Pagina 16 van 26

Geplaatst: 22 maa 2004, 22:04
door spacekiek
Syntax schreef:Scarlet rekent 60 K/s per user wat in principe al een heel pak meer is dan Skynet of Teleklets.
Geen limieten betekent ook een bende die met de bandbreedte gaan lopen. Ik hoop dat er wél limieten komen die ruim genoeg liggen voor de normale gebruiker. (50 Gig of zo). Dan kan de snelheid een pak omhoog en is iedereen kontent. Behalve de overdreven bigbanders en die kunnen we best op het netwerk missen.

PS Wat doet ge met meer dan 100 giga per maand? Laat staan meer dan 500 en die users zijn er hoor!

Zoals ik in een andere tread al opmerkte: ik haal tussen de 150 K/s en de 400K een ruime snelheid voor ADSL en ik ben er zeer content mee.


Syntax, pleit gij nu echt voor limieten? Zelfs na de uitval vanmiddag is gebleken dat vrijwel niemand de 3Mbit norm haalt ! De leechers kunnen de snelheid misschien wel naar benden trekken, maar er is duidelijk meer aan de hand. Als A2F limieten invoert speelt ze haar grootste troef kwijt ... dan kan ik beter telenet houden en extra blokken bijkopen (& A2F laten vallen), waar ik kan downloaden tegen 850KB/s (en dit haal ik effectief).
Van die users die 500GB of meer halen hoor je misschien wel vaak, maar dit zijn dan ook enkele pieken in de statistieken. De gemiddelde user zal zeker niet zoveel halen.
Het feit dat jij minimum 150KB/s tot 400KB/s is wel uitzonderlijk bij A2F (je bedoelt toch wel effectief kilobyte/s ?) ... In dat geval kan ik goed geloven dat jij tevreden bent, maar een groot deel haalt de 150KB/s zelfs niet ... een andere groep moet al tevreden zijn met een 56K verbinding! Persoonlijk wens ik men niet te schikken onder een snelheid van minimum 300KB/s. Dit is een redelijke tegemoetkoming naar het product dat zij verkopen. Alles wat daaronder ligt is onaanvaardbaar.
In de huidige toestand ga ik mijn abonnement zeker al opzeggen, ik betaal momenteel 80€ aan internet gewoon omdat ik telenet blijf aanhouden omwille van het onbetrouwbaar karakter van A2F (zie nog maar naar vanmiddag!).

Geplaatst: 22 maa 2004, 22:07
door Sasuke
Syntax schreef:A2F is een pain in the ass voor een hoop providers net zoals voor Scarlet.
Herman krijgt geen upgrade zolang er geen limieten zijn. Concurrentie voor het eigen produkt zeker...

Scarlet rekent 60 K/s per user wat in principe al een heel pak meer is dan Skynet of Teleklets.
Geen limieten betekent ook een bende die met de bandbreedte gaan lopen. Ik hoop dat er wél limieten komen die ruim genoeg liggen voor de normale gebruiker. (50 Gig of zo). Dan kan de snelheid een pak omhoog en is iedereen kontent. Behalve de overdreven bigbanders en die kunnen we best op het netwerk missen.

PS Wat doet ge met meer dan 100 giga per maand? Laat staan meer dan 500 en die users zijn er hoor!

Zoals ik in een andere tread al opmerkte: ik haal tussen de 150 K/s en de 400K een ruime snelheid voor ADSL en ik ben er zeer content mee.


Syntax,

Dat vind ik dan ZEEER goed voor jou, maar spijtig genoeg heb ik met a2f nog NOOIT meer dan 280kb/sec gehaald .. en dit slechts gedurende 3 weken, daarna nooit boven de 180 buiten sporadisch wat pieken.

Maarre .. die 60K/sec die je aanduid, dat is 60KBIT hé, dus dat is helemaal niet zoveel !

Grtz,

Sasuke

a2f

Geplaatst: 23 maa 2004, 00:04
door eapresley2
als a2f me de kans geeft om men abo op te zeggen doe ik het meteen,maar ja dan moet je de resterende maanden van je abo betalen.
dus nog 11maanden ophoesten doe ik niet.Maar een contractverlenging zit er zoals de zaken er nu voorstaan echt niet in.

