Het grote Cityconnect topic - Deel2

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over dommel / schedom? Post ze dan hier maar.
Tomsworld
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2472
Lid geworden op: 29 jan 2004, 10:15
Uitgedeelde bedankjes: 56 keer
Bedankt: 208 keer

Ik denk persoonlijk dat dommel beter even de min snr waarden wat zou opkrikken op zo misschien wat pessimistischere syncs te verkrijgen maar wel een heel stuk stabieler, ze zouden daarna nog kunnen evolueren naar betere waardes.
Gebruikersavatar
xenne
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5332
Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
Bedankt: 141 keer

bmantra schreef:
xenne schreef:dit zijn wel heel slechte resultaten, vermoedelijk zit er een fout in jouw bekabeling of instellingen - hoe ver zit jij van de centrale?


Ik weet niet hoe ik te weten kan komen hoever ik van de centrale zit? Mijn bekabeling is in orde... Op mijn linksys modem vind ik de settings die Dommel geeft niet terug. Ik heb wel al alle mogelijke combinaties van instellingen geprobeerd, maar helaas.
je kan het eens aan dommel vragen misschien, of anders eens kijken naar je Line attenuation
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
Gebruikersavatar
Epo
Plus Member
Plus Member
Berichten: 132
Lid geworden op: 21 nov 2007, 00:12

Wij, als gebruikers, kunnen er dus zelf niets aan veranderen? Kun je je niet een bepaalde synch forcen, zodat je je SNR waarde hoger kunt krikken?

Ik heb nog nooit ADSL gehad, dus ik weet enkel maar uit eigen ervaring: als ik mijn modem herstart, duurt het ongeveer 2 min voor hij een synch krijgt, en daar kan ik niet echt iets aan veranderen...

Het probleem lijkt me ook tijdsgebonden te zijn: ik heb net een week zo goed als geen last gehad. Ik heb toen niet naar de SNR waardes gekeken, maar ik vermoed dat ze goed geweest zullen zijn. En nu ineens zonder reden zijn ze dan ineens slecht?

Niets dat we kunnen doen?
Freakazoid
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 28
Lid geworden op: 21 aug 2005, 22:14

Sinds woensdag ben ik ook aangesloten, maar ben paar dagen weg geweest.

Vlakbij de vismarkt (440m):

- Download speed : 13179 kbit/s or 1647 kbyte/s
- Upload speed : 696 kbit/s or 87 kbyte/s
Mon Feb 11 2008 at 01:17:28 UTC+0100

Met speedtouch 585 en fabrieksinstellingen, nog niets veranderd dus. Nu kijken of ik ook discos heb. Snelheid vind ik ok, weet niet of ik er meer kan uithalen door aan instellingen te sleutelen.
Gebruikersavatar
fieldoxide
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1881
Lid geworden op: 23 mei 2006, 15:07
Locatie: Heverlee
Uitgedeelde bedankjes: 115 keer
Bedankt: 25 keer

Ik heb eigenlijk ook totaal geen idee wat we er aan kunnen doen,het probleem situeert zich zo een beetje op verschillende tijdsstippen9zowel overdag als laat in de avond , weekend , in de morgen),wat ik ook begrepen heb is dat er verschillende mensen dit probleem hebben,zowel mensen die zeer dichtbij de centrale wonen als mensen die verder van de centrale wonen,ook is het probleem kennelijk bij verschillende modems,hoeveel mensen zouden er in totaal al eigenlijk aangesloten zijn op cityconnect?
Misschien wacht dommel wel om te wachten tot ze een bepaald aantal mensen hebben aangesloten alvorens zelf testen te gaan doen .
Ik heb er eigenlijk ook niet echt een zicht op,laat ons hopen dat ze morgen eens goed lezen wat er hier allemaal op het forum geschreven staat en dat er snel een degelijke oplossing komt ,desnoods zetten ze een extra dslam bij in de centrale :wink:
smokem
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 32
Lid geworden op: 08 jan 2008, 10:45

Pff sinds vrijdag moet ik ook elk uur een release/renew doen, ip fixed instellen geeft hetzelfde probleem.
Speedtouch 516 - met alle firmware op alle modes. SN 7/6
Modem vandaag nogis dichter zetten, maar als je het hier zo leest lijkt het wel een probleem bjj Dommel..
bmantra
Plus Member
Plus Member
Berichten: 186
Lid geworden op: 07 jan 2008, 10:33
Bedankt: 1 keer

