Pagina 11 van 25

Geplaatst: 20 dec 2007, 16:32
door elldiablo
dietervanb schreef:Kindertjes, kom terug in de rij.
Speeltijd is voorbij !

hahah die was goed :)

idd kinderen

Geplaatst: 20 dec 2007, 17:14
door Goendi
ALS het product er ooit komt... van een technische "insider" die goed thuis is in het telecom wereldje hoorde ik onlangs dat hun eigen testen met annexM slecht zijn afgelopen. Volgens hem zou alleen 2+ met maximaal 1 Mbit/s mogelijk zijn in Belgie. We zien wel of hij gelijk krijgt, maar een goed gevoel heb ik hier in ieder geval ook niet bij...


Ehm, waarom zou dat niet mogelijk zijn? Je kunt toch perfect BRUO apparatuur met annexM installeren?

hahah die was goed Smile

idd kinderen


Wel opmerkelijk hoe iedereen er als de kippen bij is om te roepen 'kinderachtig', en 'stop er mee'. Vraag me af wat jij zou vinden van een dergelijke privéboodschap. En dat stoppen... Daar slagen jullie zelf ni zo in?

Geplaatst: 20 dec 2007, 17:34
door deej
wimpie3 schreef:ALS het product er ooit komt... van een technische "insider" die goed thuis is in het telecom wereldje hoorde ik onlangs dat hun eigen testen met annexM slecht zijn afgelopen. Volgens hem zou alleen 2+ met maximaal 1 Mbit/s mogelijk zijn in Belgie. We zien wel of hij gelijk krijgt, maar een goed gevoel heb ik hier in ieder geval ook niet bij...


Van een veel beter geplaatste insider kreeg ik nochtans te horen dat ze 3.5 Mbit up hebben gehaald met de Speedtouch series.

Geplaatst: 20 dec 2007, 17:47
door m0djo
De vraag is natuurlijk wie de beste insider kent ;-)

Geplaatst: 20 dec 2007, 17:53
door The_One_be
Aangezien Annex M niet alleen beschikbaar is in belgie staat mijn geld op Deej 8)

Geplaatst: 20 dec 2007, 18:30
door gr4vity
dietervanb schreef:Als je lid bent van Test-aankoop moet je eens bellen, want ik lees in hun artikel over "kopen op internet" :
Leveringstijd: een product moet binnen
een termijn van 30 dagen geleverd
worden. Gebeurt dat niet, dan
mag de consument de aankoop annuleren
en een terugbetaling eisen van
de reeds betaalde sommen.



Test Aankoop, dat zijn pas oplichters. Ze hebben ook ooit een "objectieve" test gedaan naar welke isp te kiezen. And last but not least, de hoogste bieder heeft toen gewonnen ;)

Probeer je Test aankoop abonement maar eens op te zeggen :P dan weet je ineens wat voor goed spul die "test aankoop" is ;)

Geplaatst: 20 dec 2007, 18:44
door fieldoxide
Als we nu eens allemaal uit Leuven ons laten horen en DOMMEL,DOMMEL roepen misschien horen ze ons dan wel en krijgen we morgen onze inloggegevens . :lol:

Geplaatst: 20 dec 2007, 19:50
door broli
Ze zijn percies inderdaad tegen een probleem opgelopen. Wat kan gebeuren maar ik geef toe dat dommel heel dringend iets moet doen aan hun communicatie.

Geplaatst: 20 dec 2007, 21:11
door BungaMan
fieldoxide schreef:Als we nu eens allemaal uit Leuven ons laten horen en DOMMEL,DOMMEL roepen misschien horen ze ons dan wel en krijgen we morgen onze inloggegevens . :lol:

kunt misschien ook in een glazen huizeke gaan zitten naast stubru.. beetje geld inzamelen voor een snelle oplevering van citynet :)

@broli
foute boel van dommel natuurlijk. hun product al aankondigen en de klanten al laten bestellen als er nog moet getest worden. dan kan er nog genoeg fout gaan om de boel te vertragen met :( gezichtjes als gevolg.

Geplaatst: 20 dec 2007, 22:38
door Burny
ditCh schreef:*zucht*

Ik heb net nog maar eens gebeld ... deze keer de optie 3 genomen ( verkoop ). Daar wist men mij te vertellen dat ze nog op een onderdeel wachten ( ?!? ) om met de aansluitingen te beginnen. Men kon mij ook niet zeggen of de aansluitingen dit jaar nog mogelijk waren ( hij spreekt zijn collega van maandag alvast tegen ).

