Ik heb nieuw speelgoed!

Onderwerpen die nergens anders thuis horen en toch eerder technisch van aard zijn? Post ze hier!
Plaats reactie
krisken
Moderator
Moderator
Berichten: 19634
Lid geworden op: 07 nov 2006, 12:11
Twitter: kriskenbe
Locatie: Massemen - 91WET0
Uitgedeelde bedankjes: 1863 keer
Bedankt: 1003 keer
Contacteer:

Dus het is allemaal van horen zeggen... Niet echt iets officieel dus?

Internet = Orange 100/10Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
Gebruikersavatar
AnD
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3824
Lid geworden op: 18 okt 2003, 12:29
Locatie: Hasselt
Uitgedeelde bedankjes: 393 keer
Bedankt: 87 keer

Denk jij dat de fabrikanten zoiets officieel gaan uitbrengen ?
krisken
Moderator
Moderator
Berichten: 19634
Lid geworden op: 07 nov 2006, 12:11
Twitter: kriskenbe
Locatie: Massemen - 91WET0
Uitgedeelde bedankjes: 1863 keer
Bedankt: 1003 keer
Contacteer:

Grote kans van niet...maar zouden fabrikanten mensen met zoiets laten rijden als ze weten dat het enkel hun kosten gaat opleveren (garantie)?
In elke wereld heb je mensen die van alles en nog wat beweren. Soms zijn er dingen waar, soms helemaal niet, soms half. Sommige zaken zijn veronderstellingen, terwijl anderen een beperkte bewijskracht hebben.

Neem me niet verkeerd op, ik zeg zeker niet dat die mensen leugenaars zijn! Echter heb ik mijn twijfels erbij hoe erg het kan zijn.

Internet = Orange 100/10Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
Gebruikersavatar
Kenw00t
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1778
Lid geworden op: 28 dec 2008, 19:38
Uitgedeelde bedankjes: 346 keer
Bedankt: 250 keer

AnD schreef:Denk jij dat de fabrikanten zoiets officieel gaan uitbrengen ?
Het is natuurlijker altijd gemakkelijker om er een complottheorie van te maken in plaats van eens iets op te zoeken en met argumenten af te komen.

Het principe bestaat ondertussen al meer dan 20 jaar (onder andere de Golf 3 Ecomatic was zo'n model). De eerste implementatie van elk nieuw idee heeft altijd zijn kinderziektes en na enkele generaties zijn die er meestal uit. Net daarom dat bijna alle fabrikanten dit nu implementeren omdat het stabiel is en omdat alle componenten die er zogezegd zouden onder lijden ofwel sterker zijn uitgevoerd, ofwel heeft men nieuwe componenten voorzien die de klassieke zaken (startmotor) zelfs helemaal niet meer gebruiken.
Afbeelding
Gebruikersavatar
AnD
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3824
Lid geworden op: 18 okt 2003, 12:29
Locatie: Hasselt
Uitgedeelde bedankjes: 393 keer
Bedankt: 87 keer

Ik probeer hier niemand te overtuigen, laat dat duidelijk zijn.

Het is niet omdat jij vind dat dit een complottheorie is dat het daarom eentje is. Zoals ik al eerder schreef zoiets publiceren ze niet, dus wat ga je opzoeken...
De componenten van tegenwoordig worden alsmaar zwakker uitgevoerd omdat het niets mag kosten en als het sneller stuk gaat dan draait de economie. Zo is dat ook met elektro alsook met elektronica. Gooi maar eens een onderdeel van een wagen van een 15-20tal jaar open en vergelijk dat met eentje van nu, je ziet meteen dat het tegenwoordig minder sterk uitgevoerd is.

