Pagina 13 van 39

Re: Generation Connect

Geplaatst: 12 dec 2011, 15:18
door Michael
Weet iemand of men met GC ook automatisch kan herladen, als je belwaarde bv. minder dan 5eur is?

Re: Generation Connect

Geplaatst: 12 dec 2011, 15:23
door proximusboyke
nee omdat er automatic reload wordt aanzien als eeen abo

Re: Generation Connect

Geplaatst: 12 dec 2011, 15:24
door Michael
Dus herladen kan gewoon online of via de gewone proximus herlaadkaarten?

Re: Generation Connect

Geplaatst: 12 dec 2011, 15:34
door nickz
Of via je gsm met #124*bedrag# als je eerst je bankkaart aan je gsm koppelt (via het Pay&Go-menu in je gsm en een banksys-geldautomaat).

Edit: maar normaal is € 20 niet beschikbaar via die methode, enkel met de knop op generation-connect.be

Re: Generation Connect

Geplaatst: 12 dec 2011, 15:41
door proximusboyke
kzou wel moeten nakijken of het eventueel gaat als je ouder een abo al hebben

Re: Generation Connect

Geplaatst: 12 dec 2011, 15:47
door Marlboro
Net in brievenbus gekeken, helaas geen kaartjen.

Update; ik lees toch ook op andr fora nogmaals hoe de klantendienst bij proximus s****; ze zeggen tegen mensen de 5000 weg zijn terwijl je wel nog kan bestellen,lol, volgens mij zijn die 5000 absoluut nog niet weg.
Tegen anderen gaan ze gaan zeggen dat als ze geene mail gekregen hebben ze geen kaartje gaan ontvangen, tegen mij had de man duidelijk gezegd mijn geld ontvangen was en ik geregistreerd stond, manman, bj proximus steken ze echt wel wat uit zenne, de ene spreekt de ander tegen en de een weet er geen kloten van, echt triest.

Ik hoop ik mijn kaartje morgen of woensdag heb, dat ik bij de gelukkige behoor en die nie moet wachten omdat er geen micro sims meer zijn.

Re: Generation Connect

Geplaatst: 12 dec 2011, 18:35
door mgo72
Fallschirmjaeger schreef:
mgo72 schreef:
5) Prive-vraagje:
Hoor van verschillende mensen dat er voor journalisten bij Proximus speciale tarieven gelden, maar niemand weet het daar. Weten jullie of dit bij Proximus of andere providers bestaat? En vooral hoe te krijgen ;-)

Bedankt !

5) Bestaat in 2 vormen: 1) uw werkgever neemt de factuur over op zijn naam (met eventueel een deel van de factuur die doorgestuurd wordt naar u) en dan krijg je een tarief dat mogelijk is voor dat bedrijf. Nadeel hiervan is wel dat uw werkgever de effectieve eigenaar wordt van uw nr. en hij alleen kan beslissen over uw abonnement en opties. Ergens logisch want hij betaalt natuurlijk, maar niet iedereen geeft graag zijn vrijheid op.
Of 2) Je werkgever heeft een contract met Proximus waardoor jij kan genieten van EPP. Dit zijn de gewone particuliere tarieven, maar je krijgt er wel 20% korting op. Wel opletten, hier hangt terug een contract van 24mnd aan vast. Voordeel hiervan is dat jij de eigenaar blijft van het gsm nr. Ook hier best eens bellen zodat ze meer uitleg kunnen geven en ofdat het wel mogelijk is voor u.
Wat jij bedoelt is split-billing ( noemt zo bij Mobistar). Dat ken ik. Ik ben trouwens zelf de werkgever ;-)

Maar ik bedoel of er specifieke condities zijn voor mediabedrijven. Ik had dit vernomen van andere collegas.

Re: Generation Connect

Geplaatst: 12 dec 2011, 18:48
door klooooon
@Marlboro

Ik heb ook nooit mails gekregen voor mijn 2 overgezette nummers
Maar toch is het gelukt
Hoe kan ik dat weten ..... Ongeldige sim kaart lees ik nu op mijn gsm
Ben dus al overgezet denk ik ... nu is het wachten op men sim

Re: Generation Connect

Geplaatst: 12 dec 2011, 18:57
door cyberbozzo
Iemand die SIM vandaag ontvangen heeft?