Geplaatst: 23 maa 2004, 17:39
door BiTNoisE
Weet je wat het probleem is: ze schuilen zich denkelijk achter het: "niet gewaarborgd" van die snelheid....

Ik heb, in de 4 maanden dat ik A2F heb, nog nooit sneller kunnen downloaden dan 250kB/s. De eerste 3 weken zat ik aan een max van 12kB/s... iets wat een dubbele ISDN nog beter doet...

Nu de laatste tijd ging het redelijk... maar dan nog...

Nog iets, hun "statuspagina".. wat is het doel daarvan? Ipv een echte statuspagina te maken, waarop de evenementen komen... zoals gisteren bvb, dan moet je eerst naar een 0903 (+1€/min) bellen om te horen dat IDD, het netwerk down is wegens die een of andere upgrade...

Dat ze dan tenminste een pagina online zetten waar dit wordt uitgelegd..

webvisie

Geplaatst: 23 maa 2004, 17:50
door userbase1230
Nieuw logo :-D


een mens zou daar eens mé moeten lachen. ****maar het is eigelijk wel erg ze

Geplaatst: 23 maa 2004, 18:42
door spacekiek
hèhè :-D

Als die lampjes elke keer gaan branden als het te traag gaat had ik al een half jaar gratis licht ! 8)

Geplaatst: 23 maa 2004, 19:55
door byter

Code: Selecteer alles

C:\Documents and Settings\Administrator>pathping teamspeak.gameprovider.com

Bezig met het traceren van de route naar teamspeak.pingus.be [217.148.173.58]
via maximaal 30 hops:
  0  sambale.lan [10.0.0.39]
  1  SpeedTouch.lan [10.0.0.138]
  2  bas98.dsl.net4all.net [81.89.98.254]
  3  remote-bas-antw-adsl2fit.net4all.net [81.89.101.242]
  4  Gig-1-0-0-ias-be-bru-ar01.KPNbelgium.be [194.119.224.129]
  5  ser-1-1-ias-be-bnix-dr01.KPNbelgium.be [194.119.226.6]
  6  zvtm-s1-rou-1001.BE.KPNQwest.net [134.222.101.237]
  7  ledn-rou-1001.NL.eurorings.net [134.222.230.9]
  8  asd-s4-rou-1001.NL.eurorings.net [134.222.96.86]
  9  134.222.97.210
 10  so-0-1-2.M160.RTD.we-dare.net [217.148.164.25]
 11  stats.pingus.be [217.148.173.58]

Statistieken worden nu gedurende een periode van 275 seconden berekend...
            Van bron - hier  Dit knooppunt / deze verbinding
Hop  RTT    Verl./verzonden  Verloren/verz.   Adres
  0                                           sambale.lan [10.0.0.39]
                                0/ 100 =  0%   |
  1    0ms     0/ 100 =  0%     0/ 100 =  0%  SpeedTouch.lan [10.0.0.138]
                                0/ 100 =  0%   |
  2   11ms     0/ 100 =  0%     0/ 100 =  0%  bas98.dsl.net4all.net [81.89.98.254]
                                3/ 100 =  3%   |
  3  ---     100/ 100 =100%    97/ 100 = 97%  remote-bas-antw-adsl2fit.net4all.net [81.89.101.242]
                                0/ 100 =  0%   |
  4  ---     100/ 100 =100%    97/ 100 = 97%  Gig-1-0-0-ias-be-bru-ar01.KPNbelgium.be [194.119.224.129]
                                0/ 100 =  0%   |
  5  ---     100/ 100 =100%    97/ 100 = 97%  ser-1-1-ias-be-bnix-dr01.KPNbelgium.be [194.119.226.6]
                                0/ 100 =  0%   |
  6   30ms     8/ 100 =  8%     5/ 100 =  5%  zvtm-s1-rou-1001.BE.KPNQwest.net [134.222.101.237]
                                0/ 100 =  0%   |
  7   29ms     6/ 100 =  6%     3/ 100 =  3%  ledn-rou-1001.NL.eurorings.net [134.222.230.9]
                                0/ 100 =  0%   |
  8   30ms     3/ 100 =  3%     0/ 100 =  0%  asd-s4-rou-1001.NL.eurorings.net [134.222.96.86]
                                1/ 100 =  1%   |
  9   30ms     4/ 100 =  4%     0/ 100 =  0%  134.222.97.210
                                2/ 100 =  2%   |
 10   33ms     6/ 100 =  6%     0/ 100 =  0%  so-0-1-2.M160.RTD.we-dare.net [217.148.164.25]
                                5/ 100 =  5%   |
 11   33ms    11/ 100 = 11%     0/ 100 =  0%  stats.pingus.be [217.148.173.58]

