Pagina 16 van 16
Re: Internet on Mobile aanbod aangepast
Geplaatst: 13 sep 2016, 14:55
door wied
devilkin schreef:Sorry voor deze oude oprakel, maar ik ben het tempo aanbod ook eens aan't bezien. @wied: hoe doe je die OVH voip-in?
heb bij OVH een "ligne sip individuelle" besteld
zonder bijhorend toestel, en daarna mijn vaste-lijn nummer geporteerd. In de online "espace client" ga je dan op zoek naar de manager om oproepen door te schakelen. Hierbij gebruik je dan je Orange simkaartnummer om de vaste-lijn oproepen door te schakelen. Werkt perfect
Re: Internet on Mobile aanbod aangepast
Geplaatst: 13 sep 2016, 15:46
door satsurfer
devilkin schreef:OVH voip-in?
?
Re: Internet on Mobile aanbod aangepast
Geplaatst: 14 sep 2016, 08:09
door devilkin
wied schreef:devilkin schreef:Sorry voor deze oude oprakel, maar ik ben het tempo aanbod ook eens aan't bezien. @wied: hoe doe je die OVH voip-in?
heb bij OVH een "ligne sip individuelle" besteld
zonder bijhorend toestel, en daarna mijn vaste-lijn nummer geporteerd. In de online "espace client" ga je dan op zoek naar de manager om oproepen door te schakelen. Hierbij gebruik je dan je Orange simkaartnummer om de vaste-lijn oproepen door te schakelen. Werkt perfect
Heb je dan geen kost bij OVH bij die doorschakeling? Wss wel minder dan wat het anders kost
Re: Internet on Mobile aanbod aangepast
Geplaatst: 14 sep 2016, 10:55
door wied
ik heb 6 jaar geleden ervoor gekozen alle vaste-lijn oproepen meteen te laten doorschakelen naar mijn smartphone/simkaart. Ik ben vorig jaar van Weepee naar OVH gegaan om de extra kost hiervoor minimaal te houden...
https://www.ovhtelecom.fr/telephonie/de ... onie.xml#B
Cfr ca 14 cent/minuut bij Weepee!
Re: Internet on Mobile aanbod aangepast
Geplaatst: 14 sep 2016, 11:38
door Hakki
terug on topic?
Re: Internet on Mobile aanbod aangepast
Geplaatst: 14 sep 2016, 11:52
door wied
vragen ivm minder gekende toepassingen van het Tempo aanbod blijven wel degelijk on-topic, lijkt mij...
Re: Internet on Mobile aanbod aangepast
Geplaatst: 09 jan 2017, 13:45
door fer4444
Iemand die me kan zeggen of het mogelijk is om een maandelijkse factuur van herlaadbeurten te krijgen? Voor zover ik gezien heb, zou dit bij betalingen met een domiciliëring wel moeten lukken. Nadeel is dat je dan volgens mij geen datavolume kan opsparen, dan moet je telkens een dag vroeger herladen dacht ik.
Re: Internet on Mobile aanbod aangepast
Geplaatst: 09 jan 2017, 13:53
door satsurfer
ik heb gelezen bij automatic reloads (orange), dat je data ook cumuleert.
Re: Internet on Mobile aanbod aangepast
Geplaatst: 09 jan 2017, 15:09
door proximusboyke
je spaart die op spreek van ondervinding
Re: Internet on Mobile aanbod aangepast
Geplaatst: 09 jan 2017, 17:24
door JoskeVermeulen
automatische herlading = vervaldag - 1 dag
factuur zichtbaar in klantenzone = vervaldag + 7 dagen
betalingstermijn/domiciliëring = factuurdatum + 10 dagen
Re: Internet on Mobile aanbod aangepast (nu Tempo)
Geplaatst: 31 maa 2017, 21:59
door JoskeVermeulen
Onlangs een nummer laten overzetten op dezelfde factuur om gratis naar elkaar te bellen via Orange Circle. Ik heb het nummeroverdracht formulier ingevuld zonder het domiciliëringsgedeelte onderaan met het gedacht nog steeds manueel betalen ter controle en toch hebben ze een domiciliëring actief geplaatst.
Ik dacht het terug te deactiveren maar gezien ik een limiet op die domiciliëring kan zetten valt het wel nog mee. Nu zie ik alleen de facturen niet meer in de klantenzone.