Peter Prov. Luik schreef:Ik ben blij met die toegangscode, die hoort gewoon bij't modem!. Die install. CD is er toch zeker niet om je biertje op te zetten! En ik heb ook mijn 2e telefoonaansluiting weer werkend gekregen, was men vergeten in te programmeren. Er blijkt ook veel meer mogelijk te zijn met het modem, maar dat weet je pas als je er in kunt "kijken"! Hartstikke goed, jullie platform, om wat informatie te kunnen verkrijgen, en de vergelijking kunt maken met andere providers. Ook de snelheids test is een uitkomst!, want ze kunnen van alles verkopen wat snelheid betreft, maar hoe controleren. De snelheid van TELE2 is, vooral s'avonds een catastrofe!
Kijk eens wat die install cd met je windows registry doet? Probeer je dns'en eens te veranderen, herstarten en kijken of het er nog steeds staat....
Als er 1 ding is wat ik niet geloof, dan is het wel dat adsl-klanten bij verschillende providers op dezelfde locatie grote snelheidsverschillen merken. Dat heeft eerder te maken met de dingen die je bezoekt, of ze zouden echt veel en veel te weinig bandbreedte op de backbones moeten hebben. Maar momenteel zit iedereen nog altijd op dezelfde dslams op enkele klanten van scarlet na. Hoihoi gezellig allen op de centrales van bgc.