Mijn kleine frustratie van de dag ...

Onderwerpen die nergens anders thuis horen en toch eerder technisch van aard zijn? Post ze hier!
Plaats reactie
crackjack
Plus Member
Plus Member
Uitgedeelde bedankjes: 42 keer
Bedankt: 27 keer
  • Citeer
  • Citeer
  • Topic 20 laatste posts samenvatting

DarkV schreef: 19 sep 2023, 20:54 Ondertussen is het pakje aangekomen... echter het stond gewoon aan de deur terwijl ik op de website had aangegeven het aan een automaat te leveren ?
Gelukkig was het droog vandaag want anders had het er niet goed uitgezien.
Als dat gebeurd, meld ik het onmiddellijk als niet ontvangen
Zonder jouw handtekening hebben ze geen bewijs
cadsite
userbase crew
userbase crew
Uitgedeelde bedankjes: 311 keer
Bedankt: 710 keer
Recent bedankt: 6 keer
Provider
Te Koop forum
  • Citeer
  • Citeer

Het nieuws:
"koers, koers en koers"
ygeffens
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 148 keer
Bedankt: 108 keer
Recent bedankt: 2 keer
Provider
Te Koop forum
  • Citeer
  • Citeer

Dat er meer posts zijn in 'Mijn kleine frustratie van de dag ...' dan in 'Grapje van de dag'
I'm a bilingual. I'm a bilingual illiterate. I can't read in two languages.
boonpwnz
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 89 keer
Bedankt: 169 keer
Provider
Te Koop forum
  • Citeer
  • Citeer

Orange internet die er 2-3 minuten uit lag.

Ik heb dat af en toe maar nu was het juist op een rot moment.
heist_175
Moderator
Moderator
Uitgedeelde bedankjes: 518 keer
Bedankt: 1176 keer
Recent bedankt: 9 keer
  • Citeer
  • Citeer

sky schreef: 20 sep 2023, 16:16
Zou je daar 5 jaar geleden ook over gevallen zijn?
[/quote]
Het concept BCC/CC en "niet alles op straat gooien" bestaat toch al langer dan GDPR?
20 jaar geleden was dat al "not done", dat is niet veranderd.
Sociale media daarentegen is een ander verhaal, en daar verschijnt alles ongefilterd op, in echo chambers bovendien. En dan die facebook/whatsapp groepen van buren waar men elkaar voortdurend paranoïde zit te maken...
Zie de heisa rond "EVRAS", de onzin die daarover verschijnt is ongelooflijk.
cadsite
userbase crew
userbase crew
Provider
Te Koop forum
  • Citeer
  • Citeer

heist_175 schreef: 22 sep 2023, 08:15 Zie de heisa rond "EVRAS", de onzin die daarover verschijnt is ongelooflijk.
Heb je de podcast van de standaard hierover gehoord?
De onzin waarom mensen op straat staan gaat er zo ver over dat je het nog te absurd zou vinden voor en scene in Willy's en Marjetten. :bang: :bang:
Tomby
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 1374 keer
Bedankt: 508 keer
  • Citeer
  • Citeer

Dat is ook algemeen mijn frustratie van tegenwoordig: fake news en hoe goedgelovig velen daarin zijn.
Op Facebook merk ik het zelf, zelfs al is het in mijn feed allemaal onschuldig, maar wel dagelijkse kost. Typisch wat foto's en 'facts' van zaken waar elk weldenkend mens direct wel doorheeft dat dat niet klopt, of dat het photoshop is, of dat het uit een film/game komt ipv echt... Maar dan toch tientallen tot honderden reacties van mensen die dat dus duidelijk gewoon totaal niet door hebben.
Pengu
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 18 keer
Bedankt: 43 keer
  • Citeer
  • Citeer

Het internet is één grote stronthoop geworden. Terwijl het vroeger (+20 jaar) enkel iets was voor nerds en voor een kleiner publiek, het was veel gezelliger. Anoniemer. Mensen waren voorzichtig en beleefder (bv als iemand online kwam op MSN Messenger, vroeg je of je die mocht storen bijvoorbeeld, naar analogie van de analoge telefoon in de tijd.

