Matt555 schreef: 17 feb 2024, 12:02
We kunnen hier ellenlange teksten aanhalen ,....
Oh maar natuurlijk, maar dat moet ook omdat het hier over belangrijke zaken gaat, enerzijds de misdaden die werden gepleegd en
anderzijds ook dat nalatigheid om deze te bestraffen ertoe kan leiden dat een crimineel ermee weg kan komen, sterker nog verkozen kan worden voor een 2é termijn
Matt555 schreef: 17 feb 2024, 12:021 ding is zeker ,dit alles is nog nooit voorgekomen "a la Trump"
Zoals het nu gaat met Trumpgate niet echt, maar gratie verlenen door een president in de US.
President zijn terwijl in de gevangenis, allemaal al gebeurd in de US hoor, al moet je soms heel ver terug gaan in de tijd.
Matt555 schreef: 17 feb 2024, 12:02Democraten halen alle mogelijke rechtzaken aan en vergeten dat dit daardoor nu al op een "witchhunt" begint te lijken , en Trump dit dan ook nu zo uitspeelt in zijn verdediging .
Klopt niet, er zijn heel wat rechters die door Trump werden benoemd, ook in het hooggerechtshof.
Wat wel waar is dat is het feit Trump blijft mekkeren dat ze hem zoeken en alles is een complot en deep fake en bla bla bla..
Deze handelswijze is gewoon de manier voor Trump om z'n gelijk te halen, ook al zijn z'n criminele daden nog zo heftig... boehoe.. Calimero!!
In Antwerpen hebben ze ook zo'n politieker.
Matt555 schreef: 17 feb 2024, 12:02Een heilige is het zeker niet , maar welke politieker is dat wel ??
Ik ken geen enkele levende heilige, jij wel?
Matt555 schreef: 17 feb 2024, 12:02De jongere generatie in Belgenland heeft de Augusta affaire niet meegemaakt
Zelfs bij een prul als een milieubox ging het helemaal fout.
Matt555 schreef: 17 feb 2024, 12:02Trump is een vreemde eend in de mand , runt als Tycoon politiek als een zakenimperium ....
Runt zijn zakenimperium als een maffioso zou een betere uitdrukking zijn.
Dizzy schreef: 17 feb 2024, 13:41Trouwens de man beweerde ooit dat hij zelfs iemand op klaarlichte dag midden op straat kon doden en ermee weg kon komen, tja. Wie zich bezig houdt met clowns moet dus niet verrast zijn als het een circus wordt

Een echte maffiabaas zoals ik hierboven schreef, maar vroeg of laat komt aan elk mooi liedje een eind.
En ook aan het liedje van Trump zal een einde komen, en ik denk dat de ganse familie het zal gaan voelen, immers niet vergeten dat z'n beide zonen ook een miljoenenboete hebben gekregen.
Trump heeft jarenlang al die rechtzaken kunnen vertragen en uitstellen, ik denk dat het rechtssysteem in de US op dit moment nog een versnelling heeft gevonden omdat dit spelletje stilaan tot een climax mag komen.
De ganse wereld kijkt nu immers mee.
"In my world, everyone is welcome, important, accepted, respected, encouraged, valued and....equal,