Ik heb donderdagavond ingeschreven, maar nog niets ontvangen.
Wel bevestigingsmail gehad. Mijn oude/huidige SIM werkt wel nog, dus nog geen overdracht doorgevoerd.

Re: Generation Connect

Geplaatst: 12 dec 2011, 18:58
door xenne
2 besteld, nog niets ontvangen
1 nieuw, 1 overdracht
van de 1 bevestigingsmail gekregen van de andere niet

Re: Generation Connect

Geplaatst: 12 dec 2011, 19:18
door Kitt
ik heb vanavond eens gebeld .. had donderdag avond ingeschreven .
Kreeg eerst een Duitstalig iemand aan de lijn .. daarna een Nederlandstalig iemand.
Hij verzekerde mij dat ik deze week nog mijn kaartje ging krijgen .
Vertelde ook dat ze overrompeld waren door bestellingen en personeel bij moeten zoeken hebben ...
Ik heb nog steeds ontvangst op m'n MV sim ..dus nummer (gelukkig) nog niet overgezet

Re: Generation Connect

Geplaatst: 12 dec 2011, 20:38
door timofp
Het hangt er toch maar vanaf wie je aan de lijn krijgt.

Vorige week gebeld om mijn proxi abbo naar generation connect om te zetten. Ik moest eerst naar een verkooppunt gaan om over te schakelen naar payengo, dit zou dan 2-4 werkdagen duren en daarna zou ik kunnen bellen voor generation connect te krijgen. Ik ben dan ook gegaan om zo een conversie formulier in te vullen. Deze avond belde ik hoe het met de conversie zat. Ze hadden nog geen formulier gekregen.

Echter heeft de vriendelijke helpdesk medewerker mij dit maal gewoon overgezet naar pay&go en onmiddelijk generation connect geactiveerd.... deze nacht zou het in orde komen...

Het is echt een loterij als je naar de helpdesk belt

Re: Generation Connect

Geplaatst: 12 dec 2011, 21:07
door ToMiKoN
Op 7 december had ik mijn kaart aangevraagd en vandaag ben ik geporteerd! Het enige probleem is dat ik nog geen Proximus SIM-kaart in de bus heb gekregen! :bang: Hierdoor zit ik natuurlijk zonder GSM!

Bedankt Proximus! Een geode start! Hopelijk zit hij morgen in de bus, anders ga ik mij eens beklagen bij een Belgacom Center! :cop:

Re: Generation Connect

Geplaatst: 12 dec 2011, 21:15
door Lord Utopia
Mijn vriend heeft gebeld, en de helpdesk zei hem dat hij morgen de kaart zou ontvangen. We zijn benieuwd!

Re: Generation Connect

Geplaatst: 12 dec 2011, 21:19
door Ramaht
Voila, net gebeld en mijnen p&g is overgeschakeld. Nog even wachten op bevestiging van't systeem, zie al in de e-services dat er een omschakeling bezig is en dan ff voor €20 herladen.


Slimme zet van me geweest om paar maand geleden ff kat uit de boom te kijken en te switchen naar p&g ipv abonnement.

Re: Generation Connect

Geplaatst: 12 dec 2011, 21:27
door ubremoved_15739
Lord Utopia schreef:Mijn vriend heet gebeld, ...
Men zegt wel eens: "Waar het hart van vol is, loopt de mond van over."
:judge:

Re: Generation Connect

Geplaatst: 12 dec 2011, 22:25
door satsurfer
@eternum
+1
Dacht net hetzelfde......(als ge durfde A***talk zeggen, kreeg je een litanie) de toekomst zal het uitwijzen hoe onvoorwaardelijk zijn trouw is aan MV.....nu moet hij eerst nog 'uit de kast komen'...... :-D

Re: Generation Connect

Geplaatst: 12 dec 2011, 22:32
door Jordy1990
thamar schreef:Voila, net gebeld en mijnen p&g is overgeschakeld. Nog even wachten op bevestiging van't systeem, zie al in de e-services dat er een omschakeling bezig is en dan ff voor €20 herladen.
Bij mij in de e-services, staat dat mijn tariefplan "Mobile Internet P&S" is, op mijn gsm via de #122# staat Generation Connect.
Staat dit ook bij u?