Nu is het de grootste vergaarbak geworden van complottheorieën, cyberpesten, wannabe-influencers, enz enz.....

Ik mis de goeie oude tijd wel. De opkomst van de smartphone heeft iedereen naar dat internet geduwd. En we zouden er beter de stekker uitrekken als we als beschaving nog willen groeien en blijven bestaan. Dit is geen vooruitgang meer. Dit is stappen naar achter zetten wat we nu doen. Ik was geschokt toen ik 20 jaar onthoofdingsvideo's zag van de Al Qaida. Dat was toen nog in verschrikkelijk slechte kwaliteit. Dit heeft toen een hele indruk op mij gelaten. Ik was toen rond 18-20 jaar.
Nu zien jongeren/kinderen hoge resolutiebeelden van vechtpartijen aan de lopende band. Ik vraag me oprecht af waar we naartoe gaan.
Joe de Mannen
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 523 keer
Bedankt: 673 keer
Provider
  • Citeer
  • Citeer

We kunnen maar hopen dat de slinger op z'n keerpunt zit, maar ik vrees ervoor.
'De mensen' worden harder voor mekaar maar langs de andere kant zoveel preutser en 'woke' om het met een buzzword te zeggen.
Soms denk ik dat he gewoon is om tegen alles te zijn.

J.
Ik ben alleen verantwoordelijk voor mij eigen uitspraken, niet voor wat anderen ervan maken of aan toevoegen...
heist_175
Moderator
Moderator
  • Citeer
  • Citeer

Misschien "moet" (;)) je hier en daar nog iets herlezen als uw conclusie is dat "iedereen tegen alles is".
Er zijn maniacs, maar die waren er 300 en 3000 jaar geleden ook al, de meerderheid van de discussies gaat over zaken die 30 jaar geleden ook al niet wenselijk waren.
Een priester die niet van kinderen kan blijven, een voetbalcoach die van de vrouwen kan afblijven (en dan druk ik me in beide gevallen eufimistisch uit), was 30 jaar geleden ook niet aanvaardbaar. Maar ze raakten er op één of andere manier toch mee weg. Dat "mee weg raken" is (of lijkt) vandaag wat minder.

@vroeger
Op ICQ kon je toch ook al wat vuiligheid vinden.
Het is - net als bij ICQ of MSN - toch nog altijd de gebruiker die kiest wie hij toelaat en wie niet.
Je kan Facebook en TikTok van veel verdenken en beschuldigen, maar niemand heeft mij (tot hiertoe) verplicht daar een account te openen. En of je op YouTube naar één of andere "influenzer" (lijkt op influenza ;)) wil kijken die brol verkoopt, kies je toch zelf? En hoe verschillend is dat van reclame in andere boekjes?

Influenzers die onzin verkopen: https://www.npostart.nl/de-avondshow-me ... ON_1348967 (in dit geval over voedingssuplementen)
Afbeelding

Is dat zoveel anders dan mensen die alles geloven wat in de Libelle of andere roddelboekjes staat?
En die wacko's die tegen EVRAS zijn, gebaseerd op kwakzalverij en goeroes: die vinden hun dochter dan op hun 14de zwanger...
ivob
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 745 keer
Bedankt: 312 keer
Recent bedankt: 13 keer
  • Citeer
  • Citeer

