Mobistar vast internet en TV

Heb je vragen of opmerkingen over deze provider via de kabel? Post dan je vragen hier.
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

Muziekbos schreef:Je krijgt als Mobistar mobiele klant telkens 1 euro korting op het tv gedeelte en 1 euro korting op het internet gedeelte. Vandaar .....
Dan is het wel 24 voor internet en 29 voor TV (niet andersom).
dean3009 schreef:Ik rekende geen extra mobiel abonnement mee, my bad.
Waarom een extra mobiel abonnement ? (ik heb trouwens nu ook geen mobiel bij TN).
dean3009 schreef:Maar in feite zou je dan ook geen vaste telefonie mogen rekenen bij de concurrenten. Bij Telenet op € 66,69 (Internet & TV + King). Dan vind ik een prijs van € 65 voor minder extra's niet zo heel sterk geprijsd.
Oei... da's amper 1 euro verschil dan (maar dan misschien wel onbeperkt internet ?)

Ik zit trouwens niet te wachten op de extra's... gebruik ik toch nooit.
Roygenz
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 837
Lid geworden op: 27 apr 2006, 16:54
Locatie: 51RUI0
Uitgedeelde bedankjes: 22 keer
Bedankt: 53 keer
Contacteer:

Als ze €25 gaan nemen als prijs voor hun internetproduct hebben ze bijna geen winstmarge, ik dacht dat €25 (of toch iets in die aard) het wholesaletarief was die ze aan telenet moeten betalen voor de huur van de lijn?

Ik heb ook moeite om te geloven dat ze zomaar ongelimiteerde trafiek zullen mogen toelaten op het docsisnetwerk van Telenet... Anyway, we zullen wel zien zeker?
- TV: Vu+ Solo2 - TV Vlaanderen + Appletv & Netflix/Disney+
- INTERNET: Proximus Internet Maxi 100/30
- ROUTER: Fritz!Box 7490 Int. version
- TEL: OVH
- MOBILE: Proximus
satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5424
Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
Uitgedeelde bedankjes: 457 keer
Bedankt: 313 keer

19.7 € :-D
avdkooij
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 25
Lid geworden op: 19 feb 2013, 16:49
Uitgedeelde bedankjes: 10 keer
Bedankt: 3 keer

r2504 schreef:Dan is het wel 24 voor internet en 29 voor TV (niet andersom).
Scherp! Aangepast.
r2504 schreef:
dean3009 schreef:Ik rekende geen extra mobiel abonnement mee, my bad.
Waarom een extra mobiel abonnement ? (ik heb trouwens nu ook geen mobiel bij TN).
Omdat mobistar kabeltv en kabelinternet gaat aanbieden, omdat ze een convergente speler wil worden. Oftewel packs van vast en mobiel aan haar klanten kunnen aanbieden. Het nieuwe assortiment zal dus toegesneden zijn op mobiel-only (oude bestaande aanbod) en mobiel+vast (nieuwe aanvullende aanbod). Op vast-only zal men geen focus leggen, is immers niet het doel van dit project.
Roygenz
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 837
Lid geworden op: 27 apr 2006, 16:54
Locatie: 51RUI0
Uitgedeelde bedankjes: 22 keer
Bedankt: 53 keer
Contacteer:

satsurfer schreef:19.7 € :-D
Maar is dat voor het hoogste/zwaarste profiel bij TN? Dat kan ik niet meteen terugvinden...
- TV: Vu+ Solo2 - TV Vlaanderen + Appletv & Netflix/Disney+
- INTERNET: Proximus Internet Maxi 100/30
- ROUTER: Fritz!Box 7490 Int. version
- TEL: OVH
- MOBILE: Proximus
satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5424
Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
Uitgedeelde bedankjes: 457 keer
Bedankt: 313 keer

dat is het groothandelstarief die Mobistar aan Telenet moet betalen. :-D
avdkooij
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 25
Lid geworden op: 19 feb 2013, 16:49
Uitgedeelde bedankjes: 10 keer
Bedankt: 3 keer

volgens bericht op Tweakers is 19,7 het groothandelstarief voor een profiel vergelijkbaar met een Whop pakket. Dus 100mbit pakket.

