Pagina 2 van 2

Geplaatst: 20 jul 2003, 12:47
door Massachusetts
Heel erg grappig Pi R², maar Blue Sky heeft gelijk. We onderschatten de bejaarden. Sommigen weten meer van computers (en adsl) dan we eigenlijk zouden verwachten.
Btw Blue Sky. Onze noorderburen (dan bedoel ik de echte :-) ) zeggen niet tot nog eens en hou je haaks, maar ....
... mazzel. :wink:

Geplaatst: 20 jul 2003, 12:53
door Weetgraag
60, 70, of 80, zo'n mensen laten zich niet zo vlug in de zak zetten hoor,
de meesten die nu met pensioen zijn proberen veel nieuwe dingen maar lezen eerst wel eens wat hun te wachten staat.
Wat wel is, bedrijven als BGC, Electrabel enzo zijn hun zo vertrouwd dat ze het risico lopen zich geen vragen te stellen over bepaalde promoties want het komt van een groot bedrijf waar ze al jaren diensten van krijgen.
En soms word dat vertrouwen die ze al jaren hebben geschonden door de
lepe reclamejongens.

Greetz
Weetgraag :wink:

The old(de 2e hè Blue-Sky) :evil:

Geplaatst: 20 jul 2003, 14:06
door Blue-Sky
noppes schreef:Mensen,

Zoals The Oddity al zei, werd deze topic niet gestart om de aloude discussie hier terug boven te halen... :roll:

Deze topic handelt over de werkwijze die telenet gebruikt om klanten te ronselen... 8-)


Ik heb die discussie niet gevolgd van in het begin, wel vind ik persoonlijk dat men soms een weinig weerwerk mag bieden, maar het wel zakelijk moet houden.
Als de SUB ambities heeft om later een optie te nemen op echte contacten met BGC, is men aangewezen de anderen niet Belgacom met het nodige respect te behandelen, deze (onze) site wordt door velen bezocht.
Als ik persoonlijk een bericht plaatst, schenk ik veel aandacht aan de spelling en indien ik twijfel stuur ik het door de spellingscontrole van Word.
Dit kan alleen maar het imago van Skynet User Base ten goede komen.

Geplaatst: 22 jul 2003, 13:58
door Massachusetts
Die spellingscontrole van je Blue-Sky is een indicatie dat je erg secuur te werk gaat. :-D
Daarnet waren de mensen van Telenet langsgeweest. Ik had moeite om ze buiten de deur te zetten. Die houden nogal vol zeg! :x
Uiteindelijk kon ik een smoes verzinnen om ze terug op straat te zetten.
Had ik de deur maar niet open gedaan. :-( Dan had ik die miserie niet.

Geplaatst: 22 jul 2003, 19:03
door CueBoy
Phronesis schreef:...Ik had moeite om ze buiten de deur te zetten. Die houden nogal vol zeg! :x
Uiteindelijk kon ik een smoes verzinnen om ze terug op straat te zetten.
Had ik de deur maar niet open gedaan. :-( Dan had ik die miserie niet.


Telenet en Jehova... één strijd 8-)

Geplaatst: 22 jul 2003, 20:15
door Blue-Sky
'k Zou zeggen, schiet niet op de pianist (de eventuele jobstudent) die een paar Euro wil verdienen :P
De opdrachtgever is Telenet, ik zie het zo, ADSL werkt actueel heel goed, dat is een feit in mijn situatie.(Limburg)
Concurrentie is niet slecht, dat doet de zaken draaien, ik blijf alvast een klant van BGC. :-D

Geplaatst: 25 jul 2003, 17:16
door flamenca
K geef toe, heb ook al zo'n Telenetleurder aan mijn deur gehad... Vriendelijk gastje.... Begon rustig zijnen uitleg te doen... Halverwege ben ik hem in de rede gevallen, begon me wat te vervelen, en heb zelf zijne uitleg over de voordelen tov ADSL verdergezet... Hij keek maar beteuterd... zeker niet gewoon dat een meiske dat jonger is dan hem zijnen uitleg vervolledigde... (met dank aan mijne leraar ICT trouwens die ons het verschil tss de twee heeft uitgelegd ;) )
Anyway: om maar te zeggen die mensen vertellen wel 30 keer op nen dag hetzelfde en krijgen 28 keer (optimistisch gezien) nen njet als antwoord... K bewonder ze wel ergens dat ze de moed erin houden om dat dag in dag uit te doen...

Greetz

Geplaatst: 25 jul 2003, 17:21
door Weetgraag
En zo zie je maar, "de goeie moeten het altijd met de slechte bekopen"
ik wil maar zeggen dat je onder die gasten wel soms een aggresieveling
tegenkomt en als die dan een goedgelovige ziel tegenkomt rinkelt de kassa.

Greetz
Weetgraag :wink: