Pagina 11 van 16

Re: BBOX-3 ervaringen

Geplaatst: 11 dec 2014, 12:47
door franjo
hier ook nieuwe firmware en in port mapping staat nu bij UPnP: Teredo, UDP, internal host 192.168.1.4
wat is dat ?
iets met ipv6 maar is dat nodig?

Re: BBOX-3 ervaringen

Geplaatst: 11 dec 2014, 12:59
door heist_175
Teredo
In computer networking, Teredo is a transition technology that gives full IPv6 connectivity for IPv6-capable hosts which are on the IPv4 Internet but which have no direct native connection to an IPv6 network. Compared to other similar protocols its distinguishing feature is that it is able to perform its function even from behind network address translation (NAT) devices such as home routers.

Teredo operates using a platform independent tunneling protocol designed to provide IPv6 (Internet Protocol version 6) connectivity by encapsulating IPv6 datagram packets within IPv4 User Datagram Protocol (UDP) packets. These datagrams can be routed on the IPv4 Internet and through NAT devices. Other Teredo nodes elsewhere called Teredo relays that have access to the IPv6 network then receive the packets, unencapsulate them, and route them on.

Teredo is designed as a last resort transition technology and is intended to be a temporary measure: in the long term, all IPv6 hosts should use native IPv6 connectivity. Teredo should therefore be disabled when native IPv6 connectivity becomes available.

Teredo was developed by Christian Huitema at Microsoft, and was standardized in the IETF as RFC 4380. The Teredo server listens on UDP port 3544.

Re: BBOX-3 ervaringen

Geplaatst: 11 dec 2014, 16:54
door iRockabizzydilly
Nog iemand die wifi issues heeft na update?

Re: BBOX-3 ervaringen

Geplaatst: 11 dec 2014, 23:33
door pyro85
Geen wifi problemen hier sinds de laatste update.
iRockabizzydilly schreef:Ik zie net dat mijn Bbox3 sagem nieuwe softwareversie heeft (met kleine UI tweaks, wel nog steeds belgacom logo): 6.28.60A
En slecht nieuws: de link om lijnwaarden te kunnen lezen op de sagem versies lijkt niet meer te werken. Ik word nu automatisch naar de 'homepagina' doorverwezen...
Met wat gefoefel kan je die redirect omzeilen zodat je terug de wan pagina ziet. Helaas zijn de waarden wel niet ingevuld :-(
wan.png

Re: BBOX-3 ervaringen

Geplaatst: 12 dec 2014, 01:12
door iRockabizzydilly
Hier lukt het zelfs niet zonder ingevulde waarden, wat ik ook 'foefel'... Wat een nutteloze, flauwe zet zeg. OK, de BBox3 was van in het begin al veel meer gesloten vergeleken met een BBox2 (DNS zelfs niet meer handmatig kunnen instellen? :? ) maar om dan het beetje dat een klant nog kan zien ook weg te 'patchen'... ze hadden beter meer tijd gestoken in hun logo eindelijk eens aanpassen in UI dan in dit.

Re: BBOX-3 ervaringen

Geplaatst: 12 dec 2014, 13:59
door Exxar
Is er eigenlijk ergens een overzicht van de verschillende software versies van de BBox3 beschikbaar?
Ik zit blijkbaar nog op 10.5.2.O.DR

En hoe weet je eigenlijk dat er een update werd geinstalleerd?

Re: BBOX-3 ervaringen

Geplaatst: 13 dec 2014, 01:17
door lacer
Door effen te zoeken hier op 't forum kom je veel te weten :wink:
Is er eigenlijk ergens een overzicht van de verschillende software versies van de BBox3 beschikbaar?
Ik zit blijkbaar nog op 10.5.2.O.DR
Zie : http://bgctv.skynetblogs.be/#bbox3modemspecificaties
Ik zie daar nu staan:
10.5.S.5.EK Data Pump-versie 39f3/d24n) BBOX3/T (& OBOX3) nov 2014
Is iemand die al deze firmware heeft ? Bij mij in een (T) is het ook nog 10.5.2.O.DR
En hoe weet je eigenlijk dat er een update werd geinstalleerd?
Hier in de Proximus topic's op Userbase of af en toe effen kijken in je modem.

