Amerikaanse presidentsverkiezingen 2024

Niet-technische onderwerpen of technisch-gerelateerde onderwerpen waar maatschappelijk debat over bestaat. Lees de extra regels in de sticky, aub!
Forumregels
1. De gedragsregels zijn ook hier van toepassing. We verwachten van iedereen in de eerste plaats respect voor de andere users
2. Er zal hier veel minder moderatie gebeuren op inhoud, maar wel meer moderatie op users. Dit betekent concreet dat we discussies in principe niet zullen afsluiten, users die geen zin hebben om de discussie verder te zetten, worden aangemoedigd om zelf de discussie te stoppen / negeren. Dit kan tot iets fellere discussie leiden, maar altijd met respect voor de mede-users!
Daar tegenover staat dat we users kunnen de toegang ontnemen uit dit subforum indien ze het naar ons afwegen te bont maken. Dit kan tijdelijk, dan wel definitief zijn en dit zal zonder enige verantwoording gebeuren
3. Indien u liever de topics uit dit forum niet ziet in de lijst van nieuwe posts, wordt dan lid van de groep "Opt out maatschappelijke uitdagingen in new posts" via deze link: ucp.php?i=167
4. Dit subforum mag op geen enkele manier een platform worden voor militanten / om duidelijk politiek te voeren. Userbase is en blijft een onafhankelijk forum met een duidelijke focus op technische onderwerpen
Gesloten
Petrikske
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 754 keer
Bedankt: 151 keer

We wont vote for you, you got to pay your bills.. :-D
"In my world, everyone is welcome, important, accepted, respected, encouraged, valued and....equal,
Dizzy
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 571 keer
Bedankt: 709 keer
Te Koop forum

Misschien moeten we de schuldeisers net aansporen om te doen wat ze ook maar willen met Trump, desnoods lock him up :)
Wil je iemand kwaad maken, vertel hem dan leugens. Wil je iemand razend maken, vertel hem dan de waarheid.
Petrikske
Elite Poster
Elite Poster

En vogelvrij verklaren in de gevangenis, en douches zonder zeepbakjes. :-D
"In my world, everyone is welcome, important, accepted, respected, encouraged, valued and....equal,
Dizzy
Elite Poster
Elite Poster
Te Koop forum

Oh no, they will grab him by the... :)
Wil je iemand kwaad maken, vertel hem dan leugens. Wil je iemand razend maken, vertel hem dan de waarheid.
Petrikske
Elite Poster
Elite Poster

Die heeft hij niet 😋
Matt555
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 181 keer
Bedankt: 49 keer
Provider

Hij doet het toch maar wederom.... :roll:

https://www.hln.be/buitenland/voorverki ... ~a77c71e5/

Voorverkiezingen VS: Trump verslaat Nikki Haley in haar thuisstaat South Carolina

De Amerikaanse oud-president Donald Trump wint ook de Republikeinse voorverkiezingen in deelstaat South Carolina. Dat berichten Amerikaanse media kort na het sluiten van de stembureaus. Trumps enige tegenkandidaat, Nikki Haley, kon ook in haar thuisstaat geen vuist maken tegen de oud-president.
RL 25-02-24, 01:33 Bron: Belga
Windows Tablet
Windows 10 Home 64-bit ,
Intel Core m3 7Y30 @ 1.10GHz 47 °C
Kaby Lake-U/Y 14nm Technology
RAM
8.00GB Single-Channel DDR3 @ 931MHz (14-17-17-40)
238GB Netac SSD 256GB (SATA (SSD))
Motherboard
CHUWI Innovation And Technology(ShenZhen)co.Ltd UBook Pro
Petrikske
Elite Poster
Elite Poster

Ja het was te verwachten dat Trump ook hier sterk zou zijn, Haley wil nog steeds blijven doorgaan, zeker tot "Super Tuesday" (5 maart) ,en ik denk dat de reden zou kunnen zijn het feit is dat Trump de komende dagen vele miljoenen op tafel zal moeten gaan leggen.
Kan hij dit niet dan zal de procedure in gang gezet worden om z'n bezittingen aan te slaan en deze openbaar te verkopen. (geen idee hoelang die ganse procedure in beslag zal nemen maar ik veronderstel dat hier ook wel enige tijd overheen zal gaan.)
Moesten er dus mensen interesse hebben in een gouden toiletbril van de Trump Tower, grijp je kans. 🤪
Matt555
Elite Poster
Elite Poster
Provider

