Pagina 15 van 15

Re: Dommel Mobile

Geplaatst: 09 okt 2018, 22:55
door Ratface
Tim.Bracquez schreef:
Vaganzza schreef:Dat moet (hopelijk) toch niet opgevraagd worden bij de klantendienst??
Jawel, leuk hé

Weg gaan bij hun is niet makkelijk, ze moeten nog altijd mijn transfer goedkeuren, 1 week counting...
Dat is niet correct. Het klantnummer is het nummer onder service-id voor de desbetreffende dienst. Dit nummer kan je ook terugvinden op je dommel factuur (serv - gevolgd door het klantnummer).

Re: Dommel Mobile

Geplaatst: 09 okt 2018, 23:02
door Tim.Bracquez
Nee, dit is niet correct, dit is je intern id voor je nummer... Je klant nummer is iets héél anders. Ik spreek uit ondervinding omdat Dommel dat id gewoon heeft geweigerd bij een transfer en na contact ik een geheel ander nummer kreeg waarmee het wel werkte. Zo in het verleden bij nog mensen geweest... Nodig wanneer op bedrijf staat (klantnummer)


Mijn service id: 338318
Beste Tim

Uw klantennummer bij ons is 29406.

Alvast een fijne dag verder toegewenst!

Met vriendelijke groeten
Brandon voor dommel.com
Dit nummer staat nergens in de interface, zelfs niet in broncode of url's terwijl mijn password plain-text er wel in staat :-)
Ook niet op de factuur of proforma

Re: Dommel Mobile

Geplaatst: 10 okt 2018, 00:40
door Ratface
Nou, ik heb nochtans 2 dommel nummers succesvol overgezet naar Base-0 met deze service id's.

Soit, dan is het geen klantnummer, potato-potato :wink:

Feit is dat mensen dit nummer wel degelijk kunnen gebruiken om hun nummer te porteren.

Re: Dommel Mobile

Geplaatst: 10 okt 2018, 01:12
door Tim.Bracquez
@Ratface: Klant nummer is enkel nodig bij bedrijfsabonnementen, sim kaart nummer voor al de rest.

Re: Dommel Mobile

Geplaatst: 10 okt 2018, 01:28
door Ratface
Dus ze vragen dit wel in te vullen voor een Base-0 (particulier) maar ze gebruiken het niet?

Re: Dommel Mobile

Geplaatst: 10 okt 2018, 09:44
door Vaganzza
Bij Carrefour Mobile vragen ze er ook achter op formulier. Bij bedrijfsnummers vragen ze zelfs naar contactpersoon van het bedrijf.

Heb daarnet gebeld en klantnummer is zeker niet hetzelfde als service id.

Re: Dommel Mobile

Geplaatst: 15 okt 2018, 21:28
door DIBO
De miserie begint al
We konden je telefoonnummer niet naar JIM Mobile overzetten
Eerste Dommel sim overgezet naar JIM Mobile: binnen de 24u na de activeringsprocedure (op zondagavond) alles zonder probleem nu actief bij JIM (mét nr overdracht).
Dus snel & probleemloos! :beerchug: