Pagina 13 van 18

Re: Orange TV bevindingen

Geplaatst: 26 sep 2018, 10:41
door kdhoe
satsurfer schreef:Platform: 6.1.20a62
Bootloader versie: SIL LOAD 1.0.13-0/1.011-0
Firmware versie 1.10.14.0
Grafische schil: HNEXX__2_06_6 (2018.04.23.1607)

Nee denk het niet. Was al lang geleden dat ik wifi gekoppeld had. Vliegt er telkens uit, als ik via Fritzbox werk.
Die update heb ik al van begin de zomer. De nieuwe update die alles sneller zou maken komt pas eind okt. Ik heb trouwens nog altijd alle kanalen. :wink:

Re: Orange TV bevindingen

Geplaatst: 01 okt 2018, 11:18
door ToMiKoN
Vandaag mijn eerste verhuis achter de rug met Orange Love (internet + TV). Van aanvraag tot uitvoering waren nog geen 3 weken. Omdat er al een telenet installatie aanwezig was, ging het vrij vlot.

Tip: men vroeg tijdens het proces toen men terug belde naar het HFC MAC adres van de vorige klant. Dit is een cijfer die op de modem staat en voor hen erg belangrijk is. Gelukkig kon de vorige eigenaar die mij snel geven.

Omdat je je modem en decoder meeneemt, hoef je je apparaten niet allemaal opnieuw in te stellen en ben je geen opname skwijt. Toch een mooi pluspunt naar mijn gevoel!

Nu nog kijken hoe de facturatie loopt ...

Re: Orange TV bevindingen

Geplaatst: 15 okt 2018, 20:07
door ToMiKoN
Hier de eerste screenshots van nieuwe decoder interface die men binnen enkele dagen zal uitrollen:
https://community.orange.be/t5/Televisi ... /9048#M758

Re: Orange TV bevindingen

Geplaatst: 15 okt 2018, 20:34
door satsurfer
https://community.orange.be/

Verstuurd vanaf mijn LG-H930 met Tapatalk

Re: Orange TV bevindingen

Geplaatst: 15 okt 2018, 21:29
door master-magic
een beetje zelfde als de nieuwe telenet box interface, denk dat elke provider deze weg gaat volgen...

Re: Orange TV bevindingen

Geplaatst: 21 okt 2018, 15:11
door giolovin
Bevestiging van klantendienst: eind oktober update voor de decoder. Wat er verandert weet ik niet. Hopelijk eens een nieuwe interface?

Verstuurd vanaf mijn SM-G965F met Tapatalk

Re: Orange TV bevindingen

Geplaatst: 21 okt 2018, 15:13
door satsurfer
3 posts eerder lezen? :eek:

Re: Orange TV bevindingen

Geplaatst: 21 okt 2018, 16:00
door proximusboyke
ipv al die futiliteiten zouden ze beter hun decoders zelf op punt stellen.Zodat ze niet om de haverklap vastlopen. Ik denk dat de mensen daar meer van wakker liggen dan een stomme update van hoe de interface is.

Re: Orange TV bevindingen

Geplaatst: 21 okt 2018, 16:08
door satsurfer
en sneller lopen. :-o

De middleware erop is van zappware, naar ik verneem van iemand die ik ken, een Limburgs k**bedrijf. Telenet gooide ze al lang buiten.
https://zappware.com/

Re: Orange TV bevindingen

Geplaatst: 21 okt 2018, 22:49
door simon1991
Kom jongens, zand erover en terug on topic graag!

Re: Orange TV bevindingen

Geplaatst: 22 okt 2018, 00:41
door meon
[mod=Ik heb hier enkele berichten ge-softdelete tussen satsurfer en giolovin die niets kwalitatiefs bijdroegen aan de discussie.
Zoals de wijze Bill & Ted zeiden: "Be excellent to each other!".][/mod]

Re: RE: Re: Orange TV bevindingen

Geplaatst: 22 okt 2018, 00:48
door giolovin
meon schreef:[mod=Ik heb hier enkele berichten ge-softdelete tussen satsurfer en giolovin die niets kwalitatiefs bijdroegen aan de discussie.
Zoals de wijze Bill & Ted zeiden: "Be excellent to each other!".][/mod]
Giolovin....... [emoji849] bedankt mod

Verstuurd vanaf mijn SM-G965F met Tapatalk

Re: Orange TV bevindingen

Geplaatst: 22 okt 2018, 05:49
door Goztow
Aangepast in de mod break. Giolovin, je naamswijziging is een gevolg van auto correct functie...

Re: Orange TV bevindingen

Geplaatst: 24 okt 2018, 12:04
door satsurfer
https://www.tijd.be/ondernemen/telecom/ ... 62436.html
De telecomoperator wist zowel meer klanten voor zijn mobiele activiteiten als voor zijn bundel te lokken dan analisten hadden verwacht.