Petrikske schreef: 25 feb 2024, 02:08 Ja het was te verwachten dat Trump ook hier sterk zou zijn, Haley wil nog steeds blijven doorgaan, zeker tot "Super Tuesday" (5 maart) ,en ik denk dat de reden zou kunnen zijn het feit is dat Trump de komende dagen vele miljoenen op tafel zal moeten gaan leggen.
Kan hij dit niet dan zal de procedure in gang gezet worden om z'n bezittingen aan te slaan en deze openbaar te verkopen. (geen idee hoelang die ganse procedure in beslag zal nemen maar ik veronderstel dat hier ook wel enige tijd overheen zal gaan.)
Moesten er dus mensen interesse hebben in een gouden toiletbril van de Trump Tower, grijp je kans. 🤪
Al die boetes en procedures schijnen hem eerder meer steun te geven .....
Maar...
Vergelijk die smaad boete aan die schrijfster eens met die 12 millioen $ die een Afro Amerikaan kreeg voor 30 jaar onterechte gevangenis straf nadat DNA hem vrijsprak ........30 jaar van iemands leven voor 12 millioen gestolen tegen een .....Smaad geval 83 millioen :roll:

Discrepansie met een doel
Windows Tablet
Windows 10 Home 64-bit ,
RAM
Motherboard
Petrikske
Elite Poster
Elite Poster

De hoogte van die 'smaad' boete heeft hij te danken aan z'n grote mond in de rechtzaal.
Na een eerste veroordeling met als gevolg een boete van 5 miljoen dollar bleef Trump Eugene Carroll beledigen met als gevolg opnieuw een rechtzaak en ook in die 2e rechtzaak bleef Trump lustig verder toeteren zijn advocaten hadden hem moeten verplichten om te zwijgen maar ja Trump heeft maling aan alles en iedereen met als gevolg 65 miljoen voor "punitive damages"
Weet dat het bedrag van die 85,3 miljoen 1 van de komende dagen diend betaald te worden.
Ik zag daarnet een video daarover en de vele reacties op die video zijn veelbetekenend.
MAGA vlaggen worden verwijderd van huisgevels, magneetstickers worden van auto's gehaald door mensen die jarenlang Trump aanhangers waren.
Weet je.. tegen een Amerikaan zeggen dat hij een communist is dat komt niet goed.
Ondertussen..komt er alsmaar meer info naar buiten hoe Republikeinen Biden wilden afzetten dmv leugens ingefluisterd door.. de Russen. (even zoeken op Alexander Smirnov)
Denk je dat Trump nog kans maakt om verkozen te worden?
Ik alvast niet.
Matt555
Elite Poster
Elite Poster
Provider

Petrikske schreef: 25 feb 2024, 03:14 De hoogte van die 'smaad' boete heeft hij te danken aan z'n grote mond in de rechtzaal.
Na een eerste veroordeling met als gevolg een boete van 5 miljoen dollar bleef Trump Eugene Carroll beledigen met als gevolg opnieuw een rechtzaak en ook in die 2e rechtzaak bleef Trump lustig verder toeteren zijn advocaten hadden hem moeten verplichten om te zwijgen maar ja Trump heeft maling aan alles en iedereen met als gevolg 65 miljoen voor "punitive damages"
Weet dat het bedrag van die 85,3 miljoen 1 van de komende dagen diend betaald te worden.
Ik zag daarnet een video daarover en de vele reacties op die video zijn veelbetekenend.
MAGA vlaggen worden verwijderd van huisgevels, magneetstickers worden van auto's gehaald door mensen die jarenlang Trump aanhangers waren.
Weet je.. tegen een Amerikaan zeggen dat hij een communist is dat komt niet goed.
Ondertussen..komt er alsmaar meer info naar buiten hoe Republikeinen Biden wilden afzetten dmv leugens ingefluisterd door.. de Russen. (even zoeken op Alexander Smirnov)
Denk je dat Trump nog kans maakt om verkozen te worden?
Ik alvast niet.
Wel , als je het nu nog niet ziet dat de VS v. Amerika een groot probleem hebben , zowel als Trump verkiezing zou winnen of ze alsnog verliest ....., (" another stolen presidency " zullen zijn aanhangers claimen ... :mrgreen: )

Voorraad popcorn opslaan , spannende tijden komende :angel:

PS lopende uitslagen op CNN South Carolina Republican presidential primary
https://edition.cnn.com/election/2024
Windows Tablet
Windows 10 Home 64-bit ,
RAM
Motherboard
Petrikske
Elite Poster
Elite Poster

Een nieuwe stevige overwinning inderdaad, maar ik heb Nikkie Haley dan ook nooit zo'n sterke kandidate gevonden.
Standpunten ook die mensen tegen de borst stoten zoals de abortusregeling.
En ja het zou best kunnen dat er een groep zal zijn die amok gaat maken, als de democraten de verkiezing winnen dan doen ze dat best met grote overmacht.
Maar het is nog lang tot november, eerst almaar eens afwachten of Trump ergens nog geld heeft liggen.
Matt555
Elite Poster
Elite Poster
Provider

Petrikske schreef: 25 feb 2024, 10:01 Een nieuwe stevige overwinning inderdaad, maar ik heb Nikkie Haley dan ook nooit zo'n sterke kandidate gevonden.
Standpunten ook die mensen tegen de borst stoten zoals de abortusregeling.
En ja het zou best kunnen dat er een groep zal zijn die amok gaat maken, als de democraten de verkiezing winnen dan doen ze dat best met grote overmacht.
Maar het is nog lang tot november, eerst almaar eens afwachten of Trump ergens nog geld heeft liggen.
Ai ai ai ....altijd weer dat sluitargument ...."of Trump nog geld heeft liggen." :lol:

Minder geld maar blijkbaar wel meer vechtlust blijkt .... :-D

Zoals ik voorheen al schreef , proberen doodnijpen op straregische wijze ....meer en meer wordt dit duidelijk ipv. TRUMP op zijn kiesprogramma aan te vechten ...,dat is wat meer en meer de zwevende kiezers gaan zien ,plus dat dat wit konijn van de Democraten nog steeds niet uit hun mouw komt ...en een Biden die 9 maand ouder zal zijn in November 2024... :roll:
Windows Tablet
Windows 10 Home 64-bit ,
RAM
Motherboard
Petrikske
Elite Poster
Elite Poster