De trace is voltooid.


ok ok ik gebruik een programma teamspeak2 maar sinds vorige week heb ik enorme packet loss -> niemand verstaat mij (verstaan andere = np)

nu die loss % bij remote-bas-ant ..ziet er nie bepaald gezellig uit ?

ligt dit aan adsl2fit ? allez het "netwerk" want daar lijkt precies de loss zich te bevinden ..kga sebiet es een TT openen
kunnen zij er iets aan doen hopelijk

Geplaatst: 23 maa 2004, 22:15
door Limburg
Wanneer was dit?
Vrijdag op zaterdagnacht heb ik hetzelfde geconstateerd en gemeld met 2 postings hier en in be.providers.
Sinds de enige uren uitval op maandag is de packetloss enorm verbeterd.

Geplaatst: 23 maa 2004, 22:19
door Troggers
Bij mij spijtig genoeg niet. Ik krijg soortgelijke resultaten als Byter.

Geplaatst: 23 maa 2004, 22:53
door Davy_117
Ik heb die problemen ook,wat ik al een paar keer gezegd heb op dit forum.
Het gaat gewoon van kwaad naar erger,wedde dat ik volgende week nog niet eens meer kan surfe?
:cry:

Geplaatst: 23 maa 2004, 23:56
door Tae
Bij mij is het vandaag toch beter geweest de hele dag met snelheden van 180kb s soms maar nu op het op moment haal ik nog maar amper de 100kb s soms

Resultaten van http://www.speedtest.nl
(Overgenomen op Tue Mar 23 2004 om 23:51:19 UTC+0100)

Download : 100.7 KByte/sec
Upload : 48.8 KByte/sec

Dus in mijn geval is het iets verbeterd :-) Maar kan nog altijd stukken beter vind ik ;)

Geplaatst: 24 maa 2004, 19:47
door BiTNoisE
Wel, nu je het zegt, ik heb sinds een week ook SERIEUS problemen met m'n teamspeak. Niemand verstaat me meer.. allemaal gehakkel..

Naja... het vreemde is dat de upload anders nog wel goed gaat...


Hmm:
Download: 92.7 KByte/sec
Upload: 48.5 KByte/sec


Really s****...

Geplaatst: 24 maa 2004, 19:55
door byter
okok
net ventrillo gebruikt en dat werkt perfect

teamspeak -> stotter, gehakkel whatever ...onverstaanbaar

ik ga eens andere servers/poorten gebruiken met teamspeak ..hopen op wat verbetering :>

Geplaatst: 24 maa 2004, 20:05
door Troggers
Ventrilo werkt ok, maar zeker niet perfect. Der zit nog redelijk wa delay op. Is echt wel een gebrek als ge ne clanwar aant spelen zijt. Nu ja, die clanwar zit er toch nie meer in voor mij aangezien ik nie kan spelen me die enorme packet loss. :D

Geplaatst: 24 maa 2004, 20:10
door byter
mja al die voice chats progs hebben wat delay
maar ik bedoel qua verstaanbaarheid hebben ze dan geen problems ...alleen we gebruiken TS tijdens war dus dat is prob

Geplaatst: 25 maa 2004, 02:48
door Junni
Ik heb sinds een paar dagen Adsl2fit Small. Resultaat:

downloadsnelheden ook niet optimaal, maar precies nog bij de betere:

ongeveer een max van 150 kb/s download en een 52 kb/s upload.

Eerste lijn die hier ligt is een isdn en daar ben ik nu al 3 jaar Skynet adsl op aan het gebruiken: resultaten zijn daar zeer goed...dus aan de locatie zelf ligt het niet :wink:

Anyway, langs de ene kant wel goed om te weten dat ik niet de enige ben

Geplaatst: 25 maa 2004, 08:46
door metal
Ik heb net hetzelfde als byter aan de hand.

Code: Selecteer alles

C:\Documents and Settings\Metal>pathping teamspeak.gameprovider.com

Bezig met het traceren van de route naar teamspeak.pingus.be [217.148.173.58]
via maximaal 30 hops:
  0  danny [81.89.111.35]
  1  bas111.dsl.net4all.net [81.89.111.254]
  2  remote-bas1-adsl2fit.net4all.net [81.89.101.250]
  3  Gig-1-0-0-ias-be-bru-ar01.KPNbelgium.be [194.119.224.129]
  4  ser-1-1-ias-be-bnix-dr01.KPNbelgium.be [194.119.226.6]
  5  zvtm-s1-rou-1001.BE.KPNQwest.net [134.222.101.237]
  6  ledn-rou-1001.NL.eurorings.net [134.222.230.9]
  7  asd-s4-rou-1001.NL.eurorings.net [134.222.96.86]
  8  134.222.97.210
  9  so-0-1-2.M160.RTD.we-dare.net [217.148.164.25]
 10  stats.pingus.be [217.148.173.58]

Statistieken worden nu gedurende een periode van 250 seconden berekend...
            Van bron - hier  Dit knooppunt / deze verbinding
Hop  RTT    Verl./verzonden  Verloren/verz.   Adres
  0                                           danny [81.89.111.35]
                                0/ 100 =  0%   |
  1   16ms     0/ 100 =  0%     0/ 100 =  0%  bas111.dsl.net4all.net [81.89.111.
254]
                                2/ 100 =  2%   |
  2  ---     100/ 100 =100%    98/ 100 = 98%  remote-bas1-adsl2fit.net4all.net [
81.89.101.250]
                                0/ 100 =  0%   |
  3  ---     100/ 100 =100%    98/ 100 = 98%  Gig-1-0-0-ias-be-bru-ar01.KPNbelgi
um.be [194.119.224.129]
                                0/ 100 =  0%   |
  4  ---     100/ 100 =100%    98/ 100 = 98%  ser-1-1-ias-be-bnix-dr01.KPNbelgiu
m.be [194.119.226.6]
                                0/ 100 =  0%   |
  5   37ms     8/ 100 =  8%     6/ 100 =  6%  zvtm-s1-rou-1001.BE.KPNQwest.net [
134.222.101.237]
                                0/ 100 =  0%   |
  6   37ms     2/ 100 =  2%     0/ 100 =  0%  ledn-rou-1001.NL.eurorings.net [13
4.222.230.9]
                                0/ 100 =  0%   |
  7   39ms     5/ 100 =  5%     3/ 100 =  3%  asd-s4-rou-1001.NL.eurorings.net [
134.222.96.86]
                                0/ 100 =  0%   |
  8   38ms     2/ 100 =  2%     0/ 100 =  0%  134.222.97.210
                                0/ 100 =  0%   |
  9   41ms     6/ 100 =  6%     4/ 100 =  4%  so-0-1-2.M160.RTD.we-dare.net [217
.148.164.25]
                                0/ 100 =  0%   |
 10   37ms     2/ 100 =  2%     0/ 100 =  0%  stats.pingus.be [217.148.173.58]

De trace is voltooid.


