Tadaam
Voor wie het interesseert:
De router is van Huawei B528s-23a en het systeem is ook bij Vodafone in gebruik.
Huawei heeft 2 apps waarmee je het kunt opvolgen nl
Huawei HiLink en AI Life en er zit een simkaart van Telenet in. De max snelheid die ik bereik is 20Mbs down en 30Mbs up
De router is van Huawei B528s-23a en het systeem is ook bij Vodafone in gebruik.
Huawei heeft 2 apps waarmee je het kunt opvolgen nl
Huawei HiLink en AI Life en er zit een simkaart van Telenet in. De max snelheid die ik bereik is 20Mbs down en 30Mbs up
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 56 keer
- Bedankt: 208 keer
Black Friday secret deal, ik denk wel enkel gestuurd aan diegenen die ooit op de wachtlijst stonden.
-60 / -70 %
1 scherm / 30 MBit
Spijtig dat je geen btw nummer kan invullen want anders, interessante optie voor 1 jaar backup internet.
-60 / -70 %
1 scherm / 30 MBit
Spijtig dat je geen btw nummer kan invullen want anders, interessante optie voor 1 jaar backup internet.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 234 keer
- Bedankt: 39 keer
schone korting zeg.Tomsworld schreef:Black Friday secret deal, ik denk wel enkel gestuurd aan diegenen die ooit op de wachtlijst stonden.
-60 / -70 %
1 scherm / 30 MBit
Screenshot 2019-11-13 at 17.17.49.png
Vraag me af of ze dit ook voor bestaande klanten willen toepassen
- Splitter
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 58 keer
- Bedankt: 446 keer
en... kan je anders misschien ook de link delen?Tomsworld schreef:Black Friday secret deal, ik denk wel enkel gestuurd aan diegenen die ooit op de wachtlijst stonden.
want als het maar naar een paar mensen gestuurd is die "ooit eens op een lijst stonden" is het geen deal maar een "hopelijk krijgen we die vast" ding.
als het daarentegen een deal is heb ik interesse
- NuKeM
- Content Editor
- Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
- Bedankt: 156 keer
- Contacteer:
Ik heb de mail ook gehad, er zit een ID achter die ik (na snel proberen) niet kan faken. Als ik besluit niet op de aanbieding in te gaan, wil ik hem wel posten hier.
Link met zelf gekozen id: https://www.tadaam.be/blackfriday/12345678901234
Link met zelf gekozen id: https://www.tadaam.be/blackfriday/12345678901234
-
- Member
- Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
- Bedankt: 10 keer
De link naar het jaarabonnement : https://www.tadaam.be/offers/blackfrida ... motionId=1
voor 3 maand : https://www.tadaam.be/offers/blackfrida ... motionId=1
voor 6 maand : https://www.tadaam.be/offers/blackfrida ... motionId=1
voor 3 maand : https://www.tadaam.be/offers/blackfrida ... motionId=1
voor 6 maand : https://www.tadaam.be/offers/blackfrida ... motionId=1
- Splitter
- Elite Poster
thanks, heb me gelijk voor een jaartje ingeschreven, dan kan ik van de zomer in ardennen ook tv kijken als het eens niet zo zomerig isgti69 schreef:De link naar het jaarabonnement : https://www.tadaam.be/offers/blackfrida ... motionId=1
wel benieuwd naar wat ik ervan mag verwachten, maar voor de dagelijkse verbinding te vervangen aan hun gewone prijs lijkt het me niet zo interessant.
(kost eigenlijk quasi evenveel , lagere limiet, lagere snelheid, maar wel mobieler)
ik hoop (als het goed werkt) dat ze een een soort x dagen abbo aan gaan bieden met een soort pay as you go formule.
(2 euro / dag bv - dan is een abbo goedkoper, maar als je het maar sommige dagen in het jaar nodig hebt ben je toch niet verplicht maandelijkse kosten te dragen)
-
- Plus Member
- Uitgedeelde bedankjes: 30 keer
- Bedankt: 18 keer
Wanneer ik moet betalen:
Met meerdere kaarten geprobeerd... Morgen nog eens proberen.Er is iets mis gegaan, probeer het alstublieft nogmaals.