Matt555 schreef: 25 feb 2024, 11:39Zoals ik voorheen al schreef , proberen doodnijpen op straregische wijze ....meer en meer wordt dit duidelijk ipv. TRUMP op zijn kiesprogramma aan te vechten ...,dat is wat meer en meer de zwevende kiezers gaan zien ,plus dat dat wit konijn van de Democraten nog steeds niet uit hun mouw komt ...en een Biden die 9 maand ouder zal zijn in November 2024... :roll:
Trump heeft op dit moment de luxe nog niet om te focussen op de verkiezingen en dat omdat Haley naar z'n enkels blijft happen, hierdoor is Trump verplicht om wanneer hij kan campagne te blijven voeren en dat kost centjes..
Biden daarentegen zit nog met een overvolle oorlogskas die hij pas moet aanspreken vanaf het moment dat het daadwerkelijk Biden v Trump zal worden, en tot die tijd hoeft Biden geen cent uit te geven.
En inderdaad schrijf ik vaak over geld omdat zonder geld geen campagne, geen verkiezingen.
En wat als de Russen de boetes van Trump gaan betalen trouwens, de Magas gaan dat ook slikken?
Ik vind niet dat er van dood knijpen door de Dems sprake is, Trump wringt zichzelf heel vakkundig de nek om.
Aan iedereen die het horen wil verkondigen dat hij genoeg geld heeft, maar nu toch gaan bedelen bij de rechter om zijn zaak te pauzeren haha...
Ik voel het einde naderen voor het Trump imperium, hoog tijd dat hij de rekening mag betalen voor al z'n misdrijven.
Anderen voor wie hij god de vader was liggen reeds lang onder de bus zitten in de gevangenis etc..
Kijk bv maar naar Rudy Giuliani ooit de held van New York in de 9/11 periode, nadien van hero to zero, allen die willen meeliften met Trump ondergaan vroeg of laat hetzelfde lot.
Matt555 schreef: 25 feb 2024, 11:39Minder geld maar blijkbaar wel meer vechtlust blijkt .... :-D
Of de laatste stuiptrekkingen... ;-)
Matt555 schreef: 25 feb 2024, 11:39en een Biden die 9 maand ouder zal zijn in November 2024... :roll:
Net als Trump, die ook heel snel begint te brabbelen als z'n autoque gaat vliegen. :-D
Matt555 schreef: 25 feb 2024, 11:39Zoals ik voorheen al schreef , proberen doodnijpen op straregische wijze
Heb net een uiteenzetting gezien over de resultaten en wat blijkt nu, het is z'n eigen Republikeins partij die hem ook de das zal omdoen.
Zo zou 59% (bron: Fox News) van de Republikeinen die gestemd hebben op Nikki Haley, op Biden stemmen als Trump de nominatie zal binnen halen (wat hem ook zal lukken)
Dus de uitlating van Trump dat de Republikeinse partij als een blok achter hem staat is gewoon klinklare onzin.
Als 24% van de Republikeinse kiezers op Biden zullen stemmen in november is het een 'done deal' voor Biden.

fluppie
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 147 keer
Bedankt: 68 keer

Op You Tube was er ook een filmpje CNBC die hadden het over de bedragen die Trump moet voorschieten aan het gerecht, en betalen aan zijn eigen advocaten, volgens de Trumpies en Maga politici moet de Rep. Partij zelf alles betalen of bijleggen indien Trump het fin. niet kan klaren benieuwd hoeveel mensen in de partij daarmee eens gaan zijn.
Petrikske
Elite Poster
Elite Poster

Zou ik straf vinden, heb je een URL van die video fluppie?
Ook niet vergeten dat de intresten ook oplopen, ik geloof dat het nu reeds over 600 miljoen gaat, de Republikeinen hebben zulke bedragen in de clubkas? 😄
fluppie
Elite Poster
Elite Poster

Ik weet het niet juist meer welk filmpje het enige waar ik nog aandacht aan gegeven heb is te kijken naar de uitgever dat was cnbc niet te verwonderen ik kijk zo een 5-10 gesprekken op een dag.
Ik denk dat het wel een topic is die meer en meer naar voor zal komen naar mate het negatief saldo bij Trump zal oplopen.
Je mag niet vergeten dat Trump een 90 tal rechtszaken te wachten staat, wij spreken eigenlijk alleen over de grootste.
Petrikske
Elite Poster
Elite Poster

fluppie schreef: 26 feb 2024, 08:44Ik weet het niet juist meer welk filmpje..
Je zou eens door je kijkgeschiedenis op YT kunnen scrollen.
Matt555
Elite Poster
Elite Poster
Provider

Petrikske schreef: 26 feb 2024, 02:07 Zou ik straf vinden, heb je een URL van die video fluppie?
Ook niet vergeten dat de intresten ook oplopen, ik geloof dat het nu reeds over 600 miljoen gaat, de Republikeinen hebben zulke bedragen in de clubkas? 😄
ttps://www.yahoo.com/entertainment/maga-fans-s ... zmSgK74qzw

MAGA Fans Slammed For Launching GoFundMe To Help Billionaire Donald Trump Pay $355M Fine
Favour Adegoke
February 17, 2024·4 min read

Over $63,000 Was Raised Within 21 Hours Of Its Creation :lol:

meer in full article....
Windows Tablet
Windows 10 Home 64-bit ,
RAM
Motherboard
fluppie
Elite Poster
Elite Poster

Probeer dat eens, heb ik ook gezien maar is niet zo uitgebreid.

