Netflix komt naar België

Ander computer/it/software/hardware nieuws.
dweezil
Member
Member
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 9 keer

mijn ervaring: gezien ik geen creditcard heb, heb ik via http://www.neteller.com/ een virtuele prepaid mastercard gemaakt en er met bancontact wat geld op geplaatst. Registratie Netflix ging daarmee probleemloos.

Ik kijk met de Google Chrome beta in Linux, ik hoefde alleen maar de useragent te wijzigen.
Tomby schreef:
raf1 schreef:Dataverbruik kan je zien via een testfilmpje op http://www.netflix.com/WiMovie/70305261
* Zijn er nog die met bovenstaande filmpje op PC niet hoger geraken dan 720p (3Mbps) ? Op mijn iPad geraak ik al snel aan 1080p.
webplayers zijn blijkbaar beperkt tot 720p 3000kbps (bron)
Splitter
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 58 keer
Bedankt: 446 keer

om een of andere reden ben ik een lange tijd geleden terug van chrome weggegaan...
zit al een hele tijd terug op firefox, en heb als backup chromium.

maar chromium en chrome zijn toch nog 2 heel verschillende zaken wat betreft sommige plugins
Abusimbal
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 194 keer
Bedankt: 85 keer

yurifedov schreef:
powaq schreef:Bij mij werkt het foutloos incl alle titels. De content is eigenlijk beter dan ik verwachtte eerlijk gezegd.
Enkel wel vreemd dat als je de taal op engels zet dat er meer content tevoorschijn komt. Maar dat zal nog wel gefixt worden.
Ik ben helemaal niet blij met de content.
Ik heb eventjes paar titels van mijn lijst op imdb proberen te vinden.
Abyss 1989
A Clockwork Orange 1971
A Few Good Men 1992
Alien 1979
American Beauty 1999
Apocalypse Now 1979
Back To The Future 1985
Before Midnight 2013
Cape Fear 1991
Casablanca 1942

Alleen maar 1 titel kon ik terugvinden op Netflix.
Andere films als Memento, Twelve Monkeys of zelfs Star Wars kan ik niet terug vinden.
Is Netflix is eerder voor TV shows?
+1

Ik vind het ook tegenvallen.

Wat ik mis (onderandere):
24 (serie)

Kaskrakers zoals:
Lethal Weapon serie
Beverly Hills Cop
Philadelphia

Ook weinig recente films:
Olympus has falen
Oblivion
Elysium
After Earth

Als het zo blijft zeg ik af na de gratis maand.
Had toch veel meer verwacht.
Aanbod is even (klein) groot als bij Rio van Telenet die ik heb afgezegd.

Dan zo'n heisa rond Netflix.

Of is het aanbod in US veel groter ?
Telenet All-Internet (Gigabit optie)
Samsung Galaxy S22 Ultra
Ubiquiti UDM Pro
Synology DS3615xs
Nvidia Shield TV console
Dell Latitude 5480
Microsoft Surface Pro 4
Garmin VivoSmart HR (activity tracker)
Tomby
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 1057 keer
Bedankt: 435 keer

Het aanbod is in elk geval veel groter in de US. Zie www.moreflicks.com als je wil vergelijken, of zien waar sommige films beschikbaar zijn.

Verder is het maar hoe je er naar kijkt. Als je echt denkt dat Netflix een universele bibliotheek is met >90% van de films/series waar je op kan denken, dan zal het inderdaad tegenvallen. Op dat vlak verschilt het inderdaad grondig met Spotify. Als je het echter ziet als een gigantische online video-theek, waar je regelmatig wat in rondstruint op zoek naar iets dat je interesseert, valt het best nog mee. Ik kan ook direct een waslijst geven van films en series die ontbreken, maar als ik dan gewoon eens kijk naar wat er wél te zien is, ben ik toch zeker al vele maanden zoet.

Maar uiteindelijk moet iedereen het voor zich uitmaken of hij het de moeite waard vindt voor de betaalde prijs.
ITnetadmin
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 164 keer
Bedankt: 618 keer

Eerlijk, ik zou idd dat verwacht hebben, een library met alle mogelijke films en series waar ik ook maar aan kan denken, van het begin der tv jaren tot "net uit de cinema". Een all in one van heel hollywood eigenlijk.