-
- Plus Member
- Uitgedeelde bedankjes: 10 keer
- Bedankt: 12 keer
1. Firefox: betaling ging niet.
2. Firefox met ublock origin en cookie autodelete uitgeschakeld: betaling ging niet.
3. Chrome, verse installatie (want sinds circa 2010 de browseromgeving van de doorsnee IT-analfabeet waarvoor alles ontwikkeld wordt): betaling ging niet.
4. Firefox met tadaam-gegevens verwijderd en pagina in Frans laten staan: betaling ging niet.
2. Firefox met ublock origin en cookie autodelete uitgeschakeld: betaling ging niet.
3. Chrome, verse installatie (want sinds circa 2010 de browseromgeving van de doorsnee IT-analfabeet waarvoor alles ontwikkeld wordt): betaling ging niet.
4. Firefox met tadaam-gegevens verwijderd en pagina in Frans laten staan: betaling ging niet.
-
- Plus Member
Ik krijg het met geen mogelijkheid gedaan, altijd de betalingserror. Morgen dus
- WalterB1
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 150 keer
- Bedankt: 133 keer
Me to. Via Chrome incogniotmodus. Betaling via kredietkaart of Bancontact.payphoneuser schreef:Ik krijg het met geen mogelijkheid gedaan, altijd de betalingserror. Morgen dus
Hoop dat het lukt. Heb nu Orange Flybox + AntenneTV van TVV. Voor TV zit ik nog vast tot te zomer aan mijn contract maar voor internet alleen al is het goedkoper dan Orange tegen die voorwaarden.
- WalterB1
- Elite Poster
Proficiat. - Ik probeerde het via SeaMonkey op Linux (soort van oer Firefox), Windows 10 via Chrome, Windows 7 met Chrome en Firefox ....allemaal het zelfde. De ene in het Nederlands, anders in Frans en nog eentje in het Engels.gti69 schreef:Ik heb via zonder problemen via kredietkaart betaald. Op PC met windows 7 en chrome...
Zou het een loterij kunnen zijn? Enkel de Xste poging werkt.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 352 keer
- Bedankt: 222 keer
Wel een knappe korting, helaas na dat jaar wel een HEEL stuk duurder.
Ik zou zo intekenen als het ook in het buitenland gebruikt zou kunnen worden, maar voor België alleen is het toch weer 149 euro en een twijfelgeval... Vooral omdat het maar één jaar aan die prijs is natuurlijk.
Misschien wel interessant als je je auto daarmee zou kunnen uitrusten met internet, maar je hebt een stopcontact nodig zeker?
De rijdende hotspot.
Ik zou zo intekenen als het ook in het buitenland gebruikt zou kunnen worden, maar voor België alleen is het toch weer 149 euro en een twijfelgeval... Vooral omdat het maar één jaar aan die prijs is natuurlijk.
Misschien wel interessant als je je auto daarmee zou kunnen uitrusten met internet, maar je hebt een stopcontact nodig zeker?
De rijdende hotspot.
- Splitter
- Elite Poster
easily fixed: https://www.reichelt.com/be/nl/omvormer ... 56948.htmlSlafes schreef: Misschien wel interessant als je je auto daarmee zou kunnen uitrusten met internet, maar je hebt een stopcontact nodig zeker?
ik heb zoiets van: ik wou het al graag testen, maar hield de boot af met die 5 euro / maand in het begin (vond het te vroeg).
en wat betreft de prijs... volgend jaar zien we wel weer. (moet over een maandje of 2 ook weer opnieuw mijn pxm "trouwe klanten korting" proberen te vernieuwen)
het is ondertussen toch weer mooi int+tv voor nog geen 15 euro in de maand en zo moet ik al niet speciaal data bijkopen als ik hier of daar weer eens een weekje in ardennen zit zonder vast internet.