edit: De Tijd refereert ook aan Whop ('pakket van 65,49').
Laatst gewijzigd door avdkooij op 09 feb 2016, 10:49, 1 keer totaal gewijzigd.
Roygenz
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 837
Lid geworden op: 27 apr 2006, 16:54
Locatie: 51RUI0
Uitgedeelde bedankjes: 22 keer
Bedankt: 53 keer
Contacteer:

Dat dacht ik inderdaad ook gezien te hebben... Maar ik kan me niet inbeelden dat mobistar dit dan als unlimited zou mogen verkopen eigenlijk.
- TV: Vu+ Solo2 - TV Vlaanderen + Appletv & Netflix/Disney+
- INTERNET: Proximus Internet Maxi 100/30
- ROUTER: Fritz!Box 7490 Int. version
- TEL: OVH
- MOBILE: Proximus
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

avdkooij schreef:Op vast-only zal men geen focus leggen, is immers niet het doel van dit project.
Dit vind ik altijd van die leuke uitspraken... vrije vertaling; "we hebben niet het doel alle klanten een alternatief te bieden".

Ik begrijp dergelijke beslissingen niet waarbij je bij voorbaat al een deel van je potentiele klanten de deur wijst.
marzman
Pro Member
Pro Member
Berichten: 374
Lid geworden op: 15 dec 2015, 14:52
Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
Bedankt: 15 keer

Roygenz schreef:Als ze €25 gaan nemen als prijs voor hun internetproduct hebben ze bijna geen winstmarge, ik dacht dat €25 (of toch iets in die aard) het wholesaletarief was die ze aan telenet moeten betalen voor de huur van de lijn?

Ik heb ook moeite om te geloven dat ze zomaar ongelimiteerde trafiek zullen mogen toelaten op het docsisnetwerk van Telenet... Anyway, we zullen wel zien zeker?
Misschien is het doel niet winst maken? Telenet is destijds ook op mobiel gesprongen om Belgacom onder druk te zetten (daarom waren ze ook veel goedkoper met mobiel).

Het is afwachten, maar als de inkoopprijs al 20 euro is denk ik dat het wel een stukje duurder dan 25 euro wordt (Telenet vraagt 50 euro voor Telenet 100)
ljd
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1933
Lid geworden op: 15 mar 2007, 18:17
Locatie: Gent
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 1 keer
Contacteer:

Muziekbos schreef:
avdkooij schreef:
Waar reken ik mis? Ik kom veel goedkoper uit dan de concurrenten
Als ze deze prijzen hanteren, dan blijf ik bij mijn basic internet van Telenet of stap ik over naar het Mobistar internet only (indien dit wordt aangeboden natuurlijk) gedeelte. Ik had persoonlijk meer gerekend op prijzen die onder de (of maximaal) 50 euro per maand gingen liggen (zijn).
Vergeet wel niet dat je voor YeloTV ook een internet abo bij Telenet moet hebben :-D
Gebruikersavatar
jaker
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 948
Lid geworden op: 20 sep 2010, 21:51
Locatie: Meerhout
Uitgedeelde bedankjes: 266 keer
Bedankt: 81 keer

Stel dat ik Whoppa opzeg en bij TN enkel digitale TV overhoud en ik neem bij Mobistar (Orange) Internet noord, ga ik dan van 75,94 euro naar 49,70 euro (24,70 + 25)? Ik verlies wel Yelo TV (gebruik ik niet), TN telefonie (gebruik ik ook niet, is te duur) en TN Wifi Free (spijtig, maar is me dat prijsverschil niet waard). Of zou deze combinatie niet mogelijk zijn? En zou ik dan verplicht zijn om ook een mobiel abonnement bij Mobistar te nemen?
Internet/TV: All-Internet + Telenet TV
VoIP: Fritzbox 7390 met Dellmont
Router: Netgear R7000 met FreshTomato
satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5424
Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
Uitgedeelde bedankjes: 457 keer
Bedankt: 313 keer

laat ons allen geduldig wachten op 15/2. Want nu speculeren we er op los en maken we constructies of veronderstellingen die niet kloppen.
Nog 6 keer slapen.... :-D
fluppie
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3288
Lid geworden op: 18 feb 2008, 17:55
Uitgedeelde bedankjes: 114 keer
Bedankt: 60 keer

Sadsurfer heeft hier een terechte opmerking,we moeten gewoon nog even afwachten,hoe moeilijk dat dit ook kan zijn.
Abusimbal
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1694
Lid geworden op: 30 okt 2004, 13:34
Uitgedeelde bedankjes: 194 keer
Bedankt: 85 keer