[Afbeelding Post made via mobile device ]
Tomby
Elite Poster
Elite Poster

Mja, dat is dus weer door heel die rechten-miserie. Ik denk dat heel veel consumenten zoiets zouden willen, en er wellicht zelfs het dubbele van Netflix voor zouden willen betalen. But ain't going to happen, of toch niet anytime soon, als je ziet hoe de film-industrie nog halstarrig blijft vasthouden aan hun verdienmodel.
Ik vraag me bvb dan wel af hoe Spotify er wél in slaagt om met muziek zo een omvangrijk repertorium aan te bieden. Heeft wellicht te maken dat het verdienmodel totaal anders is, en de vergoeding op basis van aantal plays zijn. Plus, dat er op het vlak van muziek gewoon geen locals zijn die exclusief de rechten krijgen. Zou wat zijn als je sommige artiesten enkel op specifieke radio-zenders zou horen. Vraag is waarom zoiets in de film-industrie niet mogelijk is, maar het antwoord staat wellicht al gewoon in mijn vorige paragraaf.
Splitter
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 58 keer
Bedankt: 446 keer

Tomby schreef:Het aanbod is in elk geval veel groter in de US. Zie http://www.moreflicks.com als je wil vergelijken, of zien waar sommige films beschikbaar zijn.
....
Als je het echter ziet als een gigantische online video-theek, waar je regelmatig wat in rondstruint op zoek naar iets dat je interesseert, valt het best nog mee.

heb net even de US versie bekeken met 1 vergelijking in gedachten: doctor who...
seizoen 8 is noch in de BE versie, noch in de US versie terug te vinden, dus op dat vlak is netflix geen vooruitgang voor mij.

het probleem met het te bekijken als een gigantische online videotheek is, je moet wél elke maand betalen hé...
als ik zo nu en dan is een film wil huren, mij goed, maar dat kan ik via belgacomtv ook.

reden dat ik netflix zou willen houden, zou zijn als ze wat mee zijn met de series (en je dus met sommige acties kan meevolgen, en geen 10 herhalingen van hetzelfde seizoen moet zien)
het is me zelfs niet om de films te doen, gezien ik toch niet zo vaak tv kijk... enkel een paar series volg ik wel graag, maar de belgische tv maakt daar een ramp van qua schema.

en ja, ik weet, het heeft veel met die uitzendrechten enzo te maken, maar wees eerlijk: als je op facebook spoilers tegenkomt voor aflevering X van seizoen Y,
en ge zit nog maar aan aflevering B van seizoen C ... dan raak je het ook beu.
en indertijd ben ik zo gestopt met lost te kijken: vond het een geweldige serie, tot vt4 herhalingen gaf van hetzelfde seizoen... daarna nooit meer naar omgekeken.
en zo lopen al de series het risico bij mij: herhalingen of spoilers en ik haak af - wat ik ook normaal vindt.

moest de film/serie industrie wat nadenken en een legale versie maken van popcorn time, dan zou me dat gerust wat geld waard zijn / maand,
maar op deze manier... sja, ijdele hoop van mij wss om te denken dat netflix hier wat verbetering in zou brengen?
ITnetadmin
Elite Poster
Elite Poster

Yup, zelfde hier. Waarom denk je dat game of thrones momenteel de meest gedownloade serie is?
Ik wil live kunnen meevolgen met series van overal (vooral us, canada en de uk in de praktijk dus).

Tomby
Elite Poster
Elite Poster

Mja, dat is nu echt weer niet het publiek dat Netflix wil binnenhalen. Er is inderdaad wel een behoorlijk clienteel dat blijkbaar niet enkel geïnteresseerd is in bepaalde reeksen, maar daarover ook willen gaan meepraten na elke aflevering. Dat laatste is overigens ook wel ironisch want dat staat eigenlijk in contrast met de recente idee van House Of Cards en Chaussée d'Amour waarbij in ene keer een heel seizoen vrijgegeven wordt.
ITnetadmin
Elite Poster
Elite Poster

Dat is het idee van de binge-watchers. Is ook veel leuker eigenlijk om een heel seizoen tegelijk te kunnen zien.
Maar daar ook geldt de regel: overal ter wereld tegelijk, of spoilers op het internet maken het kijken veel minder interessant als je niet direct mee bent.

philippe_d
Moderator
Moderator
Uitgedeelde bedankjes: 820 keer
Bedankt: 2998 keer

fluppie schreef:Een vraagje,ik heb net een acount aangemaakt,en wil betalen via PayPal.op het laatste komt er dan nog eens een scherm voor een creditcard nr (die ik niet heb) is het voldoende om alle paypalgegevens in te vullen (als men betaald met PayPal tenminste).
Netflix-abonnees betalen snel en eenvoudig via PayPal

