Pagina 12 van 23
Geplaatst: 18 jun 2008, 15:04
door reyntjensw
Het doet niets. Het probleem blijft aan.
Naar wie moet ik eigenlijk bellen? Dommel of loveno?
Geplaatst: 18 jun 2008, 15:07
door Devilzown
reyntjensw schreef:Het doet niets. Het probleem blijft aan.
Naar wie moet ik eigenlijk bellen? Dommel of loveno?
Bel even naar Loveno, zullen makkelijker bereikbaar zijn.
Geplaatst: 18 jun 2008, 17:58
door Tommyboy3
12 Mbs is wel heel mooi vind ik. Het blijft natuurlijk wachten op de activatie.
Ik heb nog wel een vraag:
de voorgestelde snelheden zijn theoretisch maximaal haalbare snelheden in ideale omstandigheden. de effectieve snelheid zal veel afhangen van de kwaliteit van de gebruikte modem, splitter, binnenbekabeling en de afstand tot de dichtsbijzijnde wijkcentrale. om te weten hoever u verwijderd bent van de lokale wijkcentrale kan u best een check uitvoeren op basis van uw telefoonnummer en adres bovenaan deze pagina.
Bedoelen ze daar
dit mee ?
Geplaatst: 18 jun 2008, 19:36
door dean3009
Weet niet of jullie het al gezien hebben, maar Homeconnect is nu ook 12MBps ipv 9MBps!!!
Edit: Zo te zien wel
Geplaatst: 18 jun 2008, 20:35
door Neok
Tommyboy3 schreef:12 Mbs is wel heel mooi vind ik. Het blijft natuurlijk wachten op de activatie.
Ik heb nog wel een vraag:
de voorgestelde snelheden zijn theoretisch maximaal haalbare snelheden in ideale omstandigheden. de effectieve snelheid zal veel afhangen van de kwaliteit van de gebruikte modem, splitter, binnenbekabeling en de afstand tot de dichtsbijzijnde wijkcentrale. om te weten hoever u verwijderd bent van de lokale wijkcentrale kan u best een check uitvoeren op basis van uw telefoonnummer en adres bovenaan deze pagina.
Bedoelen ze daar
dit mee ?
WTF ?
Waar kom je aan die lijn-check? want die geeft een heel ander resultaat... ...
wil dat nu zeggen dat nieuwe klanten 12Mbit krijgen ofzo, en de dommelaars (netconnect) er 99euro activatie voor moeten bijleggen?
op uw telefoonlijn is het momenteel mogelijk om een van volgende internet-aansluitingen te bestellen:
- adsl netconnect start: maximum downloadsnelheid tot 4.0 mbit/sec en upload maximaal aan 256 kbit/sec
- adsl netconnect lite: maximum
downloadsnelheid tot 12.0 mbit/sec en upload maximaal aan 448 kbit/sec
- adsl netconnect: maximum
downloadsnelheid tot 12.0 mbit/sec en upload maximaal aan 448 kbit/sec
- adsl netconnect plus: maximum
downloadsnelheid tot 12.0 mbit/sec en upload maximaal aan 320 kbit/sec
- adsl netconnect pro: maximum downloadsnelheid tot 4.6 mbit/sec en upload maximaal aan 512 kbit/sec
Geplaatst: 18 jun 2008, 20:41
door q-tec
niet klant
proficiat, u bent ook aansluitbaar op het dommel.com netwerk!