Die start-stop implementeren ze voor de co2 en het verbruik te verminderen wat in mijn ogen lapmiddelen zijn, iedereen is daar weer zo op gefixeerd.
::steven::
Pro Member
Pro Member
Berichten: 250
Lid geworden op: 31 jan 2006, 11:34
Uitgedeelde bedankjes: 26 keer
Bedankt: 22 keer

Even tussen de discussie in, hier vandaag nieuw speelgoed ontvangen, de HTC One (black)... :-) :-)
gm123
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1106
Lid geworden op: 08 maa 2009, 22:27
Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
Bedankt: 119 keer

krisken schreef:Grote kans van niet...maar zouden fabrikanten mensen met zoiets laten rijden als ze weten dat het enkel hun kosten gaat opleveren (garantie)?
Da's redelijk naïef. Ik zeg niet dat ze het doen, maar ze kunnen die dingen perfect ontwerpen zodat ze enkel binnen de garantieperiode gegarandeerd werken en erna pas kapot gaan. Het is gewoon een feit dat alles vandaag gemaakt is om kapot te gaan. Nu, ik betwijfel wel dat de voordelen van start en stop opwegen tegen de eventuele nadelen (kosten benzine <> eventuele kosten auto).
Ramaht
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1278
Lid geworden op: 05 jul 2008, 10:36
Uitgedeelde bedankjes: 22 keer
Bedankt: 150 keer

Zelfs bij onze Jap-mobiel werkt die startstop perfect (Mitsubishi asx).
En idd, als de motor koud is, airco of verwarming goed moet geven, de batterijlading te zwak is etc etc.
Auto start altijd prima, amper vertragingen. Het enige wat je moet leren, is als je vooraan de lichten staat dat je het oranje van de anderen in het oog houdt... In de file schakel ik he wel uit, want dan is het echt start stop verkeer...
Gebruikersavatar
Kenw00t
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1778
Lid geworden op: 28 dec 2008, 19:38
Uitgedeelde bedankjes: 346 keer
Bedankt: 250 keer

AnD schreef:Zoals ik al eerder schreef zoiets publiceren ze niet, dus wat ga je opzoeken...
Tja, moet ik het huiswerk in uw plaats doen? De vraag is of informatie "van horen zeggen" beter is dan (wat jij noemt) marketing van de fabrikanten. Niets staat u in de weg om op internet alle zaken op te zoeken (liefst meerdere bronnen) en dan zelf uw conclusie te trekken om te bepalen wat het dichtst bij de waarheid ligt. Het probleem is dat je er niet zoveel in het Nederlands gaat vinden, omdat de industrie voornamelijk gedomineerd wordt door Duitse bedrijven (Bosch is bijvoorbeeld iets waar je wel een onderdeel kan van vinden in elke auto). Vergeet niet dat al die garagisten, autobouwers, ingenieurs ook op forums zitten en dus steeds meer informatie kunnen geven dan Jan Modaal. Je gaat dus veel meer bronnen vinden als je in de 'juiste' taal zoekt, maar dat terzijde.
AnD schreef:De componenten van tegenwoordig worden alsmaar zwakker uitgevoerd omdat het niets mag kosten en als het sneller stuk gaat dan draait de economie. Zo is dat ook met elektro alsook met elektronica. Gooi maar eens een onderdeel van een wagen van een 15-20tal jaar open en vergelijk dat met eentje van nu, je ziet meteen dat het tegenwoordig minder sterk uitgevoerd is.
Je geeft zelf de reden op waarom. De consumenten zijn nu eenmaal vragende partij om zo goedkoop mogelijke 'brol' te kopen. Als je kwaliteit wilt anno 2013 zal je daarvoor ook diep in de buidel moeten tasten. Ik wil daarmee zeker niet de consumptiemaatschappij goedpraten, maar het is nu eenmaal de realiteit. De mensen leren pas na het kopen van 'brol' dat ze volgende keer beter moeten opletten wat ze kopen. Er zijn er echter die het nooit leren. Afhankelijk van hoeveel ik ga uitgeven en hoe belangrijk het is doe ik op voorhand meestal deftig onderzoek. U inlezen in de materie kan nooit kwaad, en je leert er nog wat van ook.
AnD schreef:Die start-stop implementeren ze voor de co2 en het verbruik te verminderen wat in mijn ogen lapmiddelen zijn, iedereen is daar weer zo op gefixeerd.
Alle beetjes helpen. De roetfilter is nog zoiets (proper uitstoot met als nadeel een hoger verbruik tijdens regeneratie), of regeneratieve remmen, of cylinderuitschakeling waarbij bepaalde cylinders gewoon uitgeschakeld worden indien het gevraagde vermogen laag genoeg blijft. Als lapmiddelen uw probleem zijn, moet je u fixeren op het feit dat de verbrandingsmotor in wezen eigenlijk een inefficiënt ding is, en dat het hoog tijd is om naar een fundamenteel andere technologie te kijken. Ik denk dan aan elektrische auto's, maar die hebben nog serieus wat vooruitgang te boeken op vlak van de batterij.
Afbeelding
MClaeys
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6018
Lid geworden op: 16 feb 2011, 22:43
Uitgedeelde bedankjes: 377 keer
Bedankt: 343 keer

