BBOX3 komt eraan!

Hebt u opmerkingen, klachten, steunbetuigingen voor Proximus (Belgacom)? Dan kan u deze hier kwijt.
konda
Premium Member
Premium Member
Berichten: 559
Lid geworden op: 06 feb 2011, 13:15
Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
Bedankt: 51 keer

Heb mij via de website een bbox 3 besteld maar er staat geen vermelding bij wanneer ze dat toestel zouden leveren.
Iemand een idee hoe lang dat normaal gezien duurt?
jackho
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4309
Lid geworden op: 05 jun 2011, 21:00
Uitgedeelde bedankjes: 101 keer
Bedankt: 277 keer

Volgens mij zijn die nog niet voorradig !
eind juni pas dacht ik.
philippe_d
Moderator
Moderator
Berichten: 16487
Lid geworden op: 28 apr 2008, 11:22
Locatie: Waregem
Uitgedeelde bedankjes: 820 keer
Bedankt: 2998 keer

jackho schreef:men spreekt toch meestal in de vakliteratuur ook van een USB poort !
Ja, maar dat is omdat het "USB concept" (origineel) een poort was.
In deze definitie is een "poort" een aansluiting waar je méérdere apparaten kon aansluiten door ze door te lussen.

Het origineel idee van USB was één standard die alle oude kabels kon vervangen door één enkele lus: van je PC naar je scherm, van je scherm naar je keyboard, van je keyboard naar de muis ...
Maar dat doorlussen is niet echt doorgebroken, en we hebben nu terug voor ieder apparaat een aparte kabel, en dus verschillende USB "aansluitingen" nodig (vandaar de USB hubs).

Naar analogie met een ISDN poort (So port), waar je op één "poort" verschillende (up to 8) ISDN apparaten kan aansluiten.

In tegenstelling tot een netwerk aanlsuiting, waarop je maar één netwerkapparaat kan aansluiten ...
VoIP: WeePee (vaste nummers geporteerd), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip (uitgaand België).
Provider: Proximus Start (60/4 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.39-97058 BETA, profiel 100/35.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
Gebruikersavatar
Gent32m
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1601
Lid geworden op: 21 jan 2008, 11:33
Uitgedeelde bedankjes: 133 keer
Bedankt: 118 keer

Die BBOX3 ziet er wel mooi uit :-D

En verbruikt waarschijnlijk stukken minder stroom, dan die broodrooster BBOX2 (?)

Misschien kan Belgacom me zo een BBOX3 kado doen. Waarmee mijn VDSL signaal eindelijk eens stabiel blijft.
Tenzij die instabiliteit ergens in de centrale huist, dan zal ik dit via een ticket opgelost moeten krijgen.

Dit topic telt ondertussen al 27 pagina's. Teveel om allemaal te doorlezen... :?

zou iemand kort kunnen samenvatten, wat voor de voordelen van de BBOX3 zijn tov BBOX2.
- Betere Wifi ontvangst.
- Ondersteuning voor 100 Mbps (of hoger ?)
- Het is een Siemens modem
- Heeft drie VDSL2 chips aan boord.
- ...

Edit: In dit topic worden die vragen al beantwoord blijkbaar...

Groetjes,
Gent32m
Belgacom Internet Overal Start + WeePee (inkomend/uitgaand) en Poivy/Jumblo (uitgaand).
philippe_d
Moderator
Moderator
Berichten: 16487
Lid geworden op: 28 apr 2008, 11:22
Locatie: Waregem
Uitgedeelde bedankjes: 820 keer
Bedankt: 2998 keer

Gent32m schreef:zou iemand kort kunnen samenvatten, wat voor de voordelen van de BBOX3 zijn tov BBOX2.
Het grootste voordeel van de bbox3 is dat deze vectoring ondersteunt. Met andere woorden: alléén met een BBox3 krijg je de hogere snelheden als vectoring ingevoerd wordt (vanaf begin 2014).

Grappig dat deze belangrijke eigenschap (bijna de enige reden waarom iemand een Bbox3 zou willen aanschaffen) nergens door Belgacom genoemd wordt in hun communicaties?
VoIP: WeePee (vaste nummers geporteerd), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip (uitgaand België).
Provider: Proximus Start (60/4 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.39-97058 BETA, profiel 100/35.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
jackho
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4309
Lid geworden op: 05 jun 2011, 21:00
Uitgedeelde bedankjes: 101 keer
Bedankt: 277 keer

Ik denk Phillipe dat je nog altijd vergeet dat we hier wel met mensen op het forum te doen hebben die van wanten weten , en dat is bijlange de meerderheid niet van de BGC klanten, als BGCC zou spreken van voordelen als vectoring dan zullen er waarschijnlijk een miljoen van de bgc klanten het horen donderen in Keulen en de rest van de klanten zal het dan wel snappen !
Gebruikersavatar
squid
Plus Member
Plus Member
Berichten: 213
Lid geworden op: 13 sep 2011, 18:10
Twitter: JoyVanAcker
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 14 keer

Hangen nog meer voordelen aan zoals gigabit lan en 5ghz wireless
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Gebruikersavatar
TiTanium
Moderator
Moderator
Berichten: 5757
Lid geworden op: 27 feb 2007, 02:15
Locatie: Antwerpen 2
Uitgedeelde bedankjes: 710 keer
Bedankt: 469 keer

Gent32m schreef:Misschien kan Belgacom me zo een BBOX3 kado doen. Waarmee mijn VDSL signaal eindelijk eens stabiel blijft.
Weet nu niet of ik mij vergis, maar ik meen te herinneren dat jij met een fritzbox werkt?

De bbox 3 ziet er inderdaad een stuk beter uit als zijn voorgangers, nu moet te tijd uitwijzen of ze goed werken! Alvast benieuwd naar de eerste reacties/review :)
PC: PRIME Asus X299 Deluxe ~ i7 7820X ~ 32GB DDR4 ~ 1080Ti Strix ~ M.2 EVO 960 500GB
NUC: NUC8i3BEH2 ~ 8GB DDR4 ~ M.2 SX6000 Pro 256GB
Monitor: Asus 27" ROG Strix XG27WQ
Provider: Telenet
OneUP ~ TVbox ~ HGW CH8568LG
Unifi: Dream Machine Switch: 2x 8 POE-60W ~ 2x Flex Mini AP's: Flex-HD ~ Mesh
Smartphone: Samsung S21 Ultra 512GB[/size]
philippe_d
Moderator
Moderator
Berichten: 16487
Lid geworden op: 28 apr 2008, 11:22
Locatie: Waregem
Uitgedeelde bedankjes: 820 keer
Bedankt: 2998 keer

jackho schreef:als BGCC zou spreken van voordelen als vectoring dan zullen er waarschijnlijk een miljoen van de bgc klanten het horen donderen in Keulen.
Er zijn ook een miljoen klanten die het verschil niet weten tussen 100mbit en 1Gbit LAN, of tussen 2.4 GHz en 5 GHz WLAN ....
In plaats van "vectroring" zouden ze ook kunnen schrijven "ondersteunt de toekomstige hogere snelheden op het VDSL2 netwerk"
VoIP: WeePee (vaste nummers geporteerd), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip (uitgaand België).
Provider: Proximus Start (60/4 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.39-97058 BETA, profiel 100/35.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
sbghannibal
Pro Member
Pro Member
Berichten: 311
Lid geworden op: 27 jun 2009, 08:34
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 31 keer

als ze dat doen dan zal de call rate omhoog schieten en dat willen ze niet
konda
Premium Member
Premium Member
Berichten: 559
Lid geworden op: 06 feb 2011, 13:15
Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
Bedankt: 51 keer

Waarom stond er eigenlijk niets op de front page van de nieuwe modem? staat tegenwoordig alleen maar TV zever op
flupke19
Premium Member
Premium Member
Berichten: 461
Lid geworden op: 23 mei 2013, 08:37
Uitgedeelde bedankjes: 22 keer
Bedankt: 97 keer

konda schreef:Waarom stond er eigenlijk niets op de front page van de nieuwe modem? staat tegenwoordig alleen maar TV zever op
de officiele press release: http://www.belgacom.com/be-nl/newsdetai ... BBOX3.page
kimba
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 33
Lid geworden op: 05 okt 2010, 09:05
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 3 keer

Ziet er niet slecht uit.
Ben al een tijdje aan t wachten om van telenet naar Belgacom te gaan, dit lijkt me een geschikt moment.
DIBO
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 839
Lid geworden op: 28 maa 2009, 22:21
Uitgedeelde bedankjes: 177 keer
Bedankt: 88 keer

en dan ben ik wel eens benieuwd of ze voor nieuwe klanten direct de V5 gaan geven zoals geadverteerd (bij de V4 release hebben ze nog lang V3B's uitgedeeld :bang: )
DIBO
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 839
Lid geworden op: 28 maa 2009, 22:21
Uitgedeelde bedankjes: 177 keer
Bedankt: 88 keer

jackho schreef:als BGCC zou spreken van voordelen als vectoring dan zullen er waarschijnlijk een miljoen van de bgc klanten het horen donderen in Keulen
BGC website schreef:toekomstige compatibiliteit met IPV6, VDSL2-vectoring
dus dan gaat dat miljoen klanten het nu 2x in Keulen horen donderen :-D
lion51
Premium Member
Premium Member
Berichten: 605
Lid geworden op: 12 nov 2009, 12:21
Uitgedeelde bedankjes: 24 keer
Bedankt: 72 keer

Ik heb nog een vraagje aan personen die ofwel als technieker werken bij Belgacom of bij een onderaannemer voor Belgacom of mogelijks door hun job in IT wereld in contact komen met aansluitingen vdsl2

Op forum vond ik een foto van inhoud van doos vdsl2 modem en daarin was te zien dat er blijkbaar verschillende lengtes beschikbaar zijn
Afbeelding
Het blauwe kabeltje dat meestal bij BBox2 aanwezig is heeft maar lengte van 1,80m
Heeft Belgacom zelf langere kabeltjes te koop?
jackho
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4309
Lid geworden op: 05 jun 2011, 21:00
Uitgedeelde bedankjes: 101 keer
Bedankt: 277 keer

In een belgacom boetiek kan je die kopen van 12 meter als ik mij niet vergis.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
2x in Keulen horen donderen

't hier nog niet aan het donderen maar wel al aan het regenen :-D
Gebruikersavatar
Gent32m
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1601
Lid geworden op: 21 jan 2008, 11:33
Uitgedeelde bedankjes: 133 keer
Bedankt: 118 keer

TiTanium schreef:Weet nu niet of ik mij vergis, maar ik meen te herinneren dat jij met een fritzbox werkt?
Dag TiTanium, ik werk nog steeds met een fritzbox, maar die hangt nu achter mijn BBOX2. Mijn lijn is hierdoor stabieler, maar 100% stabiel krijg ik ze wel niet. Geen idee, hoe dit komt. Ik vermoed foutjes in de centrale ofzo.

Groetjes,
Gent32m
Belgacom Internet Overal Start + WeePee (inkomend/uitgaand) en Poivy/Jumblo (uitgaand).
Polleke
Pro Member
Pro Member
Berichten: 321
Lid geworden op: 15 sep 2002, 19:43
Locatie: Harelbeke
Bedankt: 2 keer

lion51 schreef:Ik heb nog een vraagje aan personen die ofwel als technieker werken bij Belgacom of bij een onderaannemer voor Belgacom of mogelijks door hun job in IT wereld in contact komen met aansluitingen vdsl2