Re: BBOX-3 ervaringen

Geplaatst: 13 dec 2014, 08:32
door diederik
Hier nu ook de nieuwe firmware

Re: BBOX-3 ervaringen

Geplaatst: 13 dec 2014, 16:57
door proximusboyke
is misschien al ergens gevraagd en geantwoord, maar bestaat er al een tool voor bbox3
zodat ge kunt zien op welk profiel je zit

Re: BBOX-3 ervaringen

Geplaatst: 13 dec 2014, 17:01
door MClaeys
Nee, dat tracht Proximus blijkbaar te voorkomen.

Re: BBOX-3 ervaringen

Geplaatst: 13 dec 2014, 17:59
door iRockabizzydilly
Duidelijk, maar ik zie er echt geen goede reden voor.

Re: BBOX-3 ervaringen

Geplaatst: 13 dec 2014, 20:20
door pyro85
Ik denk dat er vroeg of laat wel een nieuwe techniek gevonden zal worden voor de Sagem bbox3.

Blijkbaar is men er al eerder in geslaagd voor admin access te verkrijgen, zie deze topic: http://forum.adsl-bc.org/viewtopic.php?f=8&t=87875
Weet niet of dit met de nieuwe firmware nog mogelijk is.

Re: BBOX-3 ervaringen

Geplaatst: 14 dec 2014, 12:51
door iRockabizzydilly
Na een volledige reset (nogmaals, maar wifi issues blijven) merk ik nu dat ik geen andere gateway IP kan instellen. Telkens krijg ik de melding: "Gateway IP you entered is incorrect" terwijl ik net dezelfde ingeef als voor de reset, dus die is wel geldig. Fon kan ik niet meer aanzetten (ook niet na reset), telkens "submit error", en wifi 2.4GHz moet ik voor ik het kan aanzetten/uitschakelen resetten met de nieuwe reset optie bij de wifi instellingen apart. Dan kan ik eenmalig wijzigingen ingeven zodanig die terug staat zoals ik ze op elk toestel heb ingesteld, en nadien mag ik weer gaan resetten.

Ik kan toch echt niet de enige zijn? Voor de update was er geen vuiltje aan de lucht...

Re: BBOX-3 ervaringen

Geplaatst: 15 dec 2014, 16:43
door brampiec
pyro85 schreef: Met wat gefoefel kan je die redirect omzeilen zodat je terug de wan pagina ziet. Helaas zijn de waarden wel niet ingevuld :-(
wan.png
Pyro85, hoe heb je het voor elkaar gekregen dat je de redirect kan omzeilen?
Is er misschien iemand anders in geslaagd om terug de lijnwaarde kunnen uit te lezen op een bbox3 van sagem?

Re: BBOX-3 ervaringen

Geplaatst: 15 dec 2014, 22:13
door a3ke
2nd that want hier zijn alle pogingen ... ;)

Re: BBOX-3 ervaringen

Geplaatst: 15 dec 2014, 23:14
door pyro85
Ik weet niet of het ok is om dit te posten? Kan hier niks over vinden bij de veel gestelde vragen. Anyway, moest ik de regels overtreden, verwijder deze post.


Probleem is dat mijn methode nu niet meer lukt sinds ik met de cookies heb zitten rommelen :-(

Hier is wat ik deed (in Firefox, weet niet of dit ook lukt in andere browsers):
1. ga naar http://192.168.1.1, log in als user.
2. klik op 'My modem', de url is nu http://192.168.1.1/[b]0.91.12[/b]/gui/tpl/src/gateway/infos.html
3. verander manueel de url naar http://192.168.1.1/[b]57..[/b]/gui/tpl/src/gateway/infos.html en druk op enter
4. je zal nu 3 alertboxes te zien krijgen met de melding van 'authentication failure'
5. je komt terug op de loginpagina, vul opniew uw paswoord in en klik op log in
6. je zal zien dat er nu schijnbaar niets gebeurt, je komt niet op de hoofdpagina terecht, het loginvenster blijft gewoon staan
7. verander de url manueel naar http://192.168.1.1/57../gui/tpl/src/internet/wan.html, nu krijg je de wan pagina te zien, maar deze is leeg

Sommige pagina's van de oude firmware staan nog steeds op de bbox (zoals de wan pagina), met bovenstaande truuk kan je terug op de oude versie geraken.
Pas op, eens je uw cookies wist of er mee rommelt, dan lukt dit niet meer... Bij mij lukt stap 4 nu niet meer, ik probeer nu een methode te vinden die van een clean start kan werken (geen cookies, geen tijdelijke internetbestanden)

Re: BBOX-3 ervaringen

Geplaatst: 15 dec 2014, 23:47
door Petervanakelyen
Op die manier krijg je de interface wel zo ver om de pagina te tonen maar de REST-call in de achtergrond die de effectieve waarden ophaalt failed gewoon met een 401 Unauthorized.