op uw telefoonlijn is het momenteel mogelijk om een van volgende internet-aansluitingen te bestellen:
- adsl netconnect start: downloadsnelheid tot 2.0 mbit/sec en upload maximaal aan 256 kbit/sec
- adsl netconnect lite: downloadsnelheid tot 4.0 mbit/sec en upload maximaal aan 448 kbit/sec
- adsl netconnect: downloadsnelheid tot 4.0 mbit/sec en upload maximaal aan 448 kbit/sec
- adsl netconnect plus: downloadsnelheid tot 4.0 mbit/sec en upload maximaal aan 320 kbit/sec
- adsl netconnect pro: downloadsnelheid tot 4.6 mbit/sec en upload maximaal aan 512 kbit/sec
op uw telefoonlijn is het momenteel mogelijk om een van volgende all-in-one aansluitingen te bestellen:
- adsl homeconnect: downloadsnelheid tot 4.0 mbit/sec en upload maximaal aan 448 kbit/sec + telefonie
momenteel is er nog geen exacte timing voor de beschikbaarheid van onze andere xdsl-producten op uw locatie.
om uw aanvraag te starten klikt u in de productpagina van de verbinding op het winkelkarretje!
op 3.7km vd centrale ik moet toch aan 6à7 mbs geraken met home volgens dommel zelf helpdesk
Geplaatst: 18 jun 2008, 20:48
door Neok
q-tec schreef:niet klant
proficiat, u bent ook aansluitbaar op het dommel.com netwerk!
op uw telefoonlijn is het momenteel mogelijk om een van volgende internet-aansluitingen te bestellen:
- adsl netconnect start: downloadsnelheid tot 2.0 mbit/sec en upload maximaal aan 256 kbit/sec
- adsl netconnect lite: downloadsnelheid tot 4.0 mbit/sec en upload maximaal aan 448 kbit/sec
- adsl netconnect: downloadsnelheid tot 4.0 mbit/sec en upload maximaal aan 448 kbit/sec
- adsl netconnect plus: downloadsnelheid tot 4.0 mbit/sec en upload maximaal aan 320 kbit/sec
- adsl netconnect pro: downloadsnelheid tot 4.6 mbit/sec en upload maximaal aan 512 kbit/sec
op uw telefoonlijn is het momenteel mogelijk om een van volgende all-in-one aansluitingen te bestellen:
- adsl homeconnect: downloadsnelheid tot 4.0 mbit/sec en upload maximaal aan 448 kbit/sec + telefonie
momenteel is er nog geen exacte timing voor de beschikbaarheid van onze andere xdsl-producten op uw locatie.
om uw aanvraag te starten klikt u in de productpagina van de verbinding op het winkelkarretje!
op 3.7km vd centrale ik moet toch aan 6à7 mbs geraken met home volgens dommel zelf helpdesk
Is dat met die test van hierboven? Want wat jij krijgt krijg ik ook met de test boven aan de site van dommel, maar die link die hier staat geeft dus dat van die 12Mbit, ...
https://sunlight.schedom-europe.net/asp ... keuze.aspx
Geplaatst: 18 jun 2008, 21:04
door Jelly
Met de test van hierbovenstaande link.
Op adres, geen active belgacom lijn. Resultaten:
proficiat, u bent ook aansluitbaar op het dommel.com netwerk!
op uw telefoonlijn is het momenteel mogelijk om een van volgende internet-aansluitingen te bestellen:
- adsl netconnect start: maximum downloadsnelheid tot 4.0 mbit/sec en upload maximaal aan 256 kbit/sec
- adsl netconnect lite: maximum downloadsnelheid tot 12.0 mbit/sec en upload maximaal aan 448 kbit/sec
- adsl netconnect: maximum downloadsnelheid tot 12.0 mbit/sec en upload maximaal aan 448 kbit/sec
- adsl netconnect plus: maximum downloadsnelheid tot 12.0 mbit/sec en upload maximaal aan 320 kbit/sec
- adsl netconnect pro: maximum downloadsnelheid tot 4.6 mbit/sec en upload maximaal aan 512 kbit/sec
op uw telefoonlijn is het momenteel mogelijk om een van volgende all-in-one aansluitingen te bestellen:
- adsl homeconnect: maximum downloadsnelheid tot 12.0 mbit/sec en upload maximaal aan 448 kbit/sec
momenteel is er nog geen exacte timing voor de beschikbaarheid van onze andere xdsl-producten op uw locatie.
om uw aanvraag te starten klikt u in de productpagina van de verbinding op het winkelkarretje!