Ik kan er begrip voor op brengen dat een product nog niet klaar is ... maar aub waarom dit dan al verkopen ? Ik heb echt de indruk dat ze gewoon snel publiek wouden gaan om een hoop Chello klanten te strikken ...

PS: hij wou het dan ook nog goedpraten dat de inschrijvingen vanaf 15 november voorinschrijvingen waren ... zo staat het anders niet op de site


Het begint toch wel lang te duren. Dit is dus 1 van de grote redenen waarom ik geen early adopter ben, hoewel ik toch een tech/gadget freak ben.

Geplaatst: 20 dec 2007, 22:54
door ljd
Als ze geen cityconnect kunnen leveren moeten ze jullie maar tijdelijk Netconnect plus geven.

Geplaatst: 20 dec 2007, 23:31
door fieldoxide
ljd schreef:Als ze geen cityconnect kunnen leveren moeten ze jullie maar tijdelijk Netconnect plus geven.


Dat is misschien nog een goed idee,
alhoewel als ze daar mee gaan beginnen dan kunnen ze hun cityconnect uitstellen en blijven uitstellen,
Wat we anders ook kunnen voorstellen is dat ze ons inschrijvingsgeld en eerste maand abonnement terugbetalen als ze niet kunnen opleveren laat ons zeggen bijvoorbeeld eind december en dat we dan eventueel ergens een 'voorlopig probeer abonnement' kunnen nemen bij een andere maatschappij (vul zelf maar in,....),enfin het zou natuurlijk het beste zijn als ze ons hun product deze week nog kunnen opleveren.
Het begint bij mij krap te worden aangezien ik vanaf 2 januari zonder provider ga zitten,had nochtans een 'ruime ' overlap voorzien van 7 weken.

Geplaatst: 20 dec 2007, 23:47
door Zambo
fieldoxide schreef:
ljd schreef:Als ze geen cityconnect kunnen leveren moeten ze jullie maar tijdelijk Netconnect plus geven.


Dat is misschien nog een goed idee,
alhoewel als ze daar mee gaan beginnen dan kunnen ze hun cityconnect uitstellen en blijven uitstellen,
Wat we anders ook kunnen voorstellen is dat ze ons inschrijvingsgeld en eerste maand abonnement terugbetalen als ze niet kunnen opleveren laat ons zeggen bijvoorbeeld eind december en dat we dan eventueel ergens een 'voorlopig probeer abonnement' kunnen nemen bij een andere maatschappij (vul zelf maar in,....),enfin het zou natuurlijk het beste zijn als ze ons hun product deze week nog kunnen opleveren.
Het begint bij mij krap te worden aangezien ik vanaf 2 januari zonder provider ga zitten,had nochtans een 'ruime ' overlap voorzien van 7 weken.



oei :eek:

Mijn garagist kan de nieuwe BMW niet leveren en geeft mij in de plaats 1000Euro terug en een twingo ter compensatie :roll:

Geplaatst: 21 dec 2007, 07:46
door ubremoved_983
Nog meer gezucht op de standaard antwoorden op de tickets:

"Geachte,

De activatiedatum kan u opvolgen via https://crm.schedom-europe.net >> my packages
>> I >> expected activation date.
Indien u hierbij verdere vragen heeft, raden we u aan onze helpdesk tijdens
kantooruren even telefonisch te contacteren. Dit kan via 070 224 305."

GRRRR :D

Geplaatst: 21 dec 2007, 09:03
door ljd
Zambo schreef:oei :eek:

Mijn garagist kan de nieuwe BMW niet leveren en geeft mij in de plaats 1000Euro terug en een twingo ter compensatie :roll:


Ik begrijp wat je bedoelt, maar het is beter internet te hebben dan er geen te hebben :wink:

Geplaatst: 21 dec 2007, 09:59
door fieldoxide
ljd schreef:
Zambo schreef:oei :eek:

Mijn garagist kan de nieuwe BMW niet leveren en geeft mij in de plaats 1000Euro terug en een twingo ter compensatie :roll:


Ik begrijp wat je bedoelt, maar het is beter internet te hebben dan er geen te hebben :wink:


Voila ,
dat denk ik ook, ik had een 'ruime ' 6 weken genomen bij de opzegging van mijn huidig abonnement en de uiteindelijke activatie van mijn cityconnect.
Maar zo als het er nu uitziet,het is vandaag de 21 ste december en op 2 januari vervalt mijn huidig internetabonnement,dus nog een 11 tal dagen, daarna zit ik zonder internet,tenzij cityconnect snel oplevert,en anders zal ik voor een 'voorlopige ' provider moeten kiezen die mij een kennismakingsaanbod kan aanbieden voor een maand of een tweetal maanden.Komaan dommel, de week is bijna gedaan en nog steeds NIKS. :cry:

Geplaatst: 21 dec 2007, 11:22
door fieldoxide
fieldoxide schreef:
ljd schreef:
Zambo schreef:oei :eek:

Mijn garagist kan de nieuwe BMW niet leveren en geeft mij in de plaats 1000Euro terug en een twingo ter compensatie :roll:


Ik begrijp wat je bedoelt, maar het is beter internet te hebben dan er geen te hebben :wink:


Voila ,
dat denk ik ook, ik had een 'ruime ' 6 weken genomen bij de opzegging van mijn huidig abonnement en de uiteindelijke activatie van mijn cityconnect.
Maar zo als het er nu uitziet,het is vandaag de 21 ste december en op 2 januari vervalt mijn huidig internetabonnement,dus nog een 11 tal dagen, daarna zit ik zonder internet,tenzij cityconnect snel oplevert,en anders zal ik voor een 'voorlopige ' provider moeten kiezen die mij een kennismakingsaanbod kan aanbieden voor een maand of een tweetal maanden.Komaan dommel, de week is bijna gedaan en nog steeds NIKS. :cry:


Weet iemand soms indien de cityconnect activatie te lang op zich zou laten wachten of de mensen van dommel mij soms op een netconnect abonnement 'voorlopig' kunnen plaatsen en mij daarna dan kunnen terugzetten op een cityconnect abonnement ?

:roll:

Geplaatst: 21 dec 2007, 11:50
door xenne
fieldoxide schreef:Weet iemand soms indien de cityconnect activatie te lang op zich zou laten wachten of de mensen van dommel mij soms op een netconnect abonnement 'voorlopig' kunnen plaatsen en mij daarna dan kunnen terugzetten op een cityconnect abonnement ?

:roll:
die vraag moet je aan dommel stellen hé

Geplaatst: 21 dec 2007, 11:58
door ubremoved_539
ditCh schreef:Indien u hierbij verdere vragen heeft, raden we u aan onze helpdesk tijdens kantooruren even telefonisch te contacteren. Dit kan via 070 224 305.


Is het dan zo moeilijk hier een eerlijk antwoord te krijgen zonder dat je afgescheept wordt met één of andere verhaaltje ?

Geplaatst: 21 dec 2007, 12:05
door fieldoxide
r2504 schreef:
ditCh schreef:Indien u hierbij verdere vragen heeft, raden we u aan onze helpdesk tijdens kantooruren even telefonisch te contacteren. Dit kan via 070 224 305.


Is het dan zo moeilijk hier een eerlijk antwoord te krijgen zonder dat je afgescheept wordt met één of andere verhaaltje ?


ja dat vind ik ook,er zijn hier volgens mij 'experten ' genoeg op dit dommel forum die mij aan antwoord kunnen geven . :wink:

Geplaatst: 21 dec 2007, 12:54
door ubremoved_539
fieldoxide schreef:ja dat vind ik ook,er zijn hier volgens mij 'experten ' genoeg op dit dommel forum die mij aan antwoord kunnen geven . :wink:


Dat bedoelde ik niet... de enige die hier een antwoord moet op geven is Dommel zelf... bellen dus en een duidelijk antwoord eisen, en je niet laten afschepen zolang je dit niet hebt.

Geplaatst: 21 dec 2007, 12:56
door ubremoved_983
r2504 schreef:Dat bedoelde ik niet... de enige die hier een antwoord moet op geven is Dommel zelf... bellen dus en een duidelijk antwoord eisen, en je niet laten afschepen zolang je dit niet hebt.


Ik heb toch gebeld ? Ik heb dat ticket geopend voor ik gisteren belde ( zie mijn uitleg hierboven ivm "het onderdeel" ).