Dus ook die hoge packet loss zodat niemand mij kan verstaan

Geplaatst: 25 maa 2004, 19:03
door BiTNoisE
Hey Gasten,

betreffende TeamSpeak... ik heb gisteren een test gedaan, met iemand uit nederland. Op de teamspeak server die we normaal gebruiken was het een en al gehakkel en gestotter, maar als ik zelf een server opzette, en die persoon connecteerde daar op, dan hoorde hij me zeer goed. Het is dus niet zozeer een TeamSpeak related probleem, eerder de backbone van A2F zelf denk ik.

Geplaatst: 26 maa 2004, 07:08
door Styno
Geen idee, wij zitten op een teamspeak die bij ons op de server draait (a2f) met mensen van telenet en andere adsl providers. Dit heeft tot nu toe nog nooit een probleem gegeven, en in de tussentijd wordt er gegamed met 2 man over dezelfde verbinding.

Styno

Geplaatst: 29 maa 2004, 13:47
door Gast
adsl2fit vliegt terug buiten , al 2 weken problemen mee
dl aan nie hoger dan 5 kb/s de meeste zijn bs/s
daarvoor had ik niet te klagen
en die helpdesk is ook niks
enige dat ze kunnen doen is de lijn resetten - dat helpt ook niks

T E L E N E T here i come back
of ik zou er een andere moeten vinden zonder dl/up limiet

Geplaatst: 29 maa 2004, 16:22
door Sensei Zeon
er is idd een andere zonder limiet, namelijk versatel! (wel lage snelheden)

Geplaatst: 29 maa 2004, 22:45
door pieter25
beter dat of dit

Geplaatst: 30 maa 2004, 12:39
door skitzo_O
dan liever de mogelijkheid om jaar abo vroegtijdig op te zeggen en over te stappen naar een deftige provider met limiet

Geplaatst: 31 maa 2004, 22:45
door Limburg
Weer een maand verder waarbij ik de indruk heb dat we steeds verder wegglijden in een steeds onwerkbaarder situatie die nu al vele maanden duurt.
Nog steeds geen verklaring van Webvisie wat er aan de hand is en hoe en wanneer ze denken uit deze rampentoestand te komen.
De A2F helpdesk blijft op klachten via een 'troubleticket' trouw z'n "full account reset done" geven wat ook geen verschil meer geeft.
Het netwerk 'werkt' niet meer. De laatste dagen komen weinig snelheden voor die hoger zijn dan 1/10 van wat met een 4096/512 abo behaald kan worden. OK, geen gegarandeerde snelheid, maar met minder dan 1/10 van de voorgespiegelde snelheid kan men simpel stellen dat de aansluiting niet meer werkt en sprake is van "wanprestatie".
Men kan zo’n situatie niet maanden en maanden laten bestaan en gewoon verder gaan met het werven van nieuwe klanten en tegelijkertijd blijven spreken over ‘ongelimiteerd data’ .
Net zo onbegrijpelijk als de houding van Webvisie is de positie van Scarlet de eigenaar van het netwerk.
Van Scarlet, een bedrijf dat juist nu een beursgang aan het voorbereiden is, zou je verwachten dat het z’n beste beentje voor zou zetten en de zaak zou oplossen omdat het zich geen schandaal kan veroorloven wat dit hele ADSL2FIT debacle aan het worden is. Zes maanden geleden was ik blij met mijn abonnement omdat het mij voor een redelijke prijs mogelijkheden gaf die in het buitenland wel mogelijk zijn maar in België niet, nl vrij te zijn in wat je aansluit en een goede uploadsnelheid. Helaas, inmiddels denk ik niet dat het nog goed komt met deze provider.
(nouja, upload is nog steeds prima ;-)

Hieronder snelheden maand maart, in kbits/s, eerste getal download, 2e upload.
De lijn werd tijdens de test niet belast met andere taken.
De modemverbinding is uitstekend met 4096/512 synchronisatie met 16db ruisafstand.

Geplaatst: 31 maa 2004, 22:51
door SchizoSirhc
ik deed er 5 seconden over om s.text binnen te halen 8)

Geplaatst: 31 maa 2004, 22:54
door Limburg
zeker A2F gebruiker?

