Pagina 11 van 23

Geplaatst: 17 jun 2008, 16:05
door q-tec
kawe schreef:
nog nooit iets online besteld zeker

betalen met visa/paypal gaat veel sneller <en als je op een vrijdag mail krijgt dat de betaling ontvangen is gaan ze het paket maar de volgende week versturen hoor (meeste gevallen) dus het kan net zo goed zijn dat je box maar vandaag verzonden is.....dus geduld en dommel activeert toch niks dus daar moet je ook wachten....


Al verschillende keren, zelfs in buitenland iets besteld in Duitsland of Nederland, binnen 3 à 4 dagen thuis geleverd
Loveno werkt niet met visa/paypal enkel afhalen of versturen met post/rembours



blijkbaar weken die niet met paypall... met wat geduld zal je bestellign wel aankomen als het van de vs komt duurt het soms 5weken :roll:

maar tornado werkt wel met paypall dus ik ga daar bestellen....als er klanten geactiveerd zijn

Geplaatst: 17 jun 2008, 17:52
door kawe
ze hebben de starterset op stock
ze zijn samen met "Tornado Network Services " alleen verkopers voor Belgie

had ik het geweten dat het zo lang zou duren, ik zou ook besteld hebben bij Tornado ;maar had ik.....?????

Geplaatst: 17 jun 2008, 19:22
door Uloga
So excited voor de No-limits ,, goed examen = Dommel,, slecht = blijven bij telenet :(

Geplaatst: 17 jun 2008, 20:47
door broli
Uloga schreef:So excited voor de No-limits ,, goed examen = Dommel,, slecht = blijven bij telenet :(


hahahhaha...Dus uw ouders gaan uw straffen door MEER geld uit te geven :roll: . Nu begrijp ik waarom sommige dit land een apenland noemen.

Geplaatst: 17 jun 2008, 21:47
door BBB
q-tec schreef:... met wat geduld zal je bestellign wel aankomen [...]

Ik heb zondag mijn bestelling doorgestuurd en het zou woensdag geleverd worden (ik laat ze het wel aan huis leveren bij iemand dat ik ken in leuven)

Geplaatst: 17 jun 2008, 21:49
door BBB
Uloga schreef:So excited voor de No-limits

voor mij: 3de keer, goede keer ...

Geplaatst: 17 jun 2008, 21:54
door Lord Utopia
HomeConnect wordt dus 12 Mbps ipv 9 Mbps.

Geplaatst: 17 jun 2008, 21:54
door reyntjensw
Ik heb mijn bestelling vorige zondag verstuurd en heb gekozen voor de verzending met koerier, maar tot nu toe nog altijd niets ontvangen. Dus nog even wachten.

Is het eigenlijk normaal dat het zo lang duurt?

Geplaatst: 17 jun 2008, 22:01
door broli
Lord Utopia schreef:HomeConnect wordt dus 12 Mbps ipv 9 Mbps.


Bron?

reyntjensw schreef:Ik heb mijn bestelling vorige zondag verstuurd en heb gekozen voor de verzending met koerier, maar tot nu toe nog altijd niets ontvangen. Dus nog even wachten.

Is het eigenlijk normaal dat het zo lang duurt?


Niet echt nee maar naar't schijnt is de consument kloten een verspreid praktijk in belgie.

Geplaatst: 17 jun 2008, 22:02
door Neok
Lord Utopia schreef:HomeConnect wordt dus 12 Mbps ipv 9 Mbps.


Ha het is dus blijkbaar de bedoeling om mensen te laten overstappen naar homeconnect ofzo want als je netconnect wilt met 12Mbit moet je dus ... ik citeer van dommel.com "een eenmalige activatiekost van 99,00 euro incl. btw"

Geplaatst: 17 jun 2008, 22:02
door Lord Utopia
broli schreef:
Lord Utopia schreef:HomeConnect wordt dus 12 Mbps ipv 9 Mbps.


Bron?

reyntjensw schreef:Ik heb mijn bestelling vorige zondag verstuurd en heb gekozen voor de verzending met koerier, maar tot nu toe nog altijd niets ontvangen. Dus nog even wachten.

Is het eigenlijk normaal dat het zo lang duurt?


Naar't schijnt is de consument klotten een verspreid praktijk in belgie.
Check de website

NetconnectStar wordt dus 4 Mbps met 5 GB dataverkeer voor dezelfde prijs. Dwz dat er ook iets gaat gebeuren met Belgacom ADSL Light.

Geplaatst: 17 jun 2008, 22:05
door broli
Dat is zeldzaam dat ze eerst de website update. Ze willen idd homeconnect percies super bevoordelen. Misschien is het gemakkelijker voor hun om zo alles te manage door zelf controle te hebben over de lijn.