Pengu schreef: 22 sep 2023, 14:51 Het internet is één grote stronthoop geworden. Terwijl het vroeger (+20 jaar) enkel iets was voor nerds en voor een kleiner publiek, het was veel gezelliger. Anoniemer. Mensen waren voorzichtig en beleefder (bv als iemand online kwam op MSN Messenger, vroeg je of je die mocht storen bijvoorbeeld, naar analogie van de analoge telefoon in de tijd.
Je hebt het nog altijd volledig zelf in de hand waar en wanneer je op het www gaat en wat je daar deelt.
Anoniemer? Precies of op dit eigenste topic iedereen zich inlogt met zijn echte persoonsgegevens. Of heet jij in het echt ook "Pengu" ?
Ik mis de goeie oude tijd wel. \De opkomst van de smartphone heeft iedereen naar dat internet geduwd.
Dat ligt dan toch een groot deel ook bij jezelf.
Een smartphone is nog altijd geen verplichting. Je hebt wel de keuze om de info te vergaren waar je interesse ligt en daar zelf in te gaan shiften. En op welke manier en welke delen van het internet je dat doet.
"Vroeger" had je die keuze niet en moest je om evenveel info te vergaren er ook veel meer tijd aan besteden. Als je ze al vond.

Het internet heeft voor delen van de samenleving een wereld van kennis geopend en ook praktische voordelen zoals thuiswerk en dat men minder vlug iets kan toedekken en/of onder de mat vegen voor het grote publiek.
Het heeft dus ook vooruitgang met zich meegebracht. Iedere technologie kan zowel positief als negatief gebruikt worden.
heist_175 schreef: 22 sep 2023, 16:00 een voetbalcoach die van de vrouwen kan afblijven (en dan druk ik me in beide gevallen eufimistisch uit), was 30 jaar geleden ook niet aanvaardbaar.
:eek:
Sol Invictus!
Disclaimer: op het weergeven van ervaringen volgens de eigen situatie kunnen geen rechten door derden onttrokken worden.
CCatalyst
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
Bedankt: 598 keer
  • Citeer
  • Citeer

Pengu schreef: 22 sep 2023, 14:51 En we zouden er beter de stekker uitrekken als we als beschaving nog willen groeien en blijven bestaan.
Absoluut niet, dat zou net de grootste domper zijn voor onze beschaving. Ik heb het amper meegemaakt, maar ik wil nooit terug naar de tijd pre-internet. Wat ik me wel herinner is dat alles eenvoudiger was, maar eenvoudiger is niet hetzelfde als beter. Het probleem is niet het internet. Het probleem is dat sommige mensen niet de tools/opleiding krijgen om er correct mee om te gaan. Ook onze scholen falen daar in.

Ik ben blij dat ik school liep in wat misschien wel de "sweet spot" was van het Vlaamse katholieke onderwijs: toen de lekenleerkrachten de meeste geestelijken al vervangen hadden (alsook de vervrouwelijking van het beroep) zodat de misbruiken van alle aard grotendeels weg waren en de internaatplicht afgeschaft was, maar voor de aftakeling van de onderwijskwaliteit al goed op dreef was (ze was wel al begonnen). De mensen die het onderwijs gaven waren niet meer van de oude stempel, maar het onderwijs/leerplannen dat ze gaven was dat wel nog. De leken hadden er hun stempel nog niet op gedrukt.

Als ik zie hoe het er nu aan toe gaat in de school waar ik ging: huilen met de pet op. Alle zin om kritisch om te gaan met informatie, zoals wij dat vanaf het begin aangeleerd kregen, lijkt weg te zijn. Natuurlijk heeft dat dan gevolgen in de maatschappij en op het internet als dat al een algemene trend is. Maar het is niet de schuld van het internet.
boonpwnz
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 89 keer
Bedankt: 169 keer
Provider
Te Koop forum
  • Citeer
  • Citeer

Discord die API issues heeft.

Maar als je dit ziet denk je van shit wat heb ik gedaan.
Sorry, you have been blocked
You are unable to access discord.com
Flying
Premium Member
Premium Member
Uitgedeelde bedankjes: 80 keer
Bedankt: 80 keer
Recent bedankt: 10 keer
Provider
  • Citeer
  • Citeer

Alweer wekenlang onbekende gsm-nummers die bellen die dan scammers zijn. “Hello?”. Het maakt niet uit hoeveel nummers je blokkeert, ze hebben er blijkbaar een onbeperkt aantal. Nu net ook, deze keer met een vast nummer.

Kunnen providers hier echt niets aan doen?
devilkin
Administrator
Administrator
Uitgedeelde bedankjes: 1057 keer
Bedankt: 663 keer
Recent bedankt: 4 keer
Provider
Te Koop forum
  • Citeer
  • Citeer

De nummers vanwaar ze bellen zijn gespoofed, dus blokkeren gaat weinig uithalen.

Vask zitten deze ook in het buitenland, dus is het allemaal nog wat moeilijker...
Telenet All-Internet -- using CV8560E & OPNsense on PCEngines APU2E4
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
keerekeerweere
Moderator
Moderator
Uitgedeelde bedankjes: 69 keer
Bedankt: 21 keer
Provider
Te Koop forum
  • Citeer
  • Citeer

Gisteren panne van Orange home internet. Kon tot 4u duren. Nouja, mag ook bij de lijst van de kleine frustraties...

Maar deze was meer van het type: :bang:

Als backup staat hier al een jaartje een flybox aangesloten op een Opnsense. Ooit sim kaartje nodig gehad voor een 2e smartphone, dus uit de flybox gehaald. ondertussen van edpnet mobile naar undo.be gegaan (meer gb voor dezelfde prijs).

Dus, met de home internet uitval, sim kaartje terug in de flybox gestoken. Waaat, sim kaart wordt niet herkend of niet aanwezig. wtf, toch een simlock op de flybox ?
Na heel wat gepruts blijkbaar toch niet. Bijna op het punt gestaan de flybox proberen te flashen op basis van een Hindi youtube video, toch nog eens geprobeerd het sim kaartje opnieuw in de flybox te plaatsen. De nanosim-microsim adapter om het in de flybox te laten passen van de nieuwe sim kaart zorgde ervoor dat de sim niet helemaal correct in de flybox zat, dan maar met een oude nanosim-microsim adapter geprobeerd en voila, alles terug online.
Telenet OneUp 1000/40 - Edpnet 100/40 - OPNSense
lacer
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 163 keer
Bedankt: 193 keer
Recent bedankt: 5 keer
Provider
Te Koop forum
  • Citeer
  • Citeer

Deze avond op het VRT nieuw: kleuters moeten een korte taaltest uitvoeren, men heeft in een bepaalde school gekozen voor iPad's .
Waarom men niet gewoon Tablet zegt is mij een raadsel. Verdoken reclame waarschijnlijk :P
Voor kleuters van 3 - 4 jaar maakt het verschil toch niet uit.
Ik ben nu niet anti-apple hé, men zegt toch ook niet : mensen rijden met BMW's, neen, mensen rijden met auto's :angel:
EdpNet XL 99/35 Mbps
VoIp OVH + Gigaset C610IP + C430H
Telenet Digital TV HD Digicorder AD 2200
RPi 2B Pi-Hole // 3B Kodi-18 // 3B+ Node-Red+Grafana > Mqtt > Esp32 Display
FLUKSO monitoring Elec-Gas-Water-PV > Mqtt > Grafana
Ubuntu Mate 24.04
Joe de Mannen
Elite Poster
Elite Poster
Provider
  • Citeer
  • Citeer

ze trekken wel foto's met een kodak...