Re: BBOX-3 ervaringen

Geplaatst: 16 dec 2014, 11:06
door pyro85
Inderdaad, heb het ook gezien. Ik was de cookies aan het aanpassen om toch toegang te krijgen, but no luck so far.

Ik heb trouwens nog een methode gevonden die vanuit een clean start werkt (geen cookies, geen cache).
Hiervoor heb je Firefox en de web developer add-on nodig.

1. wis de tijdelijke internetbestanden en de cookies voor 192.168.1.1 (werk niet in de privémodues van uw browser, de volgende stappen zullen niet lukken)
2. ga naar http://192.168.1.1 en log in als user
3. ga naar de netwerk pagina: http://192.168.1.1/0.91.12/gui/tpl/src/ ... twork.html
4. pas uw cookie aan met de web developer add-on: cookies --> view cookie information. De session cookie moet je als volgt aanpassen:
... %22basic%22%3Afalse%2C%22user%22%3A%22User%22... --> %22basic%22%3Atrue%2C%22user%22%3A%22Admin%22 ...
5. pas de url aan naar de wan pagina: http://192.168.1.1/0.91.12/gui/tpl/src/ ... t/wan.html, je zal nu terug naar de inlogpagina geredirect worden
6. log in als user
7. je krijgt de wan pagina te zien :-) (maar deze is weer leeg)

Re: BBOX-3 ervaringen

Geplaatst: 29 dec 2014, 18:02
door thomasv
Net een nieuwe Bbox 3 gaan halen, met branding van Proximus er op :p

De GUI ziet er helemaal anders uit dan mijn oude Bbox 3. Ik kan terug ook websites blokkeren. DNS servers wijzigen kan nog altijd niet echter.

Re: BBOX-3 ervaringen

Geplaatst: 29 dec 2014, 18:16
door lacer
Sagem (met 2 x 2 lan poorten) of Techinicolor (met 1 x 4 lan poorten) ?
Met welke Firmware ?

Re: BBOX-3 ervaringen

Geplaatst: 29 dec 2014, 18:26
door thomasv
Software Version: 6.28.60A
GUI Version: 2.5.7
Hardware Version: 2.0

Afbeelding

Afbeelding

Vooral die website filtering is handig te hebben, kwestie ad servers te blokkeren en dan hoef ik niet te rooten ;)

Re: BBOX-3 ervaringen

Geplaatst: 29 dec 2014, 18:44
door lacer
Hmmm, het is een Sagem aan de GUI te zien :wink:
Vraag mij af wanneer onze Technicolor hier eens een nieuwe update gaat krijgen...nog steeds ...O.DR

Re: BBOX-3 ervaringen

Geplaatst: 29 dec 2014, 20:12
door jackho
Dit is inderdaad de nieuwe softw versie op de sagemcom, waar je nu de lijnwaarden niet meer kunt uitlezen, tot er iemand met een nieuwe truc afkomt :wink:

Re: BBOX-3 ervaringen

Geplaatst: 29 dec 2014, 22:23
door pyro85
Ik heb een tool gemaakt waarmee ik kan inloggen in de sagem bbox3 en wat 'aangepaste' requests kan versturen. Met de gewone user account kan ik er heel veel info uithalen, maar geen lijnwaarden, krijg telkens error :-(
Voor de techies: misschien dat het met wat xpath-gefoefel wel lukt? Injection lijkt me mogelijk, maar heb hier zelf geen ervaring mee.

Hieronder de rechten van de gewone user (gebruik deze link om het wat leesbaarder te maken: http://codebeautify.org/jsonviewer). Ik denk niet dat dsl lijnwaarden ophalen mogelijk is.

