Het grote Cityconnect topic - Deel2

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over dommel / schedom? Post ze dan hier maar.
Gebruikersavatar
gr4vity
Erelid
Erelid
Berichten: 2572
Lid geworden op: 27 feb 2006, 20:54
Bedankt: 2 keer
Contacteer:

fieldoxide schreef:Is misschien beter zo,eerst moeten de schoonheidsfoutjes hier in Leuven er nog uit. :wink:


Idd, Leuven was de 'testing-ground'. Dat hebben alle CityConnecters wel gemerkt denk ik zo ;)

Dus alle toekomstige CityConnect gebruikers moeten Leuven heel dankbaar zijn ;)

Het lijkt mij dat dommel ingecalculeert had dat er problemen gingen zijn (wat wel spijtig is voor de huidige gebruikers). Maar in Leuven zitten volgens mij de grootste leechers (studenten), en als ze CityConnect in Leuven recht krijgen dan wil dat zeggen dat ze geen problemen meer gaan hebben op andere locaties (kwa capaciteit). Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoeveel poorten er nog vrij zijn op die DSLAM, volgens mij niet echt veel meer.
Afbeelding Afbeelding Afbeelding
Gebruikersavatar
Kokki
Pro Member
Pro Member
Berichten: 251
Lid geworden op: 07 nov 2004, 14:40
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 2 keer

Dat zijn we zeker. Wij zijn alleen benieuwd :-)
@ Warlord: dat ben ik helemaal met je eens, maar het verontrust me dat er eerst sprake was van Hasselt en dat het nu St-truiden is. Of zouden ze er meerdere gaan zetten. Ergens heb ik ook Hasselt-zuid gelezen, dat zou al beter zijn.
Warlord
Starter
Starter
Berichten: 7
Lid geworden op: 16 feb 2008, 01:49

ja idd:D en laten we hopen dat we hier in de limburg wa beter belgacommateriaal hebben liggen :lol: :lol:

ja sint-truiden zou normaalgezien ook aangesloten moeten worden. in diepenbeek bv zijn ze al begonnen met cityconnect dus denk ik dat hasselt en sint-truiden wel zal volgen
Tharuler
Starter
Starter
Berichten: 5
Lid geworden op: 23 feb 2008, 02:32

Heb sinds vandaag cityconnect, trek men haren al uit men hoofd.

Heb thuis 6 pcs, waarvan 4 wireless, en ik gebruik een USR9108 router (=adsl modem + wireless + 4 ports).

Na lang zoeken kreeg ik de router in bridged mode, maar dan heeft maar 1 pc verbinding met het internet.
In routed mode claimde de router wel dat hij verbinding had maar kreeg ik het internet niet aan de praat (foute subnetmask/gateway).

Kan iemand me Asjenlief helpen en zeggen op welk protocol ik men USR9108 moet zetten om internet op alle pcs te hebben?

Moest het enkel werken in bridged mode, als ik een nieuwe modem koop en die voor de router hang, is het dan gegarandeerd dat al men pcs internet hebben? wil geen modem kopen en er dan niets mee zijn...

Tnx (whoever me helpt)
Joro
Member
Member
Berichten: 50
Lid geworden op: 15 jan 2008, 17:51

Ik heb ook een USR 9108 en had in het begin gelijkaardige problemen. Na wat testen lukken bij mij volgende zaken:
- USR 9108 in bridge + externe router erachter, router zelfde mac geven als laatst ingelogde PC
- USR 9108 in bridge zetten, met 1 PC online, dan IPCONFIG /release, dan reset van USR 9108 (5-tal seconden op reset duwen) en dan via easy configurator RFC 1483 IP overATM MER kiezen en alles werkt

Bij mij werkt alles nu stabiel, enkel voor de connectie met de NAS moet ik soms na heropstart van een PC nog de login ingeven, maar dit staat los van de USR 9108 vermoed ik.
meos
Starter
Starter
Berichten: 6
Lid geworden op: 22 jan 2008, 00:32