Dafke schreef:ps. bij BMW is dit geen meerkost maar standaard :)
Bij de Ford van hier thuis heb ik de indruk dat zelfs de handrem optioneel was, niks waard :P

Btw, tijd voor een topic splits? (@modje)

OT:
Afbeelding
Kon het niet laten om deze op de kop te tikken. Enige minpunt is dat ik het spel nu dubbel heb.
Gebruikersavatar
AnD
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3824
Lid geworden op: 18 okt 2003, 12:29
Locatie: Hasselt
Uitgedeelde bedankjes: 393 keer
Bedankt: 87 keer

Kenw00t schreef:
AnD schreef:Zoals ik al eerder schreef zoiets publiceren ze niet, dus wat ga je opzoeken...
Tja, moet ik het huiswerk in uw plaats doen?
Graag, doe maar.
Tim.Bracquez
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3202
Lid geworden op: 05 dec 2010, 15:09
Bedankt: 451 keer

metal schreef:Start Stop systeem is precies wel in tegenwoordig. Een heel goed systeem voor de batterij en startmotor heel snel kapot te doen. Spijtig dat het bij veel auto's standaard is
PS: Dit is een aparte batterij bij duitse wagens... Bij de Mercedes E klasse wordt dit zelfs opgeladen met "overtollige" energie en werkt dit anders dan een normale start. Dus hier zit wat denkwerk achter door de computer. Het is zelfs zo dat als je lang stil staat en je extra batterij is bijna leeg dat je motor gewoon aanspringt. Motor niet warm genoeg gaat die zelfs niet aan. Werkt volledig zonder te ontkoppelen
Gebruikersavatar
Dafke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2755
Lid geworden op: 04 mei 2006, 21:31
Uitgedeelde bedankjes: 181 keer
Bedankt: 142 keer
Contacteer:

Bij mijn 5 is het idd ook een aparte batterij, die wordt trouwens opgeladen tijdens het remmen, ...
Feit is wel dat deze ook stuk kan gaan en geld kost :)

Maar los van het start/stop systeem zijn er nog wel tig andere zaken die zijn ingevoerd voor "het milieu" die heel bedenkelijk zijn. Neem nu het voorbeeld van een EGR klep. Deze klep (vacuumpomp) gaat een deel van uw verbrande lucht opnieuw vermengen met een deel zuivere lucht en deze weer inblazen naar de turbo's.
Nadeel: uw turbo's krijgen een deel verbrande onzuivere lucht en renderen dus niet optimaal. Als je de EGR klep na een aantal jaren opendoet, ziet deze zo zwart van de roet, dat er slechts nog weinig luchttoevoer door kan, met weer minder vermogen als resultaat. Daarom zag je vroeger veel van die donkere stofwolken als een bompa eens op zijn gas duwde of bij andere van die plopjes zwarte rook, da's een teken van een slecht werkende EGR.
Voordeel: minder onzuivere uitstoot zeggen ze...
Mathy
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 842
Lid geworden op: 17 feb 2010, 11:09
Uitgedeelde bedankjes: 35 keer
Bedankt: 74 keer
Contacteer:

Zoals bij alles is het een kwestie van kosten/baten. Als er een negatieve invloed is dan zal de fabrikant ervoor zorgen dat zijn gemiddelde garantie-kost en/of imago-schade beperkt blijft dmv zwaardere uitvoeringen die minstens de garantie-periode halen of terugroepacties of ....

