nog es opnieuw proberen met activeren, omdat er nog geen 'provisioning' was in't systeem. Kheb dit rond 14u gedaan, en nu kijk ik weer, en guess what, niets veranderd.
Nu, hij heeft mij mijn internetlogin enzo gegeven van mijn vaste account. Maar na het checken blijkt dit exact hetzelfde als de nieuwsserver? Maw mijn login en wachtwoord komen volledig overeen met degene van de nieuwsserver? Hij zei als het niet gaat, ik dit zo moet ingeven, en voip uitschakelen...
Hoe zit dit dan: krijg ik die voip dan wél als ik inlog via de vaste internetaccount?(en is die login juist, of heeft hij gewoon gemist).
En als't niet ging moest'k es terugbellenKsta dus weer 0,0 verder, maar wel 2u verspeeld met bellen...
Als er iemand nog tips heeft... Want ik krijg het blijkbaar ge woon niet geactiveerd he :s . Ik geef gewoon die code in enzo, en als ik op volgende klik lijkt he wel alsof het prog vastloopt( in vista), maar dan krijg ik uiteindelijk het Final schermpje.
Kan je ook via telefoon activeren? Of is dit ook via de helpdesk terug?
ja u news server gegevens zijn ook u vast login gegevensfrado schreef:ja dat vroeg ik ook, en dan zei ie dat ik de vaste internet account gewoon moest ingeven? Hij heeft mij verschillende gegevens doorgegeven, maar achteraf gezien is de login van het internet exact hetzeflde als die van de newsserver? Klopt dit? Dit wou ik eigenlijk al heel de tijd weten, maar niemand heeft er op geantwoord. Had nl meerdere keren gevraagd om handmatig te activeren, en dan gaf hij mij deze info. Ik moest het gebruiken moest het niet lukken met de standaard weg.