Pagina 15 van 18

Geplaatst: 29 mei 2005, 10:49
door iBob
alfadude schreef:BTW: De downloadsnelheden zijn terug normaal.(bij mij toch).
Download 320kB/s
upload 51kB/s


Your current download speed:
2557kbit/s
or
320kbyte/s Your current upload speed:
413kbit/s
or
52kbyte/s


Surfen momenteel ook perfect.

Geplaatst: 29 mei 2005, 12:18
door poohbeer
alfadude schreef:Printscreen en bijhouden.


Snap'k wel, maar dat wordt VEEL moeilijker om hen eraan te houden he.

En wat in hemelsnaam slaat dit stukje van het contract op?

"Inzake registratie van een domeinnaam ontvangt de klant zes weken voor het einde van de lopende periode een factuur die betaalbaar wordt gesteld voor de op de factuur vermelde vervaldag."

Die domeinnaam staat als onderdeel van het abbonement dus ik mag hopen dat die ook gewoon in de prijjs is inbegrepen?!

Geplaatst: 29 mei 2005, 13:53
door poohbeer
*zucht*

van de bank:
Nummer schuldeiser

Het nummer van de schuldeiser is een uniek nummer dat de schuldeiser identificeert. Dit nummer telt 12 cijfers. U vindt dit nummer terug op de factuur of het domiciliëringsbericht.

van RealDSL contract:
identificatienummer van de schuldeiser : 00467193966

inderdaad ja, geen 12 cijfers, de bank zet er dan gewoon een 0 voor trouwens met als gevolg: 000467193966

van de bank:
Nummer schuldeiser: 000467193966
Naam : CABLE & WIRELESS GLOB.BELG
Adres : LOUIZALAAN 331 - 333
1050 BRUXELLES - BRUSSEL

Geen RDSL dus.

En om't helemaal af te sluiten, ik moet eerst een referentie (De referentie is het kenmerk waarmee u bij de schuldeiser gekend bent. Dit kan bijvoorbeeld een abonneenummer of een telefoonnummer zijn. Deze referentie staat vermeld op de factuur of het domiciliëringsbericht van de schuldeiser.) hebben eer'k een domiciliëring kan aanvragen. 'k Veronderstel dat dit m'n telefoonnummer zal zijn, maar kon men dat niet duidelijk bevestigen op hun eigen conract om misverstanden te vermijden??

Geplaatst: 30 mei 2005, 14:13
door poohbeer
Zondagavond mailtje (via hun online contactformulier) gestuurd naar RealDSL met al het bovenstaande.. 'k Ben eens benieuwd naar hun reactiesnelheid.
Voorlopig nog niks :wink:

Antwoord komt in elk geval snel.. nog dezelfde dag antwoord. Aangezien het email is ga'k het hier niet copy/pasten maar contract is lichtelijk aangepast ondertussen.

Geplaatst: 30 mei 2005, 17:57
door Lukse
Ik heb gisteren een paar uur zonder internet gezeten, vanaf 17u ongeveer.
Heeft nog iemand daar last van gehad?

Geplaatst: 30 mei 2005, 19:59
door fr3d0
Lukse schreef:Ik heb gisteren een paar uur zonder internet gezeten, vanaf 17u ongeveer.
Heeft nog iemand daar last van gehad?


Geen last van gehad hier.
Loopt nu toch weer een tijdje stabiel.
Maar nog altijd niks te bespeuren van een factuur.
Ik hoop dat dit weldra komt want ik ben niet van plan om een paar maand in eens te betalen.

Problemen verbinding

Geplaatst: 31 mei 2005, 00:33
door Gast
Ik kan sinds vrijdagavond niet meer inloggen met mijn RealDSL-account, ik zit nu bij iemand anders op internet en heb gisteren (zondagavond) een mail gestuurd naar RealDSL (heb nog geen reactie, maar ik heb wel een vermoeden dat ik vlug reactie zal krijgen).

Als ik via de customer-site van realdsl inlog dan staat er dat er 2 open sessies zijn (en op de uren dat ik geprobeerd heb van in te loggen staan er telkens verbindingen van 0 sec);

mijn router geeft in zijn log: authentication failed (maar op de customer site staat bij "failed logins" 0)

heeft iemand al een gelijkaardig probleem gehad?

Geplaatst: 31 mei 2005, 06:56
door apn
LeVeilleur van adsl-bc heeft enkele problemen op zondag om te authentifieren. Maar het duurt enig 2 huren.

