WalterB1 schreef:Zeker.
Maar incompetentie is blijkbaar deel van het DNA van TV Vlaanderen.
Ook bij het grotere Canal Digitaal dat tot dezelfde groep behoort, lees je voortdurend klachten over foute afrekeningen, al jarenlang.
Het zit dus echt in het DNA van het bedrijf.
WalterB1 schreef:Laat ons puur eens kijken naar keuzes die het bedrijf gemaakt heeft met hun product AntenneTV en de praktische afhandeling en ondersteuning even negeren.
Hetzelfde soort ergernissen vind je ook al jaren bij hun satelliet product.
Deze maand Basic+ weer één euro duurder per maand, tegelijk minder zenders...
Alle ergernissen die je opnoemt voor Antenne TV gelden eveneens voor hun sat product, zij het dat het dan over andere zenders gaat die plots verdwijnen, of overgaan naar IPTV only, of het terugschroeven van de geluidskwaliteit, enz.
Hoge activatiekosten zijn er daar ook.
Mij lijkt het dat ze die klanten die het behouden gewoon tot de laatste eurocent willen uitwringen.