[
![Afbeelding](http://userbase.be/forum/images/phone.png)
Had deze morgen met een half oog deze topic gelezen en nadien ook toevallig meegedaan aan de wedstrijdProficiat,
Je hebt net de full bhaalu-experience gewonnen via onze Facebook wedstrijd.
Binnenkort zal je kunnen genieten van de meest relaxte TV-ervaring ooit.
Ik heb zelf een Samsung 46". Ik vind het aangenaam kijken, ik zit op ongeveer 3 meter.bartman schreef:Hoe zit het met de beeldkwaliteit op schermen groter dan 42" ? Is dat nog te doen ?
Stel dat zij achteraf niet uit hun kosten komen , kan die bhaalubox dan nog voor iets anders gebruikt worden of zitten we dan met een waardeloos bakje?
Da's een verkeerde redenering.Heronic schreef:Ik zie de zenders nog niet snel overschakelen naar 4k. Bijgevolg is er ook geen reden om de encodering van de opnames/zenders snel te veranderen. En dus zal/kan de bhaalu box nog enkele jaren voldoen.
Discriminatie van van de Facebook-lozen ja!bambipower schreef:moet wel zeggen dat de bhaalu game via facebook de moeite is om mee te spelen
ik heb gewonnen : 3 X de fruitjackpot
en 1 X de bhaalu jackpot
Ik krijg dus mijn gratis box
Dat mag je volgens mij niet, wanneer je het integraal zou plaatsen. Enkel wanneer je je beperkt tot korte citaten en de bron plaatst is er geen probleem.bartman schreef:in het septembernummer van Test Aankoop wordt er ook een stukje gewijd aan Bhaalu. mag/kan ik dat hier posten? ik als abonnee kan aan het volledig artikel
Even advocaat van de duivel :De vraag is dan ook of dit product een lang leven zal zijn beschoren. Volgens het nieuwe mediadecreet moeten de zenders immers hun goedkeuring geven aan een product dat extra functionaliteiten aanbiedt. In feite is dat hier geen obstakel, omdat u technisch gezien enkel thuisopnames deelt én de rechten hebt betaald om die te bekijken. Toch zouden we u voor de zekerheid aanraden om nog even te wachten vooraleer u zich aan de investering waagt.
Ja en wat wordt verstaan onder "mijn thuisopname met jouw delen"? Stel ik kom tot bij u thuis en samen bekijken we de uitzending, wordt dit bedoelt, of jij plaats dat ergens op het internet en post de link waar ik het kan downloaden en thuis kan bekijken, maar dan kan ik op mijn beurt uw link ook verder doorgevenHeronic schreef:Even advocaat van de duivel :De vraag is dan ook of dit product een lang leven zal zijn beschoren. Volgens het nieuwe mediadecreet moeten de zenders immers hun goedkeuring geven aan een product dat extra functionaliteiten aanbiedt. In feite is dat hier geen obstakel, omdat u technisch gezien enkel thuisopnames deelt én de rechten hebt betaald om die te bekijken. Toch zouden we u voor de zekerheid aanraden om nog even te wachten vooraleer u zich aan de investering waagt.
Mag je thuisopnames delen? Mag ik mijn thuisopname met jou delen? Deelde die kerel van show gemist zijn thuisopnames niet?
Deze regel is op zich al kort door de bocht want dan mogen wij alle programma's van de openbare omroep vrij met elkaar delen aangezien iedereen die rechten betaald heeft. Toch mag dit niet!In feite is dat hier geen obstakel, omdat u technisch gezien enkel thuisopnames deelt én de rechten hebt betaald om die te bekijken.
Ja, maar die van 'show gemist' deelde ook met mensen die geen rechten betaald hadden.Heronic schreef: Mag je thuisopnames delen? Mag ik mijn thuisopname met jou delen? Deelde die kerel van show gemist zijn thuisopnames niet?