Generation Connect
-
- Erelid
- Uitgedeelde bedankjes: 1022 keer
- Bedankt: 296 keer
@theduvelking
Nog altijd netwerk met MV sim.
Ben lichtjes gepikeerd aant raken infeite. Morgenvroeg eens iets proberen forceren via het werk, misschien dat ik dan deftige info krijg als ik wat hoger up the foodchain ga.
Nog altijd netwerk met MV sim.
Ben lichtjes gepikeerd aant raken infeite. Morgenvroeg eens iets proberen forceren via het werk, misschien dat ik dan deftige info krijg als ik wat hoger up the foodchain ga.
© De Morgen: Geachte taalnazi's, deradicaliseer een beetje.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 177 keer
- Bedankt: 215 keer
Ben content ik ervan af ben, waar is da feestje hier is da feestje
hup met de beentjes.
Alles werkt hier alvast top, ben heel tevreden, abo opzeggingsbrief is ook al getypt se, nu nog versturen, geen abo meer voor mij.
Ben anderzijds ook benieuwd met wat mv gaat afkomen morgen? Tschijnt ze morgen mee iets nieuws ofzo zouden afkomen?

Alles werkt hier alvast top, ben heel tevreden, abo opzeggingsbrief is ook al getypt se, nu nog versturen, geen abo meer voor mij.
Ben anderzijds ook benieuwd met wat mv gaat afkomen morgen? Tschijnt ze morgen mee iets nieuws ofzo zouden afkomen?
Ge kunt ze kussen
-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 54 keer
- Bedankt: 69 keer
En regel voor mij en mijn vriendin ineens ook.
Ze is al 2 dagen afgesloten. Nog steeds geen sim. Ik bestelde woensdag een half uur voor haar en bij mij nog steeds MV.
[
Post made via mobile device ]
[
Ze is al 2 dagen afgesloten. Nog steeds geen sim. Ik bestelde woensdag een half uur voor haar en bij mij nog steeds MV.
[

[

-
- Erelid
Hehe, geregeld ga ik het nie krijgen, maar ik wil vooral *correcte* info over hoe het zit met de sims, wanneer ze toekomen.vDR schreef:regel da voor mij ook ondertussen dan
En, of het nu wel of niet zin heeft om een µsim bij een dealer te halen of niet.
Want zelfs die twee simpele vragen komen "duust" verschillende antwoorden op lately. En dat is irritant. really.
Laatst gewijzigd door FlashBlue 13 dec 2011, 20:06, in totaal 1 gewijzigd.
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 55 keer
- Bedankt: 51 keer
Ook m'n microsim ontvangen. Heb een nieuw nummer aangevraagd, ik gebruikte MV immers enkel voor data (en héél sporadisch bellen) op m'n Ipad.
Kaartje in Ipad, 1911 Bellen, taal bevestigd. Nog terwijl ik aan de lijn was een SMS ontvangen met status belkrediet. Alles netjes in orde.
Nu gaan vergelijken met MV....
Greetz,
P.
Kaartje in Ipad, 1911 Bellen, taal bevestigd. Nog terwijl ik aan de lijn was een SMS ontvangen met status belkrediet. Alles netjes in orde.
Greetz,
P.
- kaas2
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
- Bedankt: 7 keer
mgo72 schreef:
Welk programma is beste om dit op Iphone te nemen? En dan eventueel te combineren met verschillende accounts bij Betamax?
Ik gebruik MobileVOIP, slechts één account maar werkt goed op de Iphone en is gratis.
-
- Elite Poster
Wel 1 opmerkingetje: ik heb 1sms naar de ouwkes gestuurd die in den buitenland zitten, tsjechie.
Ik ben 0,50 cent kwijt, klopt dit? Ik meende voor buitenlands sms je toch minder kwijt bent maar ik kan fout zijn, niet dat dat zo erg is,tis maar een futuliteit voor me maar kwil het toch weten)?.
Update; hebt gevonde,is idd0,50 cent.
[
[
Ik ben 0,50 cent kwijt, klopt dit? Ik meende voor buitenlands sms je toch minder kwijt bent maar ik kan fout zijn, niet dat dat zo erg is,tis maar een futuliteit voor me maar kwil het toch weten)?.
Update; hebt gevonde,is idd0,50 cent.
[

[

Laatst gewijzigd door Marlboro 13 dec 2011, 20:42, in totaal 1 gewijzigd.
Ge kunt ze kussen
-
- Elite Poster
Samtho; tuurlijk
Ik heb wel gelezen er 10 euro van je 20 euro zal afgaan dan voor de overschakeling.
Wel juust opletten je voor die 2-3weken nog te gaan hebt geen 150 euro moet betalen, ik weet nie hoe dat zit bij mobistar?
Bij proximus betaal je gewoon je resterende maanden zoals bij mij 7 maal 15 euro abo die ik heb = 105 euro ik zal moeten betalen.
Ik heb wel gelezen er 10 euro van je 20 euro zal afgaan dan voor de overschakeling.
Wel juust opletten je voor die 2-3weken nog te gaan hebt geen 150 euro moet betalen, ik weet nie hoe dat zit bij mobistar?
Bij proximus betaal je gewoon je resterende maanden zoals bij mij 7 maal 15 euro abo die ik heb = 105 euro ik zal moeten betalen.
Ge kunt ze kussen
-
- Elite Poster
Tgoh ja, schakel gewoon nu over dan, factuur klikken en alles ingeven dan, denk da ge u simkaart nr moet ingeven ook voor de overdracht uiteraard.
En ge gaat mss nog 2weken moeten betalen ofzo of 3weken, kweenie welk abo je hebt welk tarief?
Wel zeker van zijn je die 150 euro nie moe betalen, zou maar al te zot zijn dan.
En ge gaat mss nog 2weken moeten betalen ofzo of 3weken, kweenie welk abo je hebt welk tarief?
Wel zeker van zijn je die 150 euro nie moe betalen, zou maar al te zot zijn dan.
Ge kunt ze kussen
-
- Premium Member
Die 150€ is een maximum bedrag. Die moet je niet betalen als je 2 weken voor het einde van je contract opzegt.
[
[

-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 626 keer
- Bedankt: 385 keer
- Recent bedankt: 3 keer
Lord Utopia schreef:Als het werkt, dan mag het. Hier ook ontvangen.
was het niet 'uw vriend' die een sim besteld had? hebben ik & Eternum dan toch gelijk en U ontmaskerd?Lord Utopia schreef:Mijn vriend heeft gebeld, en de helpdesk zei hem dat hij morgen de kaart zou ontvangen. We zijn benieuwd!

-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 626 keer
- Bedankt: 385 keer
- Recent bedankt: 3 keer
tja, maar hun netwerk kunnen ze niet vandaag op morgen plots HSDPA makenMarlboro schreef:Ben anderzijds ook benieuwd met wat mv gaat afkomen morgen? Tschijnt ze morgen mee iets nieuws ofzo zouden afkomen?

-
- Erelid
- Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
- Bedankt: 386 keer
Ik begrijp niet wat er te ontmaskeren aan valt?satsurfer schreef: was het niet 'uw vriend' die een sim besteld had? hebben ik & Eternum dan toch gelijk en U ontmaskerd?

-
- Elite Poster
Satsurfer; inderdaad maar stel ze mee iets strafs komen voor in den buitenland te surfen?
.
Mijn proximus kaartje opzeggen doe ik sowieso niet, no way, zeker nu nie na zo'n leuke aktie
.
Ik heb nog steeds een mv kaartje ij bezit, hetgeen ik zou doen dan is tussendoor alsk het geld kan missen mijn mv kaartje gewoon opladen dan en deze vooral gebruiken in mijn smartphone om mee te surfen alsk op reis ben, maar nu heeft proximus in deze een streeje voor natuurlijk, hetgeen ik nu al zal doen is die 100MB max proberen behalen + belkrediet opsparen natuurlijk, als ge bv 70 euro ofzo al kan opsparen kunt ge toch al meer dan 200MB verbruiken op reis (met de 100MB die je gratis dan kan opsparen).

