Macbook air dan haha.iceke schreef:Een Macbook begint bij 1499€ dus nee daar koop je geen Macbook voor ofzo.Eekhoorn schreef: 1329 euro
Daar koop je een macbook ofzo voor of een deftige gaming pc voor wie dat wil.
Ik heb de S8 in bezit sinds gisteren.
Android nr denk ik 7 ofzo, isheep niewaar .
Die x komt er niet in. De 1ste keer ooit dat ik echt zeg, dit is er niet een beetje over maar er los over, zelfs voor een isheep als mij.
Die gezichtsherkenning gaat nog problemen geven, bij de S8 is het ook zo, gelukkig zijn die slim en hebben ze touch id op de achterkant gestoken, effe wennen maar kmoet zeggen, als je het 30-60 keer per dag ofzo doet, men is dat snel gewoon .
En dan staade daar, moogde terug opnieuw iedere keer die pincode ofzo gaan ingevenbij diene x?. Touch id is beste der is vind ik.
Inloggen en betalen met je duim (indien de apps het toelaten natuurlijk).
Ook de inkeeping is een grote fout vind ik, trek toch gewoon diene balk door zoals bij de S8 allee zeg, onbegrijpelijk toch?
Ook het scherm is zo goed niet als de S8, toch ongeloofelijk en dan zo'n prijzen van vragen.
Ook de lichtsterkte ofzo zou zo goed nie zijn.
En nog maar te zwijgen vd iPhone 8 ook; die is duurder dan vorig jaar lol en der is niks aan veranderd, juust glas en draadloos opladen die velen niet gaan gebruiken volgens mij. Echt niet normaal.