Re: Generation Connect

Geplaatst: 12 dec 2011, 22:34
door xenne
de bestelknoppen zijn terug weg.... vraag mij af of dit manier is om de twijfelaars over de streep te trekken, of zijn ze nu echt uitverkocht?

Re: Generation Connect

Geplaatst: 12 dec 2011, 22:42
door proximusboyke

Re: Generation Connect

Geplaatst: 12 dec 2011, 22:42
door krisken
Hier staan ze er nog hoor?

Re: Generation Connect

Geplaatst: 12 dec 2011, 22:45
door xenne
hmm ja... nu staan ze er terug.... inventaris zal opgemaakt zijn en er zullen nog kaartjes zijn :wink:

Re: Generation Connect

Geplaatst: 12 dec 2011, 23:00
door Marlboro
Hier is de knop ook terug weg :-)

Re: Generation Connect

Geplaatst: 12 dec 2011, 23:01
door xenne
misschien eens refreshen :wink:

Re: Generation Connect

Geplaatst: 12 dec 2011, 23:11
door krisken
ctrl-f5

Re: Generation Connect

Geplaatst: 12 dec 2011, 23:18
door Marlboro
Krisken; ik heb test gedaan en hoef alleen maar f5 eens te duwen en refreshed al :-), heb crtl nie nodig :-).

Re: Generation Connect

Geplaatst: 13 dec 2011, 00:02
door timofp
Jawel marlboro, F5 is refresh vanuit de browser cache, ctrl+F5 is het opnieuw ophalen van de website :)

Re: Generation Connect

Geplaatst: 13 dec 2011, 00:06
door Marlboro
Ja, ik ken al die dingen niet zenne, ik gebruik rechtermuisklik en dan vernieuwen :-).
Ik ken die knoppen combinaties niet.

Re: Generation Connect

Geplaatst: 13 dec 2011, 00:46
door timofp
om hoe laat gebeurt die omzetting naar Pay&Go? De helpdesk zei me dat ik deze nacht omgezet zou worden, maar dat is nog niet gebeurd...

Re: Generation Connect

Geplaatst: 13 dec 2011, 06:14
door Ramaht
Jordy1990 schreef:
thamar schreef:Voila, net gebeld en mijnen p&g is overgeschakeld. Nog even wachten op bevestiging van't systeem, zie al in de e-services dat er een omschakeling bezig is en dan ff voor €20 herladen.
Bij mij in de e-services, staat dat mijn tariefplan "Mobile Internet P&S" is, op mijn gsm via de #122# staat Generation Connect.
Staat dit ook bij u?
Jep dat staat er idd ook, en om 01u12 sms gekregen van proxi dat'k omgeschakeld ben...

Hello! is ook al geupdate, daar staat mooi generation connect.

Re: Generation Connect

Geplaatst: 13 dec 2011, 07:14
door metal
man man, heb ik spijt dat ik nog een jaar bij mobistar vast hang.
Dit is voor mij een droomaanbod voor die prijs.

Re: Generation Connect

Geplaatst: 13 dec 2011, 09:05
door CCfan
Als ik de ad die ik op de site van tweakers.net zag mag geloven, zijn er nog een dikke 3800 simkaarten over, maar geen id of dat echt het nummer is of een voorgemaakte animatie die altijd hetzelfde toont.

Zit zelf ook nog een tijdje vast bij mobistar, maar heb toch een backup kaartje bestelt aangezien ik redelijk veel zonder ontvangst zit en mijn abbonement toch niet al te duur is. Ook is het misschien handig voor als mijn abbo afloopt, want als ik zo naar de prijsevolutie over de laatste jaren kijk, zal het nog wel even duren voordat zo'n prijs de norm wordt vrees ik.

