Pagina 11 van 39

Re: Generation Connect

Geplaatst: 10 dec 2011, 15:01
door xenne
zoals reeds eerder gezegd, misschien hebben ze het gewoon plat gelegd voor het weekend, kwestie van de zaterdagsupport morgen niet te overbelasten... of willen ze op deze manier de twijfelaars snel doen beslissen door te laten uitschijnen dat simkaartjes de deur uitzijn...... 't is afwachten......

Re: Generation Connect

Geplaatst: 10 dec 2011, 15:02
door krisken
HTML info voor de herlaad knop

Code: Selecteer alles

<div class="reload_button"><a href="http://reload.proximus.be/ESALES/Online/nl/My_Credit_My_Reload/Ch_Card.html?PId=18&action=ReloadDetail&mc_id=p3744" target="_blank"></a></div>
CSS staat op http://www.generation-connect.be/CSS/general.css

"reload_button" staat daar niet gedefinieerd, en kan dus niet geladen worden...

Re: Generation Connect

Geplaatst: 10 dec 2011, 15:05
door proximusboyke
ik weet niet waarover jullie bezig zijn maar heb daarnet herladen voor iemand 20 euro en perfect gelukt

Re: Generation Connect

Geplaatst: 10 dec 2011, 15:06
door Dima_2005
Grappige is dat bij de "meer vragen" pagina, de Word GEneration Connect button nog steeds staat...

Verwijst naar:

Code: Selecteer alles

http://www.e-proximus.be/e_commerce/panier.cfm?frmaction=Add&produit_id=1077&languesite=nl&mc_id=p3742

Re: Generation Connect

Geplaatst: 10 dec 2011, 15:10
door Marlboro
proximusboyke schreef:ik weet niet waarover jullie bezig zijn maar heb daarnet herladen voor iemand 20 euro en perfect gelukt
Mss eens zeggen hoe je dat dat hebt gedaan aangezien de knop van 20 euro er nimmer staat dan?

Re: Generation Connect

Geplaatst: 10 dec 2011, 15:14
door brechtvm
@proximusboyke:

Ook sterke interesse daarin hierzo!
Klantendienst verwees me door naar belgacom shop om voor 20€ te herladen,...
Deze verwezen me door naar banksafe..
Guess what; idd, 15 of 25, geen 20...

Graag dus jouw magical trick ;-)

Re: Generation Connect

Geplaatst: 10 dec 2011, 15:26
door xenne
wellicht via de knop op de mobiele site (die vroeger ook op de gewone site stond)
die gaat dus naar http://reload.proximus.be/ESALES/Online ... c_id=p3744

je kan hier geen bedrag kiezen, maar vermoedelijk herlaad je op deze manier voor €20 ... maar de vraagt blijft, waarom is de knop weg? waarom zegt de klantendienst dat het niet meer mogelijk is met €20 bij te laden....

wellicht zijn het hier allemaal menselijke fouten en komt alles in de loop van volgende week wel op z'n pootjes terecht

Re: Generation Connect

Geplaatst: 10 dec 2011, 16:30
door proximusboyke
http://reload.proximus.be/ESALES/Online ... c_id=p3744
dit is met deze link gelukt kon zelfs maar enkel voor 20 euro opladen

Re: Generation Connect

Geplaatst: 10 dec 2011, 17:40
door mgo72
Heeft iemand een idee of volgende mogelijk is :

1) factuur op bedrijf ( bij MV kan dit) --) par keer gevraagd reeds in de topic

2) Vikingtalk of andere VOIP
Wat is de kwaliteit van Vikingtalk op de 3G van proximus? Zijn er andere betere SIP of VOIP-providers? Kwaliteit?

3) Personal Hotspot op Iphone
Is dit mogelijk bij deze formule? Is dit trouwens mogelijk bij Mobistar?

4) Indien belsaldo op is na 20 dagen, kan je dan nog 11 dagen internetten?