J.
Ik ben alleen verantwoordelijk voor mij eigen uitspraken, niet voor wat anderen ervan maken of aan toevoegen...
lacer
Elite Poster
Elite Poster
Provider
Te Koop forum
  • Citeer
  • Citeer

Bestaat dat nog :-D
EdpNet XL 99/35 Mbps
Ubuntu Mate 24.04
duizend
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 172 keer
Bedankt: 328 keer
  • Citeer
  • Citeer

En ze schrijven met een bic.
En ze googelen iets op het internet.
En ze graven met een bobcat
Ze steken ne velux in hun dak.
Ze doen de kleine een pamper aan.
Ze bestellen Spa rood

Je kan zo uren doorgaan…
Dizzy
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 571 keer
Bedankt: 709 keer
Recent bedankt: 8 keer
Te Koop forum
  • Citeer
  • Citeer

Het merk wordt soms vereenzelvigd met het product. Daar moet je niets achter zoeken want mensen doen dat eerder onbewust. Ik zeg in het dialect bvb ook kodak tegen mijn Sony camera. Voor veel mensen is een ipad bekender dan een tablet, het woord tablet kan ook andere betekenissen hebben.
Wil je iemand kwaad maken, vertel hem dan leugens. Wil je iemand razend maken, vertel hem dan de waarheid.
lacer
Elite Poster
Elite Poster
Provider
Te Koop forum
  • Citeer
  • Citeer

Ja, dat begrijp ik, velen doen het, maar ik bijna nooit. Misschien daarom dat ik erover viel.
EdpNet XL 99/35 Mbps
Ubuntu Mate 24.04
NuKeM
Administrator
Administrator
Uitgedeelde bedankjes: 125 keer
Bedankt: 261 keer
  • Citeer
  • Citeer

Twee rookdetectoren wiens beide batterijen plat waren (er zitten er twee in, eentje voor de detector en eentje voor de communicatie). Dus vervangen. Nu klagen de detectoren in de app bij de ene over de tweede batterij en de andere over dat er onderhoud nodig zou zijn en dat hij mogelijk niet goed meer werkt… lekker vaag.
Eens kijken naar een nieuwe, want had ze laatst nog gezien op stock gezien bij Coolblue voor een redelijke prijs, ga ik vandaag kijken … 199€ … voor een slimme rookmelder :eek: Afzetters, prijs x2.5. Valt me tegen van Coolblue.
Waarschijnlijk puur omdat de stock laag is en de vraag ‘hoog’. Dan maar elders shoppen (aan 70-80€) of een alternatief zoeken…
heist_175
Moderator
Moderator
  • Citeer
  • Citeer

Coolblue is toch al een paar jaar belachelijk duur?
De enige reden dat ik daar uiterst zelden iets koop, is dat ze "next day delivery" hebben, ook op zondag. Soms is dat al eens handig.
Verder blijf ik daar ver weg: schrikkelijke prijzen!
Joe de Mannen
Elite Poster
Elite Poster
Provider
  • Citeer
  • Citeer

en die next day delivery is ook al niet meer je-dat, de laatste keren altijd vertraging
J.
Dizzy
Elite Poster
Elite Poster
Te Koop forum
  • Citeer
  • Citeer

De prijzen zijn soms hoger maar niet altijd is het verschil groot. Het voordeel is dat je zelf kan afhalen wat nog sneller is dan levering, zeker voor fragiele zaken ga ik er liever zelf achter dan dat er eentje de doos door zijn camionette smijt :)
Wil je iemand kwaad maken, vertel hem dan leugens. Wil je iemand razend maken, vertel hem dan de waarheid.
duizend
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 172 keer
Bedankt: 328 keer
  • Citeer
  • Citeer

Heerlijk naief toch …
Die doos is al tig keer door camions en camionettes gesmeten vooraleer die in het coolblue magazijn staat… :lol:
Dizzy
Elite Poster
Elite Poster
Te Koop forum
  • Citeer
  • Citeer

Als er iets aan de doos is kan ik een andere vragen en als er iets aan zou blijken te mankeren bij uitpakken kan alles direct terug.

Ik heb ook nog geen transporteur met zijn waren zien smijten zoals ik al herhaaldelijk met de pakjesdiensten gezien heb. Misschien vervormt dat inderdaad mijn idee erover maar ik ben er nog niet slecht mee gevaren. Ik heb mijn spullen direct en zonder problemen.