Ik heb een mail gestuurd naar de helpdesk. Ik ga kijken wat ze gaan zeggen, maar ik ga niet akkoord met nog geen halve megabit downstream als ik er 24 zou moeten hebben.
Als ze het niet snel oplossen, wat moet ik dan doen? Ik moet toch niet betalen voor een product dat niet werkt. Ik betaalde vroeger minder als nu voor mijn cityconnect plus en ik had een grotere snelheid. Ik ben ten einde raad...
Gebruikersavatar
deej
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3322
Lid geworden op: 09 dec 2002, 21:14
Locatie: Een boerengat nu met VDSL2!
Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
Bedankt: 4 keer

bmantra schreef:Ik heb een mail gestuurd naar de helpdesk. Ik ga kijken wat ze gaan zeggen, maar ik ga niet akkoord met nog geen halve megabit downstream als ik er 24 zou moeten hebben.


Euhm ADSL is per definitie afstands gebonden. Op 4-5 km van de centrale zal je nooit 24 Mbit halen. Ik geloof dat je al op minder dan 100m van de centrale moet zitten om dat te halen.
bmantra
Plus Member
Plus Member
Berichten: 186
Lid geworden op: 07 jan 2008, 10:33
Bedankt: 1 keer

ok, ik zit blijkbaar op 3,6km van de centrale, dan moet ik toch meer kunnen halen dan 400kilobit downstream?!
Gebruikersavatar
cloink
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3515
Lid geworden op: 29 okt 2007, 10:29
Twitter: cloink
Uitgedeelde bedankjes: 93 keer
Bedankt: 137 keer
Contacteer:

deej schreef:Euhm ADSL is per definitie afstands gebonden. Op 4-5 km van de centrale zal je nooit 24 Mbit halen. Ik geloof dat je al op minder dan 100m van de centrale moet zitten om dat te halen.

Afbeelding
ogy
Plus Member
Plus Member
Berichten: 173
Lid geworden op: 28 aug 2006, 20:55
Bedankt: 3 keer

bmantra schreef:.
Als ze het niet snel oplossen, wat moet ik dan doen?


verhuizen :wink:
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

Ergens in een andere thread staat een memo van BGC waar men aangeeft dat je voor ADSL2+ maar mag rekenen op een 10 Mbit/s stabiel signaal (en men daarom ook de stap naar VDSL2 zet). In grote lijnen blijkt dit dus ook de kloppen met wat tot op heden gepost is.

Nu ja... 400 Kbit/s kan natuurlijk niet
bmantra
Plus Member
Plus Member
Berichten: 186
Lid geworden op: 07 jan 2008, 10:33
Bedankt: 1 keer

thanks cloink, mijn modem synct op 5Mbit, dus dat klopt volledig met de grafiek. Het probleem zit hem dus blijkbaar op de kwaliteit van de verbinding, klopt dat?
tequila
Plus Member
Plus Member
Berichten: 176
Lid geworden op: 22 jan 2008, 18:10

r2504 schreef:Ergens in een andere thread staat een memo van BGC waar men aangeeft dat je voor ADSL2+ maar mag rekenen op een 10 Mbit/s stabiel signaal (en men daarom ook de stap naar VDSL2 zet). In grote lijnen blijkt dit dus ook de kloppen met wat tot op heden gepost is.

Nu ja... 400 Kbit/s kan natuurlijk niet


Wat voor zever is dat? Is dat een bemerking of stelling van Belgacom zelf? Ik heb er in ieder geval nog nooit zoiets over gelezen. Op "internationale" fora ook nog nooit iets van gelezen, en toch al redelijk wat mensen tegen gekomen die 18Mbit en veel beter halen op redelijke afstanden en stabiele verbindingen.

Dit lijkt mij zo een excuus om zichzelf in te dekken.
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

tequila schreef:Wat voor zever is dat? Is dat een bemerking of stelling van Belgacom zelf? Ik heb er in ieder geval nog nooit zoiets over gelezen.


Het stond in een "interne" (gelekte) nota van BGC zelf ivm. hun TV aanbod... en toevallig zie je hier bij Dommel niet echt veel hogere cijfers passeren. Ik trek dus gewoon een conclusie uit die twee, en dat is dat BGC daar blijkbaar correct in is.

Dat je op basis hiervan samenzweringstheorieen wil starten... mij geen probleem, maar aangezien de ADSL2+ van Dommel zelf is zou ik toch elders gaan zoeken achter een mogelijke verklaring.

