Pagina 14 van 39

Re: Generation Connect

Geplaatst: 13 dec 2011, 10:48
door redman
Ontvangst mail gehad, maar nog steeds geen kaartje in de bus.

Re: Generation Connect

Geplaatst: 13 dec 2011, 11:00
door redman
Juist gebeld naar de eshop, pakketje vertrekt morgen pas naar de post.

Re: Generation Connect

Geplaatst: 13 dec 2011, 11:15
door cyberbozzo
Als je naar de e-shop klantendienst belt, is het antwoord altijd afhankelijk van wie je aan de lijn krijgt.
Daarnet zeiden ze tegen mij dat ze zonder kaarten zitten en wachten op een nieuwe lading SIMs alvorens ze te kunnen versturen...
Gisteren vertelde ze me dan weer da alle sims verstuurt zijn. Ben eens benieuwd of er iets bij De Post zit sebiet.

Tsssk.

Re: Generation Connect

Geplaatst: 13 dec 2011, 11:16
door xenne
hier is een kaartje toegekomen, 't is een nieuw nummer op vrijdagavond besteld

Re: Generation Connect

Geplaatst: 13 dec 2011, 11:25
door Jeroentje1991
Mijn kaartje gisteren besteld om 14u30. Geen mail gehad, volgens de klantendienst deze morgen is mijn bestelling nog niet verwerkt, maar zal dat vandaag/morgen gebeuren. Heb overigens een normale sim besteld zonder nummerbehoud.

Re: Generation Connect

Geplaatst: 13 dec 2011, 11:39
door xenne
ik vraag mij af of er op mijn nieuw toegekomen kaart wel €20 belwaarde staat

op de site staat:

Code: Selecteer alles

Hoeveel kost een nieuwe Generation Connect-kaart?

Bestel je een nieuwe kaart online, dan betaal je € 20. Dit bedrag komt feitelijk overeen met een eerste herlaadbeurt. Wanneer je ze ontvangt, is je kaart dus al geladen met € 20 krediet (goed voor 80 belminuten), plus alle herlaadbonussen: 2000 sms’en, 2 GB om te surfen in België en 10 MB om te surfen in 28 landen in Europa.
in de brief staat dan weer dan je kaart moet activeren en daarna:

Hoe begin je te bellen?
De herlaadbeurt van €20 is enkel beschikbaar online op het volgende adrees: www.generation-connect.be.

Re: Generation Connect

Geplaatst: 13 dec 2011, 11:41
door FlashBlue
cyberbozzo schreef:Als je naar de e-shop klantendienst belt, is het antwoord altijd afhankelijk van wie je aan de lijn krijgt.
Daarnet zeiden ze tegen mij dat ze zonder kaarten zitten en wachten op een nieuwe lading SIMs alvorens ze te kunnen versturen...
Gisteren vertelde ze me dan weer da alle sims verstuurt zijn. Ben eens benieuwd of er iets bij De Post zit sebiet.

Tsssk.
Net nog even contact gehad, dezelfde dame als gisteren, en zij bevestigde dat ze nog altijd zonder ùsim zitten, en dat ze "deze week" nog gingen toekomen. (dat is al iets anders dan de "dinsdag of woensdag" van gisteren.)

vDR schreef:vandaag ook nix bij de post.
Kan ik niet makkelijker gewoon naar de proximus winkel lopen en daar een sim gaan halen?
Ik ga zo dadelijk nog eens bellen want da begint mij wel de nek uit te hangen. da gaat van 2 dagen naar een week morgen.
Die vraag had ik ook gesteld, omwv dat ik op het werk nummerloze sims van proxi heb liggen, en het antwoord was dat dat niet mogelijk was omwv de omschakeling naar base die voor mij moet gebeuren, dat kan blijkbaar niet op een kaart die is afgehaald bij een proximus center omwv de lopende procedure.

(moet zeggen dat ik twijfel aan die statement, omdat ik opt werk ook geregeld transfers die gebeuren van nieuwe mensen die van mobi of base komen, en die hun nummer gewoon geporteerd kan worden naar een "blanco" (geen nr) proximus sim.... )


Zo, weten we dat ook weer. :-)

Re: Generation Connect

Geplaatst: 13 dec 2011, 11:45
door vDR
xenne schreef:hier is een kaartje toegekomen, 't is een nieuw nummer op vrijdagavond besteld
microsim of gewone sim ?

Re: Generation Connect

Geplaatst: 13 dec 2011, 11:49
door xenne
het is een gewone sim

Afbeelding

Re: Generation Connect

Geplaatst: 13 dec 2011, 11:53
door Marlboro
Als ik straks niet ontvangen heb ga ik proberen om in ne proximus winkel kaartje te gaan halen mee generation connect tenzij dat niet gaat?

Dat ander zal ik wel zien watk er mee doe, ben het wachten beu.
Heb woensdag al bestelt en donderdag geld van rekening gegaan.

Hier komt de facteur redelijk laat.

[Afbeelding Post made via mobile device ]

Re: Generation Connect

Geplaatst: 13 dec 2011, 11:53
door Jeroentje1991
xenne schreef:ik vraag mij af of er op mijn nieuw toegekomen kaart wel €20 belwaarde staat

op de site staat:

Code: Selecteer alles

Hoeveel kost een nieuwe Generation Connect-kaart?

Bestel je een nieuwe kaart online, dan betaal je € 20. Dit bedrag komt feitelijk overeen met een eerste herlaadbeurt. Wanneer je ze ontvangt, is je kaart dus al geladen met € 20 krediet (goed voor 80 belminuten), plus alle herlaadbonussen: 2000 sms’en, 2 GB om te surfen in België en 10 MB om te surfen in 28 landen in Europa.
in de brief staat dan weer dan je kaart moet activeren en daarna:

Hoe begin je te bellen?
De herlaadbeurt van €20 is enkel beschikbaar online op het volgende adrees: http://www.generation-connect.be.
Volgensmij bedoelen ze daarmee dat als je eenmaal wil herladen, dat dit alleen via de speciale website gaat. 20 euro herladen via het normale Proximus kanaal gaat alleen voor 25, vandaar.

Re: Generation Connect

Geplaatst: 13 dec 2011, 11:56
door xenne
tsja Jeroentje1991, ze spreken eerste van activatie, en dan zeggen ze dat je kaart moet laden om te beginnen bellen... duidelijk is het toch niet....
enfin, ik zal het niet meteen weten of er €20 belwaarde opstaat want deze kaart is niet voor onmiddellijk gebruik

Re: Generation Connect

Geplaatst: 13 dec 2011, 12:05
door Marlboro
Niemand die weet of ge der gewoon nie in proximus winkel kan achtergaan?
Stel ik vraag in proxi winkel mij nieuw kaartje en dus nieuw nr aan, ik herlaad thuis via generation connect site, werkt dat dan?

[Afbeelding Post made via mobile device ]

Generation Connect

Geplaatst: 13 dec 2011, 12:06
door mathiasmach
Ik heb het vandaag ook ontvangen in de bus :D

Re: Generation Connect

Geplaatst: 13 dec 2011, 12:08
door cyberbozzo
Omgaan in de teleboetiek is onmogelijk.
Heb da vrijdag geprobeerd en daar moest ik hun eerst via de website van GC uitleggen wa GC was.
En SIM voor dat aanbod meegeven was onmogelijk vertelde men mij.

Ben daar dan maar afgedropen.

Re: Generation Connect

Geplaatst: 13 dec 2011, 12:14
door timofp
Toen ik overgezet werd naar pay&go generation connect had ik 20 euro op de kaart staan, maar kon niet bellen omdat ik geen krediet had werd gezegd wanneer ik probeerde te bellen. Na een herlading van 20euro staat er nu 40 euro op en kan ik wel bellen.

Re: Generation Connect

Geplaatst: 13 dec 2011, 12:15
door wouter5
@iemand die al een simkaartje heeft gekregen: kan je eens nakijken of tetheren werkt ? :)

Re: Generation Connect

Geplaatst: 13 dec 2011, 12:18
door xenne
mathiasmach schreef:Ik heb het vandaag ook ontvangen in de bus :D
staat er €20 op jouw kaart, en kan je bellen of moet je eerste bijladen ?