Newsflash

Vrijdag 19 september, 2014 — De gebruikers van Netflix, vandaag gelanceerd op de Belgische markt, kunnen hun maandelijkse abonnement ook betalen via PayPal. Door hun PayPal-account te koppelen, wordt het maandelijkse bedrag voor Netflix automatisch afgeschreven van hun PayPal-rekening. Hierdoor kunnen zij Netflix zeer snel, eenvoudig en efficiënt betalen: een e-mailadres en een wachtwoord volstaan, hun kredietkaart kunnen ze gewoon op zak houden.

meer: http://press.grayling.be/netflix-abonne ... via-paypal
VoIP: WeePee (vaste nummers geporteerd), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip (uitgaand België).
Provider: Proximus Start (60/4 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.39-97058 BETA, profiel 100/35.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
dweezil
Member
Member
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 9 keer

Toen ik dat deze namiddag probeerde met mijn Paypal-account ging dat dus niet. De Paypal-account moest ook aan een kredietkaart gekoppeld zijn. Inmiddels heb ik dat omzeild met neteller.
Tomby
Elite Poster
Elite Poster

ITnetadmin schreef:Dat is het idee van de binge-watchers. Is ook veel leuker eigenlijk om een heel seizoen tegelijk te kunnen zien.
Maar daar ook geldt de regel: overal ter wereld tegelijk, of spoilers op het internet maken het kijken veel minder interessant als je niet direct mee bent.

Mja, het hangt er natuurlijk ook maar van af in welke milieus online en offline je vertoeft. Ik heb zelf eigenlijk nog maar zelden last gehad van spoilers. Als ik al eens ergens een spoiler per ongeluk lees, dan ben ik die al lang vergeten tegen dat ik er toe kom van die serie te bekijken, maar ik ben dan ook al 40+ met een tanend geheugen :). Echt binge-watchen doe ik eigenlijk niet, maar ik prefereer anderzijds wel van series te kijken die al afgelopen zijn, zodat ik alle seizoenen gewoon ononderbroken na elkaar kan kijken.

Als je echter bvb een tiener bent, die bijna dagelijks optrekt met andere jongeren die ook allemaal gaan downloaden om het nieuwste van het nieuwste te zien, dan ik me wel inbeelden dat de 'druk' om mee te zijn, om spoilers te vermijden, heel hoog wordt, en daar ziet het er nog niet direct naar uit dat er snel legale diensten gaan komen die aan dit soort kijkers hun eisen kan voldoen.
Heronic
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 427 keer
Bedankt: 210 keer

Philippe, andere netflix regio's kon je ook al met paypal betalen hoor.
Je moet wel gewoon inloggen op paypal. Standaard stuurt netflix je door naar een pagina om paypal aan te maken en daar gaat hij dan ook om een kredietkaart vragen. (Ik heb wel de canadese)
Abusimbal schreef: Als het zo blijft zeg ik af na de gratis maand.
Had toch veel meer verwacht.
Aanbod is even (klein) groot als bij Rio van Telenet die ik heb afgezegd.

Dan zo'n heisa rond Netflix.

Of is het aanbod in US veel groter ?
Misschien omdat dit even klein/groot aanbod wel slechts 1/3 van rio kost?
Er zijn ook redelijk wat verschillen met nederland. Het zou wel fantastisch zijn mochten ze voor elke regio verschillende zaken inkopen.
“Insanity is my only means of relaxation "
My excuse? Being dunk. Whats yours?
ITnetadmin
Elite Poster
Elite Poster

Ik ben al echt geen tiener meer, maar vertoef wel in kringen waar spoilers direct zeer pijnlijk zijn want we volgen onder kameraden snel de nieuwste series.

AndRo555
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 301 keer
Bedankt: 267 keer

Ik vind het aanbod persoonlijk toch echt wel goed:

-Sherlock
-Orange is the new Black
-House of Cards
-Breaking Bad
-Suits (mist wel seizoen 3 en 4, de beduidend minder goede imho)
-Top Gear
-Homeland
-Doctor Who (alleen seizoen 8 niet, wat nog geen maand uit is. Voor 9 euro per maand kan je ook niet alles verwachten. Ik vermoed dat de rechten op seizoen 8 op het moment vrij duur zijn)
-Fargo
-White Collar
-Orphan Black
...