-
- Elite Poster
- Bedankt: 451 keer
Psst die modem werkt op 12V, dus zoek gewoon een kabeltje hiervoor. Echt zonde om van 12V DC > 220V AC > 12V DC te gaan
Zo iets dus: https://nl.aliexpress.com/item/33042823 ... b201603_52
Kan je ook gewoon zelf maken
Zo iets dus: https://nl.aliexpress.com/item/33042823 ... b201603_52
Kan je ook gewoon zelf maken
-
- Plus Member
Het lukt nog altijd niet om te betalen... zo gaan ze weinig promo's moeten weggeven natuurlijk
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 35 keer
- Bedankt: 62 keer
Ik zou wel willen maar behou graag mijn vpn via fritzbox. Dus heb ik een publiek ip nodig en geen nat. Kan tadaam dat?
Edit: ik las elders dat er geen ipsec is dus dat probleem is al van de baan. Nu nog dubbele nat en vpn via fritzbox.
Edit: ik las elders dat er geen ipsec is dus dat probleem is al van de baan. Nu nog dubbele nat en vpn via fritzbox.
Laatst gewijzigd door liegebeestig 14 nov 2019, 09:49, in totaal 1 gewijzigd.
-
- Elite Poster
feedback van Tadaam Support:
Bedankt voor je interesse in onze deal! Uiteraard is de Black Friday deal ook beschikbaar voor reeds bestaande klanten. Dit is ook zo aangekondigd in de email. Momenteel houden we enkel een test waar bestaande klanten om technische redenen niet aan kunnen deelnemen, maar op Black Friday (29/11) zal dat dus wel kunnen. Bedankt voor je begrip en hopelijk kan je nog 2 weekjes wachten
Met vriendelijke groeten
TADAAM Support
Bedankt voor je interesse in onze deal! Uiteraard is de Black Friday deal ook beschikbaar voor reeds bestaande klanten. Dit is ook zo aangekondigd in de email. Momenteel houden we enkel een test waar bestaande klanten om technische redenen niet aan kunnen deelnemen, maar op Black Friday (29/11) zal dat dus wel kunnen. Bedankt voor je begrip en hopelijk kan je nog 2 weekjes wachten
Met vriendelijke groeten
TADAAM Support
- WalterB1
- Elite Poster
@quovadis
Bedankt! Ik was juist ook aan het twijfelen of ik het niet gewoon ging vragen aan de support van Tadaam.
Alhoewel... bestaande klanten. Dat ben ik niet en het werkt niet. Nauja, het is een 'Black Friday' deal en dat is nog een paar weken. Eens gaan informeren bij Orange hoe snel ik mijn abonnement ik kan stopzetten voor Easy Internet @home ...
Bedankt! Ik was juist ook aan het twijfelen of ik het niet gewoon ging vragen aan de support van Tadaam.
Alhoewel... bestaande klanten. Dat ben ik niet en het werkt niet. Nauja, het is een 'Black Friday' deal en dat is nog een paar weken. Eens gaan informeren bij Orange hoe snel ik mijn abonnement ik kan stopzetten voor Easy Internet @home ...
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 44 keer
- Bedankt: 15 keer
Blijkbaar toch niet de 30Mbps versie:
Betalen ging zonder problemen met een CC via mijn android smartphone.-
- Elite Poster
er stond wel degelijk Premium abonnement maar de uitleg was van het Stadanrd. Leuk te weten dat je de Premium krijgtthepretorian schreef:Blijkbaar toch niet de 30Mbps versie:
Capture.JPG
Betalen ging zonder problemen met een CC via mijn android smartphone.
-
- Pro Member
Ik heb alles even nagelezen (mails), bij mij stond nergens Premium vermeld, alles ging over het aanbod van 40 euro per maand.quovadis schreef:er stond wel degelijk Premium abonnement maar de uitleg was van het Stadanrd. Leuk te weten dat je de Premium krijgt
Zelfs de eerste screenshot geeft bedragen aan voor het aanbod van standaard (40 euro).
- Bijlagen
-
- Screenshot 2019-11-13 at 17.17.49.png (66.6 KiB) 2500 keer bekeken
- WalterB1
- Elite Poster
Mogelijk. Maar het zou moeten werken of niet. Sommige mensen kunnen bestellen, andere niet. Dat is niet logisch. Ik probeerde het al met zowat alle mogelijke systemen. Volgens de mail van Tadaam support kan het nog niet voor bestaande klanten. Goed. Maar ik en denk ik de meeste mensen hier zijn geen bestaande klanten.Bababa schreef:Hier werkt het ook niet. Wachten tot 29/11 dus?