Geplaatst: 01 apr 2004, 00:25
door M`
Het is een regelrechte schande dat deze problemen zich nu al verschillende maanden voordoen. Er komt absoluut geen verbetering in de dramatische toestand van deze provider. Ik ben sinds september 2003 klant van A2F en heb tot op de dag van vandaag niets dan problemen ondervonden:

- 8 weken na de aanvraag (en na verschillende telefoons en faxen) pas aangesloten op het netwerk (A2F schoof de schuld in de schoenen van Belgacom en vise versa)
- regelmatige disconnects (meermaals per dag) Pas na het rebooten van de modem krijg ik terug een signaal binnen
- download snelheden die amper boven de 30 Kb uitkomen
- niet de minste (beleefdheid) reactie om te antwoorden op een aangetekend schrijven
- er wordt niet de minste moeite gedaan om de klanten op de hoogte te stellen (per mail, per fax, per telefoon, per brief) van de huidige problemen die ondertussen al maanden duren
- etc...

Ik ben beslist geen grootverbruiker (geen downloads van muziek, spelletjes, films, etc...) maar ik heb het internet wel nodig voor mijn werk. Als webdeveloper en grafisch vormgever erger ik mij mateloos aan de erbarmelijke snelheden waarmee ik moet werken. Na verschillende keren contact te hebben opgenomen met A2F krijg je steeds dezelfde reactie: "We werken eraan, het is een tijdelijk probleem, ..."

Ik wil dat het product waarvoor ik betaal werkt naar behoren, niet meer en niet minder. Indien de leverancier niet aan die voorwaarden kan voldoen moet er een compensatie in de plaats gegeven worden.

Ik kan er alle begrip voor opbrengen dat het succes van A2F (onverwacht) zo groot was dat hun netwerk de gegevensstroom niet aankon, maar na meer dan 6 maanden te surfen aan snelheden die lager liggen dan een standaard dailupverbinding is bij mij alle begrip zoek en groeit het ongenoegen met de dag.

Indien er de komende dagen en weken geen merkbare verbeteringen zijn zal ik genoodzaakt zijn om hierin verdere stappen te ondernemen.

Een zeer ontevreden klant

Geplaatst: 01 apr 2004, 01:31
door Sasuke
Join the club zou ik zo zeggen ...

Geplaatst: 01 apr 2004, 01:40
door vscomp
Welkom welkom bij de 2 fittertjes ;)

Geplaatst: 01 apr 2004, 08:30
door SchizoSirhc
A2FLimburg schreef:zeker A2F gebruiker?

uiteraard :P

Geplaatst: 01 apr 2004, 09:18
door ubremoved_539
M` schreef:ik heb het internet wel nodig voor mijn werk. Als webdeveloper en grafisch vormgever erger ik mij mateloos aan de erbarmelijke snelheden waarmee ik moet werken.


Dat moet je een professionele oplossing kiezen, en geen consumer dienst.

Geplaatst: 01 apr 2004, 09:23
door Styno
r2504 schreef:Dat moet je een professionele oplossing kiezen, en geen consumer dienst.

Ergens heb je gelijk.
Maaaaar... Ik gebruik mijn internet ook voor het werk (admin - vpn), en gebruik een consumer dienst... Ik zit er dan ook niet mee in dat als het niet werkt dat ik dan naar het werk moet rijden, ook al is dat 's nachts. Wat wel opvallend is dat ik vijf jaar telenet heb gehad en mischien 2x tot daar ben moeten gaan en na een half jaar a2f zit ik daar al over.

Styno

Geplaatst: 01 apr 2004, 09:38
door ubremoved_539
Styno schreef:Ergens heb je gelijk. Maaaaar... Ik gebruik mijn internet ook voor het werk (admin - vpn), en gebruik een consumer dienst... Ik zit er dan ook niet mee in dat als het niet werkt dat ik dan naar het werk moet rijden, ook al is dat 's nachts. Wat wel opvallend is dat ik vijf jaar telenet heb gehad en mischien 2x tot daar ben moeten gaan en na een half jaar a2f zit ik daar al over.