Dat zijn toch niet de minste, en eigenlijk allemaal wel series die ik graag kijk.

En spoilers... Ik open mijn twitter niet als ik de laatste DW aflevering nog niet gezien heb. Of in bepaalde vriendenkringen komt het nog wel voor.

Daarom is het meer, denk ik, TV/entertainment voor als je eens een nieuwe serie wil beginnen, of er niets op TV zelf is. Om een serie week na week te volgen zo snel mogelijk ben je niet echt bij Netflix aan het juiste adres.
ITnetadmin
Elite Poster
Elite Poster

Daar vrees ik ook voor. We zijn bij DW bv al 4 afleveringen ver, dat dat nog altijd niet beschikbaar is is een schande, wat mij betreft. Dat daar een dag, max 2, vertraging op zit kan ik nog aannemen, maar meer kan echt niet voor mij.

AndRo555
Elite Poster
Elite Poster

Dan is de vraag of je substantieel meer zou betalen, om DW en andere top series te kijken op dag 0 of dag 1. Netflix balanceert tussen aanbod (en snel aanbod dan) en prijs. 9 of 12 euro voor 2/4 streams is nog doenbaar. 15+ is voor velen te veel.
En DW is opzich niet zo heel veel bekeken en dus het waarschijnlijk niet waard voor Netflix om top dollar te betalen.
Heronic
Elite Poster
Elite Poster

Hmmmm.

Het is blijkbaar niet mogelijk tegelijk streams van 2 verschillende regios te hebben.
De 2e stream (ander regio ip) kan niet meer verbinden. :-(
Laatst gewijzigd door Heronic 20 sep 2014, 00:20, in totaal 1 gewijzigd.
ITnetadmin
Elite Poster
Elite Poster

Nee. Ik vind deze prijs genoeg daarvoor. Als ze de eerdere reeksen al hebben hebben ze er dus rechten voor. Time delays zijn gewoon een vorm van drm die ik niet accepteer en waarvoor ik niet ga betalen om die te verwijderen.

Heronic
Elite Poster
Elite Poster

Dat klopt niet helemaal dat van die eerdere reeksen.
Als een lokale zender de rechten van een (nieuw) seizoen heeft moet netflix wachten.

Dit was de uitleg van netflix zelf op een situatie met breaking bad op de nederlandse netflix facebook.
Tomby
Elite Poster
Elite Poster

Heronic schreef:Het is blijkbaar niet mogelijk tegelijk streams van 2 verschillende regios te hebben.
Ben je dat zeker ? Ik zou eens expliciet moeten testen, maar volgens mij heb ik hier thuis toch al zeker enkele keren van verschillende regio's gestreamd, want vrouw kijkt altijd op de TV die via Unblock-US op NL staat, terwijl ik ondertussen toch zeker al enkele keren van op ofwel BE of US (met Hola) actief was.
Zou ook belachelijk zijn als het niet werkte. Meerdere streams is overduidelijk voor gezinnen bedoeld, terwijl ze ook travel ondersteunen door altijd met de lokale Netflix te connecten. Dat ze dan enkel travel voor het hele gezin zouden ondersteunen, zou toch wel bizar zijn.

EDIT: effen getest en geen probleem hier. Op PC "World War Z" (via Hola) en op iPad "Dubbelleven" gestreamd van respectievelijk US en BE. Zelfs gewoon op beide met mijn eigen profiel.
Laatst gewijzigd door Tomby 20 sep 2014, 00:36, in totaal 1 gewijzigd.
Heronic
Elite Poster
Elite Poster

Kan pas morgen opnieuw testen. (Den anderen is gaan slapen.)
Toen hij bij hem thuis naar be keek kon ik niet naar nl kijken.
Wel naar be. Vlak erna ging hij slapen en nadat alles afstond kon ik wel nl kijken.
Het kan op toeval berusten natuurlijk.

Morgen nog eens goed testen.
ITnetadmin
Elite Poster
Elite Poster

Heronic schreef:Dat klopt niet helemaal dat van die eerdere reeksen.
Als een lokale zender de rechten van een (nieuw) seizoen heeft moet netflix wachten.