Geplaatst: 18 jun 2008, 22:42
door SniFManS
proficiat, u bent ook aansluitbaar op het dommel.com netwerk!
op uw telefoonlijn is het momenteel mogelijk om een van volgende internet-aansluitingen te bestellen:
- adsl netconnect start: maximum downloadsnelheid tot 4.0 mbit/sec en upload maximaal aan 256 kbit/sec
- adsl netconnect lite: maximum downloadsnelheid tot 12.0 mbit/sec en upload maximaal aan 448 kbit/sec
- adsl netconnect: maximum downloadsnelheid tot 12.0 mbit/sec en upload maximaal aan 448 kbit/sec
- adsl netconnect plus: maximum downloadsnelheid tot 12.0 mbit/sec en upload maximaal aan 320 kbit/sec
- adsl netconnect pro: maximum downloadsnelheid tot 4.6 mbit/sec en upload maximaal aan 512 kbit/sec
op uw telefoonlijn is het momenteel mogelijk om een van volgende all-in-one aansluitingen te bestellen:
- adsl homeconnect: maximum downloadsnelheid tot 12.0 mbit/sec en upload maximaal aan 448 kbit/sec
voor 31/12/2008 zal het op uw locatie ook mogelijk zijn om volgende producten te bestellen, bestel nu dus netconnect en switch naar cityconnect op het moment dat het beschikbaar is voor u: :
- adsl2+ cityconnect lite
- adsl2+ cityconnect
- adsl2+ cityconnect plus
- adsl2+ homeconnect
om uw aanvraag te starten klikt u in de productpagina van de verbinding op het winkelkarretje!
Het gaat nog een mooi jaar worden voor mij
Bedankt Dommel
Geplaatst: 18 jun 2008, 23:23
door |T-J|
Dommel schreef:proficiat, u bent ook aansluitbaar op het dommel.com netwerk!
op uw telefoonlijn is het momenteel mogelijk om een van volgende internet-aansluitingen te bestellen:
- adsl netconnect start: maximum downloadsnelheid tot 4.0 mbit/sec en upload maximaal aan 256 kbit/sec
- adsl netconnect lite: maximum downloadsnelheid tot 12.0 mbit/sec en upload maximaal aan 448 kbit/sec
- adsl netconnect: maximum downloadsnelheid tot 12.0 mbit/sec en upload maximaal aan 448 kbit/sec
- adsl netconnect plus: maximum downloadsnelheid tot 12.0 mbit/sec en upload maximaal aan 320 kbit/sec
- adsl netconnect pro: maximum downloadsnelheid tot 4.6 mbit/sec en upload maximaal aan 512 kbit/sec
op uw telefoonlijn is het momenteel mogelijk om een van volgende all-in-one aansluitingen te bestellen:
- adsl homeconnect: maximum downloadsnelheid tot 12.0 mbit/sec en upload maximaal aan 448 kbit/sec
momenteel is er nog geen exacte timing voor de beschikbaarheid van onze andere xdsl-producten op uw locatie.
om uw aanvraag te starten klikt u in de productpagina van de verbinding op het winkelkarretje!
Dit wordt idd leuk voor de komende weken als ik de overschakeling maak.
Geplaatst: 19 jun 2008, 00:04
door liger
IMO werkt test niet of is het de bedoeling aan iedereen zelfde te zeggen, antwoord wordt gewoon te snel gegeven
PS: aangezien ze gaan uitbreiden VOOR 2009 gaan ze wrs aan iedereen kunnen opleveren.
Geplaatst: 19 jun 2008, 07:17
door Tommyboy3
Ik had 2 tests gedaan op de site van Dommel. (De oude en vernieuwde)
De oude zij dat ik met Homeconnect 4mbs haalde. En de nieuwe zei 12 mbs.