Geplaatst: 17 jun 2008, 22:26
door Zambo
Dat gaat allemaal wel heel snel hoor. Dat is ondertussen dagelijks dat men formules aanpast of nieuwe producten op de markt zet. Maar Dommel is heel goed bezig en het ziet ernaar uit dat Belgacom op 30 juni ook wel enkele konijnen uit zijn hoed gaat toveren, als je de aankondiging op hun website mag geloven. Dat wordt straks nog struikelen om de juiste formule te vinden :lol:

Geplaatst: 17 jun 2008, 23:25
door Yargo
Damn, das allemaal wel héél erg mooi :). Maar als er morgen nog steeds niemand een brief heeft gekregen, hebben ze voor de zoveelste keer gelogen....

Geplaatst: 17 jun 2008, 23:39
door Yargo
Het is me ook opgevallen dat ze niet meer spreken over het 0800 nummer :).

Geplaatst: 18 jun 2008, 00:02
door Jelly
Mja dat vind ik persoonljik ook maar slechte strategie... formules online zetten die waarschijnlijk nog niet bevestigd zijn door Belgacom.

En dan deze maar telkens aanpassen zoals het uitkomt. Misschien beter gewoon afwachten of 1 juli nu echt adsl2+ beschikbaar komt voor de alternatieve operatoren..

Mvg

Geplaatst: 18 jun 2008, 00:28
door Devilzown
99 euro voor extra snelheid, das ook wel genoeg he :-)

Maarja, na zolang belachelijk veel geld in telenet gepompt te hebben, zal ik dit met een glimlach betalen.

Geplaatst: 18 jun 2008, 01:02
door Lord Utopia
Jelly schreef:Mja dat vind ik persoonljik ook maar slechte strategie... formules online zetten die waarschijnlijk nog niet bevestigd zijn door Belgacom.

En dan deze maar telkens aanpassen zoals het uitkomt. Misschien beter gewoon afwachten of 1 juli nu echt adsl2+ beschikbaar komt voor de alternatieve operatoren..

Mvg
De ADSL2+ tarieven zijn al langer bekend, net zoals de profielen, 9 en 12 Mbps.

Geplaatst: 18 jun 2008, 06:15
door Jelly
Ok maar om dan eerst 9mbps op je homeconnect te geven en dit dan wat later al terug aanpast. ok in positieve zin maar toch.

Alsook overal verkrijgbaar vind ik toch ook een beetje bedrog. Nog altijd 'maar' 85%

Ben benieuwd wat het allemaal gaat geven op 1 juli.. kijkt afwachtend toe.

Mvg

Geplaatst: 18 jun 2008, 09:32
door gr4vity
Ik hoop wel dat hun 12Mbit profiel een hogere upload gaat hebben, want 12Mbit/448Kbit is geen vette in verhouding.

Geplaatst: 18 jun 2008, 09:55
door sikk
Gisteren een brief van Belgacom ontvangen, dat de opzegging goed ontvangen was. Dan wordt er toch wel gewerkt bij Dommel... 8)
Direct gebeld naar Dommel of mijn activatie dan ook vandaag plaatsvindt, en nee hoor dat was pas tegen het "einde" van de week.

Maar goed dat ik nu verder kan met gebruikersnaam en wachtwoord van een ander belgacom abo (vriend). :-)

Geplaatst: 18 jun 2008, 10:23
door FullHD
Ook vandaag weer: geen post van Dommel.

The saga continues... (unfortunately) :evil:

Geplaatst: 18 jun 2008, 10:36
door icekiller2k6
L-army schreef:Ik hoop wel dat hun 12Mbit profiel een hogere upload gaat hebben, want 12Mbit/448Kbit is geen vette in verhouding.


de upload is vast, valt weinig aan te doen vrees ik.. (max dat ze toelaten ivm bipt crap)

Geplaatst: 18 jun 2008, 11:08
door FullHD
Daarnet nog maar eens met de activatiedesk gebeld (hey, het was meer dan een week geleden 8)).

1) tegen het einde van deze week of begin volgende week zal ik per post verwittigd worden (het typische antwoord op woensdag en donderdag)
2) het probleem ligt bij de leverancier van de bekabeling om het signaal te activeren ("bij Belgacom dus?" - lange stilte - "ja")
3) voor 1 juli zal het zeker in orde zijn want ze wachten niet op het openstellen van de ADSL2+ infrastructuur (wat ik zo stilaan begin de vermoeden - en dus maar rechtaf gevraagd heb)

Ik ben benieuwd. Deze week moeten we in ieder geval niet veel meer verwachten.

