Bitcoins gekocht
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 1374 keer
- Bedankt: 508 keer
Benieuwd of die winnaars van Q-Music hun Blox accountje met 1BTC al gekregen hebben, en indien niet, hoe hard ze hun kas aan het opfretten zijn. We zullen het ook nooit weten, maar ik durf wedden dat ze echt allemaal onmiddellijk hun 1 BTC verkopen (los van wat ze op de radio verkondigden). Van al die bellers was er wellicht maar een paar procent echt geinteresseerd in een bitcoin, en was het voor al de rest puur voor de cash te doen.
Op dat vlak was het toch ook echt geen goede actie, vond ik. Ze hadden dan beter ergens een manier gezocht dat winnaars bvb gedurende 1 jaar hun BTC niet konden verkopen. Dan ging je een pak minder bellers hebben, en ging het dan echt om het geloof in de BTC.
Op dat vlak was het toch ook echt geen goede actie, vond ik. Ze hadden dan beter ergens een manier gezocht dat winnaars bvb gedurende 1 jaar hun BTC niet konden verkopen. Dan ging je een pak minder bellers hebben, en ging het dan echt om het geloof in de BTC.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 1374 keer
- Bedankt: 508 keer
Gewoon omwille van wat de koers nu doet. Ik denk niet dat het de bedoeling was dat mensen er enkel over praten, maar wel dat mensen ze ook gaan aan- of verkopen. Trouwens, hier hebben we sowieso interesse in de aspecten van BTC (positief of negatieve, believer of scepticus). Ik denk dat 99% van de Q-Music luisteraars het alweer vergeten zijn.9livesuni schreef:Geen goede actie? , je bent er nog mee bezig
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 148 keer
- Bedankt: 108 keer
- Recent bedankt: 2 keer
Ik voel een complottheorietje komen. Queen = dood, minder dan 24 uur later is de bitcoin gestegen met meer dan 10%.
Kan iemand dit (ludiek) aan elkaar knopen?
Kan iemand dit (ludiek) aan elkaar knopen?

I'm a bilingual. I'm a bilingual illiterate. I can't read in two languages.
- Belgissschenaap
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 119 keer
- Bedankt: 137 keer
Omdat het aantal beschikbare bitcoin gedaald is.
De Queen had een gigantische wallet en dat wachtwoord is nu ook kwijt
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 355 keer
- Bedankt: 282 keer
https://cryptobenelux.com/2023/05/18/ri ... 0-miljoen/
Is dit goed nieuws voor crypto bezitters, vraag ik me af, of verhuizen deze bezitters mettertijd beter naar Bulgarije bijvoorbeeld!?
In Zwitserland, of all EU places! Interessante lectuur om ook de mening van de baas van Blackrock te horen, bijgestaan trouwens door zijn vriend Jamie Dimon (JPMorgan)...
https://newsbit.nl/ripple-verwerft-cryp ...
Is dit goed nieuws voor crypto bezitters, vraag ik me af, of verhuizen deze bezitters mettertijd beter naar Bulgarije bijvoorbeeld!?
In Zwitserland, of all EU places! Interessante lectuur om ook de mening van de baas van Blackrock te horen, bijgestaan trouwens door zijn vriend Jamie Dimon (JPMorgan)...
https://newsbit.nl/ripple-verwerft-cryp ...
Scarlet Loco, FVD/OVH/Tempo Easy, Scarlet Cherry, Netflix, Astra1&2 FTA
- Dafke
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 187 keer
- Bedankt: 157 keer
Dat zijn echt van die “urban legends”. Denk je echt echt echt dat ze die miljarden zouden laten verloren gaan; dat de queen geen backup/testament zou hebben?Belgissschenaap schreef:Omdat het aantal beschikbare bitcoin gedaald is.
- Belgissschenaap
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 119 keer
- Bedankt: 137 keer
Dafke schreef: 20 mei 2023, 21:41 Dat zijn echt van die “urban legends”. Denk je echt echt echt dat ze die miljarden zouden laten verloren gaan; dat de queen geen backup/testament zou hebben?
dafke, dat was puur gezever om het te kunnen verklaren.
moest even kijken naar contzxt omdat ik dit niet herinner. Ben echt niet bezig met cryptocurrencies xp
-
- Elite Poster
https://nieuws.btcdirect.eu/dit-is-waar ... ag-1-juni/
China lijkt geen moeite te hebben met het schaamteloos scheiden van "elites" en gepeupel...
China lijkt geen moeite te hebben met het schaamteloos scheiden van "elites" en gepeupel...
-
- Elite Poster
We zijn benieuwd hoe de koersen deze week zullen reageren
Dat schrijft de auteur, de clickbait titel werd dus door de redactie bedacht. Mijn aandacht gaat naar het feit dat de modale chinees geen crypto mag bezitten...
Dat schrijft de auteur, de clickbait titel werd dus door de redactie bedacht. Mijn aandacht gaat naar het feit dat de modale chinees geen crypto mag bezitten...
-
- Elite Poster
De modale amerikaan mag dus wel crypto bezitten...
https://nieuws.btcdirect.eu/grootste-as ... t-is-spot/
https://nieuws.btcdirect.eu/grootste-as ... t-is-spot/
-
- Elite Poster
https://www.crypto-insiders.nl/nieuws/b ... frankrijk/
Heb niet de indruk dat het kleine vermogensbeheer-banken zijn die niet willen ontbreken aan de cryptotafels...
Heb niet de indruk dat het kleine vermogensbeheer-banken zijn die niet willen ontbreken aan de cryptotafels...
-
- Elite Poster
https://www.euroclear.com/en.html
Eén ding is duidelijk: het gaat bij Euroclear over veel geld, heel veel geld zelfs...
En Hong Kong heeft hun volle aandacht
Eén ding is duidelijk: het gaat bij Euroclear over veel geld, heel veel geld zelfs...
En Hong Kong heeft hun volle aandacht