Op forum vond ik een foto van inhoud van doos vdsl2 modem en daarin was te zien dat er blijkbaar verschillende lengtes beschikbaar zijn
Afbeelding
Het blauwe kabeltje dat meestal bij BBox2 aanwezig is heeft maar lengte van 1,80m
Heeft Belgacom zelf langere kabeltjes te koop?
In de doos van die Bbox-2 zitten beide lengtes...
Met vriendelijke groeten,

Polleke
flupke19
Premium Member
Premium Member
Berichten: 461
Lid geworden op: 23 mei 2013, 08:37
Uitgedeelde bedankjes: 22 keer
Bedankt: 97 keer

lion51 schreef:Ik heb nog een vraagje aan personen die ofwel als technieker werken bij Belgacom of bij een onderaannemer voor Belgacom of mogelijks door hun job in IT wereld in contact komen met aansluitingen vdsl2

Op forum vond ik een foto van inhoud van doos vdsl2 modem en daarin was te zien dat er blijkbaar verschillende lengtes beschikbaar zijn
Afbeelding
Het blauwe kabeltje dat meestal bij BBox2 aanwezig is heeft maar lengte van 1,80m
Heeft Belgacom zelf langere kabeltjes te koop?
bij BBOX3 zit een VDSL kabel van 2m. Als je er zelf een op het internet op de kop wil tikken (ook wel RJ-11 kabel genoemd, naar het type connectoren) is het belangrijk dat je een CAT-5 kabel koopt, die twisted is (dus geen flat cable) Voor de eerste meters na/voor de modem is dit wel belangrijk omdat je daar storingen kan oppikken die performantie kan onderuithalen. (ik zou daar nog een technische verklaring kunnen voor geven, maar dit zou ons mss iets te ver leiden)
dean3009
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 757
Lid geworden op: 07 mei 2007, 11:19
Uitgedeelde bedankjes: 66 keer
Bedankt: 27 keer

Zou je de BBox3 ook gratis kunnen krijgen als je klaagt over bv. de slechte Wi-Fi van de BBox2, ipv voor 99 euro? Nieuwe decoder niet zo belangrijk, maar die BBox2 z'n trage draadloze snelheid ben ik al lang zat.
MClaeys
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6018
Lid geworden op: 16 feb 2011, 22:43
Uitgedeelde bedankjes: 377 keer
Bedankt: 343 keer

Misschien als ge een heel genereuze technieker hebt die ze nota bene al bij heeft.
Gebruikersavatar
proximusboyke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6939
Lid geworden op: 05 feb 2010, 20:17
Locatie: kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 150 keer
Bedankt: 364 keer

infeite zouden ze moeten, want je kan moeilijk evenveel betalen voor verouderde dingen
iphone 8+ : prox MUP
iphone 12 : max 512gb prox MUP
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb prox MUP
sbghannibal
Pro Member
Pro Member
Berichten: 311
Lid geworden op: 27 jun 2009, 08:34
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 31 keer

probleem is dat voor de moment techniekers gevraagd word om door te geven waar ze deze installeert hebben. dus da zal waarschijnlijk niet lukken. gisteren naar de klanten dienst moeten bellen voor men nonkel die had er een bestelt en deze zou morgen geleverd worden.
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Berichten: 7819
Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

proximusboyke schreef:infeite zouden ze moeten, want je kan moeilijk evenveel betalen voor verouderde dingen
dat gaat moeilijk he, wanneer je iets gratis huurt?
TimoLimo
Pro Member
Pro Member
Berichten: 241
Lid geworden op: 03 maa 2010, 20:06
Uitgedeelde bedankjes: 65 keer
Bedankt: 43 keer

(dom) vraagje, maar is de bbox3 ook compatible met adsl(2+)? Of enkel voor VDSL?

