Pagina 12 van 39
Re: Generation Connect
Geplaatst: 11 dec 2011, 18:27
door Marlboro
Ik ben al Proximus-klant, kan ik Generation Connect worden?
Als je een Pay&Go-prepaidkaart hebt kan je naar de klantendienst bellen via het nummer 6000 en vragen om je tariefplan over te zetten naar Generation Connect. Als je ingetekend hebt voor een abonnement kan het zijn dat we je een opzeggingsvergoeding vragen in functie van je huidige contract. Onze klantendienst zal bevestigen of dit het geval is of niet.
Jaja, tot wanneer ge naar de klantendienst belt, dan weten ze van noppes en kunnen ze u niet helpen.
En als ik morgen mijn kaartje nog nie heb toch eens bellen.
Re: Generation Connect
Geplaatst: 11 dec 2011, 19:45
door proximusboyke
opnieuw bellen tot je iemand hebt die hun job kan.
Desnoods vraag je hun supervisor
Re: Generation Connect
Geplaatst: 11 dec 2011, 20:33
door Marlboro
Morgen moetk ook nog dat adres opzoeken naar waar ik de aangetekende broef moet gaan sturen om mijn abo op te zeggen,ppff, doe da nie graag.
Re: Generation Connect
Geplaatst: 11 dec 2011, 21:17
door proximusboyke
ga dan naar base of mobistar en zet je nr over naar prepaidkaart met nrbehoud dan moet je niet meer opzeggen.
Re: Generation Connect
Geplaatst: 11 dec 2011, 23:18
door Marlboro
Probleem is datk mee die aparte data zit, ik moet aangetekende brief voor sturen.
[ Post made via mobile device ]
Re: Generation Connect
Geplaatst: 12 dec 2011, 08:11
door krismeeus
Ik heb de brief verstuurd voor conversie naar pay & go, en er een brief bijgedaan dat ik enkel wil overschakelen als ik nog bij de 5000 ben die naar GC kunnen overschakelen!
Heb de brief niet aangetekend verstuurd maar gewoon met de post.
ben is benieuwd wat ze er mee gaan doen
afwachten...
Re: Generation Connect
Geplaatst: 12 dec 2011, 08:59
door FlashBlue
Oh. Wat een grap.
Net keertje nr eshop gebeld, blijkbaar sim niet opgestuurd :')
Gaat goed komen enzo
Re: Generation Connect
Geplaatst: 12 dec 2011, 09:11
door Avenger 2.0
Iemand zijn kaartje eigenlijk al gekregen? Hier nog niets gezien.
Re: Generation Connect
Geplaatst: 12 dec 2011, 09:12
door vDR
hmmz als ik vandaag nix in de bus heb dan ook maar eens een telefoontje doen..
Re: Generation Connect
Geplaatst: 12 dec 2011, 09:15
door FlashBlue
Avenger 2.0 schreef:Iemand zijn kaartje eigenlijk al gekregen? Hier nog niets gezien.
Idem, daarmee dat ik gebeld had.
"Oh, dat is vreemd, het is niet verzonden, de bestelling is thans in orde en betaald, en ze zijn op stock."
Ze ging het vandaag dan alsnog late opsturen. Maar ik vermoed dat ik dan niet de enige ben.
Re: Generation Connect
Geplaatst: 12 dec 2011, 09:26
door decat
Gezien de laatste posts hier ook maar eens gebeld.
Mijn sim werd vrijdag verzonden, dus vermoedelijk vandaag of morgen in de bus.
Re: Generation Connect
Geplaatst: 12 dec 2011, 09:33
door Avenger 2.0
decat schreef:Gezien de laatste posts hier ook maar eens gebeld.
Mijn sim werd vrijdag verzonden, dus vermoedelijk vandaag of morgen in de bus.
Zelfde hier
Re: Generation Connect
Geplaatst: 12 dec 2011, 09:33
door FlashBlue
Decat, Wanneer aangevraagd ? en gewone sim of microsim ?
Re: Generation Connect
Geplaatst: 12 dec 2011, 09:37
door decat
7/12 om 23h40 besteld, gewone sim.
Re: Generation Connect
Geplaatst: 12 dec 2011, 09:40
door FlashBlue
Hmm; 07/12 om21h ...