-
- Elite Poster
https://www.standaard.be/cnt/dmf20230803_96373819
Interessant nieuws voor de mensen die nog steeds denken dat we hier slechts te maken hebben met gerommel in de marge...
Interessant nieuws voor de mensen die nog steeds denken dat we hier slechts te maken hebben met gerommel in de marge...
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
- Bedankt: 33 keer
- Recent bedankt: 1 keer
Hoe is dit gerommel in de marge gerelateerd aan de cryptosfeer?wied schreef: 04 aug 2023, 12:55 https://www.standaard.be/cnt/dmf20230803_96373819
-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
- Bedankt: 37 keer
Artikel gaat over de grootste onafhankelijke vermogensbeheerder in België (Degroof - Petercam). Heeft hélémaal niets met Bitcoins te maken.
Pluk de dag
Internet : Hoofdlocatie : Hey (Orange)
2e locatie : Orange Flybox Easy Internet atHome 150 GB
- heist_175
- Moderator
- Uitgedeelde bedankjes: 518 keer
- Bedankt: 1176 keer
- Recent bedankt: 9 keer
Dus de regulator die gaat bepalen wat er wel en niet mag met fantseergeld, brengt het walhalla van decentrale-crypto's op welke manier dichterbij?
Het toont gewoon aan dat de droom van het fantaseergeld en het adagium "zonder beheer", gewoon niet klopt.
De fraudezaken in de cryptowereld tonen dat ook aan: zonder toezichthouders etc, is het gewoon de wet van de sterkste. En blijk dat "de sterkste" tot hiertoe in cryptoland vaak "de corruptste" blijkt te zijn.
Hoeveel luchtgeld en interesse zal er nog overblijven als dezelfde regels & waarborgen (geld van klanten niet pikken, KYC, anti-witwas, ...) zullen gelden voor crypto's?
Het toont gewoon aan dat de droom van het fantaseergeld en het adagium "zonder beheer", gewoon niet klopt.
De fraudezaken in de cryptowereld tonen dat ook aan: zonder toezichthouders etc, is het gewoon de wet van de sterkste. En blijk dat "de sterkste" tot hiertoe in cryptoland vaak "de corruptste" blijkt te zijn.
Hoeveel luchtgeld en interesse zal er nog overblijven als dezelfde regels & waarborgen (geld van klanten niet pikken, KYC, anti-witwas, ...) zullen gelden voor crypto's?
-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
- Bedankt: 37 keer
KYC is nu toch al nodig voor de gewone gebruiker van Bitcoin ?
Bij Bitvavo krijg je anders geen account geopend.
Bij Bitvavo krijg je anders geen account geopend.
Pluk de dag
-
- Elite Poster
https://www.statista.com/chart/30638/br ... lobal-gdp/
Crédit Agricole, Deutsche Bank, Blackrock, en vele anderen kijken dus duidelijk verder dan hun neus lang is...
Crédit Agricole, Deutsche Bank, Blackrock, en vele anderen kijken dus duidelijk verder dan hun neus lang is...
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 230 keer
- Bedankt: 140 keer
- Recent bedankt: 10 keer
https://businessam.be/china-wint-wedden ... rics-club/
Signs of de-dollarisation are unfolding...
https://www.reuters.com/markets/signs-d ... 023-06-05/
https://www.investopedia.com/what-is-de ... on-7559514
Signs of de-dollarisation are unfolding...
https://www.reuters.com/markets/signs-d ... 023-06-05/
https://www.investopedia.com/what-is-de ... on-7559514
- heist_175
- Moderator
Dat is toch wel wishfull thinking
.
BRICS is een term bedacht door een Amerikaanse bankier, niet bepaald organisch gegroeid.
Er is van een "groep" of "club" gewoon geen sprake. Het is een hoopje landen die niets met elkaar van doen hebben en geen gemeenschappelijke doelen delen. En of China met een dalende bevolking Amerika echt naar de kroon gaat steken, zal nog moeten blijken.
Waarom zou India plots meegaan om China machtiger te maken? Dus welke munt gaan ze dan gebruiken als ze niet de dollar gebruiken?
Begrijp mijn scepsis niet verkeer: ik zie nergens een gecoördineerd plan of conspiracy, wel individuele landen (geen alliantie te noemen), die veel potentieel hebben. Of ze dat potentieel ook benutten en realiseren, zal in grote mate afhangen van de politiek. En geen van die landen kan je van politieke stabiliteit of vernuft verdenken.