Kun je de customer site URL me geven ? Ik ken het nog niet :s !

Geplaatst: 31 mei 2005, 07:46
door DIEVO
Kan je ondertusssen gebruik maken van hun mail ,ftp en newsserver?

Als alles goed gaat neem ik ook realdsl eind deze maand, wel nog een beetje vrees maar voorlopig zie ik het wel zitten, paar kinderziektes tot nu maarjah.

Grtzz, Dievo

Geplaatst: 31 mei 2005, 08:14
door poohbeer
apn schreef:Kun je de customer site URL me geven ? Ik ken het nog niet :s !


http://customer.realdsl.be/ Die logica he ;)

Geplaatst: 31 mei 2005, 08:43
door Nopel
Hmm, die customersite lijkt me toch nog niet volledig correct. De laatste week zou ik meer dan een terabyte hebben gedownload. Nu ben ik wel een grootgebruiker, maar toch niet zo groot... :wink:

Ook heb ik zogezegd 19 sessies open. Wil dat zeggen dat ik negentien keer tegelijk zou zijn ingelogd? Lijkt me ook niet juist...

Duidelijk nog een paar kinderziektes hier en daar. Toch ben ik over het algemeen nog heel erg tevreden van RealDSL.

Geplaatst: 31 mei 2005, 09:52
door SSB
Wel raar dat ik zelf geen melding van de customer site heb gekregen van Realdsl, toevallig hier op het forum gelezen
Ben aangesloten sinds afgelopen zaterdag en de snelheden zijn eigenlijk traagheden.... zelfs Skype kan ik niet gebruiken, de andere kant hoort enkel een ping pong, zelfs op mijn analoge modem met inbellen werkt dat perfect, heb een speedtest gedaan en kwam op gemiddelde van toch wel 3kbps upload en 442kbps download. Dit werd getest over een periode van een ganse dag....
Tevens zijn ze bij Realdsl zeer schaars met het geven van settings, het zou handig zijn als ze een pagina zouden hebben op hun site met instellingen die in de meeste modems moeten geprogrammeerd worden. Ze hebben sinds gisteren op hun status pagina al vermeld dat de server voor uitgaande mail smtp.realdsl.be is, daarvoor werd je verondersteld dit gewoon te weten.

Ik hoop dat de snelheid drastisch omhoog gaat, of, mocht het aan de instellingen liggen, er dringend info gegeven wordt, want dit is echt niet werkbaar. (als ik gelijktijdig test met een andere PC in hetzelfde netwerk via Easynet, momenteel heb ik nog 2 adsl aansluitingen, dan zijn de snelheden download 2998kbps en upload 393kbps)

Geplaatst: 31 mei 2005, 21:48
door UB_removed1963
Ik ben sinds vandaag klant van RealDSL, vanmiddag online geraakt en snelheden zijn tot nog toe goed..constant 320-330k/sec en ook het surfen verloopt vlot. in het begin zijn er wel wat probleempjes geweest met mijn aanvraag (kwijtgeraakt) dus hun administratie mag zeker nog verbeteren maar dat zijn maar bijkomstigheden als de verbinding stabiel is.

Geplaatst: 31 mei 2005, 22:23
door crapiecorn
SSB schreef:
Ik hoop dat de snelheid drastisch omhoog gaat, of, mocht het aan de instellingen liggen, er dringend info gegeven wordt, want dit is echt niet werkbaar. (als ik gelijktijdig test met een andere PC in hetzelfde netwerk via Easynet, momenteel heb ik nog 2 adsl aansluitingen, dan zijn de snelheden download 2998kbps en upload 393kbps)


Als ik jou was zou ik de pc ook eens wisselen, want nu sluit je alleen uit dat je geen slechte lijn hebt (aan die pc). je sluit niet uit dat je hardware - of software matige problemen hebt.

Geplaatst: 31 mei 2005, 23:10
door soul
Nopel schreef:Hmm, die customersite lijkt me toch nog niet volledig correct. De laatste week zou ik meer dan een terabyte hebben gedownload. Nu ben ik wel een grootgebruiker, maar toch niet zo groot... :wink:

Ook heb ik zogezegd 19 sessies open. Wil dat zeggen dat ik negentien keer tegelijk zou zijn ingelogd? Lijkt me ook niet juist...