5) Prive-vraagje:
Hoor van verschillende mensen dat er voor journalisten bij Proximus speciale tarieven gelden, maar niemand weet het daar. Weten jullie of dit bij Proximus of andere providers bestaat? En vooral hoe te krijgen ;-)

Bedankt !

Re: Generation Connect

Geplaatst: 10 dec 2011, 18:31
door wouter5
Is het eigenlijk mogelijk om nu van MV over te schakelen naar Generation Connect en als MV binnen een paar maanden met een beter aanbod komt om dan gewoon terug te gaan ?

Re: Generation Connect

Geplaatst: 10 dec 2011, 18:35
door Marlboro
Yep aan wouter ;).
Tis prepaid kaartje. Je vertrekt wanneer je wil.

[Afbeelding Post made via mobile device ]

Re: Generation Connect

Geplaatst: 10 dec 2011, 18:42
door proximusboyke
wouter5 inderdaad in princiepe kan je al na 1 uur terug bertrekken.
Dit gebruiken ze veel bij mensen die einde contract zijn en terug een promo willen bij de huidige operator.

Re: Generation Connect

Geplaatst: 10 dec 2011, 20:38
door Marlboro
Ik las net op ander fora van iemand;

gebeld naar proximus
en je kan je wel nog registreren

de registratieknop is gewoon verplaats naar hier
Generation Connect

heb me zojuist ook een simkaart besteld

Re: Generation Connect

Geplaatst: 11 dec 2011, 00:42
door bvhaute
Ik blijf toch nog even Mobile Vikings. Reden:
Het is dankzij MV dat Proximus nu met dergelijk aanbod komt aandraven en ik zie het als een soort dankbaarheid tov hen.
MV heeft nog altijd die grace period
MV blijft goedkoper
Goede helpdesk van MV

Ik hoop natuurlijk wel dat de uitrol van hun 3G netwerk wel een beetje vaart maakt, maar ik wil gerust wel nog een beetje geduld uitoefenen.

Re: Generation Connect

Geplaatst: 11 dec 2011, 01:23
door Marlboro
Oke, uw goed recht, doeiiiiiiiii.
MV heeft 1-2 voordeel en dat is de snellere edge verbinding en de betere klantendienst.Das een feit.

En nu terug naar de generation connect people :) waar je 5 euro meer betaald voor kwaliteit netwerk, stabiel netwerk, 100MB gratis data romaing,2000smsen en 80belmin.

Re: Generation Connect

Geplaatst: 11 dec 2011, 01:31
door q-tec
kwaliteit netwerk, stabiel netwerk
Dat hangt er sterk vanaf waar je zit! (in openlucht zijn ze alle 3 wel ok) maar eenmaal in een blok beton of achter een groot gebouw....gprs proximus, edge base, en ik loop meestal rond met 2 gsm's (prox en mv) en qwa bereik base> proximus, 3G is proximus zwaar in het voordeel als er bereik is natuurlijk. In een blok beton zit ik liever op base dan proximus hoor.

Desalniettemin heb ik mijn prox gsmnr vervangen door gen connect mocht het eens nodig zijn heb ik toch goedkoop internet. 2a3*per jaar eens 20€ laden.

Re: Generation Connect

Geplaatst: 11 dec 2011, 01:56
door Marlboro
Q-tec; ik heb meerdere jaren na elkaar beide providers gehad en op veel plaatsen kunnen vergelijken en testen.

Proximus was zeker niet perfect, zeg ik zelf, geen probleem maar ze ware wel nr uno.
Gevolgd door mobistar en dan als laatste base.

Ik zal u snel zeggen waarom proximus stabieler is; met stabiel bedoel ik hun internetverbinding voor smartphones (voor laptop das nog een ander verhaal). Ze liggen gewoon zeer zeer zelden plat, zelden data panne zowel ivm sms,data,bellen enz....
Bij base als vooral mv toch wel lag ik vaak plat bij het surfen, smsen die veel later aankwamen, ook zelfs blinde spotten of hoe ze da ook noemen, waar je nie eens bereik had,lol.

