- Brodit pro-clip gsm houder
- Brodit vaste lader
- Blackvue DR900S 2CH 64GB/4 K Ultra HD wide-angle Cloud Connected Dash Camera
- Blackvue B 124 Power Magic Ultra Battery
- Mitsubishi Outlander PHEV 2.4 PHEV 4WD Instyle AUT model 2019
Ik heb nieuw speelgoed!
- seagull
- Elite Poster
- Twitter: WimVerlinden
- Uitgedeelde bedankjes: 51 keer
- Bedankt: 91 keer
- Contacteer:
Laatst gewijzigd door seagull 18 sep 2018, 21:29, in totaal 1 gewijzigd.
Business Fibernet 300 plus met Speedboost 1G Business- Proximus Internet Maxi fixed IP (failover)
Business Mobile Flex + (smartphone) & Business Mobile Flex (Mifi router) - 3CX/Teams Direct Routing - Proximus TV
Business Mobile Flex + (smartphone) & Business Mobile Flex (Mifi router) - 3CX/Teams Direct Routing - Proximus TV
- selder
- Moderator
- Uitgedeelde bedankjes: 99 keer
- Bedankt: 727 keer
Hah, ik heb dezelfde denk ik, maar dan met de eerste "dommere" versie van de batterij ... Al houdt deze het in parking mode toch ook een hele nacht uit...
Thuis héél veel nieuwe crap, als ik eens tijd heb allemaal eens oplijsten en foto's uploaden, maar 't is misschien allemaal wat overdreven haha
Oh en nog iets ... Een vrouw!
Thuis héél veel nieuwe crap, als ik eens tijd heb allemaal eens oplijsten en foto's uploaden, maar 't is misschien allemaal wat overdreven haha
Oh en nog iets ... Een vrouw!
Ghost S1 • 8086K @5.2Ghz • Asus ROG Ryuo 240mm • Asus ROG STRIX Z390-I • Corsair Vengeance LPX 2x16GB 3200Mhz • Asus RTX2080Ti Turbo • Samsung 970 EVO 2TB • Asus ROG Swift PG258Q 240Hz • Logitech G Pro keyboard/mouse/headset
- selder
- Moderator
Ik vond die foto wel cool... is niet gestaged hè, puur toeval...
Ghost S1 • 8086K @5.2Ghz • Asus ROG Ryuo 240mm • Asus ROG STRIX Z390-I • Corsair Vengeance LPX 2x16GB 3200Mhz • Asus RTX2080Ti Turbo • Samsung 970 EVO 2TB • Asus ROG Swift PG258Q 240Hz • Logitech G Pro keyboard/mouse/headset
- selder
- Moderator
Dat was onze huwelijkswagen, Saab 900 Turbo Flatnose... Kijk op Instagram naar SwedishCarStories, da’s mijn (nieuw dus) schoonbroer
- Goztow
- userbase crew
- Uitgedeelde bedankjes: 1423 keer
- Bedankt: 878 keer
Hier thuis heel wat nieuwe hue led lichtjes en zo. Ik moet de review nog eens verder aanvullen. Ook een Google home voor in de living.
Bedank andere users voor nuttige posts, door op te klikken
- honda4life
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 186 keer
- Bedankt: 315 keer
Eens benieuwd of deze echt zo veelbelovend is als ze zeggen.
Levenslange garantie, maar ook wel een pak duurder.
✂ – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 56 keer
- Bedankt: 190 keer
Welke versie heb je precies, selder? Laat maar gerust een review achter eens je er wat mee gespeeld hebt
Internet & TV: Orange Love Trio
GSM: Go Plus + Carrefour Mobile (vervanging vaste lijn)
Mifi: Tempo Giga
iPhone 11 64GB SG | Mac Mini (2020 M1 16GB 1TB SSD) | Retina MacBook Pro 13" (2017 8GB 128GB SSD) | iPad Air 5Gen (2022) 64GB blauw | Apple TV 4 | Ubiquiti Unifi: USW-16-POE Gen 2, Cloud Key Plus Gen 2 en 5x UAP-AC-PRO
GSM: Go Plus + Carrefour Mobile (vervanging vaste lijn)
Mifi: Tempo Giga
iPhone 11 64GB SG | Mac Mini (2020 M1 16GB 1TB SSD) | Retina MacBook Pro 13" (2017 8GB 128GB SSD) | iPad Air 5Gen (2022) 64GB blauw | Apple TV 4 | Ubiquiti Unifi: USW-16-POE Gen 2, Cloud Key Plus Gen 2 en 5x UAP-AC-PRO
- selder
- Moderator
M'n Space-gray X was 256GB waarvan ik nog geen 30GB gebruikte, dus ben voor de Xs voor de 64GB gold gegaan ...Vaganzza schreef:Welke versie heb je precies, selder? Laat maar gerust een review achter eens je er wat mee gespeeld hebt
De camera is ongelooflijk, niet gedacht dat het zo veel verschil zou zijn met de X, maar alle nieuwe functionaliteiten erin, en vooral de snelheid is toch opmerkelijk. Die bokeh achteraf aanpassen voelt echt wel als "de toekomst". Voor de rest heb ik het gevoel dat hij soms dubbel zo snel is als m'n X, beide op iOS12. Zeer tevreden van ... nu nog de oude X in de verkoop doen
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 1057 keer
- Bedankt: 435 keer
Is dat groot verschil niet gewoon in de software update, of is er optisch een groot verschil ? Was me van de Keynote ook niet duidelijk of die ‘computational’ features zoals dat achteraf aanpassen van scherptediepte enkel voor de nieuwe toestellen is.selder schreef: De camera is ongelooflijk, niet gedacht dat het zo veel verschil zou zijn met de X, maar alle nieuwe functionaliteiten erin, en vooral de snelheid is toch opmerkelijk. Die bokeh achteraf aanpassen voelt echt wel als "de toekomst".
Overigens, dankzij Apple gaat iedereen Depth of Field of scherptediepte nu ‘bokeh’ noemen . Bokeh is iets anders, namelijk de kwaliteit van de onscherpte, en is gerelateerd aan lensconstructie en dan vooral het diafragma. Bij lelijke bokeh zijn de onscherptebollen immers veeleer veelhoeken i.p.v. mooi rond.
- selder
- Moderator
Lees hier een analyse over de camera, het is een lange read, maar je leert er een beetje bij: https://daringfireball.net/2018/09/the_iphones_xsTomby schreef:Is dat groot verschil niet gewoon in de software update, of is er optisch een groot verschil ? [...]
En net zijn "benchmarks" (what's in a name) uitgekomen die wat topmodellen vergelijken, het verschil vind ik toch eerder aan de grote kant ... https://www.tomsguide.com/us/iphone-xs- ... -5745.html
-
- Plus Member
- Uitgedeelde bedankjes: 14 keer
- Bedankt: 3 keer
selder schreef:Nog nieuw speelgoed...
Haha @selder, mijn zoon vraagt al een tijdje of je geen nieuwe iPhone gekocht heb.
Hij gebruikt nog je ex 6S, wel met een nieuwe batterij.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 1057 keer
- Bedankt: 435 keer
Ik vind het verschil net eerder klein, zeker die benchmark scores. 10% vooruitgang tgo de X is toch wel marginaal. Die load times zijn wel serieus beter maar dat is maar 1 aspect.selder schreef:En net zijn "benchmarks" (what's in a name) uitgekomen die wat topmodellen vergelijken, het verschil vind ik toch eerder aan de grote kant ... https://www.tomsguide.com/us/iphone-xs- ... -5745.htmlTomby schreef:Is dat groot verschil niet gewoon in de software update, of is er optisch een groot verschil ? [...]
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 56 keer
- Bedankt: 208 keer
Hier ook deze ochtend met bpost zo'n doosje, ik ben wel identiek geblevren.selder schreef:Nog nieuw speelgoed...
x 256 GB space gray naar xs 256 space gray
Oude was eergisteren al de deur uit.
Leuk toestel, beetje sneller, face id lijkt me betrouwbaarder voor de rest nog niet kunnen mee spelen.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 483 keer
- Bedankt: 98 keer
- Contacteer:
Hier ook iPhone XS 64 GB Space Gray. Daarvoor had ik een 7 Plus 32 GB waar amper 20 GB op gebruikt was, dus 64 is meer dan genoeg (zeker met iCloud Photo Library).
En Product (RED) leren hoes voor in het begin, na een maand ga ik waarschijnlijk toch terug 'bareback' . Anker wireless charging pad aangezien die toch op de bureau gebruikt wordt en 5W vs 7,5W met een dure Belkin niet zo'n groot verschil gaat geven naar bruikbaarheid.
En Product (RED) leren hoes voor in het begin, na een maand ga ik waarschijnlijk toch terug 'bareback' . Anker wireless charging pad aangezien die toch op de bureau gebruikt wordt en 5W vs 7,5W met een dure Belkin niet zo'n groot verschil gaat geven naar bruikbaarheid.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 116 keer
- Bedankt: 102 keer
Had gehoopt vandaag mijn nieuwe Apple watch binnen te hebben. Maar DHL heeft deze in het verkeerde verdeelcentrum liggen zal dus voor maandag zijn. Nog iemand een Apple watch 4 besteld?
Internet via EDPNET & Telenet Fiber 300
TV via Plex plugin xteve IPTV & Kodi
IPTV via different providers.
Telefonie via Edpnet(incoming) en Easycall (outgoing)
-
- Elite Poster
- Contacteer:
Via Apple zelf besteld? Wel zuur aangezien er van de nieuwe toestellen overal héél veel stock is op launch day in vergelijk met vorige jaren/edities.
Zelf geen nieuwe besteld, vorig jaar de S3 gekocht en heel tevreden van dus ik kijk nog even de kat uit de boom. Heel content van de XS wel! Face ID failure rate: 0 tot op heden toe. Touch ID vond ik zelf altijd al heel goed werken, zeker op de tweede generatie in mijn 7+, maar dit is nog wel een serieuze stap hoger.
Zelf geen nieuwe besteld, vorig jaar de S3 gekocht en heel tevreden van dus ik kijk nog even de kat uit de boom. Heel content van de XS wel! Face ID failure rate: 0 tot op heden toe. Touch ID vond ik zelf altijd al heel goed werken, zeker op de tweede generatie in mijn 7+, maar dit is nog wel een serieuze stap hoger.
- selder
- Moderator
Begin maar met de Shortcuts te spelen, w-a-u-w. Om een idee te geven: het is zo cool dat ik er Siri voor aangezet heb, en denk dat dat net op tijd was, ‘t is héél veel verder ontwikkeld en werkt nu écht goed, tot zelfs een niveau “wow, dit werkt echt wel heel goed”!
-
- Elite Poster
- Contacteer:
Kan je enkele voorbeelden geven waarvoor je Shortcuts concreet gebruikt? Zijn dat vervangingen van dingen waarvoor je anders IFTTT zou gebruiken?
Mijn huis is momenteel niet zo 'connected' dus zelf heb ik nog niet echt veel nut ervoor gevonden (maar heb het ook nog niet in detail bekeken).
Mijn huis is momenteel niet zo 'connected' dus zelf heb ik nog niet echt veel nut ervoor gevonden (maar heb het ook nog niet in detail bekeken).
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 116 keer
- Bedankt: 102 keer
Shortcuts is eigenlijk de opvolger van een app dat eerder door iemand werd ontwikkeld. Dit heette toen workflow. Nu met shortcuts zijn de acties meer beperkt geworden wat de interactie met andere apps betreft.
Internet via EDPNET & Telenet Fiber 300
- Zorba
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 54 keer
- Bedankt: 57 keer
Microsoft Surface Go (128GB model) samen met de blauwe Type Cover.
In het begin was het even wennen aangezien dit mijn eerste Windows device is sinds jaren, maar ik ben echt wel onder de indruk. Een volwaardig OS op een tablet kunnen gebruiken is echt een verademing. Kans is groot dat mijn 13" MBP verkocht zal worden, zeker als ik de Go thuis kan aansluiten op een dock met monitor.
In het begin was het even wennen aangezien dit mijn eerste Windows device is sinds jaren, maar ik ben echt wel onder de indruk. Een volwaardig OS op een tablet kunnen gebruiken is echt een verademing. Kans is groot dat mijn 13" MBP verkocht zal worden, zeker als ik de Go thuis kan aansluiten op een dock met monitor.
- antutu
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 147 keer
- Bedankt: 37 keer
Xbox 360 controller gekocht bij Action voor Windows 10. Wist niet eens dat je dat daar kopen kon. Ik kwam het toevallig tegen. Hij kostte ~7 euro en werkt als een tierelier. Nu knal ik niet meer op muren tijdens het nemen van scherpe bochten in racespelletjes, in tegenstelling tot wanneer ik bochten nam met pijltjestoetsen.
There's something strange and you can't reboot. Who you gonna call? Joost Prutsers.
-
- Moderator
- Twitter: kriskenbe
- Uitgedeelde bedankjes: 1863 keer
- Bedankt: 1003 keer
- Contacteer:
Internet = Orange 100/10Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
- heist_175
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 433 keer
- Bedankt: 856 keer
Eindelijk is de papieren release van de NUC8's omgezet in echt leverbare toestellen.
Naast de NUC7i7 is er nu een NUC8i3 voor office toepassingen, loopt als een trein, maar dan wel stil en op tijd
Naast de NUC7i7 is er nu een NUC8i3 voor office toepassingen, loopt als een trein, maar dan wel stil en op tijd
- devilkin
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 551 keer
- Bedankt: 341 keer
- Contacteer:
Wat doet dat ding ? op de website geraakte ik er ook niet zo direct aan uit.. voip gateway?
Telenet All-Internet -- using CV8560E & OPNsense on PCEngines APU2E4
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
-
- Elite Poster
- Contacteer:
Mijn NAS gaf maandag aan dat één van mijn schijven aan het falen was. Een oude Samsung van 2 TB die ik in 2010 gekocht had, dus vroeg of laat wel aan vervanging toe.
Ineens 'ne goeie' upgrade genomen . Komt uit een WD My Book waarvoor ik 184 euro betaald heb bij Amazon. WD Red kost hier 289 euro .
Ineens 'ne goeie' upgrade genomen . Komt uit een WD My Book waarvoor ik 184 euro betaald heb bij Amazon. WD Red kost hier 289 euro .