We hebben namelijk vandaag een bbox2 gekregen, en ik zou graag de bbox3 hebben (vdsl zou later dit jaar beschikbaar komen, dus voorlopig stuck met adsl) maar ze vertellen ons dat de bbox3 niet compatibel is met adsl? Kan iemand me dit bevestigen of tegenspreken?
Gebruikersavatar
gbmed
Erelid
Erelid
Berichten: 542
Lid geworden op: 07 apr 2013, 18:44
Uitgedeelde bedankjes: 228 keer
Bedankt: 126 keer

TimoLimo schreef:(dom) vraagje, maar is de bbox3 ook compatible met adsl(2+)? Of enkel voor VDSL?

We hebben namelijk vandaag een bbox2 gekregen, en ik zou graag de bbox3 hebben (vdsl zou later dit jaar beschikbaar komen, dus voorlopig stuck met adsl) maar ze vertellen ons dat de bbox3 niet compatibel is met adsl? Kan iemand me dit bevestigen of tegenspreken?
BBOX3 ondersteunt ADSL, ADSL2+, READSL en VDSL2
Afbeelding Afbeelding
TimoLimo
Pro Member
Pro Member
Berichten: 241
Lid geworden op: 03 maa 2010, 20:06
Uitgedeelde bedankjes: 65 keer
Bedankt: 43 keer

Thanks! Zoals ik al vermoedde.. Zeker omdat de BBox3 op termijn oude, defecte bboxen zal moeten vervangen..

Ik ga nog wat zagen voor die bbox3 :)
Stefan-
Plus Member
Plus Member
Berichten: 108
Lid geworden op: 29 maa 2004, 17:22
Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
Bedankt: 8 keer

Ik heb de BBOX3 sinds gisteren in mijn bezit maar wat mij opviel is dat met een harddisk/stick in een usb poort er maar 3.99 Mb/s gehaald kan worden in plaats van 19.36 Mb/s
Internet = EDPNet VDSL (50/10)
Telefonie = EDPNet - WeePee
TV = TVV APP - Disney+
Mobile = Orange
Netwerk = Ubiquiti
Gebruikersavatar
Petervanakelyen
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1614
Lid geworden op: 30 dec 2009, 22:36
Locatie: Antwerpen
Uitgedeelde bedankjes: 98 keer
Bedankt: 169 keer

De CPU van de meeste routers trekt kopiëren van bestanden vanaf USB niet aan een acceptabele snelheid. Blijkbaar is dat met de bbox3 niet anders. Hoe ben je zo snel aan een bbox3 geraakt? :)
Laatst gewijzigd door Petervanakelyen 12 jun 2013, 15:36, in totaal 2 gewijzigd.
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Berichten: 7819
Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

TimoLimo schreef:(dom) vraagje, maar is de bbox3 ook compatible met adsl(2+)? Of enkel voor VDSL?

We hebben namelijk vandaag een bbox2 gekregen, en ik zou graag de bbox3 hebben (vdsl zou later dit jaar beschikbaar komen, dus voorlopig stuck met adsl) maar ze vertellen ons dat de bbox3 niet compatibel is met adsl? Kan iemand me dit bevestigen of tegenspreken?
B-box 3 biedt voorlopig enkel volledige ondersteuning voor VDSL2, dus het is niet aangeraden nu al een B-box 3 aan te kopen, maar je mag atlijd.
Stefan-
Plus Member
Plus Member
Berichten: 108
Lid geworden op: 29 maa 2004, 17:22
Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
Bedankt: 8 keer

Snelheden die ik vermelde zijn internet snelheden, niet het kopiëren van/naar harddisk/stick
Internet = EDPNet VDSL (50/10)
Telefonie = EDPNet - WeePee
TV = TVV APP - Disney+
Mobile = Orange
Netwerk = Ubiquiti
Gebruikersavatar
Petervanakelyen
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1614
Lid geworden op: 30 dec 2009, 22:36
Locatie: Antwerpen
Uitgedeelde bedankjes: 98 keer
Bedankt: 169 keer

Dus met USB-stick aangekoppeld haal je maar een vijfde van je downloadsnelheid? Dat lijkt me niet de bedoeling.
Stefan-
Plus Member
Plus Member
Berichten: 108
Lid geworden op: 29 maa 2004, 17:22
Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
Bedankt: 8 keer

Dat dacht ik ook altijd...