Maar wel een microsim, dus mss zaten ze daar zonder ofzo...
Achja. We zien wel, alleen straf dat MV nu nog onstabieler lijkt plots dan voorheen
Re: Generation Connect
Geplaatst: 12 dec 2011, 09:42
door theduvelking
Ben ook is benieuwd als ik deze middag thuiskom.
Heb 07/12 rond 18u mijn bestelling geplaatst (microsim en een gewone).
Re: Generation Connect
Geplaatst: 12 dec 2011, 09:46
door vDR
Net gebeld,
"ging vandaag met de post vertrekken"
07/12 20:08 besteld.
Ook microsim.
Ik meen gelezen te hebben (ergens in dit topic) dat op het moment dat GC online ging ze een beperkte stock hadden van microsim's misschien vandaar dat die met een microsim nog aan het wachten zijn?
Re: Generation Connect
Geplaatst: 12 dec 2011, 10:07
door Maglor
Grrr, geen kaartlezer bij me om de betaling te kunnen doen. Dan maar vanavond (als er nog kaartjes over blijven dan).
Re: Generation Connect
Geplaatst: 12 dec 2011, 10:10
door amedeeus
ik heb besteld, betaald, ma nooit een bevetiginsmail gehad... raar he?
Re: Generation Connect
Geplaatst: 12 dec 2011, 10:12
door hologic
Hoe zit het eigenlijk als je Proximus-abonnee bent en je huidige abonnement wilt houden?
Ik zou één of 2 extra Generation-Connectkaartje willen kopen voor een Ipad en een aparte 3g modem, gezien de betere dekking/snelheid van Proximus ?
Ik heb er niet echt informatie over gevonden, enkel als je wilt omschakelen van je huidige abo.
Is dit mogelijk?
Re: Generation Connect
Geplaatst: 12 dec 2011, 10:15
door beele
Ook net even gebeld omdat ik nog altijd geen bevestiging had ontvangen. Mijn kaart wordt blijkbaar vandaag verstuurd
Re: Generation Connect
Geplaatst: 12 dec 2011, 11:48
door mgo72
Zou iemand zo vriendelijk willen zijn om op deze post te antwoorden aub :
http://userbase.be/forum/viewtopic.php? ... &start=400
Re: Generation Connect
Geplaatst: 12 dec 2011, 12:14
door Marlboro
mgo72 schreef:Heeft iemand een idee of volgende mogelijk is :
1) factuur op bedrijf ( bij MV kan dit) --) par keer gevraagd reeds in de topic
2) Vikingtalk of andere VOIP
Wat is de kwaliteit van Vikingtalk op de 3G van proximus? Zijn er andere betere SIP of VOIP-providers? Kwaliteit?
3) Personal Hotspot op Iphone
Is dit mogelijk bij deze formule? Is dit trouwens mogelijk bij Mobistar?
4) Indien belsaldo op is na 20 dagen, kan je dan nog 11 dagen internetten?
5) Prive-vraagje:
Hoor van verschillende mensen dat er voor journalisten bij Proximus speciale tarieven gelden, maar niemand weet het daar. Weten jullie of dit bij Proximus of andere providers bestaat? En vooral hoe te krijgen
Bedankt !
1)Geen idee.
2)3G snelheid is hoger bij proximus dus das oke, alleen via edge bellen met vikingtalk kunt ge op uwe buik schrijven.
3)proximus laat tethering toe, alleen moet ik nog wachten op mijn kaartje, dan pas kan ik het testen, bij mijn abo die ik nu heb lukt tethering wel. Mobistar tethering gaat meende ik op een android maar niet op een iPhone.
4)Tuurlijk tot 30-31 dagen, dan vervalt je sms en internet.
5)geen idee
[ Post made via mobile device ]
Re: Generation Connect
Geplaatst: 12 dec 2011, 12:43
door theduvelking
Zat niks in de bus. Zal voor morgen zijn.
[ Post made via mobile device ]
Re: Generation Connect
Geplaatst: 12 dec 2011, 12:48
door Dieter_88
Ik ga toch nog blijven proberen bij Proximus om mij gratis te laten overschakelen op pre-paid (heb nog abo tot 10/12)
Indien ik een opzegvergoeding zal moeten betalen, zal het toch Mobile Vikings worden.
