prodata schreef:- Maar als je met veel users op een te kleine node zit dan is iedere gig die je download er eentje te kort voor iemand anders.
Turnhout is zo'n drukke node dat het werkt zolang er geen heavy downloads zijn. Aangezien er blijkbaar erg veel users daar zitten is de bottle neck die node. Ik hoop voor jou dat het een tijdelijke oplossing is. EN bekijk ne keer volgende stelling: Beter 5 users die ontevreden zijn dan 50...
Ja is wel grof hoor, maar ook waar...
Ik heb via email bevestiging hierover gekregen, hij sprak wel over 3 (onaagekondigde) caps ipv 5. En wees gerust, het zijn niet enkel de gecapte klanten die ontevreden zijn, door de overbevolkte node heeft hier niemand een degelijke verbinding.
Als ze al 2 maanden weten dat de node overbelast is, waarom hebben ze dan intussentijd nog nieuwe klanten op die node toegelaten? Gisteren is er zo nog een klant bijgekomen, ik neem aan dat die niet 2 maanden op activatie heeft moeten wachten. Kortom, ze kennen hun capaciteit en ze weten hoeveel klanten ze op een bepaalde node toelaten, wiens schuld is het dan? Hun produkt mikt juist op de grootgebruikers (cfr interview in Trends), maar als die grootgebruikers beginnen te downloaden, valt het produkt onderuit.
Het wordt hoog tijd om verdere acties te ondernemen dan wat te zitten zagen op dit forum, volgens de mail zitten we 'contractueel' voor een jaar vast aan het contract. Dat zij compensaties gaan aanbieden zit er precies niet in, we hadden maar in een boeregat moeten wonen, het zal allemaal onze schuld wel zijn. We kunnen best een derde partij hierover laten beslissen, zoals Testaankoop of de Ombudsdienst.
Aan evt. toekomstige klanten: denk een paar keer na voordat je een abonnement neemt bij RealDSL, wanneer je ontdekt dat je op een overbevolkte node zit, is het al te laat en zit je voor een jaar aan ze vast.
Aan RealDSL: waarom moeten we bijna alles via dit forum ontdekken en komen jullie niet zelf openbaar met verklaringen? Dat getuigt niet van enige respect voor je klanten.