Mobistar; deze lagen ook vaker plat dan bij proximus, vooral 's nachts altijd wel wat mee, veel edge ook, niet zoveel 3G als men denkt, je zou denken mobistar al enorm veel 3G heeft maar dat klopt niet volledig (al heb ik mobistar nu wel nie het laatste jaar gehad). En ze laten geen tethering toe ook.

De reden waarom je zegt en correct in bent van in blok beton beter met base is omdat de edge verbinding sneller is bij base dan bij proximus dat klopt.
Moet wel bijzegge, hoe zwaarder u processor van u smartphone, dat maakt ook al een stuk goed nu :).

Dat van gprs bij proximus weet ik nu waarom dat zo is; dat ligt voornamelijk aan de smartphone, ik heb alle iphones al in bezit gehad, de iphone 4s is de allereerste waar ik edge mee heb en nooit meer gprs, bij de vorige viel ik wel op gprs, lag dus aan de antenne bij de iphone, als je dit met andere smartphones ook voorhebt, het ligt dus aan de smartphone antenne.

Ik val dus nu nooit meer op gprs sinds de iphone 4s.

Ondanks het voordeel die base heeft ze wat goedkoper zijn en beter edge verbidning hebben, weegt voor mezelf nie op tegen de voordelen van proximus.

Stelt u maar voor he; ge gaat overdag naar de mediamarkt en wil daar dan eens de prijzen vergelijken enz....boem, net op dat moment ligt mv plat, dag nadien vanhetzelfde, op belangrijk moment wil je snel via het net nagaan, je hebt alleen je smartphone, boem, alweer van datte manman.
En vergeet nie da dat meestal nie voor 5-10min was maar voor minstens 1 uur of soms 3-4uren lang deze plat liggen bah jongens.

Re: Generation Connect

Geplaatst: 11 dec 2011, 09:28
door Teebee
Ik ben MV klant van dag 1, en op mijn werk heb ik gewoon max snelheid op 3G, terwijl we binnen misschien 1 of 2 radiozenders kunnen ontvangenen de rest enorm gestoord is :beerchug:

Daarom blijf ik voorlopig MV klant, ook omdat ik vergeet om maandelijks bij te laden. (maar ik bel heel zelden (5minuten per maand), stuur heel zelden een sms (3-4 per maand) en verbruik misschien 20mb/maand)

Re: Generation Connect

Geplaatst: 11 dec 2011, 10:43
door Jordy1990
Op generation-connect.be vind je nu de knop "herlaad voor 20 euro terug".
Het zal wss een menselijke fout geweest zijn.

Re: Generation Connect

Geplaatst: 11 dec 2011, 12:24
door Marlboro
Dikke oef jordy en je kan je dus toch nog inschrijven voor wie een kaartje wil hebben.
Helaas nog niks voor de abonnees geweten mar heb nie veel zin om er nog energie in te steken.

[Afbeelding Post made via mobile device ]

Re: Generation Connect

Geplaatst: 11 dec 2011, 12:39
door FlashBlue
Iemand per toeval al het probleem dat kaart van MV al non-actief staat (dus nummer is overgedragen) maar nog geen sim card van proximus aangekomen ?

Kennis heeft dat voor,sinds vannacht/vanmorgen zen MV card nie meer actief, maar nog geen proxi sim aangekregen.

Vrij vervelend natuurlijk. nog iemand dat voor ?

Re: Generation Connect

Geplaatst: 11 dec 2011, 12:45
door proximusboyke
marlboro wat wil jij eigenlijk weten van abo.

Re: Generation Connect

Geplaatst: 11 dec 2011, 12:52
door helmuteke
FlashBlue schreef:Iemand per toeval al het probleem dat kaart van MV al non-actief staat (dus nummer is overgedragen) maar nog geen sim card van proximus aangekomen ?

Kennis heeft dat voor,sinds vannacht/vanmorgen zen MV card nie meer actief, maar nog geen proxi sim aangekregen.