's avonds krijg ik dan een standaard antwoord op dat ticket ...

Geplaatst: 21 dec 2007, 15:48
door fieldoxide
Hallo mensen,
ik heb zonet contact opgenomen met de helpdesk van cityconnect(afdeling verkoop), daar hebben ze me gezegd dat de oplevering volgende week zou plaatsvinden te beginnen met de mensen die eerst besteld hebben,hij kon geen exacte datum zeggen ,ik hoop dat het nu voor veel mensen wat duidelijker wordt en dat dommel zich ook aan hun belofte houdt.

Moesten er nog mensen zin hebben om te bellen laat jullie ervaring hier dan zeker achter .
:wink:

Geplaatst: 21 dec 2007, 16:10
door Marie-Anne
De activatiedatum kan u opvolgen via https://crm.schedom-europe.net >> my packages
>> I >> expected activation date.


:eek:

Expected activation date komt bij mij niet voor, wel renew en status (pending)

Hoe dan ook, op 31/12/2007 vervalt m'n Chello abonnement.

Dommel (lees: Scheldom v.o.f.) is hiervan op de hoogte en zou m.i. iets moeten ondernemen, al is het maar een tijdelijke coulance regeling, zoals b.v. Netconnect.

Het NIET reageren op tickets en(of) het NIET verspreiden van nieuwsbrieven m.b.t. de laatste stand van zaken, is ongehoord en ongezien.

Naar ik aanneem hebben wij toch niet te maken met witte boorden criminelen en(of) cyber maffioso?

Links of rechtsom, mag je stellen dat Dommel (lees: Scheldom v.o.f.) tot op de dag van vandaag in gebreke is gebleven.

Geplaatst: 21 dec 2007, 16:18
door fieldoxide
Marie-Anne schreef:
De activatiedatum kan u opvolgen via https://crm.schedom-europe.net >> my packages
>> I >> expected activation date.


:eek:

Expected activation date komt bij mij niet voor, wel renew en status (pending)

Hoe dan ook, op 31/12/2007 vervalt m'n Chello abonnement.

Dommel (lees: Scheldom v.o.f.) is hiervan op de hoogte en zou m.i. iets moeten ondernemen, al is het maar een tijdelijke coulance regeling, zoals b.v. Netconnect.

Het NIET reageren op tickets en(of) het NIET verspreiden van nieuwsbrieven m.b.t. de laatste stand van zaken, is ongehoord en ongezien.

Naar ik aanneem hebben wij toch niet te maken met witte boorden criminelen en(of) cyber maffioso?

Links of rechtsom, mag je stellen dat Dommel (lees: Scheldom v.o.f.) tot op de dag van vandaag in gebreke is gebleven.



Mijn abonnement bij edpnet vervalt op 2 januari,ik heb hun dat gezegd maar normaal zou de activatie zeker moeten gebeurd zijn,dus ik denk in jou geval dat 31 december ook nog wel haalbaar is,maar je hebt daar wel een zaak dat ze op tijd moeten opleveren,ik vind het ook een goed 'tijdelijk' alternatief om ons netconnect te geven als tijdelijke compensatie ,misschien zelfs een maandje gratis of toch zeker geen extra activatie aanrekenen tot ze definitief cityconnect kunnen opleveren maar dit mag dan maximum 1 maand duren.

Geplaatst: 21 dec 2007, 16:52
door Goendi
Mijn abonnement bij edpnet vervalt op 2 januari,ik heb hun dat gezegd maar normaal zou de activatie zeker moeten gebeurd zijn,dus ik denk in jou geval dat 31 december ook nog wel haalbaar is,maar je hebt daar wel een zaak dat ze op tijd moeten opleveren,ik vind het ook een goed 'tijdelijk' alternatief om ons netconnect te geven als tijdelijke compensatie ,misschien zelfs een maandje gratis of toch zeker geen extra activatie aanrekenen tot ze definitief cityconnect kunnen opleveren maar dit mag dan maximum 1 maand duren.


Ik ga hier even op reageren... Niet om Dommel te verdedigen of wat dan ook, maar om even aan te geven waarom dit niet echt een optie is.