Dommel heeft enige tijd op zijn news-pagina het bericht gezet dat deelgemeente Kessel-Lo vanaf 15/02 ook cityconnect zou krijgen.
Weet iemand of dit reeds mogelijk is of is dit uitgesteld naar een latere datum ?
Gebruikersavatar
xenne
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5332
Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
Bedankt: 141 keer

meos schreef:Dommel heeft enige tijd op zijn news-pagina het bericht gezet dat deelgemeente Kessel-Lo vanaf 15/02 ook cityconnect zou krijgen.
Weet iemand of dit reeds mogelijk is of is dit uitgesteld naar een latere datum ?
is uitgesteld. zal vermoedelijk starten per 1 april 2008.
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
Gebruikersavatar
SniFManS
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 949
Lid geworden op: 25 aug 2006, 21:54
Locatie: Mol -Rauw
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

de zone 014 zal nog niet direct aansluitbaar zijn zeker ? Woon zelf in Mol ( rauw ) das tegen de nederlandse grens . Dus neem aan dat wij weer moeten wachten en dit voor een lange tijd .
Gebruikersavatar
gr4vity
Erelid
Erelid
Berichten: 2572
Lid geworden op: 27 feb 2006, 20:54
Bedankt: 2 keer
Contacteer:

Sniffie, ik vrees zelfs dat er nooit Cityconnect zal komen bij jou. Je zal eind 2008 VDSL moeten nemen. De prijs van VDSL gaat wel een 'pak' hoger liggen dan ADSL2+. Maar hier kan dommel niets aan doen (ze hebben er zelfs minder winst op...)
Afbeelding Afbeelding Afbeelding
kaise1
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1166
Lid geworden op: 18 jan 2006, 11:03
Uitgedeelde bedankjes: 20 keer
Bedankt: 10 keer

L-army schreef:Sniffie, ik vrees zelfs dat er nooit Cityconnect zal komen bij jou. Je zal eind 2008 VDSL moeten nemen. De prijs van VDSL gaat wel een 'pak' hoger liggen dan ADSL2+. Maar hier kan dommel niets aan doen (ze hebben er zelfs minder winst op...)


Wat schat jij dat die prijs ongeveer zal zijn L-army ? ga je dan met die vdsl2 modems met voip moeten/kunnen werken of komt er een dommel telefonie via vdsl2 met behouden van je nummer ofzo en wordt een bgc classic line dan overbodig ? immers dan maakt die hogere abbo prijs voor velen toch te doen…
Gebruikersavatar
gr4vity
Erelid
Erelid
Berichten: 2572
Lid geworden op: 27 feb 2006, 20:54
Bedankt: 2 keer
Contacteer:

Prijs is nog onbekend, maar in ieder geval duurder dan cityconnect. Met VDSL2 kan je identiek het zelfde als ADSL2+ of ADSL, dus ook VOIP.

Je telefoonlijn blijft gewoon nodig, dat is bij elk DSL gebaseerd product (denk ik), enkel belgacom laat je ADSL gebruiken zonder telefoonlijn te betalen.

Als dommel jou telefoonlijn moet betalen kost hun dit 11€ en een klets als ik mij niet vergis. Dus dat komt een pak duurder uit dan als jij een discovery line neemt.
Afbeelding Afbeelding Afbeelding
Tharuler
Starter
Starter
Berichten: 5
Lid geworden op: 23 feb 2008, 02:32

Tharuler schreef:Heb sinds vandaag cityconnect, trek men haren al uit men hoofd.

Heb thuis 6 pcs, waarvan 4 wireless, en ik gebruik een USR9108 router (=adsl modem + wireless + 4 ports).

Na lang zoeken kreeg ik de router in bridged mode, maar dan heeft maar 1 pc verbinding met het internet.
In routed mode claimde de router wel dat hij verbinding had maar kreeg ik het internet niet aan de praat (foute subnetmask/gateway).

Kan iemand me Asjenlief helpen en zeggen op welk protocol ik men USR9108 moet zetten om internet op alle pcs te hebben?

Moest het enkel werken in bridged mode, als ik een nieuwe modem koop en die voor de router hang, is het dan gegarandeerd dat al men pcs internet hebben? wil geen modem kopen en er dan niets mee zijn...

Tnx (whoever me helpt)


Iemand die me helpt?

Joro zen oplossing geprobeerd maar lukt me echt niet...
Gebruikersavatar
Toxeh
Plus Member
Plus Member
Berichten: 185
Lid geworden op: 15 jun 2005, 23:28
Locatie: Land van Waas

L-army schreef:Je telefoonlijn blijft gewoon nodig, dat is bij elk DSL gebaseerd product (denk ik), enkel belgacom laat je ADSL gebruiken zonder telefoonlijn te betalen.