Geplaatst: 19 jun 2008, 07:26
door TomG
Tommyboy3 schreef:Ik had 2 tests gedaan op de site van Dommel. (De oude en vernieuwde)
De oude zij dat ik met Homeconnect 4mbs haalde. En de nieuwe zei 12 mbs.
Idem. Welke heeft het bij het juiste eind?
Geplaatst: 19 jun 2008, 12:30
door icekiller2k6
nog niemand een brief....? sffs is bellen
Geplaatst: 19 jun 2008, 12:48
door FullHD
Nope. Geen post (van Dommel).
Volgens de helpdesk gisteren zou het niet echt meer voor deze week zijn. Ben benieuwd wat ze jou gaan vertellen...
Geplaatst: 19 jun 2008, 12:50
door glenner05
icekiller2k6 schreef:nog niemand een brief....? sffs is bellen
HOERA!!! Ik heb een brief ontvangen!! Ik wordt op 23/06 geactiveerd... Er zit ook een cd bij met een update voor de homelink software.. Dank u dommel!!
Geplaatst: 19 jun 2008, 12:53
door broli
Dommel dommel dommel toch. Waarom kunnen ze gewoon niet kwijtspelen wat het echte probleem is. Of is dat een staatsgeheim. Het beeld dat de meeste mensen nu hebben van "ze zijn gewoon te lui" is niet een mooie. Dommel moet zen klanten als familie beschouwen en ze vertellen wat er mis is ipv ze te irriteren en met hun voeten spelen.
Geplaatst: 19 jun 2008, 12:54
door Yargo
FullHD schreef:Nope. Geen post (van Dommel).
Volgens de helpdesk gisteren zou het niet echt meer voor deze week zijn. Ben benieuwd wat ze jou gaan vertellen...
Mij wisten ze gisteren te vertellen dat er dinsdag al een hoop vertrokken waren. Maar ze konden me niet zeggen of de mijne er al bij was of niet. Wat een systeem
Wat als da nu verloren gaat in de post?
Geplaatst: 19 jun 2008, 12:54
door Lord Utopia
broli schreef:Dommel dommel dommel toch. Waarom kunnen ze gewoon niet kwijtspelen wat het echte probleem is. Of is dat een staatsgeheim. Het beeld dat de meeste mensen nu hebben van "ze zijn gewoon te lui" is niet een mooie. Dommel moet zen klanten als familie beschouwen en ze vertellen wat er mis is ipv ze te irriteren en met hun voeten spelen.
Dat beeld heb ik niet... ik heb het beeld dat ze daar onderbemand zijn.
Geplaatst: 19 jun 2008, 12:56
door broli
Lord Utopia schreef:
Dat beeld heb ik niet... ik heb het beeld dat ze daar onderbemand zijn.
Ja en je gaat me niet vertellen dat ze daar niets aan kunnen doen.
Geplaatst: 19 jun 2008, 12:56
door Yargo
Lord Utopia schreef:broli schreef:Dommel dommel dommel toch. Waarom kunnen ze gewoon niet kwijtspelen wat het echte probleem is. Of is dat een staatsgeheim. Het beeld dat de meeste mensen nu hebben van "ze zijn gewoon te lui" is niet een mooie. Dommel moet zen klanten als familie beschouwen en ze vertellen wat er mis is ipv ze te irriteren en met hun voeten spelen.
Dat beeld heb ik niet... ik heb het beeld dat ze daar onderbemand zijn.
Het is niet omdat ze onderbemand zijn, dat ze hun helpdesk leugens moeten laten vertellen. Dat ze dan gewoon eerlijk zijn, daarmee kom je het verst.
Geplaatst: 19 jun 2008, 13:04
door Lord Utopia
Yargo schreef:
Het is niet omdat ze onderbemand zijn, dat ze hun helpdesk leugens moeten laten vertellen. Dat ze dan gewoon eerlijk zijn, daarmee kom je het verst.