Re: Generation Connect

Geplaatst: 13 dec 2011, 09:43
door metal
Als ik zo een kaartje bestel, en 1 keer 20euro herlaad, en over een dik half jaartje ofzo nog is voor 20 euro. Zou. Ik dan zo een jaar kunnen overbruggen? En is die promotie levenslang? Of zeggen ze na pakweg een jaar dat het gedaan is? En dan kan je achteraf ook uw nummer niet laten veranderen zeker? En zou het ook mogelijk zijn om hiermee met voip te bellen? Of is er nog niet overal 3g dekking?

[Afbeelding Post made via mobile device ]

Re: Generation Connect

Geplaatst: 13 dec 2011, 10:00
door LPS
@metal: ja, je kan dan een jaar overbruggen. De kans dat een operator een optie stopzet is er altijd. Meestal wordt dat niet gedaan, maar zoals bijvoorbeeld Mobistar Simply hebben ze ook afgeschaft en op een tarief gezet dat bijna de helft duurder was. Dus het is altijd koffiedik kijken, maar je kan altijd proberen, je kan altijd weg aangezien het prepaid is. Je nummer blijft je nummer, je kan nummers porteren maar geen nummers veranderen. 3Gdekking is goed bij Proximus, afhankelijk van je positie (in/outdoor, landelijk of niet, ...), via voip moet lukken.

Heeft iemand vandaag zijn sim al ontvangen? Of nog steeds niets?
Ik ben ook al weggevallen op mijn te porteren nummer, maar ook nog niets ontvangen :-/. Belachelijk, da's toch echt geen stijl.

Re: Generation Connect

Geplaatst: 13 dec 2011, 10:12
door ChelloExtremer
woensdag besteld (nieuw nummer, gewone SIM, cc betaling, direct bevestiging email gekregen), vandaag nog niks in de bus.

Re: Generation Connect

Geplaatst: 13 dec 2011, 10:24
door malinwa001
insgelijk chelloextremer.
Wacht ook al tijdje op de postbode met de proximusbrief :)

Re: Generation Connect

Geplaatst: 13 dec 2011, 10:30
door LPS
Ik zou echt wel zeer pissed zijn als het hier over mijn hoofdnummer zou gaan... Dan zou ik al twee dagen ZONDER netwerk gezeten hebben, echt onaanvaardbaar in dat geval; zeker omdat er geen overmacht is maar echt incompetentie (owv verkeerde procedure)! Ik dacht dat het zelfs wettelijk vastgelegd is dat je max 30' écht onbereikbaar mag zijn bij de werkelijke nummeroverdracht van operator 1 > operator 2.

Hier gewone sim, nummerbehoud, geen bevestigingsmail gehad. Post nog niet gekeken vandaag, is voor vanavond (maar echt veel goede hoop heb ik er niet op).

Re: Generation Connect

Geplaatst: 13 dec 2011, 10:31
door proximusboyke
metal als je nu een kaart besteld en je herlaad die kan je wel niet die kaart dan gebruiken voor nummeroverdracht.
maw je kan niet vragen binnen een jaar om uw mobistarnr op die proximuskaart te zetten.
Dit wilde ik u wel even vertellen om misverstanden te voorkomen.

Re: Generation Connect

Geplaatst: 13 dec 2011, 10:38
door vDR
vandaag ook nix bij de post.
Kan ik niet makkelijker gewoon naar de proximus winkel lopen en daar een sim gaan halen?
Ik ga zo dadelijk nog eens bellen want da begint mij wel de nek uit te hangen. da gaat van 2 dagen naar een week morgen.

Re: Generation Connect

Geplaatst: 13 dec 2011, 10:40
door timofp
Ik ben eindelijk overgeschakeld, op mijn bestaand nummer van proximus abbo naar generation connect. Ik heb wel 2x voor 20euro moeten herladen om het werkende te krijgen.

Nu nog mijn bestelling van een nieuwe kaart weten te annuleren, dat lukt niet bepaald, deze zou de 9de reeds verstuurd zijn, maar heb deze nog steeds niet ontvangen.