Kan volgens mij niet. VDSL werkt met een volledig ander filter/splitter systeem.
SDSL staat bv. ook geen PSTN telefonie toe.
kaise1
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1166
Lid geworden op: 18 jan 2006, 11:03
Uitgedeelde bedankjes: 20 keer
Bedankt: 10 keer

L-army schreef:Je telefoonlijn blijft gewoon nodig, dat is bij elk DSL gebaseerd product (denk ik), enkel belgacom laat je ADSL gebruiken zonder telefoonlijn te betalen.



Bij vdsl2 met dommel moet je dus een disco of classic line hebben, ze gingen het analoog bellen toch afschaffen binnen een paar jaar, wat dan als je je nummer wilt behouden en niet gewoon voip wilt bellen,vdsl2 + digitel bij dommel en bgc discoline ?
Gebruikersavatar
gr4vity
Erelid
Erelid
Berichten: 2572
Lid geworden op: 27 feb 2006, 20:54
Bedankt: 2 keer
Contacteer:

Als je geen PSTN lijn hebt moet je 13€ betalen voor raw-copper...
En VDSL2 werkt zoals VDSL, telefoonlijn is dus wel mogelijk. Belgacom zal dit niet toelaten zonder disco/classic of raw copper :)
Afbeelding Afbeelding Afbeelding
Gebruikersavatar
SniFManS
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 949
Lid geworden op: 25 aug 2006, 21:54
Locatie: Mol -Rauw
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

L-army schreef:Sniffie, ik vrees zelfs dat er nooit Cityconnect zal komen bij jou. Je zal eind 2008 VDSL moeten nemen. De prijs van VDSL gaat wel een 'pak' hoger liggen dan ADSL2+. Maar hier kan dommel niets aan doen (ze hebben er zelfs minder winst op...)


Hoe kom je aan dit antwoord ? Is wel teleurstellend om te horen ?
Vsdl (2) zou wel leuk zijn maar het mag niet te duur zijn . 40 a 45 euro vind ik best prima als er genoeg limiet bij zit maar met hogere bedragen heb ik problemen . Echter heb ik nu adsl van dommel maar dit is soms te traag voor multimedia gebruikt ( schokkerig ) Dus een snellere lijn is welkom .
Gebruikersavatar
gr4vity
Erelid
Erelid
Berichten: 2572
Lid geworden op: 27 feb 2006, 20:54
Bedankt: 2 keer
Contacteer:

Ik denk dat je dan van een koude reis gaat terugkomen. Ik verwacht dat VDSL2+ makkelijk rond de 60-70€ gaat liggen.

Het is toch logisch dat belgacom aan jou wil verdienen? Bij ADSL is dat toch ook zo? Never change a winning team ;) zo denkt belgacom, en commercieël gezien kan je hun onmogelijk ongelijk geven.
Afbeelding Afbeelding Afbeelding
Gebruikersavatar
SniFManS
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 949
Lid geworden op: 25 aug 2006, 21:54
Locatie: Mol -Rauw
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

L-army schreef:Ik denk dat je dan van een koude reis gaat terugkomen. Ik verwacht dat VDSL2+ makkelijk rond de 60-70€ gaat liggen.

Het is toch logisch dat belgacom aan jou wil verdienen? Bij ADSL is dat toch ook zo? Never change a winning team ;) zo denkt belgacom, en commercieël gezien kan je hun onmogelijk ongelijk geven.



mmmm , wel raar dat het elders wel goedkoper kan .
En trouwens hoe verklaar je dan dat een cityconnect goedkoper is dan de oude abbonementen ? Onbeperkt en goedkoper !!! Das toch een teken dat het mogelijk is of ze ik dat verkeerd?
Gebruikersavatar
fieldoxide
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1881
Lid geworden op: 23 mei 2006, 15:07
Locatie: Heverlee
Uitgedeelde bedankjes: 115 keer
Bedankt: 25 keer

Sniffie schreef:
L-army schreef:Ik denk dat je dan van een koude reis gaat terugkomen. Ik verwacht dat VDSL2+ makkelijk rond de 60-70€ gaat liggen.