BRICS is een term bedacht door een Amerikaanse bankier, niet bepaald organisch gegroeid.
Er is van een "groep" of "club" gewoon geen sprake. Het is een hoopje landen die niets met elkaar van doen hebben en geen gemeenschappelijke doelen delen. En of China met een dalende bevolking Amerika echt naar de kroon gaat steken, zal nog moeten blijken.
Waarom zou India plots meegaan om China machtiger te maken? Dus welke munt gaan ze dan gebruiken als ze niet de dollar gebruiken?
Begrijp mijn scepsis niet verkeer: ik zie nergens een gecoördineerd plan of conspiracy, wel individuele landen (geen alliantie te noemen), die veel potentieel hebben. Of ze dat potentieel ook benutten en realiseren, zal in grote mate afhangen van de politiek. En geen van die landen kan je van politieke stabiliteit of vernuft verdenken.
-
- Elite Poster
Het bannen van "cash" betalingen speelt ook een rol natuurlijk. Oostenrijk lijkt een wet te willen stemmen waarbij cashbetalingen als een basisrecht worden gezien.
Bovendien denken/handelen/oordelen financiele groepen op identieke wijze, zij vormen dus de groep of club. Een rijke chinees denkt net als een rijke amerikaan
BRICS werd bedacht door Goldman Sachs, niet toevallig een groep met grote belangen in die landen, en tegenstander daarom ook van Biden's IRA...
Bovendien denken/handelen/oordelen financiele groepen op identieke wijze, zij vormen dus de groep of club. Een rijke chinees denkt net als een rijke amerikaan