Dit is een algemene statement die geldig is voor zowat alle producten die verkocht worden, ik spreek me niet uit of dat start-stop-systeem nu slecht is of niet ;-)
Skynet Generation Internet

http://mathy.vanvoorden.be
Gebruikersavatar
testertje
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 820
Lid geworden op: 17 jan 2008, 18:55
Locatie: Antwerpen
Uitgedeelde bedankjes: 33 keer
Bedankt: 68 keer

Ik heb me een Monsoon Vulkano Lava gekocht.
Aangesloten op de Belgacom decoder, IR codes geleerd, Vulkano Wizard en we waren vertrokken.

Het zou voor sommige een nadeel kunnen zijn , voor mij niet, het beeld is in SD.
Ik bekijk TV op mijn tablet of monitor en SD is daar goed genoeg voor.

Nog een nadeel voor sommigen: thuis (of op verplaatsing) zie je dezelfde zender met mijn setup
Victory Not Vengeance
Gebruikersavatar
Dafke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2755
Lid geworden op: 04 mei 2006, 21:31
Uitgedeelde bedankjes: 181 keer
Bedankt: 142 keer
Contacteer:

En em is geland.. :)
Wel heel leuk dat net gisteren het moest regenen :(

http://img845.imageshack.us/img845/5779/bimmers.jpg

http://img534.imageshack.us/img534/9035/ldh0.jpg
krisken
Moderator
Moderator
Berichten: 19634
Lid geworden op: 07 nov 2006, 12:11
Twitter: kriskenbe
Locatie: Massemen - 91WET0
Uitgedeelde bedankjes: 1863 keer
Bedankt: 1003 keer
Contacteer:

Geland? Ik kan natuurlijk fout zijn, maar ik wist niet dat bmw ook vliegmachines maakte? :)

Internet = Orange 100/10Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
Gebruikersavatar
Kenw00t
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1778
Lid geworden op: 28 dec 2008, 19:38
Uitgedeelde bedankjes: 346 keer
Bedankt: 250 keer

Met vliegtuigen zijn ze ooit begonnen: http://nl.wikipedia.org/wiki/Bayerische_Flugzeugwerke
Afbeelding
Vaganzza
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2929
Lid geworden op: 04 jan 2013, 22:33
Uitgedeelde bedankjes: 56 keer
Bedankt: 190 keer

Er zijn er toch velen die vliegen over de autostrades? Audi is ook zo'n merk die je vaak ziet vliegen 8)
Internet & TV: Orange Love Trio
GSM: Go Plus + Carrefour Mobile (vervanging vaste lijn)
Mifi: Tempo Giga

 iPhone 11 64GB SG |  Mac Mini (2020 M1 16GB 1TB SSD) |  Retina MacBook Pro 13" (2017 8GB 128GB SSD) |  iPad Air 5Gen (2022) 64GB blauw |  Apple TV 4 | Ubiquiti Unifi: USW-16-POE Gen 2, Cloud Key Plus Gen 2 en 5x UAP-AC-PRO
Gebruikersavatar
Dafke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2755
Lid geworden op: 04 mei 2006, 21:31
Uitgedeelde bedankjes: 181 keer
Bedankt: 142 keer
Contacteer:

omdat het kan........ :twisted:

Eerste indrukken tov de vorige E60: harder afgeveerd op de normale banen = nog betere wegligging, en zachter op autostrade: zalig..
CruiseControl hendel was handiger bij de E60, alsook het menu van de iDrive.

Maar al de rest is erop vooruitgegaan.. Zeker de sport-automaat met 8 versnellingen is subliem te noemen.
Gebruikersavatar
squid
Plus Member
Plus Member
Berichten: 213
Lid geworden op: 13 sep 2011, 18:10
Twitter: JoyVanAcker
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 14 keer

En kzie daar nog ne v60 staan ook, ge kunt zien waar het geld zit hèhè! Schone aankoop btw!
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Gebruikersavatar
AnD
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3824
Lid geworden op: 18 okt 2003, 12:29
Locatie: Hasselt
Uitgedeelde bedankjes: 393 keer
Bedankt: 87 keer