Mijn proximus kaartje opzeggen doe ik sowieso niet, no way, zeker nu nie na zo'n leuke aktie

Ik heb nog steeds een mv kaartje ij bezit, hetgeen ik zou doen dan is tussendoor alsk het geld kan missen mijn mv kaartje gewoon opladen dan en deze vooral gebruiken in mijn smartphone om mee te surfen alsk op reis ben, maar nu heeft proximus in deze een streeje voor natuurlijk, hetgeen ik nu al zal doen is die 100MB max proberen behalen + belkrediet opsparen natuurlijk, als ge bv 70 euro ofzo al kan opsparen kunt ge toch al meer dan 200MB verbruiken op reis (met de 100MB die je gratis dan kan opsparen).
Ge kunt ze kussen
-
- Erelid
Zou denken dat je wel iets beters te doen hebt dan dit, maar kom, on topic.satsurfer schreef: was het niet 'uw vriend' die een sim besteld had? hebben ik & Eternum dan toch gelijk en U ontmaskerd?
Ik vraag me vooral af hoelang het bipt (als zij het zijn) onder het mom van "concurrentie" de boot kan afhouden voor het openstellen van zo een tariefplan voor alle geinteresseerde gebruikers.
Want enerzijds, tof dat ze base en mobi* willen beschermen he, maar anderzijds nekt het wel de gebruikers door die limiet.
Hoogstens krijg je nu een beetje druk op base om hun 3G uitrol te versnellen, en op mobi* om iets aan pricing te doen, al zal de invloed klein zijn, want wat zijn nu 5K klanten...
my15, dus kzal dan wrs nog 15 euro boete moeten betalen, neem ik aanMarlboro schreef:Tgoh ja, schakel gewoon nu over dan, factuur klikken en alles ingeven dan, denk da ge u simkaart nr moet ingeven ook voor de overdracht uiteraard.
-
- Moderator
- Uitgedeelde bedankjes: 1001 keer
- Bedankt: 3720 keer
- Recent bedankt: 19 keer
Op "boete" is er in principe geen BTW. Zou dus maximaal 12.40€ pm mogen zijn ...Samtho schreef: my15, dus kzal dan wrs nog 15 euro boete moeten betalen, neem ik aan
VoIP: EDPnet (gratis vaste lijn), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip.
Provider: EDPnet Fiber XS (150/50 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 5590 Fiber, OS 8.03, Fritz!SFP GPON aangesloten op Proximus ONTP.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So. 3 Fritz!DECT toestellen
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
Provider: EDPnet Fiber XS (150/50 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 5590 Fiber, OS 8.03, Fritz!SFP GPON aangesloten op Proximus ONTP.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So. 3 Fritz!DECT toestellen
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 178 keer
- Bedankt: 220 keer
Als je bij Proximus je tariefplan laat wijzigen naar Smile 5 en dan wacht met overschakelen tot je een factuur hebt ontvangen waar dit nieuwe tariefplan op vermeld staat, dan betaal je enkel het aantal resterende maanden aan € 5 per maand. Dit weet ik uit ervaring 

-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 599 keer
- Bedankt: 532 keer
[off-topic]satsurfer schreef:was het niet 'uw vriend' die een sim besteld had? hebben ik & Eternum dan toch gelijk en U ontmaskerd?
Ik begreep jouw reactie toen eigenlijk al niet.
Maar wat ik met "ontmaskeren" te maken zou hebben nog véél minder.
Mijn bericht was louter een woordspeling.

Lord Utopia schreef toen : "Mijn vriend heet gebeld,.." ipv "Mijn vriend heeft gebeld,.."
Nu ja, als iemand zijn/haar vriend heet belt, dacht ik spontaan aan het spreekwoord: "Waar het hart van vol is, loopt de mond van over."
Figuurlijk of letterlijk. Dat wil nog even buiten beschouwing laten.

Afin. A dirty mind is a joy forever.

[/off-topic]
En dan nu maar terug on-topic denk ik zo.
-
- Elite Poster
Tis zolang geleden voor aangetekende brief ik vergete ben hoe da juist moet?
Heb envelop mee adres erop en moet ermee naar de post maar moet er als ge aangetekend doet ook ne gewone postzegel ofzo op?
Als adres heb ik; proximus
Koning alberlaan II 27
B-1030 brussel
[
Heb envelop mee adres erop en moet ermee naar de post maar moet er als ge aangetekend doet ook ne gewone postzegel ofzo op?
Als adres heb ik; proximus
Koning alberlaan II 27
B-1030 brussel
[