Re: Generation Connect

Geplaatst: 13 dec 2011, 12:20
door xenne
timofp schreef:Toen ik overgezet werd naar pay&go generation connect had ik 20 euro op de kaart staan, maar kon niet bellen omdat ik geen krediet had werd gezegd wanneer ik probeerde te bellen. Na een herlading van 20euro staat er nu 40 euro op en kan ik wel bellen.
tsja, normale procedure voor een pay&go is dat je die moet laden om te kunnen bellen... nu hebben ze blijkbaar bij generation connect €20 op de kaart gezet maar moet je nog eens met €20 herladen om te beginnen bellen.... zo ben je meteen €40 kwijt en heb je maar één maand de bonussen, slecht begin

Re: Generation Connect

Geplaatst: 13 dec 2011, 12:25
door ChelloExtremer
postbode was wat laat vandaag, toch kaartje in de bus gekregen :)
Nieuw nummer, 20eur staat op de kaart, en bonussen zijn geactiveerd (dus heb niet nog eens extra met 20eur moeten opladen).

tethering werkt, of het mag is een andere vraag ...
Afbeelding

Re: Generation Connect

Geplaatst: 13 dec 2011, 12:26
door Lord Utopia
Als het werkt, dan mag het. Hier ook ontvangen.

Re: Generation Connect

Geplaatst: 13 dec 2011, 12:27
door xenne
en ChelloExtremer, kan je bellen?

Re: Generation Connect

Geplaatst: 13 dec 2011, 12:33
door ChelloExtremer
ja, bellen werkt ook.

Re: Generation Connect

Geplaatst: 13 dec 2011, 12:35
door xenne
oké, dat zal dan wel in orde zijn voor nieuwe kaartjes.... al iemand kaartje ontvangen met nummeroverdracht?

Re: Generation Connect

Geplaatst: 13 dec 2011, 12:37
door vDR
Of met microsim?

Re: Generation Connect

Geplaatst: 13 dec 2011, 12:38
door Lord Utopia
Yup, bellen werkt. De iPhone 4 (microsim) instellen was gemakkelijker dan de Motorola Atrix (kunnen geen verbinding maken) :( Zelfs alle instellingen correct uitgevoerd.

EDIT: werkt nu.

Re: Generation Connect

Geplaatst: 13 dec 2011, 12:47
door kevinw
Hier hetzelfde probleem als vele anderen.

Gisteren 12/12 omstreeks 14u geen service meer op mijn MV sim.
Ik bel naar proximus , stond ik volgens hun nog niet in het systeem.
Ik check vandaag op http://www.crdc.be en zie dat ik effectief bij proximus ben.

Dus nu hopen dat er vandaag een sim in de bus zit.
Anders ga ik naar de belgacom winkel en moeten ze maar een andere sim meegeven.

Re: Generation Connect

Geplaatst: 13 dec 2011, 12:57
door vDR
Daarnet nog maar eens gebeld( al een geluk dat het een gratis nummer is :D )
Gisteren was het van: dat zal vandaag verzonden worden, vandaag was het van: U zal dat deze week nog ontvangen.

Al en geluk dat ik nog een gratis simkaart van MV heb kunnen bestellen met 15euro belwaarde op, anders moest ik voor die enkele dagen nog 15euro gaan herladen.

Ik vraag mij alleen af, hoe kan zo een groot bedrijf als proximus GEEN of bijna GEEN µsims op voorraad hebben? zeker wanneer ze zo een grote actie uitbrengen?

Re: Generation Connect

Geplaatst: 13 dec 2011, 13:00
door ChelloExtremer
net ook VOIP getest ... werkt zonder problemen ;)
Met easyvoip voor zo'n 4cent zitten bellen nr mobiele BE nummer iplv de 25cent van proximus ;)

Re: Generation Connect

Geplaatst: 13 dec 2011, 13:17
door xenne
kevinw schreef:Gisteren 12/12 omstreeks 14u geen service meer op mijn MV sim.
Ik bel naar proximus , stond ik volgens hun nog niet in het systeem.
Ik check vandaag op http://www.crdc.be en zie dat ik effectief bij proximus ben.
dus je bent al 24 uur onbereikbaar... zou eens willen wie hier in de fout gaat, want ik vind dit eigenlijk niet kunnen zenne

Re: Generation Connect

Geplaatst: 13 dec 2011, 13:21
door Marlboro
Tehering laat proximus toe, zij zijn degene die dat kunnen blokkeren.
Maar proximus laat tethering toe.
Alleen mobistar en iphone lukt nie.

