NAT en UDP port problemen

KL
Member
Member

kaween schreef:
KL schreef:ff update:

ik belde vandaag naar klantendienst om te vragen hoe in godsnaam mogelijk is dat er niet gereageerd wordt op mijn mails ...
toen ik vroeg om een poort te forwarden zei hij tot mijn grote verbazing: dat is geen enkel probleem meneer, ik ga daarvoor zorgen dat dat gebeurd, geen enkel probleem ....

nu dus maar hopen dat ze 't doen ...

Ivm portaalsite waar de zogenaamde geblokkeerde poorten zouden staan wist hij zelf niet, toen ik hem erop wees dat dit zo in de voorwaarden stond vroeg hij me om morgen terug te bellen

ik hou jullie op de hoogte ...

greetz
Welk nummer ? Het 070 nummer of iets anders ?

070 nr idd tot mijn grote spijt, maar had wel het "gevoel" dat er begrip was voor mijn situatie en hij er echt wel iets aan wilde doen.... mja EERST ZIEN EN DAN GELOVEN!!!
GeertAki
Pro Member
Pro Member
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Contacteer:

KL, bellen! 't is al morgen, hehe.
Ik hoop echt dat er een snif-expert is die het wachtwoord van de box e.d. krijgt.

Mij hadden ze ook beloofd dat ze dit wachtwoord bij installatie gingen meebrengen, maar toen bleek dat die installateur dat niet bijhad, heb ik hem direct terug de deur gewezen. Ik heb dan aangetekend opgezegd (op 21/12/2005) en ik heb ze in gebreke gesteld (had daarvoor al 10 dagen zonder internet gezeten) Tot op heden is mijn tele2 adsl (maar de lijn was omgeschakeld naar all-in) nog steeds functioneel. Ik betaal geen cent meer, want mijn opzeggingsbrief hebben ze ontvangen...

Als Dieter hier niet op tijd had gewaarschuwd voor de addertjes, dan zat ik waarschijnlijk nu ook opgescheept met een kl*tedienst...

Edit: Typo's en... Trouwens, in de algemene voorwaarde staat dat de tele2 box niet KAN verplaatst worden zonder tussenkomst van tele2. Ik KAN die wel verplaatsen hoor (van op de kast naar de grond of de salontafel, ...) Volgens mij is dit artikel dus niet geldig. Als zij alle lettertjes van de voorwaarden letterlijk nemen, dan kunnen wij dat ook he... Als ze hem hadden vastgelijmd aan de kast, dan zou het correct geweest zijn.
Ofloo
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 57 keer
Bedankt: 92 keer

KL schreef:
kaween schreef:
Koyan schreef:
Torpens schreef: Poorten openzetten en afsluiten, wireless aanzetten en afzetten zou men remote doen. Dat heeft men mij telefonisch bevestigd op de klantendienst(technische dienst). Als alles geinstalleerd is laat ik alle poorten open zetten en wifi dicht timmeren. Ik zal wel een firewall tussen mijn pc en black tele2allin box zetten.

Aarzel niet hen te bellen !!!! Hopelijk is dit geen loze belofte.

Christophe
Ik heb al ettelijke keren hiervoor naar de technische dienst gebeld. Men belooft en belooft, maar er is nog niks veranderd.
Tot nu toe moet ik Koyan volgen : het feit dat ik al 2 weken lang een antwoord probeer te krijgen over OF (zelfs niet HOE) ik ports open moet krijgen is een HEEL slecht Omen.

tis gewoon lachwekkend, ik heb al zoveel verhalen gehoord ... Op de klantendienst weten ze het zelf gewoon niet meer, die vertelt dat 't niet gaat, die zegt dat 't remote moet, en anderen vertelden me dat het enkel kan door een technieker, en de technieker zelf zegt dat de klantendienst erin kan ... Ik word hier echt pissed off van, buiten email en surfen kan je gewoon niks tenzij ik mijn oude router aansluit, maar ja dan kan je terug rooksignalen versturen want telefoon werkt niet meer :evil: :evil: :evil:

koop dan een voip router van linksys :p of een ander merk.. hehe dan heb je der geen last van
Plaats reactie

Terug naar “BASE (Tele2, Versatel)”