Hoe komen ze aan de naam, Internet Noord is dat in Vlaanderen en Internet Sud in Wallonië ?
Kan je wel internet bij Mobistar nemen en TV bij Telenet. Op VDSL is dit niet als TV via VDSL gaat.
Telenet All-Internet (Gigabit optie)
Samsung Galaxy S22 Ultra
Ubiquiti UDM Pro
Synology DS3615xs
Nvidia Shield TV console
Dell Latitude 5480
Microsoft Surface Pro 4
Garmin VivoSmart HR (activity tracker)
Andy Van Schil
Verified Account
Verified Account
Berichten: 1
Lid geworden op: 09 feb 2016, 10:36
Bedankt: 8 keer

Hey allemaal,

Ik zal me héél kort voorstellen, Andy Van Schil en Social Media Manager bij Mobistar.

Om in te pikken om dit onderwerp: de informatie, die sommigen onder jullie gisteren in de Mobistar-klantenzone te zien kregen, was een laatste test voor de commerciële lancering. De echte prijzen en voorwaarden maken we bekend op maandag 15/2. Nog een klein beetje geduld dus.
satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5424
Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
Uitgedeelde bedankjes: 457 keer
Bedankt: 313 keer

:-D :-D :-D :-D :wink: :wink: :wink: :wink:
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

Abusimbal schreef:Kan je wel internet bij Mobistar nemen en TV bij Telenet. Op VDSL is dit niet als TV via VDSL gaat.
Dit kan perfect (als Mobistar natuurlijk internet only wil verkopen) op de kabel... het TV signaal zit namelijk ALTIJD op de kabel.
kaarsenbril
Pro Member
Pro Member
Berichten: 346
Lid geworden op: 16 jun 2012, 18:48
Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
Bedankt: 43 keer

Andy Van Schil schreef:Hey allemaal,

Ik zal me héél kort voorstellen, Andy Van Schil en Social Media Manager bij Mobistar.

Om in te pikken om dit onderwerp: de informatie, die sommigen onder jullie gisteren in de Mobistar-klantenzone te zien kregen, was een laatste test voor de commerciële lancering. De echte prijzen en voorwaarden maken we bekend op maandag 15/2. Nog een klein beetje geduld dus.

Komaan Andy,

Laat je maar eens goed gaan :-D :-D :-D
satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5424
Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
Uitgedeelde bedankjes: 457 keer
Bedankt: 313 keer

en zijn C4 krijgen. :-(
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

Mooi alvast dat Mobistar moeite doet om op sociale media aanwezig te zijn (hopelijk gaan ze wel niet rond de pot draaien zoals TN steeds doet).

En natuurlijk niet vergeten andere kanalen ook open te houden (ik heb de pest aan Facebook/Twitter-only bedrijven).
AndrewBourgeois
Member
Member
Berichten: 89
Lid geworden op: 23 aug 2012, 23:29
Uitgedeelde bedankjes: 44 keer
Bedankt: 7 keer

r2504 schreef:
Abusimbal schreef:Kan je wel internet bij Mobistar nemen en TV bij Telenet. Op VDSL is dit niet als TV via VDSL gaat.
Dit kan perfect (als Mobistar natuurlijk internet only wil verkopen) op de kabel... het TV signaal zit namelijk ALTIJD op de kabel.
Het interactieve gedeelte gaat toch via een internetverbinding (en dus via de router van Telenet die je dan naast de router van Mobistar moet zetten)? Je kan dus 2 verbindingen hebben op dezelfde kabel?
scubix
Starter
Starter
Berichten: 2
Lid geworden op: 09 feb 2016, 12:34
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer

Hallo,

is er iemand die weet hoe het in zen werk gaat als ik Telenet Digitale TV zou opzeggen ? Momenteel heb ik nog zowel Mobistar als Telenet. Ik heb een test gedaan met de modem van telenet helemaal los te koppelen van de coax, en dan de digicorder van Mobistar doorlussen naar de TV. De reden hiervoor is dat ik op de slaapkamer soms ook digitaal naar één kijk. Dat leek nog altijd te werken. Zelfs als de telenet coax kabel uitgetrokken is. Toen ik probeerde met de TV zenders te zoeken, kreeg ik automatisch terug Telenet voorgesteld. Ik vermoed dat het signaal van Telenet dus nog altijd gewoon doorkomt.