Geplaatst: 18 jun 2008, 11:28
door hanske
ik heb net een brief van belgacom gehad dat mijn nummer is overgedragen naar een andere operator.

Ik neem aan dat ik mijn abonnement niet meer moet opzeggen bij belgacom als ik bij dommel geactiveerd ben? (misschien wel verstandiger om ze alsnog een brief te sturen dan?)

Geplaatst: 18 jun 2008, 11:33
door sikk
hanske schreef:ik heb net een brief van belgacom gehad dat mijn nummer is overgedragen naar een andere operator.

Ik neem aan dat ik mijn abonnement niet meer moet opzeggen bij belgacom als ik bij dommel geactiveerd ben? (misschien wel verstandiger om ze alsnog een brief te sturen dan?)

Normaal heb jij tijdens de activatie via je cd-rom moeten kiezen of je je huidige ADSL abonnement wilt behouden. Heb je hier nee op geantwoord dan zal dommel je abo opzeggen. (Bij belgacom is dit toch het geval)
Mijn Belgacom deactivatie is vandaag... maar die brief dat mijn nummer wordt overgedragen heb ik nog niet gehad!

Geplaatst: 18 jun 2008, 11:46
door Yargo
Ik vraag me af waarom ze blijven liegen tegen hun klanten. Eerst zeggen dat er al een deel van de brieven vrijdag is verstuurd. Dan zeggen dat er maandag ook al een deel de deur is uitgegaan. Terwijl er nog steeds niemand deze heeft gekregen. Allemaal leugens.

Geplaatst: 18 jun 2008, 11:48
door ubremoved_983
Yargo schreef:Ik vraag me af waarom ze blijven liegen tegen hun klanten. Eerst zeggen dat er al een deel van de brieven vrijdag is verstuurd. Dan zeggen dat er maandag ook al een deel de deur is uitgegaan. Terwijl er nog steeds niemand deze heeft gekregen. Allemaal leugens.


Was bij de eerste aansluitingen cityconnet ook zo, daar werden we +- 2 maanden aan het lijntje gehouden, uiteindelijk is het wel goedgekomen.

Geplaatst: 18 jun 2008, 11:50
door sikk
Als ze nu gewoon "To the point" zijn dan krijgen ze niet zoveel onnodige telefoontjes... :?

Geplaatst: 18 jun 2008, 11:51
door Yargo
Die 2 maand zijn bijna om :). Als je begint te rekenen vanaf april, de moment waarop de inschrijvingen begonnen :).

Geplaatst: 18 jun 2008, 11:59
door FullHD
Yargo schreef:Die 2 maand zijn bijna om :). Als je begint te rekenen vanaf april, de moment waarop de inschrijvingen begonnen :).

Je mag eigenlijk pas beginnen te tellen vanaf 5 mei. Dat was de eerste dag dat je de HomeConnect pakketten kon afhalen bij Loveno en dus je activatie kon aanvragen.

Op de site stond wel dat HomeConnect vanaf 21 april beschikbaar zou zijn maar dat verhaal kennen we intussen wel...

Geplaatst: 18 jun 2008, 12:07
door broli
Dommel is niet heilig ofzo ze. Waarom heeft er niemand de ombudsdienst gecontacteerd wegens verwaarlozing, misleiding en bedrog van de klant. Dit kan ze aanzetten om is een degelijke customer service aan te bieden.

Geplaatst: 18 jun 2008, 12:08
door ubremoved_539
sikk schreef:Als ze nu gewoon "To the point" zijn dan krijgen ze niet zoveel onnodige telefoontjes... :?


Het probleem is dat ze vermoedelijk zelf het "point" ook niet kennen omdat ze afhankelijk zijn van andere partijen. Als het allemaal zo eenvoudig was zou men zeker een datum kunnen vermelden en hieraan voldoen.

Nu het feit dat men dan toch datums belooft zonder enige randopmerking is natuurlijk wel een beetje dom(mel)... dat zouden ze ondertussen toch ook moeten beseffen.

Geplaatst: 18 jun 2008, 12:18
door q-tec
vanaf 1julie 9mb/s maar normaal kan ik deze niet halen...

momenteel zit ik nog bij bc dus als zij de snelheden verhogen en ik kom bv maar aan 6mb/s bel ik en vraag ik of ze me naar 9mbs/12 kunen zetten en eenmaal ik die speed heb <opzeggen en dommel activeren =zelfde snelheid

hopelijk is die snelheid gratis

Geplaatst: 18 jun 2008, 13:03
door broli
q-tec schreef:vanaf 1julie 9mb/s maar normaal kan ik deze niet halen...

momenteel zit ik nog bij bc dus als zij de snelheden verhogen en ik kom bv maar aan 6mb/s bel ik en vraag ik of ze me naar 9mbs/12 kunen zetten en eenmaal ik die speed heb <opzeggen en dommel activeren =zelfde snelheid

hopelijk is die snelheid gratis


ehhh wat? Ik weet niet wat je echt bedoelt maar je moet niets aanvragen bij bgc. Dommel zet je automatisch op 12mbps op 1juli met homeconnect.