Petrikske
Elite Poster
Elite Poster

Matt555 schreef: 26 feb 2024, 14:30Over $63,000 Was Raised Within 21 Hours Of Its Creation :lol:
Hahaha...het moge duidelijk wezen dat de MAGA aanhang niet staat te springen om geld in een bodemloze put genaamd "Trump" te gooien.
fluppie schreef: 26 feb 2024, 17:14Probeer dat eens, heb ik ook gezien maar is niet zo uitgebreid.
Dit filmpje had ik reeds gezien maar gaat over het feit dat de Republikeinse kiezer van mening is dat de partij de rekening van Trump zou kunnen betalen.
Dat de kiezers niet bereid zijn om massaal te doneren voor Trump moge duidelijk zijn als hij na 21u slechts 63.000 dollar kan binnen harken.
Het zal van een Russiche oligarch moeten komen denk ik.
heist_175
Moderator
Moderator
Uitgedeelde bedankjes: 518 keer
Bedankt: 1176 keer

Petrikske schreef: 26 feb 2024, 18:04
Matt555 schreef: 26 feb 2024, 14:30Over $63,000 Was Raised Within 21 Hours Of Its Creation :lol:
Hahaha...het moge duidelijk wezen dat de MAGA aanhang niet staat te springen om geld in een bodemloze put genaamd "Trump" te gooien.
Zelfs een brallende jongeman woonachtig in een slaapkamer van de mama in Blankenbergen, die willens nillens de wet overtrad, kreeg op korte termijn meer geld bij elkaar gesprokkeld met krokodillentranen.
Maar vrees niet: er zijn genoeg MAGA-maniacs, het saldo om de verkiezingverliezende toeteraar de ondersteunen zal nog wel toenemen.
Petrikske
Elite Poster
Elite Poster

heist_175 schreef: 26 feb 2024, 18:37Zelfs een brallende jongeman woonachtig in een slaapkamer van de mama in Blankenbergen, die willens nillens de wet overtrad, kreeg op korte termijn meer geld bij elkaar gesprokkeld met krokodillentranen
Awel laat dat nu net ook het eerste zijn waaraan ik dacht na het lezen van Matt555 z'n bericht.
heist_175 schreef: 26 feb 2024, 18:37Maar vrees niet: er zijn genoeg MAGA-maniacs, het saldo om de verkiezingverliezende toeteraar de ondersteunen zal nog wel toenemen.
Never nooit niet gaan die mensen dat bedrag bij elkaar sprokkelen.
Kijk eens naar de modale MAGA minion, trailertrash... :roll:
Dizzy
Elite Poster
Elite Poster
Te Koop forum

Ach, velen hebben al vaker geld gestort in deze put en niets terug gekregen, na een tijd is het op en het zal wel vooral bij deze met de minst diepe zakken dat dergelijke oplichterspraktijken werken. Het is ook mogelijk dat ze leerden uit vorige schandalen rond misbruik van gelden.
Petrikske
Elite Poster
Elite Poster

De openbare aanklager voor de "Hush-money" rechtzaak heeft het verzoek voor een 'gag order' ingediend voor de rechtzaak die vermoedelijk zal starten op 25 maart en dit om alle juryleden en medewerkers van het gerechtshof te beschermen tegen.. Donald Trump. :eek:
(en z'n MAGA minions)

Niet te vatten.. dergelijke procedures worden sporadisch gebruikt bij maffia rechtzaken.
CCatalyst
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
Bedankt: 598 keer

Petrikske schreef: 27 feb 2024, 15:36 Niet te vatten.. dergelijke procedures worden sporadisch gebruikt bij maffia rechtzaken.
Vroeger misschien, vandaag de dag is een gag order niet ongebruikelijk in high profile zaken. Men probeert hiermee de zaak te beschermen tegen polemiek.

Trump is er niet zozeer het slachtoffer van, veeleer de media.
Petrikske
Elite Poster
Elite Poster

Je moet wel lezen wat je gaat delen hé. 😉

"Violations of Gag Orders"
Gag orders are rare, so violations of gag orders are even more rare.
Ultimately, it is up to the court to decide what will happen if one is violated.