Op zich geen probleem om nog wat te wachten maar ik ben bang dat ze snel uitverkocht gaan zijn. Als het kan zou ik het nu willen aanvragen.
- Splitter
- Elite Poster
net mijn box ontvangen...
- in de my tadaam is het dus premium
- bij de box zit een chips (voor het tv kijken, grappig bedacht)
- EN! een voucher! dus: 149 euro voor een jaar int+tv en gratis de mi-box ter waarde van 80 euro. (helaas momenteel wel uitverkocht)
ik zie tadaam op deze manier wel een bestaansrecht hebben o.a.:
- ter vervanging van bv scarlet voor bepaalde mensen
- voor mensen die vaak onderweg zijn
- voor regio's waar xdsl en coax "te ver" liggen
voor gezinnen, grootverbruikers, en snelheidsliefhebbers is het misschien wel wat minder.
(heb de box wel nog niet aangesloten )
- in de my tadaam is het dus premium
- bij de box zit een chips (voor het tv kijken, grappig bedacht)
- EN! een voucher! dus: 149 euro voor een jaar int+tv en gratis de mi-box ter waarde van 80 euro. (helaas momenteel wel uitverkocht)
ik zie tadaam op deze manier wel een bestaansrecht hebben o.a.:
- ter vervanging van bv scarlet voor bepaalde mensen
- voor mensen die vaak onderweg zijn
- voor regio's waar xdsl en coax "te ver" liggen
voor gezinnen, grootverbruikers, en snelheidsliefhebbers is het misschien wel wat minder.
(heb de box wel nog niet aangesloten )
-
- Elite Poster
ik ging verder op de link van GTI69. Daar zie je wel degelijk Premium staan maar wel met de specs van het standard abothepretorian schreef:Ik heb alles even nagelezen (mails), bij mij stond nergens Premium vermeld, alles ging over het aanbod van 40 euro per maand.quovadis schreef:er stond wel degelijk Premium abonnement maar de uitleg was van het Stadanrd. Leuk te weten dat je de Premium krijgt
Zelfs de eerste screenshot geeft bedragen aan voor het aanbod van standaard (40 euro).
-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 25 keer
- Bedankt: 29 keer
Ik heb nog niemand gezien die het wel kon bestellen?WalterB1 schreef:Mogelijk. Maar het zou moeten werken of niet. Sommige mensen kunnen bestellen, andere niet. Dat is niet logisch. Ik probeerde het al met zowat alle mogelijke systemen. Volgens de mail van Tadaam support kan het nog niet voor bestaande klanten. Goed. Maar ik en denk ik de meeste mensen hier zijn geen bestaande klanten.Bababa schreef:Hier werkt het ook niet. Wachten tot 29/11 dus?
Op zich geen probleem om nog wat te wachten maar ik ben bang dat ze snel uitverkocht gaan zijn. Als het kan zou ik het nu willen aanvragen.
Orange Love Trio
Orange Flybox
Orange Extra surf card
Orange Flybox
Orange Extra surf card
-
- Elite Poster
hierboven toch al 2 mensen die het wel hebben besteld hierBababa schreef:Ik heb nog niemand gezien die het wel kon bestellen?WalterB1 schreef:Mogelijk. Maar het zou moeten werken of niet. Sommige mensen kunnen bestellen, andere niet. Dat is niet logisch. Ik probeerde het al met zowat alle mogelijke systemen. Volgens de mail van Tadaam support kan het nog niet voor bestaande klanten. Goed. Maar ik en denk ik de meeste mensen hier zijn geen bestaande klanten.Bababa schreef:Hier werkt het ook niet. Wachten tot 29/11 dus?
-
- Elite Poster
Heeft iemand een klare uitleg over hoe ik evt via synology een vpn kan opzetten naar mijn netwerk? En hoe ik dubbele nat kan vermijden? Mijn Fritzbox zou bedraad achter de tadaam komen.