Ge kunt ze kussen
- Kitt
- Elite Poster
- Twitter: kitt1977
- Uitgedeelde bedankjes: 130 keer
- Bedankt: 45 keer
http://www.bpost.be/site/nl/residential ... tered.html
De prijs voor een aangetekende zending bestaat uit de aantekenport (4,70€) + het tarief "PRIOR" voor binnenlandse zendingen.
Maximaal gewicht: 10 kg.
(Forfaitair tarief +2-10kg: 15,25€)
antwoord is JA dus .. gewone postzegel erop en dan parpierke invullen in postkantoor en 4,70 betalen aan loket .
De prijs voor een aangetekende zending bestaat uit de aantekenport (4,70€) + het tarief "PRIOR" voor binnenlandse zendingen.
Maximaal gewicht: 10 kg.
(Forfaitair tarief +2-10kg: 15,25€)
antwoord is JA dus .. gewone postzegel erop en dan parpierke invullen in postkantoor en 4,70 betalen aan loket .
- MClaeys
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 377 keer
- Bedankt: 347 keer
Hoe heb je die nummer dan gebeld met je iPad? Ik heb de microsim er in gestoken maar ik krijg steeds een PDP-instellingen error. De settings staan goed, bij Proximus zien ze mijn aanvragen geblokkeerd worden maar ze weten niet waaromiamborg schreef:Ook m'n microsim ontvangen. Heb een nieuw nummer aangevraagd, ik gebruikte MV immers enkel voor data (en héél sporadisch bellen) op m'n Ipad.
Greetz,
P.

Khoop dat ze mijn ticket wel snel afhandelen.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
- Bedankt: 53 keer
Heb dat ook gehad met mijn Iphone.
Heb dus Iphone 30 minuten afgezet. Daarna opgestart, vliegmodus op en af. Mobiele data af en op! Ineens paar uur later werkte het.
Heb je de APN settings juist?
Heb dus Iphone 30 minuten afgezet. Daarna opgestart, vliegmodus op en af. Mobiele data af en op! Ineens paar uur later werkte het.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 31 keer
- Bedankt: 29 keer
Nog steeds geen SIM kaart hier.
Net gebeld naar E-shop: 'normaal' is dat nog deze week in orde.
Ze zouden daar toch een datum op moeten kunnen kleven (desnoods ver(der) in de toekomst).
Weet niet goed wat ik nu moet doen met mijn herladingen bij mijn huidige provider: nog herladen, wachten, dan maar zonder belkrediet zitten.
Tssk.
Net gebeld naar E-shop: 'normaal' is dat nog deze week in orde.
Ze zouden daar toch een datum op moeten kunnen kleven (desnoods ver(der) in de toekomst).
Weet niet goed wat ik nu moet doen met mijn herladingen bij mijn huidige provider: nog herladen, wachten, dan maar zonder belkrediet zitten.
Tssk.
-
- Erelid
Net nog eens men licht opgestoken.
Blijkbaar is mijn µsim gisteren verstuurd, en zitten ze intussen terug zonder voorraad, en zou die "deze week" nog eens worden aangevuld.
Dus blijbkaar is het echt een kwestie van geduld hebben
//edit en 10 min na men telefoontje ineens geen bereik meer op MV sim. "No Service". Dat is weer handig natuurlijk.
Blijkbaar is mijn µsim gisteren verstuurd, en zitten ze intussen terug zonder voorraad, en zou die "deze week" nog eens worden aangevuld.
Dus blijbkaar is het echt een kwestie van geduld hebben

//edit en 10 min na men telefoontje ineens geen bereik meer op MV sim. "No Service". Dat is weer handig natuurlijk.
- MClaeys
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 377 keer
- Bedankt: 347 keer
Jep, die staan juist. Dat daar heeft de persoon van de helpdesk me ook nog eens bevestiging voor gegeven. Uitschakelen, vliegmodus, ... allemaal getest aan de telefoon, het hielp allemaal niet. Wel handig dat hij meteen op zijn scherm zag dat mijn aanvragen ergens blokkeren. Hij wist het mij sneller te vertellen dan mijn iPad zelfmgo72 schreef:Heb dat ook gehad met mijn Iphone.

-
- Erelid
Welke 5000 limiet?
-
- Premium Member
voor de eerste 5000 die intekenen op het aanbod ...
-
- Erelid
Aja. Volgens een reclamebanner op Tweakers stond de teller op 3600. Ik weet niet of je dat cijfer voor waar kan aannemen, maar zolang er geen officieel bericht is van Proximus / Belgacom, of zolang je nog kan bestellen, is de limiet niet bereikt.