Dit was de uitleg van netflix zelf op een situatie met breaking bad op de nederlandse netflix facebook.
Om een van mijn eerdere quotes terug te halen: " de gewone users trekt zich geen zier aan van gezaag over rechten enzo."
En zoals iemand hier ook al opmerkte: exclusieve rechten zijn een redelijk uniek verschijnsel, op de radio heeft 1 zender ook geen exclusieve rechten op bepaalde liedjes.

Als netflix wil huilen dat er rechten zijn die hen beletten iets uit te zenden, gaat dat mij niet vermurwen. Zolang er geen gewone license komt die ze gewoon kunnen betalen en dan alles tonen, geen exclusiviteit, ga ik ervan uit dat ze hun best niet genoeg doen.

1 blanket license, alle mogelijke films en series, alle seizoenen, van het moment dat ze uitkomen, voor eeuwig in de database, wereldwijd beschikbaar (ook de lokale content), geen regiolocking, geen drm, niet alleen streaming maar ook downloads die ik op alle mogelijke players en devices kan afspelen. Daar ben ik bereid voor de netflix prijs te betalen.

Dat is incidenteel wat de grootste concurrent aanbiedt.

Dat niet er nog niet direct aankomt snap ik, dat wordt een verhaal van jaren. Maar de eerste stap die ik wil zien is niet-exclusiviteit, afleveringen wereldwijd de dag dat ze uitkomen, en alle seizoenen altijd beschikbaar.

Heronic
Elite Poster
Elite Poster

Je hebt gelijk ik gaf enkel maar de uitleg die ze gegeven hebben waarom sommige reeksen (bb in dit geval) in sommige regio's (nl) achter kunnen lopen.
Die rechten zijn een "kloterij" maar wel de realiteit.

PS : heeft iemand "movie 43" met nl ondetitels?
Laatst gewijzigd door Heronic 20 sep 2014, 00:40, in totaal 1 gewijzigd.
Tomby
Elite Poster
Elite Poster

Heronic schreef:Kan pas morgen opnieuw testen. (Den anderen is gaan slapen.)
Wel naar be. Vlak erna ging hij slapen en nadat alles afstond kon ik wel nl kijken.
Lijkt erop dat je vanop 2 verschillende locaties je account deelt ? Misschien is dat de reden. Bij mij werkt het (zie mijn EDIT hierboven) maar da's dus vanop hetzelfde publieke IP. Als vanop verschillende IPs niet zou werken zou dat wel redelijk absurd zijn. Zou bvb betekenen dat ik op business trip naar de US niet tegelijk naar Netflix zou kunnen kijken als iemand anders die thuis aan het kijken is. Nog een geluk van het tijdsverschil :D.
powaq
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
Bedankt: 62 keer

Heronic schreef:Kan pas morgen opnieuw testen. (Den anderen is gaan slapen.)

Morgen nog eens goed testen.
M'n vriendin kon (fysiek in) in NL wel kijken gisteren terwijl ik keek in België hoor..
Dafke
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 181 keer
Bedankt: 142 keer
Contacteer:

Dafke schreef:Ik heb hier nog een oude xtreamer staan die perfect mijn filmkes afspeelt.
Kan ik deze ook gebruiken voor Netflix? T'is in principe een pc'ke dus..? Of gaat dat niet lukken? Kan er weinig over vinden.
Wat is het goedkoopste alternatief om dan netflix rechtstreeks op de tv te ontvangen?
Iemand een idee?
ITnetadmin
Elite Poster
Elite Poster

Stream vanop pc of een mini pc die linux draait, met de netflix app overweg kan en beeld kan pushen naar tv.
Een android hdmi stick is mss nog de goeiekoopste oplossing als die de stream kunnen verwerken.
Ik denk niet dat netflix kan streamen naar eender welke client app of player.

apestaart
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 66 keer

Ik verbind mijn laptop gewoon met een lange HDMI kabel met mijn TV toestel.
remus
Pro Member
Pro Member
Uitgedeelde bedankjes: 25 keer
Bedankt: 15 keer

Dafke schreef:
Dafke schreef:Ik heb hier nog een oude xtreamer staan die perfect mijn filmkes afspeelt.
Kan ik deze ook gebruiken voor Netflix? T'is in principe een pc'ke dus..? Of gaat dat niet lukken? Kan er weinig over vinden.
Wat is het goedkoopste alternatief om dan netflix rechtstreeks op de tv te ontvangen?
Iemand een idee?
Chromecast?
AndRo555
Elite Poster
Elite Poster

Dafke schreef:
Iemand een idee?
35 euro voor een Chromecast? Niet duur en enorm handig. Op je smartphone/tablet wat browsen naar een serie/film en met een druk op de knop 1080p Netflix op je TV.
Heronic
Elite Poster
Elite Poster

Er moet dus een probleem geweest zijn afgelopen nacht.
Ik ben de netflix app nog enkele keren "verloren" op de lg.
Ook netwerk problemen.