De LOVE-bundel, die Orange Belgium lanceerde in 2016, heeft al 155.000 klanten. In het derde kwartaal kwamen er netto 19.000 nieuwe klanten bij. Dat zijn er maar licht meer dan het cijfer waar analisten van uitgingen (17.000). De bundel blijft bovendien verlieslatend, maar Orange weet dat licht terug te dringen (van 5,2 miljoen euro in het derde kwartaal van 2017, naar 4,3 miljoen euro nu.)
DqQbXmVX4AEsCt-.jpg
Is het 'on-topic', Giolovin? :lol:

Re: Orange TV bevindingen

Geplaatst: 24 okt 2018, 14:47
door ubremoved_22196
2,9 GB per maand gemiddeld? Dan zit ik daar enorm ver onder. :)

Nu, sinds de start zijn er toch al enkele positieve wijzigingen doorgevoerd dus ik ben best tevreden.

Re: Orange TV bevindingen

Geplaatst: 24 okt 2018, 15:43
door wouter5
Heeft hier ondertussen al iemand dat nieuwe menu (eventuele ervaringen ermee) ?

Re: Orange TV bevindingen

Geplaatst: 24 okt 2018, 16:03
door boonpwnz
2,9 per maand is voor mij te weinig. Ik zit makkelijk aan 6 GB.

Wouter nee heb nog niet gekeken.

Re: Orange TV bevindingen

Geplaatst: 24 okt 2018, 17:19
door ToMiKoN
Nog geen nieuwe interface op mijn Orange decoder.

Voor de rest zeker interessante cijfers!
- 155 000 Love klanten begint toch al een signifikant cijfer te worden. Maar hoe verhoudt dit zich tot andere (kleine) providers?
- 2,9 gb per gebruiker toont aan dat sommige providers echt te weinig data geven bij hun abo's.
- Over de 4 miljoen klanten + 6.6% daar mee doen ze het zeker goed! Hun Koala zal wss daar voor iets tussen zitten.

Re: Orange TV bevindingen

Geplaatst: 24 okt 2018, 17:41
door Patje
wouter5 schreef:Heeft hier ondertussen al iemand dat nieuwe menu (eventuele ervaringen ermee) ?
Volgens orange forum word het nu geleidelijk uitgerold, niet iedereen tegelijk.

Re: Orange TV bevindingen

Geplaatst: 24 okt 2018, 22:36
door satsurfer
gewoon eens manueel firmware checken, zorgt ervoor dat het beeld wegvalt, wanneer je exit duwt. :-( harde reset.
binnenkort EXIT Orange bij mij. :-D

https://corporate.orange.be/nl/news-med ... -lancering
http://m.standaard.be/cnt/gq4ooqa7

Uit betrouwbare bron:
Telenet kwam zot van die mannen
Gepruts met java
Trok op geen kl****
En laadtijden tot 12 seconden

Re: Orange TV bevindingen

Geplaatst: 25 okt 2018, 16:15
door phil48
https://corporate.orange.be/nl/news-med ... -lancering
http://m.standaard.be/cnt/gq4ooqa7


Da's een link uit 2014 ??

Ging het nog over mobistar tv of zo ?

Re: Orange TV bevindingen

Geplaatst: 25 okt 2018, 20:10
door joadep
https://zappware.com/#customers

ORANGE staat er tussen...

Re: Orange TV bevindingen

Geplaatst: 25 okt 2018, 22:18
door satsurfer
phil48 schreef:Da's een link uit 2014 ??
Ging het nog over mobistar tv of zo ?
Ja, en dan is het Orange TV geworden. :-D Gewoon oude wijn in nieuwe zakken. Daarom verandert de samenwerking niet hé, met die crappy content operator.

Re: Orange TV bevindingen

Geplaatst: 27 okt 2018, 09:55
door road rebel
Kan je ook inhoudelijk argumenteren waarom het zoo crappy is?
Ik kijk amper TV en heb er dus weinig ervaring mee (5u in 3 maand) maar zo slecht vind ik het niet.
Misschien niet helemaal op het niveau van de grote providers, maar ik heb in het verleden veel erger gezien bij BelgacomTV (1st gen Motorola HD) of bij canal sat (le cube).

Re: Orange TV bevindingen

Geplaatst: 27 okt 2018, 15:43
door phil48
joadep schreef:https://zappware.com/#customers

ORANGE staat er tussen...
En Telenet ook. Wat is dan je point eigenlijk ??

Re: Orange TV bevindingen

Geplaatst: 28 okt 2018, 00:38
door joadep
phil48 schreef:
joadep schreef:https://zappware.com/#customers

ORANGE staat er tussen...
En Telenet ook. Wat is dan je point eigenlijk ??
Jij begon over Mobistar TV? Ik wou gewoon aantonen dat ORANGE nog steeds met hen samenwerkt... :roll:

Re: Orange TV bevindingen

Geplaatst: 28 okt 2018, 19:38
door phil48
joadep schreef: Jij begon over Mobistar TV? Ik wou gewoon aantonen dat ORANGE nog steeds met hen samenwerkt... :roll:
Nee jij begon over Mobistar TV door een link te geven uit 2014. En ik antwoordde daarop dat Telenet eveneens samenwerkt met hen, dus ik vroeg wat is dan je point? Dat Telenet beter is? Terwijl ze precies hetzelfde doen (met name samenwerken met...)

Re: Orange TV bevindingen

Geplaatst: 28 okt 2018, 19:51
door joadep
phil48 schreef:Nee jij begon over Mobistar TV door een link te geven uit 2014. En ik antwoordde daarop dat Telenet eveneens samenwerkt met hen, dus ik vroeg wat is dan je point? Dat Telenet beter is? Terwijl ze precies hetzelfde doen (met name samenwerken met...)
Die link van 2014 is van satsurfer, niet van mij :p

Re: Orange TV bevindingen

Geplaatst: 29 okt 2018, 12:26
door Parshift
Patje schreef:
wouter5 schreef:Heeft hier ondertussen al iemand dat nieuwe menu (eventuele ervaringen ermee) ?
Volgens orange forum word het nu geleidelijk uitgerold, niet iedereen tegelijk.
Zou vanaf vandaag uitrollen.

https://corporate.orange.be/nl/news-med ... ve-klanten

Re: Orange TV bevindingen

Geplaatst: 30 okt 2018, 10:38
door levi1700
Net de update binnen gehaald na manueel zoeken.
Ziet er mooi en overzichtelijk uit, en snelheid lijkt me iets beter. Vertraging na zappen zit er nog in, maar stoort mijn absoluut niet. Voor de Orange app op iPhone vind ik geen update voorlopig.
Zeker tevreden hier van zowel tv als internet!

Re: Orange TV bevindingen

Geplaatst: 30 okt 2018, 17:09
door Picobel
Hier ook de update binnen gekregen.

wat me opvalt is dat we nu kunnen kiezen welk seizoen we willen opnemen.
Image 30-10-18 at 17.04.jpeg

Re: Orange TV bevindingen

Geplaatst: 30 okt 2018, 17:30
door fer4444
Picobel schreef:wat me opvalt is dat we nu kunnen kiezen welk seizoen we willen opnemen.
Dit gaat met de oude versie ook hoor :wink:

Re: Orange TV bevindingen

Geplaatst: 30 okt 2018, 17:33
door Picobel
Hmm dan had ik het nooit gezien die mogelijkheid

Re: Orange TV bevindingen

Geplaatst: 30 okt 2018, 18:08
door proximusboyke
hier ook binnen

Re: Orange TV bevindingen

Geplaatst: 30 okt 2018, 18:47
door satsurfer
gaat over milliseconden dat sneller hoor. De Telenet digicorder nog altijd stuk sneller. Gewoon iets hippere interface.

Re: Orange TV bevindingen

Geplaatst: 05 nov 2018, 09:34
door ToMiKoN
Hier ook de nieuwe interface binnen na een week in het buitenland. Hij is iets sneller, toont wat meer regels in de tv gids, maar voor de rest zie ik geen grootse veranderingen. Als er nog veel vastlopers zijn, zal de tijd dit uitwijzen. Mijn decoder was al van voor de zomer zeer stabiel.

Re: Orange TV bevindingen

Geplaatst: 16 dec 2018, 18:34
door satsurfer
"Wij hebben goed nieuws voor je: je Love-diensten verhuizen gratis met je mee! Als kers op de taart installeert onze technicus niet alleen je internet en tv; hij checkt ook de sterkte van je mobiele dekking in je nieuwe woonst. Wat kan het leven mooi zijn!

Wat jij dan nog hoeft te doen? Amper iets: deel ons je nieuwe adres mee, 3 tot 6 weken voor je verhuis, via dit formulier. Vervolgens nemen wij binnen 2 werkdagen weer contact met je op om een datum vast te leggen voor het bezoek van onze technicus."

https://www.orange.be/nl/producten-en-d ... 0ZEy3se59e

Re: Orange TV bevindingen

Geplaatst: 16 dec 2018, 20:20
door ygeffens
Ik heb em ook gehad. Nu heb ik geen ambitie om snel te verhuizen, maar toch even gelezen, en ik maakte me de bedenking: wat maakt dit nu zo speciaal ?

Zoiets verwacht je toch gewoon ? Of mis ik ergens een detail ?

Re: Orange TV bevindingen

Geplaatst: 16 dec 2018, 20:47
door satsurfer
euhm, bij edpnet betaal je hiervoor.

gelezen hier iemand die offerte kreeg (voor verhuis)
- VDSL XL (setup): €50
- Telecom Installatie: Test & Label (installatie): €49,95

Sent from my LG-H930 using Tapatalk

Re: Orange TV bevindingen

Geplaatst: 18 jan 2019, 21:40
door Tomsworld
Wat wel leuk is aan de orange decoder, kan gewoon wired of op wifi, en kan zelfs zonder problemen op je eigen wifi hangen heeft enkel internet access nodig.