Pagina 2 van 2

Geplaatst: 15 mei 2006, 23:05
door Spink
Het antwoord op vraag 1 weet ik niet.
Antwoord op vraag 2: de opzegtermijn is in jouw geval 1 maand. Dat staat in de algemene voorwaarden die je op hun site in pdf kan downloaden. Op tijd je opzeg versturen is dus de boodschap!

Geplaatst: 16 mei 2006, 01:13
door Andy
Ben ook overgeschakeld, in maart (opzegging begin februari).

Scarlet Credit Control stuurde mij vorige week nog een vriendelijke herinnering voor hun diensten gedurende de maand april -terwijl ik er dus weg ben sedert maart.

Geen nood! Ik stuurde een email naar het opgegeven adres om de zaak recht te zetten -maar de email kwam terug: adres onbekend.
Geen nood! Ik belde de helpdesk. Na een tiental minuten muziek kreeg ik een gewone kiestoon, enige tijd later gevolgd door [een verre achtergrondstem en dan] een bezettoon, tot aan het sluitingsuur.
Geen nood! Ik stuurde een fax.

Geen antwoord natuurlijk. Wedden dat er binnen enkele weken een brief komt met dreiging van een incasso-bureau ?

Hoe rapper je daar weg bent, hoe beter. En doe alles aangetekend.

Geplaatst: 17 mei 2006, 23:06
door svermassen
Gewoon opzeggen die handel.
Scarlet s****

Geplaatst: 20 mei 2006, 01:09
door Archeon
Tell me about it!

Bedankt voor de info jongens!