Telefoon nummer dat ze willen is dat VOIP nummer of de virtuele telefoon nr voor bv opzoek werk te doen?philippe_d schreef:Een vectoring fall back profiel (7/0.5) is normaal te wijten aan een niet whitelisted modem, of verkeerde Firmware, of verkeerde DSL driver.icekiller2k6 schreef:Ik heb een 7360 op 6.30 en deze zit nu op een repair profile van 7,36mbits en 575kbits up...
Een REPAIR profiel (vb 9/0.5) is normaal te wijten aan wijzigingen in de binnen bekabeling
Om van een repair profiel af te geraken, moet je een TBF (lijntest) doen via 0800 22424 - nadat de installatie in orde is
Om van een fall-back profiel af te geraken moet je de juiste modem/firmware/driver gebruiken.
Geen idee wat bij jou de oorzaak is
Maar of het Franstalig Forum (ADSL BC) zag ik ook een FritzBox gebruiker die op REAPIR kwam na een upgrade naar 06.30
Ik zou dus eventueel terug downgraden naar 06.20?
Jammer genoeg is de 06.20 nergens te vinden
Geen vaste telefonie... het lijkt me overigens redelijk moeilijk om het verkeerd aan te sluiten... oranje blauw is aangesloten op de zwarte klem.petrol242 schreef:Ik ben geen specialst, spijtig. Maar ik vermoed dat de aansluiting dus niet correct is, vandaar het fallback profiel. Ik denk ook dat je vaste telefonie hebt?
De invoerdraden komen normaal toe op de NTP2007 aansluitdoos op de zwarte klem. In het 6-polig contact komt de DSL-splitter die zo naar je fritzbox gaat. De telefoon kan je rechtstreeks op de RJ11 poorten bovenaan de contactdoos aansluiten.
Specialisten, corrigeer mij als ik het fout heb.
Dan de 6 pin splitter daar gewoon op...