[Afbeelding Post made via mobile device ]

Re: Generation Connect

Geplaatst: 13 dec 2011, 13:22
door Marlboro
ChelloExtremer schreef:net ook VOIP getest ... werkt zonder problemen ;)
Met easyvoip voor zo'n 4cent zitten bellen nr mobiele BE nummer iplv de 25cent van proximus ;)
Voip is dat van mv vikingtalk of wa is dat mss?

[Afbeelding Post made via mobile device ]

Gvdm, foutje, post moest hierboven bij staan.

Re: Generation Connect

Geplaatst: 13 dec 2011, 13:23
door Jeroentje1991
ChelloExtremer schreef:net ook VOIP getest ... werkt zonder problemen ;)
Met easyvoip voor zo'n 4cent zitten bellen nr mobiele BE nummer iplv de 25cent van proximus ;)
Beetje offtopic :oops: , maar waar vind je Easyvoip? Googlen leverde niets op, ik gebruik nu Skype en wil inderdaad ook via Proximus gaan VOIP'en naar nummers in het buitenland (met Proximus onbetaalbaar)

Re: Generation Connect

Geplaatst: 13 dec 2011, 13:25
door krisken
VoIP = Voice over IP = bellen via internet. Dus weepee, 3starsnet, vikingtalk, google talk, ...

Re: Generation Connect

Geplaatst: 13 dec 2011, 13:25
door theduvelking
xenne schreef:dus je bent al 24 uur onbereikbaar... zou eens willen wie hier in de fout gaat, want ik vind dit eigenlijk niet kunnen zenne
Mijn vriendin sinds gisterochtend al. en vandaag zat er ook niks in de bus.
Die zal dus meer dan 48u onbereikbaar zijn.

Ik heb een half uur voor haar aangevraagd (woensdag voor 18u) en ik ben nog steeds bereikbaar. Alle 2 MV.
Op crdc staat nu wel dat ze al proximus is.

Re: Generation Connect

Geplaatst: 13 dec 2011, 13:26
door Marlboro
Krsken; dacht het al maarja, dan moet ge nog eens betalen toch? Vikingtalk is betalend en bv via edge werkt dat niet goed heb ik horen zeggen.

[Afbeelding Post made via mobile device ]

Re: Generation Connect

Geplaatst: 13 dec 2011, 13:44
door LPS
@Jeroentje1991 http://easyvoip.com/

Re: Generation Connect

Geplaatst: 13 dec 2011, 13:47
door 2Flip
Weet iemand hoe ik iemand van proximus kan bereiken met enkele vragen ivm Generation Connect (via mail)?
Dit zijn de vragen, misschien dat iemand er het antwoord op weet (maar hoor het het liefst van iemand van proximus zelf ;) ):

1) Bestaat er de mogelijkheid om automatisch te herladen?
2) Is tethering toegestaan?
3) Lees enkele posts terug dat je nog eens moet herladen om te kunnen bellen. Hoezo?

Re: Generation Connect

Geplaatst: 13 dec 2011, 13:54
door Michael
ChelloExtremer schreef:net ook VOIP getest ... werkt zonder problemen ;)
Met easyvoip voor zo'n 4cent zitten bellen nr mobiele BE nummer iplv de 25cent van proximus ;)
Hoe zijn jouw bevindingen tov easyvoip (of andere betamax clonen) met gebruik via Wifi ? Enig verschil van kwaliteit over 3G van proximus?

Re: Generation Connect

Geplaatst: 13 dec 2011, 14:12
door ChelloExtremer
Kwaliteit betamax VOIP over 3G volledig te vergelijken met betamax VOIP over WIFI ... dus als je 3G ontvangst hebt is het echt bruikbaar.
Met betamax kan je nu ook makkelijk u eigen nummer doorsturen (instelling via hun website) ... dat ging vroeger wat moeilijker, maar werkt nu perfect - dus meeste mensen merken zelf niet dat je via VOIP belt.