Code: Selecteer alles

{"reply":{"uid":0,"id":1,"error":{"code":16777216,"description":"Ok"},"actions":[{"uid":1,"id":1,"error":{"code":16777238,"description":"Applied"},"callbacks":[{"uid":1,"result":{"code":16777238,"description":"XMO_NO_ERR"},"xpath":"Device\/UserAccounts\/Users\/User[@uid='1']\/Functionalities","parameters":{"value":[{"uid":2,"Name":"gateway","Readable":true,"Writable":true},{"uid":50,"Name":"service_bgchotspot_enable","Readable":true,"Writable":false},{"uid":51,"Name":"service_bgchotspot_status","Readable":true,"Writable":false},{"uid":52,"Name":"service_bgchotspot_showhotspotpage","Readable":true,"Writable":false},{"uid":53,"Name":"service_bgchotspot_showhotspotbutton","Readable":true,"Writable":false},{"uid":54,"Name":"device_services_bgctv_mode","Readable":true,"Writable":false},{"uid":55,"Name":"ppp_data_enable","Readable":false,"Writable":true},{"uid":63,"Name":"dsl_interface_status","Readable":true,"Writable":false},{"uid":67,"Name":"dsl_line_lastchange","Readable":true,"Writable":false},{"uid":69,"Name":"device_atm_diagnostics","Readable":false,"Writable":true},{"uid":77,"Name":"device_deviceinfo_vendorconfigfiles","Readable":true,"Writable":true},{"uid":108,"Name":"device_dns_client","Readable":false,"Writable":true},{"uid":120,"Name":"device_dsl_lines_line_firmwareversion","Readable":true,"Writable":false},{"uid":130,"Name":"device_ethernet_vlanterminations_vlanid_all","Readable":true,"Writable":false},{"uid":148,"Name":"device_ip_diagnostics","Readable":false,"Writable":true},{"uid":183,"Name":"device_routing_ipv4forwarding","Readable":false,"Writable":true},{"uid":193,"Name":"device_usb_rpcifcdef","Readable":true,"Writable":true},{"uid":195,"Name":"device_userinterface_remoteaccess","Readable":false,"Writable":true},{"uid":196,"Name":"device_userinterface_localdisplay","Readable":false,"Writable":true},{"uid":198,"Name":"device_userinterface_room","Readable":false,"Writable":true},{"uid":204,"Name":"user-private","Readable":true,"Writable":true},{"uid":233,"Name":"device_services_voiceservice_phyinterface_tests","Readable":false,"Writable":true},{"uid":249,"Name":"device_wifi_ssid","Readable":true,"Writable":true},{"uid":253,"Name":"device_wifi_accesspoint_security","Readable":false,"Writable":true},{"uid":254,"Name":"device_wifi_accesspoint_macfiltering","Readable":true,"Writable":true},{"uid":255,"Name":"device_wifi_accesspoint_wps","Readable":true,"Writable":true},{"uid":258,"Name":"device_wifi_accesspoint_security_keypassphrase","Readable":true,"Writable":false}],"capability":{"name":"Functionalities","children":[{"name":"Functionality","attributes":[{"name":"uid"},{"name":"Name"},{"name":"Readable"},{"name":"Writable"}]}],"attributes":[{"name":"element-count"},{"name":"new-id"}]}}}]}]}}

Re: BBOX-3 ervaringen

Geplaatst: 30 dec 2014, 14:22
door thomasv
Als ik gebruik maak van ouderlijk toezicht > websitefilter bij mijn Sagem Bbox 3 om advertentiedomeinen (googleadservices.com, pagead2.googlesyndication.com, ...) te blokkeren, dan laden pagina's die advertenties bevatten pas na meer dan een minuut.

Hieronder een screenshot van Google Chrome:

Afbeelding

De pagina wacht dus 1.4 minuten en besluit dan pas dat de resource niet beschikbaar is en laad dan pas de pagina verder. :nono:

Bovendien, als ik een website filter instel voor 1 toestel, dan wordt deze filter actief voor alle toestellen, ook al heb ik werkelijk maar 1 toestel geselecteerd. :roll:

Re: BBOX-3 ervaringen

Geplaatst: 30 dec 2014, 18:27
door lacer
Waarom installeer je de browser addon Adblock-Plus niet ?

Re: BBOX-3 ervaringen

Geplaatst: 30 dec 2014, 19:13
door thomasv
lacer schreef:Waarom installeer je de browser addon Adblock-Plus niet ?
Enkele redenen:
- gebruikt veel RAM geheugen
- werkt niet zo goed op mobiele toestellen en al zeker niet op iOS
- telefoon moet geroot zijn
- veiliger. Advertentienetwerken serveren soms malware.
- als er bezoek is, wil ik ook dat zij geen das zien. Dus ik werk liever op router niveau
- de functie is ingebouwd; ik zou een tweede routers kunnen installeren maar uit principe (en stroomverbruik) doe ik dit niet

Re: BBOX-3 ervaringen

Geplaatst: 30 dec 2014, 20:34
door thomasv
Mij maken ze wijs vertellen ze dat wanneer een nieuwe Bbox wordt aangesloten, ze eerst 30Mbit geven en dan eventueel later dynamisch dit aanpassen.