Tot op heden blijkt 10 a 14 Mbit/s voor Dommel Cityconnect "normaal" te zijn.
bc547
Member
Member
Berichten: 62
Lid geworden op: 22 jan 2008, 15:38
Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
Bedankt: 4 keer

r2504 schreef: Het stond in een "interne" (gelekte) nota van BGC zelf ivm. hun TV aanbod... en toevallig zie je hier bij Dommel niet echt veel hogere cijfers passeren. Ik trek dus gewoon een conclusie uit die twee, en dat is dat BGC daar blijkbaar correct in is.


E-leven is ook een adsl2+ provider en de gemiddelde sync snelheid is daar toch een pak hoger... Modems die >18Mbit syncen is geen uitzondering (informatie afkomstig van de modems zelf).
jollito
Pro Member
Pro Member
Berichten: 425
Lid geworden op: 16 jan 2008, 15:28
Uitgedeelde bedankjes: 35 keer
Bedankt: 7 keer

fieldoxide schreef:Ik heb eigenlijk ook totaal geen idee wat we er aan kunnen doen,het probleem situeert zich zo een beetje op verschillende tijdsstippen9zowel overdag als laat in de avond , weekend , in de morgen),wat ik ook begrepen heb is dat er verschillende mensen dit probleem hebben,zowel mensen die zeer dichtbij de centrale wonen als mensen die verder van de centrale wonen,ook is het probleem kennelijk bij verschillende modems,hoeveel mensen zouden er in totaal al eigenlijk aangesloten zijn op cityconnect?
Misschien wacht dommel wel om te wachten tot ze een bepaald aantal mensen hebben aangesloten alvorens zelf testen te gaan doen .
Ik heb er eigenlijk ook niet echt een zicht op,laat ons hopen dat ze morgen eens goed lezen wat er hier allemaal op het forum geschreven staat en dat er snel een degelijke oplossing komt ,desnoods zetten ze een extra dslam bij in de centrale :wink:


Ik zit sinds donderdag bij Cityconnect. Na 6 weken internetloos te zijn geweest (dankzij dommel), eindelijk connectie. 12Mb down- en 2MB upload, ik was supercontent. Tot zaterdagochtend : constante disconnects, een heel weekend die 0903-nummer gebeld, nooit een antwoord. Tot op dit moment ben ik nog niet op de helpdesk binnengeraakt, ik vind het een service die op niks trekt.
Ben al iets geruster dat er nog personen dit voorhadden, ben ik zeker dat het niet aan mijn apparatuur ligt.
Hopelijk komt het snel in orde.
tequila
Plus Member
Plus Member
Berichten: 176
Lid geworden op: 22 jan 2008, 18:10

bc547 schreef:E-leven is ook een adsl2+ provider en de gemiddelde sync snelheid is daar toch een pak hoger... Modems die >18Mbit syncen is geen uitzondering (informatie afkomstig van de modems zelf).


Voila ... overigens r2504, ik richtte me niet tot jou persoonlijk, maar tot de nota of politiek van Belgacom. De netwerkinfrastructuur is toch voor 95% van Belgacom niet?
De snelheden die je noemt blijken momenteel inderdaad normaal te zijn voor het product, maar toch zeker niet voor de gebruikte technologie; cfr. E-Leven en andere voorbeelden wereldwijd.
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

tequila schreef:De snelheden die je noemt blijken momenteel inderdaad normaal te zijn voor het product, maar toch zeker niet voor de gebruikte technologie; cfr. E-Leven en andere voorbeelden wereldwijd.


De snelheden die Dommel klanten in hun modem zien waren ook 18 Mbits dacht ik, maar netto blijkt het meestal maar rond de 12 a 13 Mbits te zijn. In ieder geval, ik volg de thread met interesse (ook al bij ik niet bij de gelukkige).
MaRtO
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1250
Lid geworden op: 26 nov 2003, 20:33
Locatie: BE

Epo schreef:Kun je je niet een bepaalde synch forcen, zodat je je SNR waarde hoger kunt krikken?

Er bestaat een trucje waarbij je gebruik moet maken van je splitter zodat je een lagere sync snelheid kunt halen.
Maar hoe dat precies werkt weet ik niet.
laurens7
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1085
Lid geworden op: 17 apr 2007, 13:54

MaRtO schreef:
Epo schreef:Kun je je niet een bepaalde synch forcen, zodat je je SNR waarde hoger kunt krikken?

Er bestaat een trucje waarbij je gebruik moet maken van je splitter zodat je een lagere sync snelheid kunt halen.
Maar hoe dat precies werkt weet ik niet.