Het is toch logisch dat belgacom aan jou wil verdienen? Bij ADSL is dat toch ook zo? Never change a winning team ;) zo denkt belgacom, en commercieël gezien kan je hun onmogelijk ongelijk geven.



mmmm , wel raar dat het elders wel goedkoper kan .
En trouwens hoe verklaar je dan dat een cityconnect goedkoper is dan de oude abbonementen ? Onbeperkt en goedkoper !!! Das toch een teken dat het mogelijk is of ze ik dat verkeerd?


Ik veronderstel dat het vdsl abonnement bij dommel (indien men het effectief mag aanbieden van belgacom ) een pak goedkoper zal zijn dan hetzelfde abonnement bij belgacom.
Ik verwacht toch dat men dit jaar vdsl gaat aanbieden bij dommel, ben wel ook zeer benieuwd naar de prijzen van belgacom . :?
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Berichten: 7819
Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

Omdat de ADSL2+ apparatuur van Dommel zelf is, en ze niet moeten huren. Meer nog, ze maken meer winst op ADSL2+ dan op hun Netconnect producten :). Zo zie je maar dat Belgacom veel vraagt he :)
Foutje, dat het BIPT heeft vastgelegd.

Belgacom legt de prijzen niet vast, maar het BIPT. Belacom vraagt alleen aan het BIPT of ze zo hoog mogen gaan. En in het begin zal die prijs zeer hoog zijn.
Gebruikersavatar
gr4vity
Erelid
Erelid
Berichten: 2572
Lid geworden op: 27 feb 2006, 20:54
Bedankt: 2 keer
Contacteer:

Mijn geld staat op meer dan € 60.
Afbeelding Afbeelding Afbeelding
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Berichten: 7819
Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

Ik zeg dat de prijs vanaf 50 EUR zal gaan, beginnende aan 10 Mb.
Gebruikersavatar
Block
Erelid
Erelid
Berichten: 1740
Lid geworden op: 31 jul 2005, 01:08
Uitgedeelde bedankjes: 130 keer
Bedankt: 76 keer

Misschien een ideetje voor een poll.
select replace * from userbase.be where topic ('got hostile', 'got friendly and polite');
Gebruikersavatar
fieldoxide
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1881
Lid geworden op: 23 mei 2006, 15:07
Locatie: Heverlee
Uitgedeelde bedankjes: 115 keer
Bedankt: 25 keer

Block schreef:Misschien een ideetje voor een poll.


Goed idee . :P
fluppie
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3288
Lid geworden op: 18 feb 2008, 17:55
Uitgedeelde bedankjes: 114 keer
Bedankt: 60 keer

Weet iemand hoe het zit in de zone 09,Lochristie-Wachtebeke-Zelzate-Moerbeke?? weer eens wachten tot de laatste zekers??
Uzzi
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1565
Lid geworden op: 24 mar 2006, 11:12
Uitgedeelde bedankjes: 21 keer
Bedankt: 32 keer

fieldoxide schreef:
Block schreef:Misschien een ideetje voor een poll.


er zitten inderdaad wel een paar ideetjes voor een poll in :

* Wanneer zullen 3rde ISP's (niet BGC) kunnen starten met het aanbieden van VDSL2
* Wat zullen de prijzen zijn
* Welke snelheden zullen bestaan

Keuze genoeg :-)
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

L-army schreef:Ik denk dat je dan van een koude reis gaat terugkomen. Ik verwacht dat VDSL2+ makkelijk rond de 60-70€ gaat liggen.


Dan pleegt BGC pure zelfmoord met die formule... uiteindelijk kan men niet anders dan haast identiek hetzelfde te vragen als TN (anders gaat hun duopolie spelletje de mist in).
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Berichten: 7819
Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

r2504 schreef:
L-army schreef:Ik denk dat je dan van een koude reis gaat terugkomen. Ik verwacht dat VDSL2+ makkelijk rond de 60-70€ gaat liggen.


Dan pleegt BGC pure zelfmoord met die formule... uiteindelijk kan men niet anders dan haast identiek hetzelfde te vragen als TN (anders gaat hun duopolie spelletje de mist in).
Tenzij Telenet ook met een apart abo opkomt, die 100 Mb, weet je wel.
Gebruikersavatar
fryelectro
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1764
Lid geworden op: 14 dec 2005, 11:58
Locatie: 03BOO0
Uitgedeelde bedankjes: 314 keer
Bedankt: 143 keer

r2504 schreef:
L-army schreef:Ik denk dat je dan van een koude reis gaat terugkomen. Ik verwacht dat VDSL2+ makkelijk rond de 60-70€ gaat liggen.


Dan pleegt BGC pure zelfmoord met die formule... uiteindelijk kan men niet anders dan haast identiek hetzelfde te vragen als TN (anders gaat hun duopolie spelletje de mist in).


Het grappige is dat, hoe langer ze de launch van vdsl2 als internet product uitstellen, hoe goedkoper dit zal moeten worden. Daar zijn verschillende parameters voor: de argwaan van het machteloze BIPT, of eerder gestuurd door Europa. Telenet die ook snellere producten gaat uitbrengen met hopelijk een hogere limiet, en het feit dat internet access nu eenmaal niet een business is waar prijzen steeds hoger gaan kunnen worden...
Gebruikersavatar
deej
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3322
Lid geworden op: 09 dec 2002, 21:14
Locatie: Een boerengat nu met VDSL2!
Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
Bedankt: 4 keer

fryelectro schreef:Het grappige is dat, hoe langer ze de launch van vdsl2 als internet product uitstellen, hoe goedkoper dit zal moeten worden. Daar zijn verschillende parameters voor: de argwaan van het machteloze BIPT, of eerder gestuurd door Europa. Telenet die ook snellere producten gaat uitbrengen met hopelijk een hogere limiet, en het feit dat internet access nu eenmaal niet een business is waar prijzen steeds hoger gaan kunnen worden...


Reken er maar niet op. Met het verdwijnen van Scarlet zullen de tarieven op z'n minst gelijk blijven en door de nog mindere concurrentie zullen ze zeker niet gaan dalen. Zolang Belgacom zijn VDSL2 prijst in de range van Telenet's Turbo toestand zal er geen bal veranderen. BIPT of geen BIPT, Europa of geen Europa.
Gebruikersavatar
gr4vity
Erelid
Erelid
Berichten: 2572
Lid geworden op: 27 feb 2006, 20:54
Bedankt: 2 keer
Contacteer:

VDSL2 zal duur zijn, belgacom wil zo snel mogelijk zijn geld terug. En anders dan sommige beseffen, Belgacom is geen liefdadigheids instelling maar een commercieel bedrijf.
Afbeelding Afbeelding Afbeelding
Gebruikersavatar
SniFManS
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 949
Lid geworden op: 25 aug 2006, 21:54
Locatie: Mol -Rauw
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

knap dat vsdl2 komt dan maar maak het dan mogelijk dat iedereen ADSL2 kan ontvangen . Vind ik al prima tegen over wat ik nu krijg van dommel ;-)
nogChoco
Premium Member
Premium Member
Berichten: 713
Lid geworden op: 11 mei 2007, 20:02

L-army schreef:VDSL2 zal duur zijn, belgacom wil zo snel mogelijk zijn geld terug. En anders dan sommige beseffen, Belgacom is geen liefdadigheids instelling maar een commercieel bedrijf.

De liefdadigheid die zij vanwege de overheid genieten, kan anders serieus tellen.
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

L-army schreef:VDSL2 zal duur zijn, belgacom wil zo snel mogelijk zijn geld terug. En anders dan sommige beseffen, Belgacom is geen liefdadigheids instelling maar een commercieel bedrijf.


Waarom doet iedereen toch of de investering voor VDSL2 was zo'n groot offer voor Belgacom ? Het was gewoon een peulschil (in verhouding tot hun inkomsten en de berg centen waarop ze zitten) die men langs alle kanten tracht op te blazen om het openstellen toch maar zo beperkt mogelijk te houden.
Gebruikersavatar
Toxeh
Plus Member
Plus Member
Berichten: 185
Lid geworden op: 15 jun 2005, 23:28
Locatie: Land van Waas

r2504 schreef:Waarom doet iedereen toch of de investering voor VDSL2 was zo'n groot offer voor Belgacom ? Het was gewoon een peulschil (in verhouding tot hun inkomsten en de berg centen waarop ze zitten) die men langs alle kanten tracht op te blazen om het openstellen toch maar zo beperkt mogelijk te houden.


Reken effe mee:

18 000 ROP's
Voor elke ROP:
- kast uitbreiden -> nieuwe kast kopen
- Aansluiten op glasvezel net -> graven en glasvezel trekken
- VDSL DSLAM in proppen

Persoonlijk vind ik dat geen peulschil, wat niet wegneemt dat BGC het open moet stellen, want 2 keer die investeringen doen, om gewoon te kunnen concurreren is ook wat onnozel...
Uzzi
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1565
Lid geworden op: 24 mar 2006, 11:12
Uitgedeelde bedankjes: 21 keer
Bedankt: 32 keer

Toxeh schreef:Reken effe mee:

18 000 ROP's
Voor elke ROP:
- kast uitbreiden -> nieuwe kast kopen
- Aansluiten op glasvezel net -> graven en glasvezel trekken
- VDSL DSLAM in proppen

Persoonlijk vind ik dat geen peulschil, wat niet wegneemt dat BGC het open moet stellen, want 2 keer die investeringen doen, om gewoon te kunnen concurreren is ook wat onnozel...


De investeringen in het Broadway project bedroeg ruim 350 miljoen € (cijfer uit 2007). De omzet in 2007 bedroeg 6 miljard € en de winst een klein miljard €. 350 miljoen is geen peulschil maar aangezien de investering uitgesmeerd werd over meerdere jaren (van 2004 tot nu, dus ongeveer 70 miljoen per jaar) moeten we de 'inspanning' voor Belgacom zeker niet overroepen.
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

Uzzi schreef:De omzet in 2007 bedroeg 6 miljard € en de winst een klein miljard €.


Winsten worden kunstmatig klein gehouden... belastingen weet je wel. De investering is dus amper 5% van hun jaarlijkse omzet wat echt wel peanuts is aangezien deze technologie niet enkel voor hun BGC-TV is (ook al laat men dat maar al te graag uitschijnen), maar ook voor internet en telefonie.
Gebruikersavatar
gr4vity
Erelid
Erelid
Berichten: 2572
Lid geworden op: 27 feb 2006, 20:54
Bedankt: 2 keer
Contacteer:

r2504 schreef:Winsten worden kunstmatig klein gehouden... belastingen weet je wel. De investering is dus amper 5% van hun jaarlijkse omzet wat echt wel peanuts is aangezien deze technologie niet enkel voor hun BGC-TV is (ook al laat men dat maar al te graag uitschijnen), maar ook voor internet en telefonie.


Dat is dus absoluut niet waar r2504, belgacom werkt via constructies om de winst te maximaliseren en de belasting zo laag mogelijk te houden. Het is strikt legaal, dus belgacom is gewoon slim.
Afbeelding Afbeelding Afbeelding
Gebruikersavatar
fieldoxide
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1881
Lid geworden op: 23 mei 2006, 15:07
Locatie: Heverlee
Uitgedeelde bedankjes: 115 keer
Bedankt: 25 keer

Ik heb eigenlijk een vraagje,hoelang duurt het eigenlijk eer de dommel meter gereset wordt , normaal had dit al moeten gebeuren biij mij (begin van de nieuwe contractmaand bij mij ) , de meter zelf staat nog steeds op 40.08 gb van de 40.08.
Mijn uploadspeed en downloadspeed zijn wel normaal zoals ze moeten zijn maar ik kan wel niet op de nieuwsserver voor de moment, zou dat er iets mee te maken hebben ?
Ik had gehoopt nog iets verder binnen te halen maar dat lukt nu niet . Op mijn crm pagina staat nu ook next reset in 31 days .
Kan iemand mij daar wat uitleg over geven .
Afbeelding
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

L-army schreef:Dat is dus absoluut niet waar r2504, belgacom werkt via constructies om de winst te maximaliseren en de belasting zo laag mogelijk te houden. Het is strikt legaal, dus belgacom is gewoon slim.


Heb ik geschreven dat het niet legaal is ? Ik geef gewoon aan dat ieder bedrijf waar ook ter wereld zijn belastingen tracht te beperken (en daarom zal men ook de winst beperken in zekere zin), en dat het dus niet echt fair is om de investering te bekijken tov. de winst.
Plaats reactie

Terug naar “Dommel”