Klopt dit? Mijn lijn kan 61Mbit aan volgens de speedtest van Proximus; toch zot dat ze dan de 50Mbit die ze vermelden (en die, akkoord, een richtlijn is) niet bieden :roll:

Re: BBOX-3 ervaringen

Geplaatst: 30 dec 2014, 20:50
door wied
heb hier internet start sinds half october. Ongeveer een maand na activering is mijn snelheid naar ca 61 Mbps verhoogd. Het klopt blijkbaar dus wel...

Re: BBOX-3 ervaringen

Geplaatst: 30 dec 2014, 22:44
door powaq
thomasv schreef:Mij maken ze wijs vertellen ze dat wanneer een nieuwe Bbox wordt aangesloten, ze eerst 30Mbit geven en dan eventueel later dynamisch dit aanpassen.

Klopt dit? Mijn lijn kan 61Mbit aan volgens de speedtest van Proximus; toch zot dat ze dan de 50Mbit die ze vermelden (en die, akkoord, een richtlijn is) niet bieden :roll:
Dat klopt. Eerst 30/6 profiel en dan eventueel hoger. Tenzij je in vectoring gebied zit, dan kan je ineens een 70/6 krijgen.

Re: BBOX-3 ervaringen

Geplaatst: 30 dec 2014, 23:01
door thomasv
wied schreef:heb hier internet start sinds half october. Ongeveer een maand na activering is mijn snelheid naar ca 61 Mbps verhoogd. Het klopt blijkbaar dus wel...
powaq schreef:Dat klopt. Eerst 30/6 profiel en dan eventueel hoger. Tenzij je in vectoring gebied zit, dan kan je ineens een 70/6 krijgen.
Bedankt voor de ervaringen.

Vectoring zou inderdaad actief moeten zijn. Toch werd me ook gezegd dat mijn lijn niet automatisch wordt verhoogd omdat het dynamisch aanpassen niet is ingeschakeld.

Afwachten tot volgend jaar voor een eventuele hogere snelheid, dat sowieso :bdaysmile:

En dan nog het aanpassen van de DNS servers en het fixen van die webfiltering en ik ben tevreden. Maar amai, die kerel moest het eerst gaan navragen wat DNS servers waren en dan kwam hij af met een uitleg over hoe ik DynDNS kan instellen. Maar goed, dit topic dient niet om over de technische skills van de klantendienst van Proximus te klagen discussiëren.

Re: BBOX-3 ervaringen

Geplaatst: 30 dec 2014, 23:15
door Devilzown
Mja mensen met technische kennis gaan niet in een callcenter zitten voor bijna minimumloon.
Dat is overal hetzelfde hoor :P

Re: BBOX-3 ervaringen

Geplaatst: 30 dec 2014, 23:15
door powaq
Als vectoring actief is en je een bbox3 hebt dan ga je direct een 70/6 krijgen (of zelfs 70/10 nu). Ze maken je dus maar wat wijs. Vectoring zal nog niet actief zijn bij jou.
Ik zit al meer dan een jaar op 30/6 vast, met perfecte lijnwaarden (toen ik ze nog kon uitlezen, maar geen reden waarom die sinds kort ineens anders zouden moeten zijn) en ook max 70/6 volgens snelheidstest. Ik heb vroeger toen ik bij Scarlet zat trouwens ook 50mbit gehad zonder problemen dus het kan.. Maar ik heb het al opgegeven. Af en toe ambeteer ik Eva via twitter er eens mee maar dat haalt toch niets meer uit.

Re: BBOX-3 ervaringen

Geplaatst: 30 dec 2014, 23:26
door thomasv
Devilzown schreef:Mja mensen met technische kennis gaan niet in een callcenter zitten voor bijna minimumloon.
Dat is overal hetzelfde hoor :P
En toch erger ik me er soms aan. Maar je hebt natuurlijk wel gelijk.
powaq schreef:Als vectoring actief is en je een bbox3 hebt dan ga je direct een 70/6 krijgen (of zelfs 70/10 nu). Ze maken je dus maar wat wijs. Vectoring zal nog niet actief zijn bij jou.
Ik zit al meer dan een jaar op 30/6 vast, met perfecte lijnwaarden (toen ik ze nog kon uitlezen, maar geen reden waarom die sinds kort ineens anders zouden moeten zijn) en ook max 70/6 volgens snelheidstest. Ik heb vroeger toen ik bij Scarlet zat trouwens ook 50mbit gehad zonder problemen dus het kan.. Maar ik heb het al opgegeven. Af en toe ambeteer ik Eva via twitter er eens mee maar dat haalt toch niets meer uit.
Eva van Belgacom is precies niet meer te bereiken op Twitter; dat tijdperk is precies ook weer gedaan. #proximushelp dan maar :)

Toch ook eens ambeteren dan via Twitter, want ik zit al een jaartje met een Bbox 3 (denk ik) en zopas een nieuwe in huis; dus kom maar op met die hogere downloadsnelheden. Al is de hogere upload het meeste welkom eigenlijk.