CCatalyst schreef: 27 feb 2024, 15:50Trump is er niet zozeer het slachtoffer van, veeleer de media.
Zeer zeker is Trump de aanstoker, niet de dader van het uiteindelijke kwaad want daarvoor heeft hij genoeg MAGA aanhangers die er geen graten in zien om bezoekjes te gaan brengen..
CCatalyst
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
Bedankt: 598 keer

Petrikske schreef: 27 feb 2024, 15:58 Je moet wel lezen wat je gaat delen hé. 😉
Klopt, ik bedoelde specifiek deze paragraaf:
Gag orders tend to be more common in high-profile cases that attract media coverage, so they often seem more common than in actuality. Typically, judges will consider current media coverage and the likelihood that publicity will improperly impact a case.
Globaal gezien zijn ze dus idd erg zeldzaam, maar in high-profile cases (zoals alle cases van Trump) komt het meer voor.
Petrikske
Elite Poster
Elite Poster

Dat klopt dan weer wel..
Maar blijkbaar ook bij maffiazaken waarbij getuigen en of juryleden worden afgedreigd of uit open ramen beginnen te vallen.
fluppie
Elite Poster
Elite Poster

Men kan er nu nog mee lachen maar ik schat het realistisch in dat dit echt wel een topic word, heb een filmpje gezien over hetzelfde maar met de Rep. partij maar vind die niet meer.
Matt555
Elite Poster
Elite Poster
Provider

CNN resultaten Michigan Republikeinen & Democraten ,

https://edition.cnn.com/election/2024

In Democratic Presidential Primary Michigan heeft Biden een probleem ...., 13,7 % kiest voor Democraten maar niet voor enig kandidaat op lijst als "Uncommitted vote" , dus NIET voor Biden , de zittende President VS. :!:

Nikki Haley Republican : 26.5% , ze houd vol , maar niet genoeg om de " Orange man " enigzins te bedreigen als tweede positie

John King explains potential damage to Biden's campaign

CNN's John King and Jake Tapper discuss the impact of potential uncommitted votes in the Michigan primary on President Biden's campaign for the 2024 presidential election.
01:52 - Source: CNN ( na korte Intro !!)

Windows Tablet
Windows 10 Home 64-bit ,
RAM
Motherboard
Petrikske
Elite Poster
Elite Poster

Matt555 schreef: 28 feb 2024, 09:37Nikki Haley Republican : 26.5% , ze houd vol , maar niet genoeg om de " Orange man " enigzins te bedreigen als tweede positie
Belangrijker dan het verlies van Nikki Haley (verlies dat ze overal zal lijden) is de vraag op wie gaan de mensen stemmen
als er voor de Republikeinen enkel Trump zal overblijven.
Veel mensen geven immers reeds aan dat ze op de democratische kandidaat zullen stemmen als Trump de Republikeinse kandidaat zal zijn.

Die 80,1% voor Biden is ditmaal ook lager maar is de Democratische kiezer bereid om voor Trump te kiezen?
Vermoedelijk zijn die Uncommitted stemmen van mensen die Biden te oud vinden?
wied
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 355 keer
Bedankt: 282 keer

Zelfs een blinde weet dat Biden te oud is! Nee, voor het eerst in hun geschiedenis moet een amerikaan kiezen voor het congress of voor het bedrijfsleven...
Scarlet Loco, FVD/OVH/Tempo Easy, Scarlet Cherry, Netflix, Astra1&2 FTA
Matt555
Elite Poster
Elite Poster
Provider

Petrikske schreef: 28 feb 2024, 12:15
Matt555 schreef: 28 feb 2024, 09:37Nikki Haley Republican : 26.5% , ze houd vol , maar niet genoeg om de " Orange man " enigzins te bedreigen als tweede positie
Belangrijker dan het verlies van Nikki Haley (verlies dat ze overal zal lijden) is de vraag op wie gaan de mensen stemmen
als er voor de Republikeinen enkel Trump zal overblijven.
Veel mensen geven immers reeds aan dat ze op de democratische kandidaat zullen stemmen als Trump de Republikeinse kandidaat zal zijn.

