Tele2 lijkt slachtoffer te worden van eigen succes

Nieuws omtrent telecom
MRC101
Elite Poster
Elite Poster
Bedankt: 5 keer

piep schreef:ook rekenen zij hun facturen 2maandelijks aan zodat velen met dubbele facturen zitten!!

Ik heb nog niemand gehoord die dubbel zou betaald hebben bij Belgacom, indien je afsluit worden de dagen die je betaald hebt gecrediteerd.
(Factuureerd Belgacom meestal trouwens niet de periode die voorbij is? Of is dit enkel voor telefoon?)

Het bericht is misschien anoniem, maar het ruikt sterk naar een Tele2 medewerker.
Laatst gewijzigd door MRC101 16 maa 2006, 22:46, in totaal 1 gewijzigd.
Block
Erelid
Erelid
Uitgedeelde bedankjes: 130 keer
Bedankt: 76 keer

@piep

Klopt gedeeltelijk, en ik denk ook niet dat iemand BC de hemel zal inprijzen.

Maar feit is wel dat internetsnelheid, voip en zwakke support wel 100% te wijten is aan tele2 zelf.
select replace * from userbase.be where topic ('got hostile', 'got friendly and polite');
janneman
Starter Plus
Starter Plus

Het is zo dat Belgacom steeds 2 maanden op voorhand factureert voor het abo.-geld...wanneer je dus je abo. bij belgacom stop zet dien je de 2 maanden van de lopende facturatieperiode nog te betalen...
Ik heb zelf in februari mijn BC-abo stopgezet en diende dus de voor mij lopende facturatieperiode (februari-maart) nog te betalen.
MRC101
Elite Poster
Elite Poster

janneman schreef:Het is zo dat Belgacom steeds 2 maanden op voorhand factureert voor het abo.-geld...wanneer je dus je abo. bij belgacom stop zet dien je de 2 maanden van de lopende facturatieperiode nog te betalen...
Ik heb zelf in februari mijn BC-abo stopgezet en diende dus de voor mij lopende facturatieperiode (februari-maart) nog te betalen.

Dan worden die toch gecrediteerd, en wordt dit afgetrokken van de volgende factuur of anders terug gestort. Ze kunnen u niet laten betalen voor een dienst die je niet ontvangen hebt.
janneman
Starter Plus
Starter Plus

Toch wel...staat zelfs zo vermeld in hun algemene voorwaarden.
Net zoals je een maand opzeg betaald bij uw internetprovider...
Spijtig, maar het is de realiteit.
MRC101
Elite Poster
Elite Poster

:? Als ik bij mijn provider op zou zeggen (als mijn contract al een jaar oud zou zijn) hoef ik helemaal niks te betalen, ik moet wel de opzeg een maand op voorhand doen, maar die maand mag je dan ook gebruiken.
piep

belgacom moet als laatste stap van de installatie de nummerportering van de klant doorvoeren.

dit word via een automatisch systeem gedaan, "7dagen" na de installatie.

wa doen zij, stellen dit zolang uit totdat de klant opeens in een andere maand zit en dan kan deze nog eens 2maanden extra betalen!!!!

en daar komen ze niet onderuit, niets word teruggecrediteerd!!

ik beweer niet dat de volledige schuld bij belgacom ligt, problemen met VOIP enzo dat ligt inderdaad bij Tele2.

Hun server is gewoon veel te klein voor het aantal mensen dat erop zitten.

maar qua installatie, is er serieus veel sabotage aan hun kant
gast

Peter Prov. Luik schreef:Ik ben blij met die toegangscode, die hoort gewoon bij't modem!. Die install. CD is er toch zeker niet om je biertje op te zetten! En ik heb ook mijn 2e telefoonaansluiting weer werkend gekregen, was men vergeten in te programmeren. Er blijkt ook veel meer mogelijk te zijn met het modem, maar dat weet je pas als je er in kunt "kijken"! Hartstikke goed, jullie platform, om wat informatie te kunnen verkrijgen, en de vergelijking kunt maken met andere providers. Ook de snelheids test is een uitkomst!, want ze kunnen van alles verkopen wat snelheid betreft, maar hoe controleren. De snelheid van TELE2 is, vooral s'avonds een catastrofe!

Kijk eens wat die install cd met je windows registry doet? Probeer je dns'en eens te veranderen, herstarten en kijken of het er nog steeds staat....

Als er 1 ding is wat ik niet geloof, dan is het wel dat adsl-klanten bij verschillende providers op dezelfde locatie grote snelheidsverschillen merken. Dat heeft eerder te maken met de dingen die je bezoekt, of ze zouden echt veel en veel te weinig bandbreedte op de backbones moeten hebben. Maar momenteel zit iedereen nog altijd op dezelfde dslams op enkele klanten van scarlet na. Hoihoi gezellig allen op de centrales van bgc.
Plaats reactie

Terug naar “Telecom nieuws”