Dus ofwel probleem bij pia ofwel de mikrotik (niet uitgesloten want die moet soms eens (net als gisteravond) gereboot worden :x )
Fallschirmjaeger
Premium Member
Premium Member
Uitgedeelde bedankjes: 25 keer
Bedankt: 90 keer

Netflix Vlaanderen: The Goonies
Netflix US: not available for streaming.

Amerikaanse content die hier beschikbaar is, maar niet in Amerika. Maakt het wel terug interessant voor de Belgische (Vlaamse) Netflix.
Heronic
Elite Poster
Elite Poster

Hmmm

Via pia kan ik niet streamen van netflix. Soms wel soms niet.
Alle andere nl diensten werken vlot. Tv moet wel even stroomloos om te switchen want anders verlies ik de apps. Ik krijg dan een soort van standaard situatie die niets met belgie of nl te maken heeft, gewoon opnieuw verbinden, soft reset maken niet uit enkel hard reboot.
Alle devices afmelden op netflix helpt ook niet.
Kan zelfs niet eens op de pia website via pia momenteel.

Zijn er die momenteel op de nl kunnen via pia?
Laatst gewijzigd door Heronic 20 sep 2014, 17:10, in totaal 1 gewijzigd.
Maglor
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 139 keer
Bedankt: 56 keer

Ik heb gemerkt dat de Windows 8 app niet werkt op mijn 144Hz scherm. Ik krijg dan gewoon sneeuw te zien (audio hoor ik wel). Als ik via de website kijk, lukt het wel. Ik heb ook een tweede (60Hz) scherm waar ik wel beeld heb met die Windows 8 app. Vreemd.

EDIT: als ik mijn scherm op 120Hz zet, werkt het wel. :)

Laatst gewijzigd door Maglor 20 sep 2014, 19:41, in totaal 1 gewijzigd.
There are 10 types of people in the world: those who understand binary, and those who don't.
selder
Moderator
Moderator
Uitgedeelde bedankjes: 99 keer
Bedankt: 727 keer

Dé killer feature van Netflix voor mij persoonlijk is die soortement "continuity", begin te kijken op de AppleTV, daarna verder kijken op de iPad in bed, en misschien nadien nog op de iPhone. Als je wisselt van apparaat, kan je verschrikkelijk handig verder kijken waar je op het vorige apparaat gestopt bent. Hand-dig.
Ghost S1 • 8086K @5.2Ghz • Asus ROG Ryuo 240mm • Asus ROG STRIX Z390-I • Corsair Vengeance LPX 2x16GB 3200Mhz • Asus RTX2080Ti Turbo • Samsung 970 EVO 2TB • Asus ROG Swift PG258Q 240Hz • Logitech G Pro keyboard/mouse/headset
Heronic
Elite Poster
Elite Poster

Dat is op xbmc ook zo als je een centrale mysql server(nas) gebruikt om je library's naartoe te schrijven!
powaq
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
Bedankt: 62 keer

Heronic schreef:Dat is op xbmc ook zo als je een centrale mysql server(nas) gebruikt om je library's naartoe te schrijven!
Kan idd, maar is niet bepaald iets voor de gemiddelde gebruiker he.
selder
Moderator
Moderator
Uitgedeelde bedankjes: 99 keer
Bedankt: 727 keer

Heronic schreef:Dat is op xbmc ook zo als je een centrale mysql server(nas) gebruikt om je library's naartoe te schrijven!
Je doet het uitschijnen dat het niet echt als volgt gaat:

1) download app
2) registreer (via FB, moet je zelfs nog helemaal niets intypen)
3) zoek film duw op play

Za-lig!
Ghost S1 • 8086K @5.2Ghz • Asus ROG Ryuo 240mm • Asus ROG STRIX Z390-I • Corsair Vengeance LPX 2x16GB 3200Mhz • Asus RTX2080Ti Turbo • Samsung 970 EVO 2TB • Asus ROG Swift PG258Q 240Hz • Logitech G Pro keyboard/mouse/headset
Plaats reactie

Terug naar “Ander nieuws”