Die 80,1% voor Biden is ditmaal ook lager maar is de Democratische kiezer bereid om voor Trump te kiezen?
Vermoedelijk zijn die Uncommitted stemmen van mensen die Biden te oud vinden?
16% alleen al in Michigan ......, hoeveel % Uncommitted bij Trump is nog af te wachten in andere staten...

De reden voor Biden case word uitgelegd in de video....ws heb jij gelijk ....te oud , vergelijk misschien eens fotos van 4 jaar terug van hem ?

Waar blijft dat Wit ev. Zwart konijn ? dringend nodig bij Democraten ,
Laatst gewijzigd door Matt555 28 feb 2024, 12:46, in totaal 2 gewijzigd.
Windows Tablet
Windows 10 Home 64-bit ,
RAM
Motherboard
Petrikske
Elite Poster
Elite Poster

wied schreef: 28 feb 2024, 12:24Zelfs een blinde weet dat Biden te oud is!
Bij de vorige primaries moest Trump de namen van z'n eigen familieleden aflezen van een papiertje nadat hij voordien z'n echtgenote Melania Mercedes had genoemd.
Heel helder... :-D
Matt555 schreef: 28 feb 2024, 12:26De reden voor Biden case word uitgelegd in de video....ws heb jij gelijk ....te oud , vergelijk misschien eens fotos van 4 jaar terug van hem ?
Ik had jou video niet eens gezien want ik kreeg een error wanneer ik je link probeerde te openen, heb nu gebruik gemaakt van de pagina die je ook deelde en inderdaad... die leeftijd, je zou het een proteststem kunnen noemen of een... ongerustheidsstem haha...
Maar we zijn het er allemaal over eens dat beide tenoren simpelweg te oud zijn.
Laatst gewijzigd door Petrikske 28 feb 2024, 13:04, in totaal 1 gewijzigd.
Matt555
Elite Poster
Elite Poster
Provider

Petrikske schreef: 28 feb 2024, 12:46
wied schreef: 28 feb 2024, 12:24Zelfs een blinde weet dat Biden te oud is!
Bij de vorige primaries moest Trump de namen van z'n eigen familieleden aflezen van een papiertje nadat hij voordien z'n echtgenote Melania Mercedes had genoemd.
Heel helder... :-D

Toegevoegd na 6 minuten 37 seconden:
Matt555 schreef: 28 feb 2024, 12:26De reden voor Biden case word uitgelegd in de video....ws heb jij gelijk ....te oud , vergelijk misschien eens fotos van 4 jaar terug van hem ?
Ik had jou video niet eens gezien want ik kreeg een error wanneer ik je link probeerde te openen, heb nu gebruik gemaakt van de pagina die je ook deelde en inderdaad... die leeftijd, je zou het een proteststem kunnen noemen of een... ongerustheidsstem haha...
Maar we zijn het er allemaal over eens dat beide tenoren simpelweg te oud zijn.
Ik denk dat de Republikeinse kiezer voor de parij zal stemmen , wetende dat Trump eventueel een impeachment kan krijgen , maar dan is de parij nog niet verloren , beide kampen polariseren verder , sorry om je hoop neer te sabelen .... :angel: .wit konijn of hij (Biden) haalt het niet
Windows Tablet
Windows 10 Home 64-bit ,
RAM
Motherboard
Petrikske
Elite Poster
Elite Poster

Matt555 schreef: 28 feb 2024, 12:26Waar blijft dat Wit ev. Zwart konijn ? dringend nodig bij Democraten ,
Ik zit er ook op te wachten want ik stem me de vraag of Biden nog lang onder de levenden gaat zijn, de aftakeling vergeleken met enkele jaren geleden is inderdaad goed te zien.
Matt555
Elite Poster
Elite Poster
Provider