Ander voorbeeld: ik bestel een beamer en die wordt gewoon buiten voor de deur gezet tijdens een sneeuwdag. De dag voordien nodeloos verlof genomen omdat de levering niet zoals voorzien gebeurde.
CCatalyst
Elite Poster
Elite Poster
  • Citeer
  • Citeer

NuKeM schreef: 03 okt 2023, 20:22 Afzetters, prijs x2.5. Valt me tegen van Coolblue.
Waarschijnlijk puur omdat de stock laag is en de vraag ‘hoog’. Dan maar elders shoppen (aan 70-80€) of een alternatief zoeken…
Bij Coolblue moet je niet zijn voor de goedkoopste prijs, nog nooit het geval geweest trouwens.

Wat ik wel niet goed begrijp is dat ze die prijzenpolitiek nog steeds hanteren ondanks rode cijfers en een dalende omzet in ons land. Vreemd. Dat Coolblue hun beursplannen vorig jaar plots opgeborgen heeft zal hier ook wel mee te maken hebben. Happig voor veel interviews over hun resultaten zijn ze ook niet meer.
Dizzy schreef: 04 okt 2023, 14:04 Als er iets aan de doos is kan ik een andere vragen en als er iets aan zou blijken te mankeren bij uitpakken kan alles direct terug.
Dit verantwoordt voor mij ook de meerprijs zeker niet, daarvoor komt zo'n situatie te zelden voor.
Dizzy schreef: 03 okt 2023, 11:11 Het merk wordt soms vereenzelvigd met het product. Daar moet je niets achter zoeken want mensen doen dat eerder onbewust. Ik zeg in het dialect bvb ook kodak tegen mijn Sony camera. Voor veel mensen is een ipad bekender dan een tablet, het woord tablet kan ook andere betekenissen hebben.
Opletten met de juridische implicaties. Zie dit filmpje van een bekende producent van klittenband wiens naam ik in de context van deze zin niet mag gebruiken (maar wel in de hierop volgende zin). Ondanks het Amerikaans gemaakte filmpje, let op de Velcro BVBA zichtbaar op het einde... jawel, de naampantenten zijn geregistreerd op de zetel in Deinze.

Laatst gewijzigd door CCatalyst 04 okt 2023, 14:25, in totaal 1 gewijzigd.
Dizzy
Elite Poster
Elite Poster
Te Koop forum
  • Citeer
  • Citeer

Die meerprijs wordt vaak overschat. Als ik iets koop kijk ik uiteraard ook wat het elders kost. Voor enkele euro's op een groter bedrag maakt dat voor mij persoonlijk minder uit dan de zekerheid dat ik het gewoon kan afhalen en erover beschik wanneer het MIJ past. Dat is ook de reden waarom die winkels bestaan, er zullen nog mensen zijn die zo redeneren. Soms is het ook handig om een product irl te zien voor je koopt.

Wie de winkels niet wil of ze te duur vindt kan elders terecht, ieder zijn keuze.
Tomby
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 1374 keer
Bedankt: 508 keer
  • Citeer
  • Citeer

Om het dan toch over Coolblue te hebben: reviews van verschillende producten die ze gewoon op 1 hoop gooien, waarbij je dus zelfs niet eens weet op welk specifiek model een review slaat.
https://www.coolblue.be/nl/product/8748 ... 2008p.html : 106 reviews... Klik op 4 POE poorten en je krijgt de SG108PE, weer dezelfde 106 reviews. Klik weer op 8 POE poorten, en je krijgt nog een ander model, weer met dezelfde reviews... :bang: :bang:
CCatalyst
Elite Poster
Elite Poster
  • Citeer
  • Citeer

Tomby schreef: 04 okt 2023, 15:22 Om het dan toch over Coolblue te hebben: reviews van verschillende producten die ze gewoon op 1 hoop gooien
Mja dat heb je bij Amazon ook wel. :-)