Met harddisk
Afbeelding

Zonder harddisk
Afbeelding
Internet = EDPNet VDSL (50/10)
Telefonie = EDPNet - WeePee
TV = TVV APP - Disney+
Mobile = Orange
Netwerk = Ubiquiti
jackho
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4309
Lid geworden op: 05 jun 2011, 21:00
Uitgedeelde bedankjes: 101 keer
Bedankt: 277 keer

Er zullen wel nog lijken uit de bbox3 kast vallen zeker :!:
konda
Premium Member
Premium Member
Berichten: 559
Lid geworden op: 06 feb 2011, 13:15
Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
Bedankt: 51 keer

Stefan-

Hoe heb je die te pakken gekregen?
Stefan-
Plus Member
Plus Member
Berichten: 108
Lid geworden op: 29 maa 2004, 17:22
Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
Bedankt: 8 keer

De modem is aangekocht op de kosten van mijn werkgever :-D
Internet = EDPNet VDSL (50/10)
Telefonie = EDPNet - WeePee
TV = TVV APP - Disney+
Mobile = Orange
Netwerk = Ubiquiti
lars
Starter
Starter
Berichten: 8
Lid geworden op: 12 jun 2013, 18:23
Locatie: Lokeren
Bedankt: 33 keer

Je kan ze via de website van Belgacom aankopen voor 99 euro onder de menu "Internet" en dan kies je "Apparatuur" en "B-box 3". Vorige vrijdag heb ik er een besteld en vandaag heb ik de hem via Bpost ontvangen.
Afbeelding

Ik was vooral benieuwd naar de 5Ghz. Het toestel doet gelijktijdig 2.4Ghz en 5Ghz. In een appartement heb je nogal wat buren die de 2.4Ghz vullen. Niet iedereen weet dat je best kanaal 1,6 of 11 neemt. Of je daar 99 euro voor over hebt moet je natuurlijk zelf weten. Nu zit ik mooi alleen in een lege 5Ghz ruimte.
Afbeelding-Afbeelding

Een beter geconfigureerde 2.4Ghz ziet er naar mijn mening beter zo uit (Centraal Station Brussel), zonder overlapping dus:
Afbeelding

Op het startscherm zie je onder "Ethernet" al je apparaten met MAC adres in het LAN verschijnen en hier en daar lijkt hij ook de namen van de toestellen op te pikken, bvb iPad en Windows PC's herkent hij.
Afbeelding

Op mijn Windows 7 PC met een Intel® Centrino® Advanced-N 6205 ("802.11agn, 2x2, dual band delivers up to 300 Mbps ") gaat de snelheid toch wel een pak omhoog naar 180Mbps. De bbox staat in het lokaal hiernaast, achter het hoekje op zo'n 10 meter afstand.
Afbeelding-Afbeelding

wow, het is een lange tekst geworden, hoop dat jullie hier iets aan hebben. Het ziet er allemaal een stuk overzichtelijker uit dan voorheen en de snelheid is ferm omhoog gegaan.
Gebruikersavatar
Petervanakelyen
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1614
Lid geworden op: 30 dec 2009, 22:36
Locatie: Antwerpen
Uitgedeelde bedankjes: 98 keer
Bedankt: 169 keer

Super! Zou je nog wat screenshots kunnen posten van de webinterface?
Gebruikersavatar
gbmed
Erelid
Erelid
Berichten: 542
Lid geworden op: 07 apr 2013, 18:44
Uitgedeelde bedankjes: 228 keer
Bedankt: 126 keer

Inderdaad super ! 1 post en al 5 duimpjes naar omhoog ! Verwen ons met nog meer screenshots please.
Afbeelding Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Proximus (Belgacom, Skynet)”