BRICS werd bedacht door Goldman Sachs, niet toevallig een groep met grote belangen in die landen, en tegenstander daarom ook van Biden's IRA...
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 89 keer
- Bedankt: 169 keer
Goh ik denk dat Amerika nog zeker een 30 jaar echt zal wereldspeler zijn. Maar ik vermoed wel dat er evengrote machten gaan opstaan tegen dan.
Maar nu is de nog maar net beginnende expansie van de BRICS, de dalende economie van China en het begin van de opkomst van India nog veel te vers om daar iets in te zien.
Hoe dan ook wat ik wel zeker weet is dat Amerika er altijd zal zijn. Het enigste waar ik gewoon voor vrees inzake Europa is dat wij een speelbal van grootmachten gaan worden.
Maar nu is de nog maar net beginnende expansie van de BRICS, de dalende economie van China en het begin van de opkomst van India nog veel te vers om daar iets in te zien.
Hoe dan ook wat ik wel zeker weet is dat Amerika er altijd zal zijn. Het enigste waar ik gewoon voor vrees inzake Europa is dat wij een speelbal van grootmachten gaan worden.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 230 keer
- Bedankt: 140 keer
- Recent bedankt: 10 keer
30 jaar, da's optimistisch. En het gaat hier eerder over de toekomst van de dollar als wereldmunt en niet het land/macht zelf...
-
- Elite Poster
Die kloof is nu al zichtbaar: Biden en congress tegenover big oil, fintech, en vele andere traditionele powerhouses met wereldwijd financieel belang. Ik zou Blackrock niet omschrijven als een macht die nog moet opstaan. En de zorg om Brics landen komt later wel...
- heist_175
- Moderator
De BRICS landen, al dan met een uitgebreid ledenaantal, hebben ook alles in zich om het blok de vernieling in te rijden.
Er is nog een lange weg te gaan

Er is nog een lange weg te gaan

-
- Elite Poster
En het $-blok (G7) heeft die zorg nu al om niet in de vernieling te gaan, vandaar de 2 groepen die ljinrecht tegenover elkaar staan: Biden/FED/IMF versus big oil, big tech, fintech, e.a. "geldmachines" die globale belangen hebben. Namen zoals Blackrock, JPMorgan, Ford, e.a. zijn openlijk tegen de IRA van Biden...
- heist_175
- Moderator
Nogal logisch dat Big Oil tegen IRA is, het gaat in tegen hun financiële belangen.
Dat heeft echter niets te maken met de hegemonie van de dollar, of de "samenwerking" binnen BRICS. India en China voerden de laatste jaren af en toe oorlog, inclusief doden en voeren nog steeds een economische oorlog: India verbied een massa aan Chinese apps. Dat lijkt in de verste verte niet op samenwerking
.
Dat heeft echter niets te maken met de hegemonie van de dollar, of de "samenwerking" binnen BRICS. India en China voerden de laatste jaren af en toe oorlog, inclusief doden en voeren nog steeds een economische oorlog: India verbied een massa aan Chinese apps. Dat lijkt in de verste verte niet op samenwerking

-
- Elite Poster
We leven nu eenmaal in een cynische wereld (UN, Veiligheidsraad...). Volgens IMF is het belang van de dollar (was ca 74%) gezakt naar 57%, Fintech is dus wel degelijk bezorgd over elke ontwikkeling (brics!) die deze trend verderstuwt. Je inlezen over Euronext, en over hoeveel mensen/landen/geld het gaat kan verhelderend zijn...
Toegevoegd na 18 uren 32 minuten 55 seconden:
https://www.washingtonpost.com/business ... ade-trump/
Dit artikel is waarschijnlijk overtuigender dan mijn vorige post. En "Big Money" is not amused, dat is wel duidelijk...
Toegevoegd na 18 uren 32 minuten 55 seconden:
https://www.washingtonpost.com/business ... ade-trump/
Dit artikel is waarschijnlijk overtuigender dan mijn vorige post. En "Big Money" is not amused, dat is wel duidelijk...
-
- Elite Poster
Vechten doen we al duizenden jaren, van deze voorgeschiedenis hebben we weinig geleerd tothiertoe! Hopen maar dus...