Ze zeggen misschien geen leugens, ze kunnen het ook niet allemaal zeggen zeker? Ze zeggen dat ze het volgende week gaan versturen, als blijkt dat het volgende week niet kan, zeggen ze over twee weken. Dat geldt toch niet als liegen?
Geplaatst: 19 jun 2008, 13:06
door glenner05
Hey jongens, mss hebben jullie net over mijn post gezien ofzo, maar dommel is in actie gesxhoten!! Heb net mijn brief ontvangen, echt waar. Ze zijn onderweg dames en heren!!
Geplaatst: 19 jun 2008, 13:11
door icekiller2k6
glenner05 schreef:Hey jongens, mss hebben jullie net over mijn post gezien ofzo, maar dommel is in actie gesxhoten!! Heb net mijn brief ontvangen, echt waar. Ze zijn onderweg dames en heren!!
we willen bewijs
foto ervan
edit
onderbemand is een probleem op lange termijn opgelost geraakt. Niet op korte termijn.. ze moeten getraind worden.. gedrild etc.
Of wil je mensen zoals bij telenet... ja we kunnen niets doen uw modem steekt in ;p
Geplaatst: 19 jun 2008, 13:12
door hanske
ik heb me vorige week geregistreerd (als al bestaande dommel-netconnect klant) en vandaag mijn brief ontvangen. Vanaf komende maandag is alles actief.
Dus wat dat betreft hier zeker geen klagen (zal waarschijnlijk allemaal wat makkelijker zijn als bestaande klant).
Geplaatst: 19 jun 2008, 13:15
door glenner05
icekiller2k6 schreef:glenner05 schreef:Hey jongens, mss hebben jullie net over mijn post gezien ofzo, maar dommel is in actie gesxhoten!! Heb net mijn brief ontvangen, echt waar. Ze zijn onderweg dames en heren!!
we willen bewijs
foto ervan
edit
onderbemand is een probleem op lange termijn opgelost geraakt. Niet op korte termijn.. ze moeten getraind worden.. gedrild etc.
Of wil je mensen zoals bij telenet... ja we kunnen niets doen uw modem steekt in ;p
Ik zou maar al te graag foto willen posten, maar ik zit al twee weken zonder internet, weet je nog, had telendt al opgezegd. Dus ik zit hier op mijn iphone te typen... Het enige dat ik kan doen is een stuk van de brief fotograferen en naar je doormailen?
Geplaatst: 19 jun 2008, 13:37
door gozothegreat
[quote="hanske"]ik heb me vorige week geregistreerd (als al bestaande dommel-netconnect klant) en vandaag mijn brief ontvangen. Vanaf komende maandag is alles actief.
Dus wat dat betreft hier zeker geen klagen (zal waarschijnlijk allemaal wat makkelijker zijn als bestaande klant).[/quote]
klopt niet : ben ook reeds sinds minstens een jaar klant, aanvraag +/- 4 weken geleden en hopelijk ligt de brief deze avond in mijn brievenbus. In elk geval gisteren post van Belgacom ontvangen ivm overdracht telnr.
Geplaatst: 19 jun 2008, 13:57
door unxplained
Bij mij is vandaag het internet bij EDPnet weggevallen. Ik heb het nochtans niet opgezegd...
Geplaatst: 19 jun 2008, 14:06
door icekiller2k6
glenner05 schreef:icekiller2k6 schreef:glenner05 schreef:Hey jongens, mss hebben jullie net over mijn post gezien ofzo, maar dommel is in actie gesxhoten!! Heb net mijn brief ontvangen, echt waar. Ze zijn onderweg dames en heren!!
we willen bewijs
foto ervan
edit
onderbemand is een probleem op lange termijn opgelost geraakt. Niet op korte termijn.. ze moeten getraind worden.. gedrild etc.