Als ik Telenet zou opzeggen, wordt dit signaal dan ergens eruit gefilterd of hoe gaat dat in zijn werk ?
Gebruikersavatar
JoskeVermeulen
Premium Member
Premium Member
Berichten: 565
Lid geworden op: 22 aug 2012, 02:04
Locatie: Liedekerke
Uitgedeelde bedankjes: 53 keer
Bedankt: 71 keer

AndrewBourgeois schreef:Het interactieve gedeelte gaat toch via een internetverbinding (en dus via de router van Telenet die je dan naast de router van Mobistar moet zetten)? Je kan dus 2 verbindingen hebben op dezelfde kabel?
Ja, er is maar 1x data aansluiting op huidige NUI dus daar moet er wel een splitter voor Tele <=> Mobi want het is de modem die authorisatie doet maar voor TV zijn er genoeg aanwezig dus geen splitter nodig waar de decoder authorisatie doet. Ik heb trouwens net de decoder van Mobistar getest icm Proximus internet en de interactiviteit werkt hier momenteel zonder enige problemen.
scubix schreef:Als ik Telenet zou opzeggen, wordt dit signaal dan ergens eruit gefilterd of hoe gaat dat in zijn werk ?
Zij duiden in hun systeem aan dat je nu Mobistar klant bent en aan het signaal zelf wordt niets veranderd.
:troosten:
TV: Afbeelding
ISP: Afbeelding
Tel.: Afbeelding + Afbeelding + Afbeelding
Vaganzza
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2929
Lid geworden op: 04 jan 2013, 22:33
Uitgedeelde bedankjes: 56 keer
Bedankt: 190 keer

Andy Van Schil schreef:De echte prijzen en voorwaarden maken we bekend op maandag 15/2. Nog een klein beetje geduld dus.
Om hoe laat begint de voorstelling maandag?
Internet & TV: Orange Love Trio
GSM: Go Plus + Carrefour Mobile (vervanging vaste lijn)
Mifi: Tempo Giga

 iPhone 11 64GB SG |  Mac Mini (2020 M1 16GB 1TB SSD) |  Retina MacBook Pro 13" (2017 8GB 128GB SSD) |  iPad Air 5Gen (2022) 64GB blauw |  Apple TV 4 | Ubiquiti Unifi: USW-16-POE Gen 2, Cloud Key Plus Gen 2 en 5x UAP-AC-PRO
scubix
Starter
Starter
Berichten: 2
Lid geworden op: 09 feb 2016, 12:34
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer

JoskeVermeulen schreef:Zij duiden in hun systeem aan dat je nu Mobistar klant bent en aan het signaal zelf wordt niets veranderd.
Ok, begrijp ik het dan goed dat alle zenders maar 1 keer op de kabel zitten (door Telenet erop gezet dus) en dat Mobistar NIET zelf nog zijn zenders moet coderen en op de kabel zetten op een andere frequentie ? Ik probeer te begrijpen hoe het eigenlijk allemaal technisch in zijn werk gaat...
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

AndrewBourgeois schreef:Het interactieve gedeelte gaat toch via een internetverbinding (en dus via de router van Telenet die je dan naast de router van Mobistar moet zetten)? Je kan dus 2 verbindingen hebben op dezelfde kabel?
Honderden... iedereen in je straat zit op "diezelfde kabel" hoor... dat is net het concept van "shared medium".

Maar concreet zullen er dus twee modems komen bij jou, één voor TN digitale TV en één voor Mobistar internet.
JoskeVermeulen schreef:Ja, er is maar 1x data aansluiting op huidige NUI dus
Ben je daar zeker van... ik dacht dat er meerdere waren. De vraag is echter om Mobistar z'n modem op een TN NIU mag hangen... trouwens de mensen die het nu in test hebben kunnen daar perfect op antwoorden (waar de splitter zit of hoe de aansluitingen zijn).
JoskeVermeulen schreef:Ik heb trouwens net de decoder van Mobistar getest icm Proximus internet en de interactiviteit werkt hier momenteel zonder enige problemen.
Heeft Mobistar dan iets van interactiviteit ? Wat heb je dan precies getest ?
Yarisken
Plus Member
Plus Member
Berichten: 202
Lid geworden op: 09 dec 2008, 16:28
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 5 keer

Andy Van Schil schreef:Hey allemaal,

Ik zal me héél kort voorstellen, Andy Van Schil en Social Media Manager bij Mobistar.

Om in te pikken om dit onderwerp: de informatie, die sommigen onder jullie gisteren in de Mobistar-klantenzone te zien kregen, was een laatste test voor de commerciële lancering. De echte prijzen en voorwaarden maken we bekend op maandag 15/2. Nog een klein beetje geduld dus.
Hey Andy, als dat 25 euro is voor onbeperkt internet alleen dan kom ik naar jullie :-).
Gebruikersavatar
JoskeVermeulen
Premium Member
Premium Member
Berichten: 565
Lid geworden op: 22 aug 2012, 02:04
Locatie: Liedekerke
Uitgedeelde bedankjes: 53 keer
Bedankt: 71 keer

r2504 schreef:Ben je daar zeker van... ik dacht dat er meerdere waren. De vraag is echter om Mobistar z'n modem op een TN NIU mag hangen... trouwens de mensen die het nu in test hebben kunnen daar perfect op antwoorden (waar de splitter zit of hoe de aansluitingen zijn).
Zie foto's onderaan pagina 1 van kristofmertens. Ze hangen momenteel enkel zelf een NIU als de reeds geplaatste van Telenet niet voldoet, anders komt er een splitter omdat de technieker zei dat de NIU's vrij schaars waren op dit moment. *knip - paar dingen door elkaar gehaald* Kan uiteraard zijn dat de nieuwe zwarte NIU er meerdere heeft maar ik ging ervan uit dat bij de meeste mensen nog het ouder model hangt dat nog voldoende is.
r2504 schreef:Heeft Mobistar dan iets van interactiviteit ? Wat heb je dan precies getest ?
In de context van de huidige situatie uiteraard gezien hun VOD knopje enz nog geen functie heeft. Bij het connecteren met het internet doet hij een korte checkup of het voldoende is en eens door de tv gids gebladerd tot verder dan 2 dagen.
Laatst gewijzigd door JoskeVermeulen op 09 feb 2016, 15:35, 1 keer totaal gewijzigd.
:troosten:
TV: Afbeelding
ISP: Afbeelding
Tel.: Afbeelding + Afbeelding + Afbeelding
avdkooij
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 25
Lid geworden op: 19 feb 2013, 16:49
Uitgedeelde bedankjes: 10 keer
Bedankt: 3 keer

Andy Van Schil schreef: Ik zal me héél kort voorstellen, Andy Van Schil en Social Media Manager bij Mobistar.
Grappige tweet van jullie:

KPN Orange werd ooit Base, en wordt nu Telenet.
Mobistar wordt Orange.
De nieuwe Orange gaat diensten aanbieden op het netwerk van Telenet
Om het makkelijk te houden :roll:
Muziekbos
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1403
Lid geworden op: 08 dec 2008, 22:54
Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
Bedankt: 299 keer

Andy Van Schil schreef:Hey allemaal,
Ik zal me héél kort voorstellen, Andy Van Schil en Social Media Manager bij Mobistar.
Oeps geschrokken van de commotie die de prijze veroorzaken? Of een manier van testen hoe deze aankomen bij potentiële klanten? Zodat ze nog een kleine week hebben om wat bij te schaven. Kan ook een marketing tactiek zijn hé ...
fluppie
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3288
Lid geworden op: 18 feb 2008, 17:55
Uitgedeelde bedankjes: 114 keer
Bedankt: 60 keer

Andy Van Schil schreef:Hey allemaal,

Ik zal me héél kort voorstellen, Andy Van Schil en Social Media Manager bij Mobistar.

Om in te pikken om dit onderwerp: de informatie, die sommigen onder jullie gisteren in de Mobistar-klantenzone te zien kregen, was een laatste test voor de commerciële lancering. De echte prijzen en voorwaarden maken we bekend op maandag 15/2. Nog een klein beetje geduld dus.
Welkom op het Forum,en hopelijk kom je hier regelmatig eens een kijkje nemen.
fluppie
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3288
Lid geworden op: 18 feb 2008, 17:55
Uitgedeelde bedankjes: 114 keer
Bedankt: 60 keer