Ik ga hen niet 2x een plezier doen door én mijn abo afbetalen én bij hen klant blijven.
Begin dit jaar heb ik al eens een fout gehad met hen, dat mij 95€ heeft gekost. Dit heb ik natuurlijk nooit terug gezien en bellen hielp ook niet.
Mensen die in hetzelfde schuitje zitten, laat me weten hoe jullie status nu is en of jullie reeds contact hebben opgenomen.
Re: Generation Connect
Geplaatst: 12 dec 2011, 13:33
door theduvelking
Is snap niet dat iedereen met een abo steeds blijft klagen.
Je hebt een termijn en die moet je uitzitten. Wil je die vroeger beïndigen, dan moet je dat maar afkopen.
Dat is zo bij elke provider. Of moeten Mobistar en Base klanten nu ook zagen dat ze zomaar niet kunnen opzeggen.
Blijkbaar staan er weinigen bij stil wat er aan een abo vasthangt ...
Re: Generation Connect
Geplaatst: 12 dec 2011, 13:36
door Fallschirmjaeger
mgo72 schreef:Heeft iemand een idee of volgende mogelijk is :
1) factuur op bedrijf ( bij MV kan dit) --) par keer gevraagd reeds in de topic
5) Prive-vraagje:
Hoor van verschillende mensen dat er voor journalisten bij Proximus speciale tarieven gelden, maar niemand weet het daar. Weten jullie of dit bij Proximus of andere providers bestaat? En vooral hoe te krijgen
Bedankt !
1) Is mogelijk. Moet je wel voor bellen en vragen voor het nodige document door te sturen naar u. Daarna invullen en een met kopie van uw identiteitskaart en evt. statuten van de firma terug faxen naar Proximus.
5) Bestaat in 2 vormen: 1) uw werkgever neemt de factuur over op zijn naam (met eventueel een deel van de factuur die doorgestuurd wordt naar u) en dan krijg je een tarief dat mogelijk is voor dat bedrijf. Nadeel hiervan is wel dat uw werkgever de effectieve eigenaar wordt van uw nr. en hij alleen kan beslissen over uw abonnement en opties. Ergens logisch want hij betaalt natuurlijk, maar niet iedereen geeft graag zijn vrijheid op.
Of 2) Je werkgever heeft een contract met Proximus waardoor jij kan genieten van EPP. Dit zijn de gewone particuliere tarieven, maar je krijgt er wel 20% korting op. Wel opletten, hier hangt terug een contract van 24mnd aan vast. Voordeel hiervan is dat jij de eigenaar blijft van het gsm nr. Ook hier best eens bellen zodat ze meer uitleg kunnen geven en ofdat het wel mogelijk is voor u.
Re: Generation Connect
Geplaatst: 12 dec 2011, 13:38
door Dieter_88
theduvelking schreef:Is snap niet dat iedereen met een abo steeds blijft klagen.
Je hebt een termijn en die moet je uitzitten. Wil je die vroeger beïndigen, dan moet je dat maar afkopen.
Dat is zo bij elke provider. Of moeten Mobistar en Base klanten nu ook zagen dat ze zomaar niet kunnen opzeggen.
Blijkbaar staan er weinigen bij stil wat er aan een abo vasthangt ...
Wat zou je zelf doen als je al 95€ eens hebt betaald, wat niet jouw fout was +
als je meer betaald voor minder dan wat je met Connect zou hebben
Re: Generation Connect
Geplaatst: 12 dec 2011, 14:00
door decat
theduvelking schreef:Zat niks in de bus. Zal voor morgen zijn.
Same here.
Re: Generation Connect
Geplaatst: 12 dec 2011, 14:02
door Marlboro
Morgen niet in de bus dan bel ik sowieso.
Re: Generation Connect
Geplaatst: 12 dec 2011, 14:03
door proximusboyke
Dieter als het fout was dan was het uw taak om klacht neer te leggen bij de ombudsdienst.
Dan hoefde je het betwiste bedrag niet te betalen tot er een uitspraak was.
Providers zjn geen ocmws hé !!!!!!
je hebt altijd een promo als je een abo aangaat het is iets van geven en nemen hé.
