Tomby schreef:Het aanbod is in elk geval veel groter in de US. Zie
http://www.moreflicks.com als je wil vergelijken, of zien waar sommige films beschikbaar zijn.
....
Als je het echter ziet als een gigantische online video-theek, waar je regelmatig wat in rondstruint op zoek naar iets dat je interesseert, valt het best nog mee.
heb net even de US versie bekeken met 1 vergelijking in gedachten: doctor who...
seizoen 8 is noch in de BE versie, noch in de US versie terug te vinden, dus op dat vlak is netflix geen vooruitgang voor mij.
het probleem met het te bekijken als een gigantische online videotheek is, je moet wél elke maand betalen hé...
als ik zo nu en dan is een film wil huren, mij goed, maar dat kan ik via belgacomtv ook.
reden dat ik netflix zou willen houden, zou zijn als ze wat mee zijn met de series (en je dus met sommige acties kan meevolgen, en geen 10 herhalingen van hetzelfde seizoen moet zien)
het is me zelfs niet om de films te doen, gezien ik toch niet zo vaak tv kijk... enkel een paar series volg ik wel graag, maar de belgische tv maakt daar een ramp van qua schema.
en ja, ik weet, het heeft veel met die uitzendrechten enzo te maken, maar wees eerlijk: als je op facebook spoilers tegenkomt voor aflevering X van seizoen Y,
en ge zit nog maar aan aflevering B van seizoen C ... dan raak je het ook beu.
en indertijd ben ik zo gestopt met lost te kijken: vond het een geweldige serie, tot vt4 herhalingen gaf van hetzelfde seizoen... daarna nooit meer naar omgekeken.
en zo lopen al de series het risico bij mij: herhalingen of spoilers en ik haak af - wat ik ook normaal vindt.
moest de film/serie industrie wat nadenken en een legale versie maken van popcorn time, dan zou me dat gerust wat geld waard zijn / maand,
maar op deze manier... sja, ijdele hoop van mij wss om te denken dat netflix hier wat verbetering in zou brengen?