Re: BBOX-3 ervaringen

Geplaatst: 31 dec 2014, 08:13
door jackho
Hoger upload heb ik al ,10 Mbps, maar je bent er vet mee als je toch gekapt wordt op 4 Mbps.

Re: BBOX-3 ervaringen

Geplaatst: 31 dec 2014, 08:17
door jackho
Eva van Belgacom, het team dus onder de dekmantel van "Eva van Belgacom",
heeft nu de nieuwe naam gekregen "onze medewerkers"

Re: BBOX-3 ervaringen

Geplaatst: 31 dec 2014, 09:13
door crapiecorn
powaq schreef:Als vectoring actief is en je een bbox3 hebt dan ga je direct een 70/6 krijgen (of zelfs 70/10 nu). Ze maken je dus maar wat wijs. Vectoring zal nog niet actief zijn bij jou.
Klopt dat is ook de info die hij doorgekregen heeft van proximus ( goede bron ).

Ps: Als iemand nog nooit gehoord heeft van het concept dlm denk ik niet dat deze persoon "technische" kennis van proximus medewerkers in twijfel moet trekken.

Re: BBOX-3 ervaringen

Geplaatst: 31 dec 2014, 10:27
door thomasv
Eva van Belgacom, het team dus onder de dekmantel van "Eva van Belgacom",
heeft nu de nieuwe naam gekregen "onze medewerkers"
Eva was natuurlijk een verzinsel, maar het gaf Belgacom wel een iets persoonlijker gezicht. Het leek op die manier of hun dienst was transparanter, tastbaarder en toegankelijker.
Ps: Als iemand nog nooit gehoord heeft van het concept dlm denk ik niet dat deze persoon "technische" kennis van proximus medewerkers in twijfel moet trekken.
Die medewerker had het zo slecht uitgelegd dat zelfs zijn zinnen niet meer juist waren na een tijdje. En DLM is mij inderdaad nooit onderwezen tijdens mijn bachelor, en gezien ik nog steeds student ben en nog geen werkervaring heb, vind ik dat niet zo vreemd deze (ISP specifieke) term niet te kennen.
En ik trekt hun kennis niet in twijfel, ik lach gewoon met het gebrek er aan.

Iig staat DLM nu wél op actief op mijn lijn, het sociale media team heeft blijkbaar wel de rechten om dit te activeren (2e lijn support?).
Maar goed, dan is het afwachten geblazen vanaf nu! Mijn SamKnows unit zal dat allemaal goed bijhouden :)

Re: BBOX-3 ervaringen

Geplaatst: 31 dec 2014, 10:30
door selder
thomasv schreef: Eva van Belgacom is precies niet meer te bereiken op Twitter; dat tijdperk is precies ook weer gedaan. #proximushelp dan maar :)
Eerste tweet die je ziet als je de moeite zou genomen hebben om naar het profiel van Eva te surfen:
Twitter: https://twitter.com/belgacom_eva_NL/status/519118162923900929

Re: BBOX-3 ervaringen

Geplaatst: 31 dec 2014, 10:48
door thomasv
selder schreef:
thomasv schreef: Eva van Belgacom is precies niet meer te bereiken op Twitter; dat tijdperk is precies ook weer gedaan. #proximushelp dan maar :)
Eerste tweet die je ziet als je de moeite zou genomen hebben om naar het profiel van Eva te surfen:
Twitter: https://twitter.com/belgacom_eva_NL/status/519118162923900929
Ik surfte er naar toe en dus daarom dat ik ook zeg: #proximushelp dan maar :) Zo lui ben ik niet om dit niet even na te kijken :) En stel dat ik het niet had bekeken, dan nog zijn er blijkbaar heel wat mensen die niet weten dat dit account niet meer wordt gebruikt: https://twitter.com/search?q=%40belgaco ... L&src=typd
Persoonlijk vind ik het wat jammer dat ze er niet EVA van Proximus van hebben gemaakt ipv het account niet langer te gebruiken.
Maar we gaan te veel off topic hiermee.