Weliswaar kan je op Amazon, na door te klikken, de reviews dan filteren op de variant die je geselecteerd hebt.
Goztow
Administrator
Administrator
Uitgedeelde bedankjes: 1673 keer
Bedankt: 1450 keer
Recent bedankt: 11 keer
Provider
Te Koop forum
  • Citeer
  • Citeer

Ik kijk meestal op tweakers en regelmatig is het toch een correcte prijs bij coolblue.
Sasuke
userbase crew
userbase crew
Uitgedeelde bedankjes: 248 keer
Bedankt: 544 keer
Recent bedankt: 1 keer
Provider
Te Koop forum
  • Citeer
  • Citeer

• Afgelopen weekend op een middenberm geregen (eigen fout)
    Verzekering doet moeilijk over de 2 gescheurde banden omdat die eigenlijk 'toch al redelijk aan vervanging toe waren' ...
    Vervangwagen met een lekke band
    Orange die er na 14 dagen !! nog steeds in slaagt om mijn modem te activeren en ondertussen snapt hun klantendienst er niks meer van want volgens hen heb ik nu 'fiber' aan 33 EUR/maand ... maar kom ze hebben 'geëscaleerd' ... ik geef ze nog tot morgen en dan stopt het echt en vraag ik een schadevergoeding.
    Orange dat zelfs na 2 dagen niet reageert op een twitter of facebook bericht
    Orange 'technische dienst' die eigenlijk niks anders kan doen dan vragen of je je model al gereset heeft
    Kruimeldief heeft het vandaag begeven
    Ik loop achter met werk
    De "list" functie die niet doet wat ik verwacht :-)
    ...
Afbeelding
Who the fxxk is General Failure and why is he reading my hard disk ?
Afbeelding
CCatalyst
Elite Poster
Elite Poster
  • Citeer
  • Citeer

Sasuke schreef: 05 okt 2023, 15:37 Afgelopen weekend op een middenberm geregen (eigen fout)
Zelfde wagen die betrokken was in het Parijse incident?
Sasuke
userbase crew
userbase crew
Provider
Te Koop forum
  • Citeer
  • Citeer

Yes :-( niet opgelet wegens rij hulp systemen en toen was er ineens een middenberm omdat het rechte stuk baan een kleine inham had. En dat op een baan waar ik al 20j wekelijks en soms dagelijks rijd … stom …
Afbeelding
9livesuni
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 91 keer
Provider
  • Citeer
  • Citeer

Base prepaid, waar ik al een half jaar maar 2gb krijg per herlading
cadsite
userbase crew
userbase crew
Provider
Te Koop forum
  • Citeer
  • Citeer

Veel valt er niet meer te zien...
Afbeelding
sky
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 52 keer
Bedankt: 116 keer
Te Koop forum
  • Citeer
  • Citeer

Garage: "Nieuwe wagen klaar voor afhaling", werk: "afhaling pas vanaf eind oktober"
Met verlof eind oktober, begin nov. zal het dus pas 2de week november zijn.
Dus nog een maand geduldig proberen te zijn. (zal moeilijk zijn :lol: )
Sasuke
userbase crew
userbase crew
Provider
Te Koop forum
  • Citeer
  • Citeer

Na Orange nog maar eens 2 dagen krediet te geven voor de zoveelste keer was mijn geduld op toen de "Technische Dienst" afkwam met "Ja meneer, ik zie net dat er een algemene storing is in uw regio ..." Heb hem nog onderbroken en zijn zin afgemaakt met "En die zal maximaal 4u duren ..." ja, dat ken ik al ...

Echt, een schande dat men er niet in slaagt om na 21 dagen !!! een klant geen enkele keer terug te bellen, geen enkele feedback kan geven en geen oplossing kan bieden. Dat is echt het falen van hun dienstverlening. Ik word er allemaal maar boos van.

Dus "Orange" ... nooit meer, niet voor klanten, niet voor mezelf en dat elk UB lid zich toch maar eens 2x bedenkt alvorens over te stappen wegens een 'probleem' met Telenet ...
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Allerlei”