Vrij vervelend natuurlijk. nog iemand dat voor ?
Inderdaad , ik kan niet meer bdellen en ook niet bereikbaar.
Ze zijn weer te actief precies

Re: Generation Connect

Geplaatst: 11 dec 2011, 12:58
door proximusboyke
precies leuke mensen bij mv

Re: Generation Connect

Geplaatst: 11 dec 2011, 13:00
door nickz
Je kan op http://www.crdc.be/ altijd eens controleren of je nummer al overgedragen is naar Proximus.

Re: Generation Connect

Geplaatst: 11 dec 2011, 13:37
door Jordy1990
proximusboyke schreef:precies leuke mensen bij mv
Het probleem ligt volgens mij bij Proximus,ik heb dit een maand geleden ook gehad toen ik overstapte.
Base is zeer snel met het uitvoeren van de nummeroverdracht en Proximus vraagt zeer snel nummeroverdracht aan waardoor je vaak even onbereikbaar bent.
Als je morgen nog geen SIM hebt ontvangen kan je altijd naar een Proximuscenter gaan en daar een SIM-kaartje halen :)

Re: Generation Connect

Geplaatst: 11 dec 2011, 13:44
door xenne
proximusboyke schreef:precies leuke mensen bij mv
fout lijkt mij ook bij proximus te zitten, de manier van werken lijkt me niet goed... de nummeroverdracht zou maar mogen aangevraagd worden wanneer de aanvrager effectief in het bezit is van zijn simkaart. mobile vikings pakt dit beter aan vind ik, je krijgt de simkaart en moet een bericht sturen wanneer je klaar bent voor de overdracht. op zo'n manier kan je niet zonder telefonie zitten, en dat lijkt mij toch van essentieel belang

Re: Generation Connect

Geplaatst: 11 dec 2011, 13:44
door proximusboyke
jordy je moet altijd een of andere procedure volgen om een nummeroverdracht te doen.
Handtekening electronisch zoals bvb een smsje sturen.

Re: Generation Connect

Geplaatst: 11 dec 2011, 13:46
door vDR
Mijn kaart is nogaltijd MV. Ik had liever dat mijn nummer al overgedragen was :D dan wist ik tenminste dat ze der mee bezig waren ;)

Re: Generation Connect

Geplaatst: 11 dec 2011, 13:48
door xenne
proximusboyke schreef:jordy je moet altijd een of andere procedure volgen om een nummeroverdracht te doen.
Handtekening electronisch zoals bvb een smsje sturen.
de feiten spreken dat toch tegen lijkt me... verschillende mensen kunnen niet meer bellen, zijn niet meer bereikbaar en hebben nog geen sim

Re: Generation Connect

Geplaatst: 11 dec 2011, 13:52
door proximusboyke
ja omdat mv te vroeg afsluit.
Het zal altijd een welles nietes spelletje blijven.
Er zijn zelfs nooit nummeroverdrachten op zondag.
Deze zijn altijd tot zaterdag 12 uur en in drukke perioden soms tot 18 uur.
Dit geld bij base mobistar en proximus.
Heeft er al iemand een test gedaan en gekeken via 1299 of bellen 1299 met gelijk welk toestel waar het nr zit.

Re: Generation Connect

Geplaatst: 11 dec 2011, 14:02
door TiTanium
Mja ik vind dat proximus eerst hun simkaarten moet opsturen vooraleer ze nummeroverdachten aanvragen. Dan hadden die mensen nu gewoon maar hun simkaart te versteken. Hoe kunnen die van MV "rieken" dat ze hun simkaart hebben of niet!?

Re: Generation Connect

Geplaatst: 11 dec 2011, 14:04
door nickz
proximusboyke schreef:jordy je moet altijd een of andere procedure volgen om een nummeroverdracht te doen.
Handtekening electronisch zoals bvb een smsje sturen.
Nee hoor, op de bevestiging die ik kreeg bij mijn aanvraag stond het volgende:
Overdracht gsm-nummer: de overdracht van uw gsm-nummer wordt uitgevoerd binnen de 2 werkdagen na de overdrachtsdatum vermeld op het overdrachtsdocument dat u ontvangt bij levering van uw goederen en indien de aanvraag niet geweigerd wordt door uw huidige operator.