De prijzen waren dus duidelijk ook een test :-D
kristofmertens
Pro Member
Pro Member
Berichten: 284
Lid geworden op: 07 aug 2013, 20:26
Locatie: Aarschot
Uitgedeelde bedankjes: 22 keer
Bedankt: 34 keer

fluppie schreef:De prijzen waren dus duidelijk ook een test :-D
Ze zijn ondertussen ook weer verdwenen in de klantenzone :-D
TV: Telenet + CI+ module + Streamz
Internet: Telenet All internet 300
GSM: Orange Go Plus + Extra Surf Card, Orange Go Light
Gebruikersavatar
Patje
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3412
Lid geworden op: 03 sep 2003, 19:18
Locatie: (Ledegem)West vlaanderen
Uitgedeelde bedankjes: 179 keer
Bedankt: 79 keer

Hoe noemen ze dit nog : " Zand in de ogen strooien " :)
Intel® i3-10100 Quad-Core @3,60 GHZ. Ram: 16 GB DDR4. SSD NVMe 500 GB || Windows 11 Home X64 || GSM Samsung A13 @Proximus FlexPack
AfbeeldingAfbeelding
*B-Box3V+ Speedtest https://www.speedtest.net/nl/result/12841719727
Gebruikersavatar
buthead
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1690
Lid geworden op: 10 jan 2016, 13:14
Uitgedeelde bedankjes: 40 keer
Bedankt: 68 keer

Nog even geduld :D

PS:

Vandaag het verschil duidelijk 24h kunnen monitoren met men server. ( Van BE -> NL locatie server)

Telenet: 14ms +/- 1 jitter en 0.00% packet loss

Mobistar: voor 12.00H 19ms +/- 1 jitter 0.01% packet loss / Na 12.00h 29ms +/- 3 jitter en 2.87% packet loss

Mobistar heeft te weinig bandbreedte? :???: of zijn ze gewoon vanalles aan het testen na 12 s'middag's? :P
Hopelijk fixen ze dit even, kwaliteit en stabiliteit zijn zeer belangrijk voor goede ervaringen***

*** Mensen die geen latency toepassingen gebruiken merken er niet zo veel van => VB: VoIP, Gaming, Streamen(soms), enz ***
Internet = PX FLEX pack
Telefonie/GSM = PX Mobiel
TV = PX pickx + Netflix + Disney+
OUSooner
Member
Member
Berichten: 93
Lid geworden op: 16 nov 2015, 19:34
Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
Bedankt: 3 keer

Tja, ik merk toch duidelijk een verschil bij gewoon surfen tussen "primetime" en 's avonds laat of 's morgens vroeg... En dat kort voor men commercieel gaat vind ik zorgwekkend :|
lanadekat
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 911
Lid geworden op: 23 aug 2013, 21:17
Uitgedeelde bedankjes: 44 keer
Bedankt: 83 keer

Maar als ze dit tegen voordelige prijzen gaan aanbieden dan valt het eigenlijk wel mee, zolang ik geen echte disconnects heb maakt het niet zoveel uit.
Het is gewoon wachten tot 15/02 en dan zien wat je krijgt voor je geld en misschien zijn ze nog volop aan het testen, want het word pas aangekondigt op 15/02 maar over de "release datum" is nog niets bekend dacht ik. Dus we zouden misschien nog tot Augustus ofzo moeten wachten :(
Gebruikersavatar
Patje
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3412
Lid geworden op: 03 sep 2003, 19:18
Locatie: (Ledegem)West vlaanderen
Uitgedeelde bedankjes: 179 keer
Bedankt: 79 keer

Is al paar keer vermeld geweest, Lancering eind maart
Intel® i3-10100 Quad-Core @3,60 GHZ. Ram: 16 GB DDR4. SSD NVMe 500 GB || Windows 11 Home X64 || GSM Samsung A13 @Proximus FlexPack
AfbeeldingAfbeelding
*B-Box3V+ Speedtest https://www.speedtest.net/nl/result/12841719727
Seledotbe
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 37
Lid geworden op: 29 nov 2015, 16:11
Bedankt: 3 keer

ik hoop nog altijd op triple play pack voor 60 a 65 euro bij mobie,zit nu aan 75 bj telenet zonder huur digi

edit: blijknaar is de korting meer dan 1euro?
ik dacht altijd 1euro..

TV -1,52 € 0,00 € -1,52 € Internet Noord -1,52 € 0,00 € -1,52 €
Gesloten

Terug naar “Orange (Mobistar)”