Duidelijk nog een paar kinderziektes hier en daar. Toch ben ik over het algemeen nog heel erg tevreden van RealDSL.

Ja ik had dat ook maar dan 14 open sessies


maar die customer site is nog niet gegeven omdat die nog niet af is van realdsl zelf denk ik.

Geplaatst: 01 jun 2005, 00:55
door iBob
Er is inderdaad nog wat werk aan de customer site.
Ik ben aangesloten sinds 25 april en heb in totaal al een online tijd van meer dan 47 dagen

ook dit is leuk:

Account Status For The Last 7 Days
Online time 8 days, 12 hours, 49 minutes, 29 seconds :P

De laatste tijd worden al m'n sessies een aantal keer herhaald:

16 2005-05-26 02:44:03.335145+02 14 hours, 34 minutes, 57 seconds 91.26 MBs 384.95 MBs 476.20 MBs
17 2005-05-26 02:43:45.423618+02 14 hours, 34 minutes, 57 seconds 91.26 MBs 384.95 MBs 476.20 MBs
18 2005-05-26 02:43:09.456475+02 14 hours, 34 minutes, 57 seconds 91.26 MBs 384.95 MBs 476.20 MBs
19 2005-05-26 02:43:07.526163+02 14 hours, 34 minutes, 57 seconds 91.26 MBs 384.95 MBs 476.20 MBs
20 2005-05-26 02:43:07.044273+02 14 hours, 34 minutes, 57 seconds 91.26 MBs 384.95 MBs 476.20 MBs


51 2005-04-29 03:03:08.159105+02 2 days, 5 hours, 41 minutes, 31 seconds 5.28 GBs 11.64 GBs 16.92 GBs
52 2005-04-29 02:38:22.776029+02 2 days, 5 hours, 41 minutes, 31 seconds 5.28 GBs 11.64 GBs 16.92 GBs
53 2005-04-29 02:38:22.61271+02 2 days, 5 hours, 41 minutes, 31 seconds 5.28 GBs 11.64 GBs 16.92 GBs

En die telt hij dan telkens op.

Nu ja, ben al tevreden dat m'n speed al 2 dagen goed is.
En reverse dns is ook actief, waarvoor dank aan Karel.

Geplaatst: 01 jun 2005, 01:06
door apn
iBob schreef:Er is inderdaad nog wat werk aan de customer site.
Ik ben aangesloten sinds 25 april en heb in totaal al een online tijd van meer dan 47 dagen

ook dit is leuk:

Account Status For The Last 7 Days
Online time 8 days, 12 hours, 49 minutes, 29 seconds :P

De laatste tijd worden al m'n sessies een aantal keer herhaald:

16 2005-05-26 02:44:03.335145+02 14 hours, 34 minutes, 57 seconds 91.26 MBs 384.95 MBs 476.20 MBs
17 2005-05-26 02:43:45.423618+02 14 hours, 34 minutes, 57 seconds 91.26 MBs 384.95 MBs 476.20 MBs
18 2005-05-26 02:43:09.456475+02 14 hours, 34 minutes, 57 seconds 91.26 MBs 384.95 MBs 476.20 MBs
19 2005-05-26 02:43:07.526163+02 14 hours, 34 minutes, 57 seconds 91.26 MBs 384.95 MBs 476.20 MBs
20 2005-05-26 02:43:07.044273+02 14 hours, 34 minutes, 57 seconds 91.26 MBs 384.95 MBs 476.20 MBs


51 2005-04-29 03:03:08.159105+02 2 days, 5 hours, 41 minutes, 31 seconds 5.28 GBs 11.64 GBs 16.92 GBs
52 2005-04-29 02:38:22.776029+02 2 days, 5 hours, 41 minutes, 31 seconds 5.28 GBs 11.64 GBs 16.92 GBs
53 2005-04-29 02:38:22.61271+02 2 days, 5 hours, 41 minutes, 31 seconds 5.28 GBs 11.64 GBs 16.92 GBs

En die telt hij dan telkens op.

Nu ja, ben al tevreden dat m'n speed al 2 dagen goed is.
En reverse dns is ook actief, waarvoor dank aan Karel.


I've the same strange results on the customer page...
I did call Karel this PM, and he told me it's normal, it will be repaired soon ;-)

PS1: The number of reverse has growth since I've told here I got mine:

Code: Selecteer alles

22      604800  IN      PTR     office.lochristi.ivict.net.
25      604800  IN      PTR     home.zertox.be.
52      604800  IN      PTR     pnserver.bsdvault.be.
58      604800  IN      PTR     ns1.ofloo.net.


I think I've already seen the ofloo.net domain on the former 2Fit adsl IP pool, I'm coming also from 2Fit ;-)

PS2: the command to have those informations is:

Code: Selecteer alles

# /usr/libexec/named-xfer -z 93.217.83.in-addr.arpa -f fileout rdns0.realroot.com
# cat fileout


PS3: sorry don't have time to write in dutch, my french-dutch translation dictionnary is too far !

See ya

Geplaatst: 01 jun 2005, 02:00
door Sub Zero
apn schreef:PS3: sorry don't have time to write in dutch, my french-dutch translation dictionnary is too far !

English is just fine ;)

Geplaatst: 01 jun 2005, 10:42
door iBob
I just wonder why Karel is using Skynet ADSL himself and realroot office is using Easynet :)

Geplaatst: 01 jun 2005, 12:27
door ubremoved_983
1. I had my skynet dsl before i went working with RealROOT, this line is payed by my fathers job so no need to cancel this
2. Since RealROOT office is only delivering dsl since april, we had to be online the last 4 years 2, no ? ;)

Geplaatst: 01 jun 2005, 13:41
door iBob
ditCh schreef:1. I had my skynet dsl before i went working with RealROOT, this line is payed by my fathers job so no need to cancel this
2. Since RealROOT office is only delivering dsl since april, we had to be online the last 4 years 2, no ? ;)


Yeah I know, was just kidding...
Probably realroot will pay your future realdsl too :)


Speed has been ok for over 2 days now (2.5 mbit)

Geplaatst: 01 jun 2005, 16:18
door Gast
crapiecorn schreef:
SSB schreef:
Ik hoop dat de snelheid drastisch omhoog gaat, of, mocht het aan de instellingen liggen, er dringend info gegeven wordt, want dit is echt niet werkbaar. (als ik gelijktijdig test met een andere PC in hetzelfde netwerk via Easynet, momenteel heb ik nog 2 adsl aansluitingen, dan zijn de snelheden download 2998kbps en upload 393kbps)


Als ik jou was zou ik de pc ook eens wisselen, want nu sluit je alleen uit dat je geen slechte lijn hebt (aan die pc). je sluit niet uit dat je hardware - of software matige problemen hebt.



heb net met een andere PC getest en speedtest geeft ook hier maar 225kbps download... terwijl met het veranderen van de gateway ik via Easynet 2900 kbps haal (met de DNS gegevens van Realdsl !)

Ik wil wel nog eens mijn modem settings nakijken, maar volgens Karel zijn het de standaard settings, het is blijkbaar niet nodig om wat technische info op hun site te plaatsen zodat de klanten kunnen nakijken of alles wel juist ingesteld is. Het is nogal vaag om te zeggen 'het is hetzelfde als bij de andere', iets meer specifiek zou geen kwaad kunnen.
Als ik een mail stuur (voor zover dat lukt, de server lag eruit van 22;00 tot 10:00 deze morgen...) krijg ik geen antwoord, heb 1 x reactie gekregen in de zin van 'we zijn er mee bezig', maar verder niets meer. Ik vind het maar niks...

Geplaatst: 01 jun 2005, 17:16
door Gast
realdsl : downloaded : 160GB, uploaded : 40GB : I love it :)

Geplaatst: 01 jun 2005, 20:16
door SSB
Anonymous schreef:
crapiecorn schreef:
SSB schreef:
Ik hoop dat de snelheid drastisch omhoog gaat, of, mocht het aan de instellingen liggen, er dringend info gegeven wordt, want dit is echt niet werkbaar. (als ik gelijktijdig test met een andere PC in hetzelfde netwerk via Easynet, momenteel heb ik nog 2 adsl aansluitingen, dan zijn de snelheden download 2998kbps en upload 393kbps)


Als ik jou was zou ik de pc ook eens wisselen, want nu sluit je alleen uit dat je geen slechte lijn hebt (aan die pc). je sluit niet uit dat je hardware - of software matige problemen hebt.



heb net met een andere PC getest en speedtest geeft ook hier maar 225kbps download... terwijl met het veranderen van de gateway ik via Easynet 2900 kbps haal (met de DNS gegevens van Realdsl !)