Petrikske schreef: 28 feb 2024, 12:47
Matt555 schreef: 28 feb 2024, 12:26Waar blijft dat Wit ev. Zwart konijn ? dringend nodig bij Democraten ,
Ik zit er ook op te wachten want ik stem me de vraag of Biden nog lang onder de levenden gaat zijn, de aftakeling vergeleken met enkele jaren geleden is inderdaad goed te zien.
Bravo je begint een realistische kijk te krijgen op de situatie :thumbs: , temeer als de Democraten niet instemmen om de grens te versterken zal Oekraine zijn hulp ook niet krijgen , spijtig genoeg , maar het is "Tit for Tat " nu :think:
Windows Tablet
Windows 10 Home 64-bit ,
RAM
Motherboard
Petrikske
Elite Poster
Elite Poster

Matt555 schreef: 28 feb 2024, 12:46Ik denk dat de Republikeinse kiezer voor de parij zal stemmen , wetende dat Trump eventueel een impeachment kan krijgen , maar dan is de parij nog niet verloren , beide kampen polariseren verder , sorry om je hoop neer te sabelen .... :angel: .wit konijn of hij (Biden) haalt het niet
Je mag niet vergeten dat in elke partij meerdere stromingen zitten, er zijn immers maar 2 partijen het is dus een hele janboedel..
Maar echt waar hoor, als het Trump word dan zullen heel wat Republikeinen voor de Democratische kandidaat stemmen.
(er word daar onderzoek naar gedaan)
Die Republikeinse partij heeft tegenwoordig hele harde standpunten als het bv abortus betreft of sinds kort IVF.
En wees maar zeker dat ze met die standpunten stemmen verliezen, veel van die evangelisten aka secteleiders rammen die onzin allemaal in mensen hun hoofd, gelukkig is niet elke Amerikaan een gehersenspoelde weirdo..

Jammer genoeg zijn er toch veel rare vogels in het mandje...

Matt555 schreef: 28 feb 2024, 12:53Bravo je begint een realistische kijk te krijgen op de situatie :thumbs: , temeer als de Democraten niet instemmen om de grens te versterken zal Oekraine zijn hulp ook niet krijgen , spijtig genoeg , maar het is "Tit for Tat " nu :think:
Oh maar die kijk heb ik al lang hoor, ik vind het schrijnend hoe die man achteruit gaat de laatste tijd.
Maar dat is in elk beeldfragment pijnlijk duidelijk en ik voel dan ook niet de nood om die vaststelling elke keer hier op Userbase te komen delen.
Wat voor mij belangrijker is dat is het feit dat criminelen de straf krijgen die hen toekomt. ;-)

The day of reckoning will come, praise the Lord.. :-D :beerchug: :angel:
Matt555
Elite Poster
Elite Poster
Provider

https://www.hln.be/buitenland/hooggerec ... ~aad2a040/

Hooggerechtshof behandelt Trumps claim over presidentiële immuniteit

Het Amerikaanse Hooggerechtshof stemt ermee in om te onderzoeken of Donald Trump op het moment van de bestorming van het Capitool nog van presidentiële immuniteit genoot. De beslissing is een succes voor Trump, die probeert het begin van een mogelijk proces over het beïnvloeden van de verkiezingen van 2020 zo lang mogelijk uit te stellen.
IB 29-02-24, 00:29 Bron: Belga

(geen +Artikel momenteel )

meer....
Windows Tablet
Windows 10 Home 64-bit ,
RAM
Motherboard
Petrikske
Elite Poster
Elite Poster

Niet te begrijpen die beslissing, hoe kan zelfs een president immuniteit genieten voor misdrijven gepleegd tijdens zijn presidentschap, te gek voor woorden. (hij moet enkele van die rechters ook in z'n zak hebben zitten dat kan niet anders)
Niet vergeten, dat Trump toen niets heeft gedaan om de bestorming vh capitool te stoppen, hij liet zelfs de metaaldetectoren uitzetten toen de politie hem informeerde dat er vuurwapens waren gezien.

Lijkt wel Rusland waar Poetin ook met alles weg kan geraken...

Maar goed, deze zaak mag dan over de verkiezingsdatum heen getild gaan worden als ik de 'timeline' van enkele specialisten hoor, deze zaak is slechts 1 van de vele en op een ander front is er wel goed nieuws waarover zodadelijk meer.. (heb moeten werken tot 00:40)
Gesloten

Terug naar “Maatschappelijke uitdagingen / discussies (niet technisch)”