Re: Generation Connect

Geplaatst: 11 dec 2011, 14:16
door xenne
tsja, één ding is zeker, de nummeroverdracht zou maar mogen aangevraagd worden wanneer de aanvrager effectief in het bezit is van zijn simkaart, hoe wordt dit gecontroleerd in dit geval? het kan natuurlijk zijn dat de handtekening bij ontvangst telt, als het zo is dan wacht base daar blijkbaar niet op.

Re: Generation Connect

Geplaatst: 11 dec 2011, 14:20
door proximusboyke
kan iemand eens kijken wat de 1299 zegt.
Want als daar base opstaat is het omdat het nr nog niet bij proximus is !
Als er proximus opstaat jah dan is proximus duidelijk in de fout.

Re: Generation Connect

Geplaatst: 11 dec 2011, 14:52
door helmuteke
proximusboyke schreef:kan iemand eens kijken wat de 1299 zegt.
Want als daar base opstaat is het omdat het nr nog niet bij proximus is !
Als er proximus opstaat jah dan is proximus duidelijk in de fout.
Nog bij KPN , heb toestel uitgezet weer aan en lijkt weer in orde.
Dus nog niets met overdracht te maken , weer een netwerkfout van MV wss.

Re: Generation Connect

Geplaatst: 11 dec 2011, 15:31
door Marlboro
Proximusboyke; ik heb da hier al 100keer gezegd; als abonnee van proximus is het noppes, niemand weet van iets. Dus ik kan niks doen en ik geef het ook op, ik ga wachten op mijn nieuw kaartje/nr se en zal deze wel gebruiken dan.
En dan zeg ik mijn abo op, ik moet geen abo meer hebben, altijd vodden mee.

Re: Generation Connect

Geplaatst: 11 dec 2011, 15:38
door proximusboyke
je kan altijd naar een prepaid kaart gaan.
Aleen als u contract niet teneinde is moet je een schadevergoeding betalen.
Wat me nogal logisch klinkt

Re: Generation Connect

Geplaatst: 11 dec 2011, 15:38
door FlashBlue
helmuteke schreef: Inderdaad , ik kan niet meer bdellen en ook niet bereikbaar.
Ze zijn weer te actief precies
Thx!

Mind if i ask wanneer jij hebt aangevraagd ? (woensdagavond rond 21h hier)

Want ik stel me nu vraag of ik blij moet zijn (jeej, ik ben nog bereikbaar), of niet (boehoe, der is iets mis), omdat ik nog netwerk heb met oude sim :P

Infeite zou zo een hele overzettingsprocedure toch sneller en simpeler en minder vervelend moeten kunnen. Of beeld ik me dat nu in, dat het toch een ambetant gedoe was. Verleden jaar ook al zo een miserie gehad bij de overstap mobistar->MV. 2 weken zever gehad toen.

Re: Generation Connect

Geplaatst: 11 dec 2011, 15:59
door nickz
proximusboyke schreef:je kan altijd naar een prepaid kaart gaan.
Aleen als u contract niet teneinde is moet je een schadevergoeding betalen.
Wat me nogal logisch klinkt
Inderdaad, je moet gewoon "conversie naar Pay&Go" aanvragen bij de klantendienst. Ondertussen is dit zelfs toegevoegd aan de vragen op http://www.generation-connect.be/static ... #questions
Ik ben al Proximus-klant, kan ik Generation Connect worden?
Als je een Pay&Go-prepaidkaart hebt kan je naar de klantendienst bellen via het nummer 6000 en vragen om je tariefplan over te zetten naar Generation Connect. Als je ingetekend hebt voor een abonnement kan het zijn dat we je een opzeggingsvergoeding vragen in functie van je huidige contract. Onze klantendienst zal bevestigen of dit het geval is of niet.
Als er op de klantendienst iemand beweert dat het niet mogelijk is, zou ik gewoon naar die website verwijzen en zelfs die vraag & antwoord voorlezen aan die medewerker.