Ik wil wel nog eens mijn modem settings nakijken, maar volgens Karel zijn het de standaard settings, het is blijkbaar niet nodig om wat technische info op hun site te plaatsen zodat de klanten kunnen nakijken of alles wel juist ingesteld is. Het is nogal vaag om te zeggen 'het is hetzelfde als bij de andere', iets meer specifiek zou geen kwaad kunnen.
Als ik een mail stuur (voor zover dat lukt, de server lag eruit van 22;00 tot 10:00 deze morgen...) krijg ik geen antwoord, heb 1 x reactie gekregen in de zin van 'we zijn er mee bezig', maar verder niets meer. Ik vind het maar niks...


De snelheid is ineens naar omhoog, 3000kbps download, 390kbps upload zonder enige wijzigingen aan mijn kant. Blijkbaar zat er toch iets grondig fout bij Realdsl ??? Het is pas na een 'kwade' mail dat dit ineens en zonder uitleg gebeurd is... ik hou het in de gaten en hoop dat het nu zo blijft

Geplaatst: 02 jun 2005, 13:09
door iBob
vandaag eerste factuur gehad ... en betaald.
domicilieringsnummer is veranderd. die van cable & wireless glob. belg. is dus de verkeerde.

Daarnet weer even een half uurtje plat, ben *net* terug online.
had nog connectie maar niets bereikbaar.
herinbellen lukte niet, nu terug alles ok.

Geplaatst: 02 jun 2005, 13:11
door Lukse
iBob schreef:Daarnet weer even een half uurtje plat, ben *net* terug online.
had nog connectie maar niets bereikbaar.
herinbellen lukte niet, nu terug alles ok.

Idem hier...

Geplaatst: 02 jun 2005, 13:22
door ubremoved_983
http://www.realdsl.be/status.php

Dit stond aangekondigd op de statuspagina !

02.06.05 - 12:00 - 14:00 | Status: open
Upgrade van de capaciteit omstreeks de middag ! Mogelijke downtime: +- 5 minuten !

Geplaatst: 02 jun 2005, 13:40
door sander19
5 minuten is wel geen half uur natuurlijk? Is het misschien niet beter om dergelijke downtime gevallen rond een uur of 5 smorgens te doen?

Geplaatst: 02 jun 2005, 13:42
door ubremoved_983
Als wij een upgrade moeten laten doen door onze toeleverancier kunnen we dit helaas zelf niet schedulen, als deze toeleverancier zegt dat de downtime max. 5 minuten gaat zijn ...

Geplaatst: 02 jun 2005, 14:00
door iBob
ditCh schreef:http://www.realdsl.be/status.php

Dit stond aangekocht op de statuspagina !

02.06.05 - 12:00 - 14:00 | Status: open
Upgrade van de capaciteit omstreeks de middag ! Mogelijke downtime: +- 5 minuten !


ola, die had ik niet gecheckt de laatste dagen.

Geplaatst: 02 jun 2005, 14:30
door khsw
iBob schreef:
ditCh schreef:http://www.realdsl.be/status.php

Dit stond aangekondigd op de statuspagina !

02.06.05 - 12:00 - 14:00 | Status: open
Upgrade van de capaciteit omstreeks de middag ! Mogelijke downtime: +- 5 minuten !


ola, die had ik niet gecheckt de laatste dagen.


Misschien nog een idee of de statuspagina aan te bieden via RSS?

Geplaatst: 02 jun 2005, 15:12
door iBob
khsw schreef:
iBob schreef:
ditCh schreef:http://www.realdsl.be/status.php

Dit stond aangekocht op de statuspagina !

02.06.05 - 12:00 - 14:00 | Status: open
Upgrade van de capaciteit omstreeks de middag ! Mogelijke downtime: +- 5 minuten !


ola, die had ik niet gecheckt de laatste dagen.


Misschien nog een idee of de statuspagina aan te bieden via RSS?