Cityconnect gaat via BRUO, eigen apparatuur. Als ze een netconnect activeren gaat dat via BROBA, wholesale abbo's dus. Als ze je eerst opleveren op broba, en dan moeten overzetten naar BRUO, zit je met een aanzienlijke meerkost, die je niet gedekt kunt krijgen. Je moet nl: aansluiten, activeren, configureren, afsluiten, aansluiten en configureren, en er moet 2x een technieker langsgaan. Daarnaast riskeer je nog dat er bij de oplevering op BRUO, een mankement aan het NTP zit (bitrate niet haalbaar bvb), waardoor je helpdesk ook nog eens moet tussenkomen. Basicly is al die moeite en mogelijk miserie, enkele dagen langer wachten niet waard. Je kan beter je infrastructuur op punt hebben, uittesten, configureren en vervolgens in bulk al je orders in één keer opleveren (of in fases naargelang lokatie etcetera). Er is ook nog een 2de reden om het zo te doen... Alle tijd die men zou steken in het opleveren van een netconnect voor elke klant die cityconnect heeft besteld, is tijd dat je niet meer hebt om te werken aan de eigenlijke oplevering van cityconnect. Het zou de boel dus enkel meer vertragen, meer ongerustheid wekken, etcetera.

Komaan mensen, wachten is niet leuk, ik praat het ook niet goed, maar waarom moet tegenwoordig alles direct en bestaat er niet meer zoiets als geduld?

Geplaatst: 21 dec 2007, 17:06
door Maglor
Ik denk dat vooral het ontbreken van enige vorm van communicatie het grootste probleem is...

Geplaatst: 21 dec 2007, 17:14
door fieldoxide
Maglor schreef:Ik denk dat vooral het ontbreken van enige vorm van communicatie het grootste probleem is...


Geduld is een schone deugd zegt het spreekwoord en normaal heb ik er totaal geen probleem mee maar we zijn ondertussen al meer dan 6 weken aan het wachten.Ik heb mijn abonnement de 15 de november besteld en vandaag zijn we al de 21 ste december . :!:
En de communicatie naar de klanten is ook niet wat het moet zijn maar daar ga ik nu niet verder over in aangezien daar al genoeg over verteld is .

Geplaatst: 22 dec 2007, 10:23
door dietervanb
Wees blij dat het bij Dommel niet is zoals bij vele andere bedrijven.
Vanaf 21 december tot en met 2 januari gesloten of minumem permanentie.
Nu weet ik dat Bart persoonlijk zelf 'snachts uit zijn bed komt om problemen in het Belgacom gebouw in Machelen op te lossen.
Dus denk dat dit ook wel asap zal in orde komen.
Blijft natuurlijk dat communicatie beter kon.

En als je enkele dagen zonder internet zit echt zo'n onoverkomelijk probleem is "get a real life"

Geplaatst: 23 dec 2007, 01:16
door Epo
Het begint hier nu toch ook ongeveer dringend te worden... Ex-chello klant, en wil mijn Telenet opzeggen, heb begin december besteld, dus had echt wel een marge verwacht, niet dus?

Ik moet mijn Telenet opzeggen VOOR 31/12 (eigenlijk al rond 28/12, maar allez), want anders krijg ik een nieuw jaarcontract bij Telenet (zo is mij gezegd, kan iemand dat confirmeren?). Als dat niet zo blijkt te zijn, en ik gewoon de maand januari moet betalen, en daarna maandelijks kan opzeggen dan prutst dommel nog maar wat verder, maar kom ik (midden in de examens, nota bene) tenminste niet zonder internet te zitten.

Wat denken jullie? :/

Geplaatst: 23 dec 2007, 11:22
door fieldoxide
vanmorgen een antwoord gehad op mijn ticket,blijkbaar zouden ze starten met de oplevering volgende week,hier het ticket,hopelijk stelt dit de meeste mensen (inclusief mezelf) wat geruster,het zal wel spannen want vanaf 2 januari zit ik zonder provider.

Geachte,


Hartelijk dank voor uw email.


Wij zijn momenteel onze testen voor de cityconnect producten
aan het afronden.
Wanneer dit gebeurd is ,worden de activatie aanvragen
doorgezonden. Dit gaat vermoedelijk deze week gebeuren.
Vanaf dan moeten we wachten op de effectieve activatie datum.

Mochten deze antwoorden niet volstaan, kan u
onze helpdesk telefonisch contacteren tijdens kantooruren.
Zij helpen u hier graag mee verder!
U kan hen bereiken op het nummer 070 224 305.
Alvast bedankt!
:roll:

Geplaatst: 23 dec 2007, 13:14
door Lord Utopia
Het gaat nipt worden, en ik denk zelfs dat je enkele dagen zonder internet gaat zitten.