:? nou ik zou anders graag op 4Mb syncroniseren
Gebruikersavatar
fieldoxide
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1881
Lid geworden op: 23 mei 2006, 15:07
Locatie: Heverlee
Uitgedeelde bedankjes: 115 keer
Bedankt: 25 keer

En heeft iemand vandaag reeds kontakt opgenomen met de helpdesk van dommel wegens de aanhoudene problemen?
tequila
Plus Member
Plus Member
Berichten: 176
Lid geworden op: 22 jan 2008, 18:10

Epo heeft een nieuw topic geopend voor de troubles, met nieuws.
http://www.userbase.be/forum/viewtopic.php?t=17724
Gebruikersavatar
deej
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3322
Lid geworden op: 09 dec 2002, 21:14
Locatie: Een boerengat nu met VDSL2!
Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
Bedankt: 4 keer

fieldoxide schreef:En heeft iemand vandaag reeds kontakt opgenomen met de helpdesk van dommel wegens de aanhoudene problemen?


Heb ze zaterdag gebeld en ze gingen het bekijken diezelfde avond nog. Ik was de eerste om het te melden blijkbaar maar ondertussen zijn er al meer opgedoken dus ben geen alleenstaand geval meer (was zelfs al aan het twijfelen of ik niks op mijn pc had verkl**t maar ook mijn laptop had er van dus dat kon niet :)).
bmantra
Plus Member
Plus Member
Berichten: 186
Lid geworden op: 07 jan 2008, 10:33
Bedankt: 1 keer

Mijn modem synct nu op ongeveer 5 Mbit, zou ik aan de helpdesk kunnen vragen om het zo in te stellen dat ik bvb maar op 4Mbit sync en dat ik dan een hogere snelheid bekom dan de huidge 400kilobit?
Ze hebben wel mijn profiel lager gezet of wat dat ook mag betekenen, maar dit hielp niet veel.
Denken jullie dat ze dit technisch kunnen uitvoeren of is dat onmogelijk?
Gebruikersavatar
xenne
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5332
Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
Bedankt: 141 keer

bmantra schreef:Mijn modem synct nu op ongeveer 5 Mbit, zou ik aan de helpdesk kunnen vragen om het zo in te stellen dat ik bvb maar op 4Mbit sync en dat ik dan een hogere snelheid bekom dan de huidge 400kilobit?
Ze hebben wel mijn profiel lager gezet of wat dat ook mag betekenen, maar dit hielp niet veel.
weet je al hoe ver je van de centrale zit? ik vermoed <1km. als dat zo is dan is er geen reden om zo laag te syncen - volgens mij zit je met een ander probleem
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
tequila
Plus Member
Plus Member
Berichten: 176
Lid geworden op: 22 jan 2008, 18:10

Hij zit op 3,6km. Zo laag syncen hoeft ook niet, maar echt super verbeteringen moet je nu ook niet verwachten denk ik. Theoretisch is 5.000kbps te doen denk ik.
Theoretisch zou ik op -800m van de centrale dan ook ongeveer 23.000kbps moeten halen ... delen door 2 is realistischer :)
Gebruikersavatar
xenne
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5332
Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
Bedankt: 141 keer

tequila schreef:Hij zit op 3,6km. Zo laag syncen hoeft ook niet, maar echt super verbeteringen moet je nu ook niet verwachten denk ik. Theoretisch is 5.000kbps te doen denk ik.
als hij zo ver van de centrale zit dan is het idd normaal, ik verwarde hem wellicht met iemand anders. verschoning.
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
bmantra
Plus Member
Plus Member
Berichten: 186
Lid geworden op: 07 jan 2008, 10:33
Bedankt: 1 keer

Ik zit inderdaad op 3,6km...
Mijn modem doet die sync automatisch op ongeveer 5Mbit. Maar kunnen ze bij dommel het zo instellen dat ik iets lager sync? En zoja, gaat dat mijn verbinding ten goede komen?
Gebruikersavatar
xenne
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5332
Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
Bedankt: 141 keer

bmantra schreef:Mijn modem doet die sync automatisch op ongeveer 5Mbit. Maar kunnen ze bij dommel het zo instellen dat ik iets lager sync? En zoja, gaat dat mijn verbinding ten goede komen?
normaal moet dat gaan ja, of het jouw verbinding ten goede gaat komen valt af te wachten want blijkbaar heeft iedereen problemen op de moment. blijkbaar loopt de oplevering niet van een leien dakje, ik hoop maar dat dommel z'n broek niet gaat scheuren aan dit project
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
bmantra
Plus Member
Plus Member
Berichten: 186
Lid geworden op: 07 jan 2008, 10:33
Bedankt: 1 keer

ja, ok, maar 400 kbps is toch wel weinig, dan had ik beter mijn gewone adsl-lijn gehouden. Met die cityconnect plus ben ik dan ook niets want ik moet tegen die snelheid al continu downloaden om boven de 200 GB uit te kunnen komen.
VOiD
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2432
Lid geworden op: 10 jan 2006, 20:10
Locatie: Herent
Uitgedeelde bedankjes: 53 keer
Bedankt: 214 keer

Mmm, ikzelf zit ook in Herent op 3.6km afstand van de centrale. Vroeger bij EDPNet zat ik op een 2Mbit profiel en bij Dommel sync ik nu op 4 à 5 MBit down en 1.2Mbit up.
Alhoewel de lijn hier blijkbaar toch ook wel regelmatig wegvalt heb ik intussen toch een uptime van bijna 16 uur.
Ik sta wel op ADSL2+ Annex A ipv M. Lijkt mij een stuk stabieler.
tequila
Plus Member
Plus Member
Berichten: 176
Lid geworden op: 22 jan 2008, 18:10

VOiD schreef:Ik sta wel op ADSL2+ Annex A ipv M. Lijkt mij een stuk stabieler.


Dat dacht ik eerst ook, maar bleek uiteindelijk niks uit te maken.
bmantra
Plus Member
Plus Member
Berichten: 186
Lid geworden op: 07 jan 2008, 10:33
Bedankt: 1 keer

tequila schreef:
VOiD schreef:Ik sta wel op ADSL2+ Annex A ipv M. Lijkt mij een stuk stabieler.


Dat dacht ik eerst ook, maar bleek uiteindelijk niks uit te maken.


Heeft er eigenlijk al eens iemand geprobeerd met een gewoon ADSL-profiel G.dmt of hoe heet dat? Ik wou mijn oude modem eens aansluiten om dat te proberen, maar het authentificatie-protocol kent die oude modem niet.
tequila
Plus Member
Plus Member
Berichten: 176
Lid geworden op: 22 jan 2008, 18:10

Hier vanavond een hoop miserie gehad om alles opnieuw aan de praat te krijgen. Met de disconnects van de afgelopen dagen had ik mijn speedtouch rechtstreeks aan de computer gehangen.

Toen ik de router er terug wou tussen zetten wou die langs geen kanten meewerken. Ik kreeg gewoon geen IP van de modem. Kabel terug in mijn computer steken en ik had opnieuw verbinding. Het probleem zat hem dus in de router dacht ik.

Na veel klommelen dan op het meest logische maar natuurlijk enige werkende alternatief gekomen; mac address van de PC die wel werkte gewoon klonen in de router. Daar voorheen nooit problemen mee gehad eigenlijk. Met alles te installeren en verschillende dingen te testen, heb ik vaker de manier van verbinden aangepast maar nooit eerder dit probleem gehad.

Nu werkt alles dus blijkbaar opnieuw maar de firmware patch heeft misschien hierin een verandering gebracht.
Warlord
Starter
Starter
Berichten: 7
Lid geworden op: 16 feb 2008, 01:49

ja ja hier zijn we aan het wachten op cityconnect. wonende inHasselt en hopelijk een fatsoenlijke snelheid. :-)
Gebruikersavatar
Kokki
Pro Member
Pro Member
Berichten: 251
Lid geworden op: 07 nov 2004, 14:40
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 2 keer

Haha, hier hetzelfde Warlord. :-) Ik hoop dat dat niet lang meer duurt, maar eerst hoop ik dat ze hun problemen opgelost krijgen.
Heeft iemand een idee waar die centrale komt, want nu spreekt men van St-Truiden?
Warlord
Starter
Starter
Berichten: 7
Lid geworden op: 16 feb 2008, 01:49

van sintruiden naar hasselt? ben niet vanplan aan smallband snelheid te surfen zenne;) ben toch een grootverbruiker en hoop er een goeie deal aan te hebben :lol: :lol:
Gieleuh
Member
Member
Berichten: 62
Lid geworden op: 17 jan 2008, 12:31

Ik kan btw nog altijd geen CityConnect bestellen.. ben van Kessel-Lo
Gebruikersavatar
fieldoxide
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1881
Lid geworden op: 23 mei 2006, 15:07
Locatie: Heverlee
Uitgedeelde bedankjes: 115 keer
Bedankt: 25 keer

Gieleuh schreef:Ik kan btw nog altijd geen CityConnect bestellen.. ben van Kessel-Lo


Is misschien beter zo,eerst moeten de schoonheidsfoutjes hier in Leuven er nog uit. :wink:
Plaats reactie

Terug naar “Dommel”