Of wil je mensen zoals bij telenet... ja we kunnen niets doen uw modem steekt in ;p
Ik zou maar al te graag foto willen posten, maar ik zit al twee weken zonder internet, weet je nog, had telendt al opgezegd. Dus ik zit hier op mijn iphone te typen... Het enige dat ik kan doen is een stuk van de brief fotograferen en naar je doormailen?
heb je mijn email adres gepmed
Geplaatst: 19 jun 2008, 14:06
door Fliz
Ik heb een paar vragen ivm Homeconnect. Ik weet dat ze hier overal rond al half opgelost staan maar er zijn zoveel onduidelijkheden dat ik het toch nog hier eens wil vragen..
1. Momenteel zit ik bij EDPnet (Max dyn 6) en haal ik 650 KB/sec download en 60 KB/sec upload. Dat is 6Mbps/644Kbps.
Dommel Homeconnect zegt dat ik 12Mbps kan halen. In het laatste nieuwsbericht op
www.userbase.be staat dat dommel
gratis de snelheid verhoogt naar 9 Mbps voor het homeconnect abonnement. Het gaat ook de ronde dat er 99 euro activatie
moet gelegd worden om 12 Mbps te halen, klopt dit? Wat wordt het nu? Kan één van die snelheden ook gehaald worden
met een gewone ADSL modem of moet er een upgrade gebeuren van de hardware?
2. Is het verplicht om Homeconnect te kopen met de Siemens Gigaset? Ik heb hier al een perfecte setup met telefoonlijn
van Belgacom, Speedtouch ADSL modem en de laatste nieuwe D-Link DIR-655 802.11N router. Het zou zeer jammer zijn
dat die hele setup naar de vaantjes moet.
3. Hoe lang duurt het gemiddeld om de 'overzet' te regelen van mijn huidig internet en telefoniesysteem naar het nieuwe
Homeconnect? Hoe lang zal ik zonder internet en/of telefonie zitten?
Geplaatst: 19 jun 2008, 14:12
door Tommyboy3
Fliz schreef:Ik heb een paar vragen ivm Homeconnect. Ik weet dat ze hier overal rond al half opgelost staan maar er zijn zoveel onduidelijkheden dat ik het toch nog hier eens wil vragen..
1. Momenteel zit ik bij EDPnet (Max dyn 6) en haal ik 650 KB/sec download en 60 KB/sec upload. Dat is 6Mbps/644Kbps.
Dommel Homeconnect zegt dat ik 12Mbps kan halen. In het laatste nieuwsbericht op
www.userbase.be staat dat dommel
gratis de snelheid verhoogt naar 9 Mbps voor het homeconnect abonnement. Het gaat ook de ronde dat er 99 euro activatie
moet gelegd worden om 12 Mbps te halen, klopt dit? Wat wordt het nu? Kan één van die snelheden ook gehaald worden
met een gewone ADSL modem of moet er een upgrade gebeuren van de hardware?
2. Is het verplicht om Homeconnect te kopen met de Siemens Gigaset? Ik heb hier al een perfecte setup met telefoonlijn
van Belgacom, Speedtouch ADSL modem en de laatste nieuwe D-Link DIR-655 802.11N router. Het zou zeer jammer zijn
dat die hele setup naar de vaantjes moet.
3. Hoe lang duurt het gemiddeld om de 'overzet' te regelen van mijn huidig internet en telefoniesysteem naar het nieuwe
Homeconnect? Hoe lang zal ik zonder internet en/of telefonie zitten?
1) Als je naar Dommel Homeconnect gaat krijg je automatisch 12mbs. (Enkel als je een snelheidsverhoging wou bij Dommel netconnect gaat moet je een activatiekost van 99 € betalen voor 12mbs.) Je moet hiervoor een Siemens Gigaset modem hebben (die van het pakket)
2) Je moet inderdaad een Siemens Gigaset modem kopen.