Mocht ik de som in de fritzbox lte kunnen steken was dat de ideale oplossing. Maar dat mag niet. Iemand geprobeerd?
Of misschien nog een optie: zou de tadaam box usb tethering aankunnen? Is er een usb poort op de box?
Edit: geen usb poort aanwezig. Zucht.
Mocht ik de som in de fritzbox lte kunnen steken was dat de ideale oplossing. Maar dat mag niet. Iemand geprobeerd?
Of misschien nog een optie: zou de tadaam box usb tethering aankunnen? Is er een usb poort op de box?
Edit: geen usb poort aanwezig. Zucht.
-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
- Bedankt: 34 keer
Vandaag ging ik normaal voor de eerste keer gedebiteerd worden via Bancontact.
In de mails staat dat dit allemaal correct is en ze een betalingsopdracht naar de bank zullen sturen.
In My Tadaam staat de melding "uw betalingsgegevens zijn niet correct".
Ik heb ze proberen aanpassen en 40 Euro betaald via bancontact, maar ik hoop dat ik nu geen dubbele betaling zal doen.
De betaling die ik nu gedaan heb van 40 Euro heeft niets gewijzigd in het systeem het blijft op niet correcte betalingsgegevens staan.
(Antwoord van Tadaam)
Hey Matthias,
Dit is inderdaad een fout. Ons betalingssysteem heeft foutief u 40 euro aangerekend. Zou u ons een bewijs van uw betalingen kunnen sturen zodat we kunnen nakijken wat er juist fout is gegaan en wanneer?
Onze excuses voor dit ongemak.
Met vriendelijke groeten,
TADAAM Support
In de mails staat dat dit allemaal correct is en ze een betalingsopdracht naar de bank zullen sturen.
In My Tadaam staat de melding "uw betalingsgegevens zijn niet correct".
Ik heb ze proberen aanpassen en 40 Euro betaald via bancontact, maar ik hoop dat ik nu geen dubbele betaling zal doen.
De betaling die ik nu gedaan heb van 40 Euro heeft niets gewijzigd in het systeem het blijft op niet correcte betalingsgegevens staan.
(Antwoord van Tadaam)
Hey Matthias,
Dit is inderdaad een fout. Ons betalingssysteem heeft foutief u 40 euro aangerekend. Zou u ons een bewijs van uw betalingen kunnen sturen zodat we kunnen nakijken wat er juist fout is gegaan en wanneer?
Onze excuses voor dit ongemak.
Met vriendelijke groeten,
TADAAM Support
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 101 keer
- Bedankt: 69 keer
Heeft er iemand de simkaart in een ander toestel getest? Zoja, werkt het, en voor hoelang ?
I'm a bilingual. I'm a bilingual illiterate. I can't read in two languages.
- WalterB1
- Elite Poster
Heb contact genomen met Tadaam-support;
Enkel mensen die een persoonlijke link ontvangen hebben kunnen nu reeds bestellen tegen Black Friday voorwaarden. Die link heeft een unieke ID-code.
Heel de dag op Black Friday zal wel iedereen tegen die voorwaarden dat kunnen bestellen.
Komt er op neer; stop met proberen en bestel het overvolgendeweek vrijdag. Het staat in mijn agenda.
Enkel mensen die een persoonlijke link ontvangen hebben kunnen nu reeds bestellen tegen Black Friday voorwaarden. Die link heeft een unieke ID-code.
Heel de dag op Black Friday zal wel iedereen tegen die voorwaarden dat kunnen bestellen.
Komt er op neer; stop met proberen en bestel het overvolgendeweek vrijdag. Het staat in mijn agenda.
-
- Pro Member
Ik heb het eens in een Huawei mifi gestoken maar krijgt geen network verbinding. Initieel zag ik heel even Base verschijnen, daarna bleeft die gewoon zoeken. Er steekt initieel een Base kaartje in mijn Mifi en dat werkte zonder problemen.ygeffens schreef:Heeft er iemand de simkaart in een ander toestel getest? Zoja, werkt het, en voor hoelang ?
-
- Elite Poster
En werkt dat dan bij jou in een ander toestel?streulma schreef:De APN is tadaam.telenet.be
Ik denk geen user/pass