Geplaatst: 18 jun 2008, 13:11
door logion
Hij bedoelt: momenteel zit ik bij BGC, als ik eerst via BGC mij op een 12mbit profiel laat zetten(waar hopelijk geen €99 voor moet betaald worden redeneert hij, BGC heeft zelfs nog niets bekend gemaakt qua ADSL2+) en dan naar Dommel overschakel dat hij dan zonder extra kosten zijn 12mbit profiel ook kan overzetten. Vrees er voor eerlijk gezegd.

Weet iemand of je bij Homeconnect connectiekosten zal moeten betalen?
Bellen naar een vaste lijn is altijd gratis.(ook geen connectiekosten neem ik aan)
Voor een gesprek naar een mobiele telefoon betaal je €0.1494/minuut wat duurder dan bij BGC Classic Happy Time maar BGC rekent wel een connectiekost aan per gesprek.
Zou dommel deze kost ook aan rekenen?(anders zou Dommel toch goedkoper zijn om naar gsm's te bellen)
BGC hun prijzen gaan wel nog stijgen zeker?

Geplaatst: 18 jun 2008, 13:18
door q-tec
Hij bedoelt: momenteel zit ik bij BGC, als ik eerst via BGC mij op een 12mbit profiel laat zetten(waar hopelijk geen €99 voor moet betaald worden redeneert hij, BGC heeft zelfs nog niets bekend gemaakt qua ADSL2+) en dan naar Dommel overschakel dat hij dan zonder extra kosten zijn 12mbit profiel ook kan overzetten. Vrees er voor eerlijk gezegd.


dat bedoel ik ook niet echt hoor

vorig jaar zat ik op 2mbs en ik heb recht op 4 bij bc dus gebeld en ze hebben mij op 4gezet
dus als ze adsl2 lanceren en ik haal bv 6mbs bel ik of ze dit willen verhogen doen ze dat zal ik bij dommel automatisch ook mijn max halen...
want dommel zei me dat ik adsl2 max 6mb zou halen...mischien valt dit zo te omzeilen

Geplaatst: 18 jun 2008, 13:25
door Devilzown
q-tec schreef:
Hij bedoelt: momenteel zit ik bij BGC, als ik eerst via BGC mij op een 12mbit profiel laat zetten(waar hopelijk geen €99 voor moet betaald worden redeneert hij, BGC heeft zelfs nog niets bekend gemaakt qua ADSL2+) en dan naar Dommel overschakel dat hij dan zonder extra kosten zijn 12mbit profiel ook kan overzetten. Vrees er voor eerlijk gezegd.


dat bedoel ik ook niet echt hoor

vorig jaar zat ik op 2mbs en ik heb recht op 4 bij bc dus gebeld en ze hebben mij op 4gezet
dus als ze adsl2 lanceren en ik haal bv 6mbs bel ik of ze dit willen verhogen doen ze dat zal ik bij dommel automatisch ook mijn max halen...
want dommel zei me dat ik adsl2 max 6mb zou halen...mischien valt dit zo te omzeilen


Je hebt geen "recht" op de maximum snelheid. Dit is puur afhankelijk van technische factoren. Als dommel zegt dat 6mb het maximum is, dan is dat het maximum technisch haalbare.

Geplaatst: 18 jun 2008, 14:47
door reyntjensw
Ik heb vandaag men modem ontvangen, maar na het configureren hoorde ik een tik en kreeg ik geen ip adres meer. Ik kan niet meer connecteren met de router. Zelf resetten werkt niet:s

Heeft iemand dit ook gehad? Zoja hoe is dit op te lossen?

Geplaatst: 18 jun 2008, 14:56
door Devilzown
reyntjensw schreef:Ik heb vandaag men modem ontvangen, maar na het configureren hoorde ik een tik en kreeg ik geen ip adres meer. Ik kan niet meer connecteren met de router. Zelf resetten werkt niet:s

Heeft iemand dit ook gehad? Zoja hoe is dit op te lossen?


Probeer eens alle kabels uit te trekken buiten de power & ethernet, daarna de modem resetten.
Vrees wel dat dien kapot is :?