3) Ze zijn nu alle klanten een activatie brief aan het sturen. Als alles goed gaat kom je geen enkele seconde zonder internet te zitten.
Geplaatst: 19 jun 2008, 14:27
door glenner05
ik zal je straks een foto doorsturen, ben net ff weg voor het werk... Zal hem wel serieus moeten bedekken... Staat nl vol paswoorden en de activatiecode voor homelink soft natuurlijk...
Kort samengevat:
datum van effectieve activatie wordt vermeld. 23/06 hier
activatie code
stappen die je moet volgen om de siemens fabrieksmatig te resetten
zit cd met update bij die je eerst moet installeren voor de homelink software (mss zat er een bug in?)
en alle login en paswoord info voor email en newsserver en dergelijke
Geplaatst: 19 jun 2008, 14:36
door icekiller2k6
glenner05 schreef:ik zal je straks een foto doorsturen, ben net ff weg voor het werk... Zal hem wel serieus moeten bedekken... Staat nl vol paswoorden en de activatiecode voor homelink soft natuurlijk...
Kort samengevat:
datum van effectieve activatie wordt vermeld. 23/06 hier
activatie code
stappen die je moet volgen om de siemens fabrieksmatig te resetten
zit cd met update bij die je eerst moet installeren voor de homelink software (mss zat er een bug in?)
en alle login en paswoord info voor email en newsserver en dergelijke
hm dat zou de reden van de delay kunnen zijn.. ze hadden een software probleem => programmers moesten het oplossen => nieuwe cds maken...
nja ben wel te vertrouwen.. maar snap het wel
Geplaatst: 19 jun 2008, 14:50
door glenner05
Ze hadden in ieder geval haast, want die software update hebben ze snel snel op een leeg cd tje gebrand, geen label of niets... Niet echt professioneel als je het mij vraagt... Maar het is er en dat is wat telt... Hopelijk gaat de activatie vlot maandag ...
Geplaatst: 19 jun 2008, 15:00
door regeri
snel ff een vraagje,ja en ik heb geen zin om 23 pagina's terug te bladeren
.
Moet belgacom telefoon opgezegd worden of niet,gebeurt dit automatisch?
Geplaatst: 19 jun 2008, 15:09
door unxplained
Heeft iemand het 0800 support nummer van Dommel nog? dat is blijkbaar verdwenen van de site...
Geplaatst: 19 jun 2008, 15:12
door FullHD
Het 0800 support nummer van Dommel heeft nooit op de site gestaan omdat het niet bestaat. Support nummers van Dommel zijn betalend.
Het HomeConnect activatienummer is een 0800 nummer en dat gaan we hier zomaar niet te grabbel gooien, toch?
regeri schreef:Moet belgacom telefoon opgezegd worden of niet,gebeurt dit automatisch?
Dat gebeurt automatisch. Je moet bij je activatie-aanvraag trouwens opgeven of je je nummer wil behouden, of je in de witte gids wil opgenomen worden en zo ja, onder welke naam.
Geplaatst: 19 jun 2008, 16:39
door glenner05
krijg het bewijsmateriaal er niet door helaas... In ieder geval ik was eigenlijk verbaasd toen ik die brief vond.. Ik had gisteren nog gebeld en men zei mij dat de brieven 'vermoedelijk volgende week' verstuurt gingen worden...
Geplaatst: 19 jun 2008, 16:56
door icekiller2k6
het is de echte brief..
kan paar woorden lezen..
Geplaatst: 19 jun 2008, 17:01
door SniFManS
In ieder geval ben ik content dat er al mensen zijn die de brief hebben ontvangen . Als er iemand alles netjes heeft draaien wil ik wel graag horen welke problemen er zijn geweest en hoe je die oplost . Misschien beste een algemene topic starten ( admin misschien iets dat je kan doen ? ) En het ordelijk houden en enkel over de installatie spreken en niet af dwalen anders zullen er veel mensen nog niet de boom zien staan in het bos