Wat willen jullie eigenlijk een promo en als de promo gedaan is dada.
Het is bij iedereen zo ga naar electrabel luminus ecopower essent nuon he krijgt ene promo daar daar staat iets tegen over
jezus toch. probeer een ding goed te snappen hé gsm is geen levensnoodzakelijk iets en als je het niet kunt betalen te duur of je hebt er problemen mee neem dan geen gsm da heb je de problemen niet.
Re: Generation Connect
Geplaatst: 12 dec 2011, 14:07
door Marlboro
Ik veronderstel dit het adres is om min abo aangetekent op te zeggen?
Koning Albert II-laan 27 - B-1030 Brussel.
Re: Generation Connect
Geplaatst: 12 dec 2011, 14:14
door krismeeus
@marlboro: daar heb ik het in ieder geval wel naartoe gestuurd, niet aangetekend..
Re: Generation Connect
Geplaatst: 12 dec 2011, 14:17
door FlashBlue
*snicker*
Net van de lijn met e-shop (ze volgen het dus wel op), en µsim's zijn terug uit voorraad, en worden pas ten vroegste morgen, en wellicht woensdag pas, verzonden.
*facedesk* is wel van toepassing
Re: Generation Connect
Geplaatst: 12 dec 2011, 14:25
door nickz
krismeeus schreef:@marlboro: daar heb ik het in ieder geval wel naartoe gestuurd, niet aangetekend..
Als je nog wil overschakelen naar Generation Connect, dan kan je best "conversie naar Pay&Go" aanvragen via de klantendienst, want het duurt weken voor ze die brieven behandelen.
[ Post made via mobile device ]
Re: Generation Connect
Geplaatst: 12 dec 2011, 14:28
door Marlboro
krismeeus schreef:@marlboro: daar heb ik het in ieder geval wel naartoe gestuurd, niet aangetekend..
Uw abo opzeggen moet aangetekend, das iets dat ik 100% zeker ben
.
Zo kunnen ze ook nie gaan zeggen we hebben het nie ontvangen enz...
Ik ga gewoon dat nieuwe nr nemen die ik heb aangevraagd, dat andere zge ik dus op, ik ben het moe om mijn abo te vervangen naar een generation connect, ze weten het toch nie in de klantendienst, heb geen zin om er te blijven achterlopen als ne puppy.
Re: Generation Connect
Geplaatst: 12 dec 2011, 14:44
door krismeeus
nickz schreef:krismeeus schreef:@marlboro: daar heb ik het in ieder geval wel naartoe gestuurd, niet aangetekend..
Als je nog wil overschakelen naar Generation Connect, dan kan je best "conversie naar Pay&Go" aanvragen via de klantendienst, want het duurt weken voor ze die brieven behandelen.
[ Post made via mobile device ]
dat papier heb ik opgestuurd. dat moest je sowieso opsturen volgens de man van de proximus winkel...
Re: Generation Connect
Geplaatst: 12 dec 2011, 14:50
door proximusboyke
marlboro aangetekend hoeft niet noodzakelijk.
Re: Generation Connect
Geplaatst: 12 dec 2011, 14:57
door TiTanium
Opzegging van een contract van onbepaalde duur
De klant kan zijn contract van onbepaalde duur op elk moment opzeggen
via een aangetekende brief. Het contract wordt beëindigd binnen 30 kalenderdagen volgend op de ontvangst van de aanvraag van de klant.
@proximusboy: Volgens mij om echt zeker te zijn algemeen voorwaarde volgen...
Bron:
Proximus
Re: Generation Connect
Geplaatst: 12 dec 2011, 15:13
door proximusboyke
ja dat staat zo maar aangetekend of niet het zegt niks over de inhoud van de brief hé !!
Als om het even welke maatschappij zegt ja we hebben een aangetekende brief gekregen maar daar zat geen brief in of een blanco brief jah daar sta je nog altijd hé want hoe ga je het bewijzen ?
Ik geef altijd de raad wil je uw contract vroegtijdig verlaten ga dan naar een winkel om over te schakelen naar een prepaid of ga gewoon naar andere operator prepaid, je hebt altijd een bewijs mee van nroverdracht wat altijd tot gevolgen heeft stopzetting contract.