Mooie auto, heb je daar een omnium verzekering op ?
Gebruikersavatar
Dafke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2755
Lid geworden op: 04 mei 2006, 21:31
Uitgedeelde bedankjes: 181 keer
Bedankt: 142 keer
Contacteer:

Ja full omnium.. Waarom? Iets van plan?? :)

En Squid, een kenner! (en enkel op het merk, het andere deel is erdoor met de bouw :) )

Ik moet wel zeggen dat hij nog meer luxe uitstraalt dan de E60. Ook 's avonds heb je mooie led's in de auto die voor sfeer zorgen.
krisken
Moderator
Moderator
Berichten: 19634
Lid geworden op: 07 nov 2006, 12:11
Twitter: kriskenbe
Locatie: Massemen - 91WET0
Uitgedeelde bedankjes: 1863 keer
Bedankt: 1003 keer
Contacteer:

Lijkt mij eerder een V60 ipv een E60 :)

Internet = Orange 100/10Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

Dafke schreef:CruiseControl hendel was handiger bij de E60, alsook het menu van de iDrive.
Wat is er dan slechter aan de nieuwe iDrive ?
Gebruikersavatar
AnD
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3824
Lid geworden op: 18 okt 2003, 12:29
Locatie: Hasselt
Uitgedeelde bedankjes: 393 keer
Bedankt: 87 keer

Dafke schreef:Ja full omnium.. Waarom? Iets van plan?? :)
Gewoon nieuwsgierigheid.
Iets van plan, nee :)
Zo achterbaks ben ik niet, in mijn omgeving ken ik wel één iemand die vroeger een krets heeft gemaakt op iemand anders zijn auto uit jaloezie.
Gebruikersavatar
Dafke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2755
Lid geworden op: 04 mei 2006, 21:31
Uitgedeelde bedankjes: 181 keer
Bedankt: 142 keer
Contacteer:

Persoonlijk vind ik hem veel "ingewikkelder" geworden.

Je hebt een menu, submenu, subsubmenu en dan nog eens een aparte optieknop voor elk (sub)menu :)
Ook als je bv een telefoon hebt gehad dan springt bij het afleggen bij de E60 het display terug naar de laatste instelling (bv radio ofzo) en bij de F10 blijft die dan op telefoon instelling, ook al had je gewoon de radio er staan. Da's spijtig.
Voor mij zit er gewoon minder logica in. De E60 was kinderspel, deze... een leercurve.
Gebruikersavatar
Dafke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2755
Lid geworden op: 04 mei 2006, 21:31
Uitgedeelde bedankjes: 181 keer
Bedankt: 142 keer
Contacteer:

krisken schreef:Lijkt mij eerder een V60 ipv een E60 :)
E60 = vorige 5 reeks
V60 = volvo :)
krisken
Moderator
Moderator
Berichten: 19634
Lid geworden op: 07 nov 2006, 12:11
Twitter: kriskenbe
Locatie: Massemen - 91WET0
Uitgedeelde bedankjes: 1863 keer
Bedankt: 1003 keer
Contacteer:

Ik dacht dan ook dat je het over de volvo had ;)
Ben niet zo aan BMW, maar dat is dan ook persoonlijk :)

Internet = Orange 100/10Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
Gebruikersavatar
squid
Plus Member
Plus Member
Berichten: 213
Lid geworden op: 13 sep 2011, 18:10
Twitter: JoyVanAcker
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 14 keer

Dafke schreef:Ja full omnium.. Waarom? Iets van plan?? :)

En Squid, een kenner! (en enkel op het merk, het andere deel is erdoor met de bouw :) )

Ik moet wel zeggen dat hij nog meer luxe uitstraalt dan de E60. Ook 's avonds heb je mooie led's in de auto die voor sfeer zorgen.

Heb lange tijd Volvo's ineengestoken en ben een Volvo enthousiast, dus ik herken ze van ver :-)
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Gebruikersavatar
gbmed
Erelid
Erelid
Berichten: 542
Lid geworden op: 07 apr 2013, 18:44
Uitgedeelde bedankjes: 228 keer
Bedankt: 126 keer

Dan is mijn nieuwe Sony Xperia SP wel écht kinderspeelgoed zeker ? Heel goede prijs/kwaliteit verhouding. Specs
Afbeelding Afbeelding
Gebruikersavatar
trikke2705
Plus Member
Plus Member
Berichten: 176
Lid geworden op: 01 jan 2012, 11:15
Locatie: Herselt
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 12 keer

Vespa ingeruild voor iets zwaarder :-)
ImageUploadedByTapatalk1371295788.635124.jpg
(32.88 KiB) 1172 keer gedownload


Sent from my iPad using Tapatalk.
Mathy
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 842
Lid geworden op: 17 feb 2010, 11:09
Uitgedeelde bedankjes: 35 keer
Bedankt: 74 keer
Contacteer:

Ik zie het merk niet staan, de stijl doet me aan Honda denken?

Ik rijd liever met de volwassen versie :P
Afbeelding
Skynet Generation Internet

http://mathy.vanvoorden.be
Gebruikersavatar
bollewolle
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 891
Lid geworden op: 16 nov 2007, 12:53
Twitter: bollewolle
Locatie: Gent
Uitgedeelde bedankjes: 166 keer
Bedankt: 89 keer

Ah, de Honda Pan-European, schitterende motor! Mijn vader heeft er 2 gehad, jammer genoeg voor mij heeft hij 2 weken voordat ik zelf mijn moto rijbewijs heb behaald de laatste vervangen door een BMW K1200LT (zeg maar BMW's tegenhanger van de Goldwing) :roll: Jammer dat ik er nooit meer op heb kunnen rijden, die BMW valt voor mij niet meer onder de categorie moto :)
Gebruikersavatar
Trojan
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3229
Lid geworden op: 13 aug 2009, 21:10
Locatie: Kontich
Uitgedeelde bedankjes: 113 keer
Bedankt: 241 keer

trikke2705 schreef:Vespa ingeruild voor iets zwaarder :-)
ImageUploadedByTapatalk1371295788.635124.jpg


Sent from my iPad using Tapatalk.
Het lijkt op een Suzuki Burgman, am i rite?
De posts van deze gebruiker weerspiegelen op geen enkel moment de mening van Belgacom NV/SA.
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

trikke2705 schreef:Vespa ingeruild voor iets zwaarder :-)
Ah, voor ne grotere Vespa :lol:
Gebruikersavatar
darkzero
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 848
Lid geworden op: 08 feb 2006, 17:10
Locatie: Borgloon
Uitgedeelde bedankjes: 45 keer
Bedankt: 33 keer

mijn nieuwe speeltje, een Suzuki ltz400 van 2010:

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Gebruikersavatar
Teebee
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1558
Lid geworden op: 24 nov 2004, 08:50
Locatie: ROFL - Republic Of FLanders (Limburg)
Uitgedeelde bedankjes: 17 keer
Bedankt: 40 keer

Damnit, da wil ik ook hebben. :oops: Maar zonder motorrijbewijs mag ik daarmee (400cc?) niet rondrijden zeker? (duur?)
Gebruikersavatar
darkzero
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 848
Lid geworden op: 08 feb 2006, 17:10
Locatie: Borgloon
Uitgedeelde bedankjes: 45 keer
Bedankt: 33 keer

is met motonummerplaat maar je hebt een autorijbewijs nodig.
deze is idd 400cc.
occasie tussen 3000-7000€ denk ik. zoek maar eens ltz400 op kapaza (met of zonder spatie tussenin)
vanaf 2009 heeft dit model injectie, ervoor gewoon carburator
Gebruikersavatar
trikke2705
Plus Member
Plus Member
Berichten: 176
Lid geworden op: 01 jan 2012, 11:15
Locatie: Herselt
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 12 keer

Trojan schreef:
trikke2705 schreef:Vespa ingeruild voor iets zwaarder :-)
ImageUploadedByTapatalk1371295788.635124.jpg


Sent from my iPad using Tapatalk.
Het lijkt op een Suzuki Burgman, am i rite?
Idd, dat is em, Suzuki Burgman 650 Executive.
Plaats reactie

Terug naar “Allerlei”