Geplaatst: 23 dec 2007, 13:54
door deej
Epo schreef:Wat denken jullie? :/


Opzeggen hoe dan ook.

Geplaatst: 23 dec 2007, 14:30
door ljd
als je op 29/12 opzegt, heb je normaal gezien nog recht op een maand bij UPC :wink:

Geplaatst: 23 dec 2007, 16:43
door Epo
deej & ljd: Klopt, maar erg gelukkig ben ik niet met deze situatie. Ik begin hoe langer hoe meer te denken dat Dommel zijn product niet gaat kunnen waarmaken, als je kijkt hoe onprofessioneel ze nu bezig zijn. Mijn vader verwijt me nu al dat het een "domme keuze" was, en ik heb constant in de bres gesprongen voor Dommel. Maar hoe ze nu bezig zijn... :-)

Alsook: nog altijd geen modem hier. Jullie?

Geplaatst: 23 dec 2007, 16:52
door xenne
idd, slechte communicatie.... heb destijds gezegd dat ze wel hun redenen zullen hebben om het bestellen zo vroeg mogelijk te maken (financiele & commerciele redenen)... maar het is nu meer dan een maand geleden, dit is vooral een vervelende situatie voor de mensen die met een aflopend contract zitten. paar dagen zonder internet zullen ze wel overleven, maar aangenaam is het niet. 't zal iig nipt worden voor sommigen, en dan nog hopen dat er geen kinderziektes inzitten.

Geplaatst: 23 dec 2007, 17:22
door ubremoved_539
ljd schreef:als je op 29/12 opzegt, heb je normaal gezien nog recht op een maand bij UPC :wink:


TN wacht nochtans vaak niet tot het einde van je contract termijn om je af te sluiten... het kan dus eveneens meteen zijn (30/12 dus).

De grote vraag is echter hoe bekijkt men de UPC contracten... zijn dit echt "nieuwe" contracten, want dan moet je inderdaad een jaar uitdoen, of zijn het "verlengingen" ... in dat geval kan je namelijk gewoon maandelijks opzeggen.

Geplaatst: 23 dec 2007, 17:23
door fieldoxide
xenne schreef:idd, slechte communicatie.... heb destijds gezegd dat ze wel hun redenen zullen hebben om het bestellen zo vroeg mogelijk te maken (financiele & commerciele redenen)... maar het is nu meer dan een maand geleden, dit is vooral een vervelende situatie voor de mensen die met een aflopend contract zitten. paar dagen zonder internet zullen ze wel overleven, maar aangenaam is het niet. 't zal iig nipt worden voor sommigen, en dan nog hopen dat er geen kinderziektes inzitten.


Maar misschien zal het wachten de moeite wel waard zijn en krijgen we een perfect product voorgeschoteld,een paar dagen zonder internet zal nu nog wel lukken denk ik.Zolang het maar geen weken worden :wink:
Hoeveel tijd zit er eigenlijk tussen het krijgen van je login gegevens en je uiteindelijke aansluiting op hun netwerk ?

Geplaatst: 23 dec 2007, 18:31
door Epo
r2504 schreef:
ljd schreef:De grote vraag is echter hoe bekijkt men de UPC contracten... zijn dit echt "nieuwe" contracten, want dan moet je inderdaad een jaar uitdoen, of zijn het "verlengingen" ... in dat geval kan je namelijk gewoon maandelijks opzeggen.


Absoluut, dat is de hamvraag. Ik had er nog een discussie over met mijn vader en we zijn er niet uitgeraakt. Het maakt nochtans een wereld van verschil: in het ene geval is het maandelijks opzegbaar (en kan ik dus mijn Telenet houden tot Dommel ok is), in het andere geval is het jaarlijks opzegbaar (en ik wil niet een jaar lang Telenet betalen voor niets).

Niemand die daar het antwoord op weet?

Geplaatst: 23 dec 2007, 18:32
door Epo
fieldoxide schreef:Hoeveel tijd zit er eigenlijk tussen het krijgen van je login gegevens en je uiteindelijke aansluiting op hun netwerk ?


Heb jij dan al log in gegevens gekregen? Of een modem? Ik alvast geen van beide :-)