Ocharme en ze hebben nog zoveel werk te doen :)

Geplaatst: 02 jun 2005, 16:56
door MRC101
Hopelijk is alles in orde tegen begin 2006. Als ik overstap naar realdsl. 8)

speed bij real dsl klopt niet

Geplaatst: 02 jun 2005, 17:15
door koyote
Your current download speed:
855kbit/s
Your current upload speed:
373kbit/s das toch niet normal ik heb al met twee pc's en twee modems (speettouch 510 en topcom webr@cer) getest niets verandert ben wel teleurgestellt van real dsl ik hoop dat het nog opgelost word heb vandaag naar karel gebellt tot nu nog niets verandert

Re: speed bij real dsl klopt niet

Geplaatst: 02 jun 2005, 21:23
door iBob
koyote schreef:Your current download speed:
855kbit/s
Your current upload speed:
373kbit/s das toch niet normal ik heb al met twee pc's en twee modems (speettouch 510 en topcom webr@cer) getest niets verandert ben wel teleurgestellt van real dsl ik hoop dat het nog opgelost word heb vandaag naar karel gebellt tot nu nog niets verandert


haha, heb ik ook 3 weken gehad, upload perfect en download max 950 kbit/s
Dan heeft telenet business solutions support center mij opgebeld en de lijn getest en gemerkt dat de download zeer onstabiel was...maar gaven geen oplossing.
Belgacom zei ook dat de lijn in orde was.

En dan plots was alles in orde .... ik weet nog steeds niet wat er gebeurd is.

Denk dat het bij jou ook zoiets zal zijn.
succes :)

PS: eens je download werkt kan een download van een woordenboek / grammatica boekje wel van pas komen :roll:

Geplaatst: 02 jun 2005, 21:46
door ubremoved_539
iBob schreef:
khsw schreef:Misschien nog een idee of de statuspagina aan te bieden via RSS?


Ocharme en ze hebben nog zoveel werk te doen :)


Een RSS feed aanmaken neemt nog geen 2 minuten in beslag... en updaten doe je die desnoods via Notepad. Allemaal veel handiger dan al die statuspagina's.

Geplaatst: 03 jun 2005, 05:31
door koyote
sorry voor de fouten ik ben duitser en ik kan niet so goed nederlands schrijfen spreken en lezen zijn geen problem maar ik probeer het teminst :wink: nu naar real dsl nog steeds laage snelheit en nog niets gehoort van real dsl
Your current download speed:
687kbit/s
Your current upload speed:
370kbit/s

Geplaatst: 03 jun 2005, 09:12
door Limburg
koyote schreef:Your current download speed:
687kbit/s
Your current upload speed:
370kbit/s

Jouw Nederlands is prima, ik zou willen dat ik zo duits schreef :wink:

Hoe is de kwaliteit van je lijnverbinding? Wanneer die niet goed is kan dat een reden zijn van je lage snelheid.
Alle modems hebben een manier om dit uit te lezen.
Bij mijn Thomson 510 bv:
login / advanced / diagnostics /expand all, dan zie je bv:

Code: Selecteer alles

  Expand All 
    Wan   
 
       Dsl 
 
    DSL Flavour = ADSL over POTS 
    Reserved Bandwidth (kbit/s) up/down = 512 / 3360   *******
    Uptime = 13d 05:38 
    kBytes Tx/Rx = 0 / 0 
 
       Properties
      Output Power (dBm) up/down = 12 / 20 
      Attenuation (dB) up/down = 21 / 43 
      Noise Margin (dB) up/down = 22 / 16     *******
      Vendor Id (local/remote) = ALCB / ALCB 
waarbij die 512 /3360 je 'echte' (bruto) bandbreedte is.
Je noisemargin moet toch wel minimaal 7 zijn voor een stabiele verbinding.

Geplaatst: 03 jun 2005, 12:01
door koyote
Modem Status Connected
DownStream Connection Speed 3360 kbps
UpStream Connection Speed 512 kbps
Connection Method: PPPoE
Internet Connection: Active
Name (SSID) Topcom
Region Europe
Channel 3
Wireless AP enable
Broadcast Name enable

System Device Name: Wireless Webr@cer 1154G+
Firmware Version: 4.00.00

dat is alles wat ik gevonden heb syncro is goed maar belgacom heeft giesteren noch de lijn getest en het was alles in perfecte staat nu heb ik zelf en nieuw problem waneer ik download en ca 15 kb upload geef vallt het internet uit ?????????????????

Geplaatst: 03 jun 2005, 12:25
door SSB
Heb hier een gelijkaardig probleem. Al sinds mijn aansluiting vorige zaterdag is het bedroevend. Eén maal heb ik op een avond gedurende 10 minuten de normale snelheid gehad.

Voor de rest blijft de download steken op ongeveer 400kbps en de upload op een grandioze snelheid van wel 3kbps.

Volgens Karel zou het nog voor het weekend moeten opgelsot zijn, ben reuze benieuwd, nog enkele uurtjes te gaan...