Styno


Ik gebruikt mijn internet ook voor m'n werk... maar ik ken daar dan ook de consequenties van, en ga niet zeuren als het niet werkt. Waar de persoon alle recht heeft tot klagen over de A2F service... staat zijn argument van gebruik voor het werk er volledig los van.

Geplaatst: 01 apr 2004, 09:51
door Gast
r2504 schreef:Dat moet je een professionele oplossing kiezen, en geen consumer dienst.


Je bent als eindgebruiker (professional of niet) niet verplicht om een professioneel abonnement te kiezen als de voorwaarden van een consumer dienst voldoet aan je noden.

Je bent echter wel verplicht om als leverancier je product aan te bieden zoals beschreven staat in het contract. (en kom niet af met het excuus dat ze bij sommige abonnementen geen vaste snelheden garanderen)

Hoe je het ook draait of keert, A2F is hier in fout en zij dienen zeer snel met een oplossing over de brug te komen. De huidige problemen laten aanslepen, nieuwe contracten toelaten, geen enkele informatie verschaffen aan hun bestaande klanten, ... is onverantwoord en boerenbedrog.

Michel

a2f

Geplaatst: 05 apr 2004, 17:04
door eapresley2
Na alweer een paar weken een strontverbinding te hebben,trachttte a2f de problemen van zich af te schuiven en beweerden ze dat het aan de binnenhuis installatie lag.Dus maakte ze een afspraak om een belgacom technieker de boel te komen checken.Wel iets na 14 u vandaag waren alle testen afgerond,alles was perfect.Dus ik bellen naar de a2F helpdesk om hen te melden dat de problemen bij hen lagen.Wel dat dacht ik,want de helpdesk was gesloten,ook al zegt het bandje dat de helpdesk tot 17u open is.Hoe kan je dan een redelijke service bieden als zelf de kleinste dingen niet gerespecteerd worden.

Snelheden tussen de 2 KB en 30 KB zijn gewoonweg niet aanvaardbaar,en lijken me meer op isdn dan breedband,aangezien ik betaal voor breedband zie ik dat als contractbreuk van adsl2fit zen kant

Geplaatst: 05 apr 2004, 23:10
door rtl
het wordt misschien tijd om adsl2fit eens voor de rechter te slepen

Geplaatst: 06 apr 2004, 10:39
door Tae
Dit gaat precies nimeer de goeie weg op naar mijn inziens

Moet je zien :roll:
Resultaten van http://www.speedtest.nl
(Overgenomen op Tue May 6 2003 om 10:31:09 UTC+0200)

Download : 16.7 KByte/sec
Upload : 13.0 KByte/sec

Reageren doen ze ook al nimeer zo te zien hier op UB ons gewoon in kou laten staan


Ik denk dat ik vandaag eens ga telefoneren en mijn gal ga uitspuwen ;)

Geplaatst: 06 apr 2004, 13:32
door byter
http://www.adslbox.be speed test results:
- Download speed : 47 kbit/s or 6 kbyte/s
- Upload speed : 421 kbit/s or 53 kbyte/s
Tue Apr 6 2004 at 13:30:55 UTC+0200

owh yeah ^^

btw kan geen TT meer aanmaken (how convenient)

Geplaatst: 06 apr 2004, 14:06
door Gast
byter schreef:http://www.adslbox.be speed test results:
- Download speed : 47 kbit/s or 6 kbyte/s
- Upload speed : 421 kbit/s or 53 kbyte/s
Tue Apr 6 2004 at 13:30:55 UTC+0200

owh yeah ^^

btw kan geen TT meer aanmaken (how convenient)


Same here, tt gaat nemeer

Geplaatst: 06 apr 2004, 15:21
door Adsl2fitter
http://www.adslbox.be speed test results:
- Download speed : 524 kbit/s or 66 kbyte/s
- Upload speed : 427 kbit/s or 53 kbyte/s
Tue Apr 6 2004 at 15:20:32 UTC+0200


Zijn er al ex-adsl 2 fitters ? die zonder problemen webvisie hebben verlaten ?